DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně
Kolize vozů v F1 a následné poškození drahých monopostů není nikdy nic příjemného. Zvláště když jste v celé záležitosti absolutně nevinně, jak tomu v neděli při maďarském závodě v několika případech bylo. Stáj Ferrari proto přichází se zajímavou myšlenkou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
21:42 04.08.2021 46.47.176.XXX
V předzázodním studiu jsem schválně dával pozor jestli panáčci použijou simulaci a jaký budou mít názor.
Simulaci sice použili, ale sestříhanou tak aby se z ní nedalo vyčíst kdo je skutečným viníkem. Smutné, že k takové špíně se shodili i dva aktívní závodníci. Fuj Pepo Králi.
Simulaci sice použili, ale sestříhanou tak aby se z ní nedalo vyčíst kdo je skutečným viníkem. Smutné, že k takové špíně se shodili i dva aktívní závodníci. Fuj Pepo Králi.
Pikaso
21:12 04.08.2021 85.160.33.XXX
Je hezké, že cituješ jednoho z našich klasiků, ale argumenty k věci žádné. Nikdo nemusí nikomu stát za zadkem. Seznam dílů podléhajících omezení není tak velký a opravdu není potřeba nikoho hlídat. Tato kontrola je stále stejná jako dnes. FIA si označí konkrétní díl (mimochodem jako ve všech možných soutěžích) a tým si ho prostě vymění. Vše okolo můžou měnit i dnes třeba každou zastávku v boxech. Prostě pokud po nehodě bude jasně zdokladováno, že daný díl (limitovaný) je poškozený, tým předloží nový, FIA si jej označí a tým namontuje. Nevím co je na to složitého.
Bohužel ten tvůj koment, je přesně ten důvod veškerých nesmyslných diskusí. Stejně jako při těch kolizích. Jenom nesmyslně hledáte vždy problém tam kde není.
Nechtěl jsem, ale pro dokreslení mého pohledu tedy jasně napíšu svůj názor na kolizi mezi LH a MV.
tedy můůůj názor. Jasně chyba a trest pro MV, ne pro LH. Žádné pravidlo, že první vůz v zatáčce má právo volby stopy neexistuje, nikdy neexistovalo a byl to pouze tzv. Gentleman's Agreement a za mě znovu NESMYSLNÝ. Já jako fanoušek ZÁVODŮ chci vidět souboje. No a souboj je respekt k soupeři, což znamená, že ať jsem venku nebo na vnitřku v jasném souboji, vždy musím nechat soupeři dostatek místa na trati (ne ho vyhnat mimo trať a sklízet ovace od komentátorů a spol. jak jsem si to skvěle pohlídal) a stejně tak mu nesmím zkřížit cestu, což MV zcela jasně udělal. Tedy trest měl dostat on. Nic to nemění na tom, že RBR by i tak mohlo vyměnit díly mimo finanční strop a bez penalizace. Prostě jenom MV by dostal trest místo LH. Toliko můj pohled na věc.
Bohužel ten tvůj koment, je přesně ten důvod veškerých nesmyslných diskusí. Stejně jako při těch kolizích. Jenom nesmyslně hledáte vždy problém tam kde není.
Nechtěl jsem, ale pro dokreslení mého pohledu tedy jasně napíšu svůj názor na kolizi mezi LH a MV.
tedy můůůj názor. Jasně chyba a trest pro MV, ne pro LH. Žádné pravidlo, že první vůz v zatáčce má právo volby stopy neexistuje, nikdy neexistovalo a byl to pouze tzv. Gentleman's Agreement a za mě znovu NESMYSLNÝ. Já jako fanoušek ZÁVODŮ chci vidět souboje. No a souboj je respekt k soupeři, což znamená, že ať jsem venku nebo na vnitřku v jasném souboji, vždy musím nechat soupeři dostatek místa na trati (ne ho vyhnat mimo trať a sklízet ovace od komentátorů a spol. jak jsem si to skvěle pohlídal) a stejně tak mu nesmím zkřížit cestu, což MV zcela jasně udělal. Tedy trest měl dostat on. Nic to nemění na tom, že RBR by i tak mohlo vyměnit díly mimo finanční strop a bez penalizace. Prostě jenom MV by dostal trest místo LH. Toliko můj pohled na věc.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek