DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně
Kolize vozů v F1 a následné poškození drahých monopostů není nikdy nic příjemného. Zvláště když jste v celé záležitosti absolutně nevinně, jak tomu v neděli při maďarském závodě v několika případech bylo. Stáj Ferrari proto přichází se zajímavou myšlenkou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Ferda
17:58 03.08.2021 46.47.176.XXXVšichni nadávají na Bottase se Strollem. Ale jsou skutečnými viníky pouze oni?
Nikoliv.
Základ téhle kolize založil někdo zcela jiný. Za Charlieho by takové riziko kolize v první zatáčce bylo omezené na minimum.
Jen si vzpomeňte, za Karlíka by se nejdříve startovalo za SC, pak by se odjely dvě-tři kola aby vlhká trať oschla a teprve potom by došlo ke startu. Ten by samozřejmě neproběhl standardním spůsobem, ale pouze letmým startem.
Takže koho by se v našem případě dalo pokládat za hlavního viníka? Ano, uhodli jste správně, je to Masi.
A já osobně Masimu držím palce, aby nevyměkl a nesklouzl do kolejí Karlíka.-
spinelesssheep
19:26 03.08.2021 88.103.4.XXXV těch podmínkách, které byly na startu v Maďarsku by se jelo i za Whitinga.-
-
HellHogr
09:46 04.08.2021 86.49.247.XXXNe, viníkem je určitě S Troll. U VB i když to vypadá jasně je to trochu jinak. Inženýři Mercedesu ukázali na to, že Norris brzdil i přes mokro daleko dřív než měl, VB pak šel na brzdy tam, kde to nečekal a zablokoval to. Ono se řekne no měl s tím počítat. Jenže jak počítáš s tím, že někdo brzdí o x metrů dřív a ještě k tomu na vodě?
-
-
-
-
-
Situs
13:49 03.08.2021 88.102.38.XXXNa AMuS se mluví o tom že motory Hondy byly zasaženi nějakou direktivou ohledně manažmentu energie tak přišly o nějaký výkon no a taky se mluví o nějaké vychytávce u Mercedesu s motory kdy tam dokáží něco chladit a těší se u kvalifikace či prvních kol extra výkonu.-
HellHogr
14:21 03.08.2021 86.49.247.XXXTo chlazení spočívá v upravené konstrukci motoru, kterou letos Mercedes udělal před sezónou, ale do Maďarska ji plně nevyužíval. Co se týče té direktivy ohledně ERS šlo o to, že Honda našla skulinu v pravidlech o to, kolik energie lze použít za kolo. Pravidla mluví o aktivním využíti (musí to zmáčknout pilot), nikoliv o pasivním a tam právě udělali to, že jakmile pilot pustil tlačítko, aby už neužíval ERS, tak pasivně stejně tam ještě chvíli běžela energie -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek