DISKUZE K ČLÁNKU Norris zkritizoval "hloupý" sytém trestných bodů, FIA reaguje

Závodní pilot Lando Norris po Velké ceně Rakouska zkritizoval systém trestných bodů udílených i za drobné prohřešky. Zastal se jej i Max Verstappen, podle FIA je ale v pořádku a během roku se nic měnit nebude.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Norris zkritizoval "hloupý" sytém trestných bodů, FIA reaguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 09.07.2021 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 6 lidí) 08.07.2021 12:07
Podle mě obojí svědčí o tom, že absolutně… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 09.07.2021 08:15
Trestné body jsou k ničemu. Jak dlouho už tento… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2021 15:39
tak hlavně FIA k tomu přistupuje tak, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.177.XXX
    Zaujímavá novinka: Od budúceho roka prestane platiť pravidlo, že piloti z TOP10 musia odštartovať na pneumatikách z Q2. Píše sa to v Športových pravidlách F1 pre rok 2022, ktoré boli zverejnené v máji. Rovnako ako tohtoročné skrátenie tréningov na hodinu to však takmer dva mesiace nikto nezaregistroval

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Tím "rovnako" je myšleno že to zkrácení tréningů taky přestane platit nebo naopak že bude platit nadále?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nic není jenom tak. Ale je pravda, že pro týmy z konce první desítky současné pravidlo moc fér nebylo a skončit desátý žádné terno nebylo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Trestné body jsou k ničemu. Jak dlouho už tento systém funguje a kolikrát FIA některého pilota potrestala zákazem startu ?
    Jinými slovy, Nejdříve komisaři udělují trestné body za nesmysly, jak uvádí Norris, a potom když pilotům opravdu hrozí nebezpečí postihu, jim neudělí trestné body za zjevné přestupky. Podle mne je to jenom divadlo a další "berlička" jakými je současná F1 přeplněná.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Tak zrovna Rakousko bylo ze strany Norris tipický přestupek nenechání mista a vytlačení soupeře z trati. A Perrezovi dost zničil závod.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Bylo to zcela v pořádku, tohle se během závodění běžně stává, Peréz si to špatně spočítal... A to jak v případě Norrise, tak v případě Charlese... Pokud chce pilot předjíždět venkem, měl by se dostat alespoň předními koly před svého soupeře v místě apexu...

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      78.80.20.XXX
      Takze Perez mel dostat -4 body jo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Ten Masi, to je pohroma. On tu F1 totálně vykastruje. Co to plácá o silničním provozu? Narozdíl od nás oni tam jsou proto, aby závodili. A k tomu přiměřená míra rizika patří, nemůžou tam jezdit jak důchodci před Kauflandem.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ze všech jezdců nemají trestné body pouze "4" slovy čtyři jezdci.
    Co to znamená? Že FIA má díky přemrštěným poplatkům od týmů nadměrný přebytek komisařů, kteří nedělají nic jiného, než si natahují vlastní triko a jsou přesvědčení, že bez nich by celá F1 zanikla.
    Né nezanikla. Naopak jsem přesvědčený, že bez většiny přebytečných komisařů by se F1 dýchalo mnohem líp a nevymýšlely by se třeba pentle za prodlužování jízdní stopy.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      A teď jsi představ, že prodlužování jízdní stopy někdy snižuje čas na kolo 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        No a? Dyť se obrubníky katovaly venkem i vnitřkem vždycky a nikdy to nikomu nevadilo. Trestné bylo pouze zkracování tratě a tak by tomu mělo být i dnes.
        FIA by přece neměla za přeasfaltované tratě trestat jezdce, ale sama sebe, že takové ropné zvěrstvo dovolila.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    80.250.30.XXX
    Je lepší se dívat na tenis.Ten tolik není ovlivněn rozhodčími. Dřív kdo přijel první do cíle,,tak vyhrál.Dnes se klikrát vítěze dovím několik hodin po závodě.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Tak nějak přemýšlím, k čemu by byl trestný bod v případech Schumi vs Hill nebo Senna vs Prost. To byly incidenty, kdy jezdec je ochotný klidně přijíti o příští závod, protože tím získá celou sezónu. Stejně tak zaparkovat auto v zatáčce, aby ostatní nemohli zajet rychlé kolo... Za tohle všechno se jako budou udílet body jako za to, že o 5cm přejedeš bílou čáru při vjezdu/výjezdu z boxů? Trochu by se do hry mělo zapojit zdravé myšlení a úvaha, jestli je v tom úmysl a případný zisk něčeho zásadního. S dnešním kamerovým systémem a telemetrií je vcelku jednoduché identifikovat a přesně vyhodnotit spoustu situací. Osobně, stejně jako vedení McLarenu a RedBullu nesouhlasím s tím, že měl Norris dostat penalizaci.

    Jinak jsem znal lidi, kteří přišli o řidičák díky absolutním blbostem jako bylo překročení rychlosti o 6km (nedobrždění před cedulí) v obci a podobně. Jen prostě vychytali smůlu na různé kontroly v krátkém časovém intervalu. Potom jsem viděl střelce, co lítají v obci pravidelně přes 80 a nechybí jim ani bod... Dokonce nám říkal pár let zpátky instruktor, že je lehčí získat zpátky řidičák, když vás chytnou při 120km/h v obci, protože se to táhne přes jiný soudní proces, než když se vybodujete na hovadinách... Takže i tady chybí cit a lidské oko, které prostě v klasických papírech nejsou... V těch pravidlech F1 mi to začíná připadat dost podobné.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Svět nikdy nebyl , není a nebude spravedlivý.Tak to prostě je a bude. 04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to ale přece není důvod se s tím smířit a přestat s nespravedlivostí bojovat. ano, je to dlouhý proces, možná i nekonečný, ale přestat se nesmí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          To netvrdím.....jen když vymyslíš nějaké spravedlivé pravidlo, po čase zjistíš, že úplně spravedlivé taky není.
          Uplně jsi mne viditeln nepochopil....ano je to potřeba hledat, jen je potřeba vědět že to nelze najít, tedy lze, ale na stupnici do 100 nikdy té stovky nedosáhneš, protože to prostě nejde.
          A já o nepsravedlnosti nic nepsal.....(ani proti té je potřeba bojovat, tam není spor..)

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Mick Schumacher potřebuje zvláštní přístup ohledně závodní sedačky v kokpitu

Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

McLaren je na rovinkách velmi rychlý

Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

Alexander Albon a Lewis Hamilton v závodě v Turecku

Zničil Albonovi kariéru, tepe Marko do Hamiltona

Stoffel Vandoorne v Brazílii

Vandoorne vzpomíná na protrápené roky u McLarenu: Bylo to asi nejhorší období

Sebastian Vettel v barvách Aston Martinu

Vettel je nejdražším zaměstnancem Aston Martinu, majitel Stroll je ale spokojený i se svým synem

Kimi Räikkönen - kvalifikace v Monaku

Rozčílený Iceman roztál a zpražil vlastní tým: Musíme se zlepšit!

Fernando Alonso s Alpine A521

"Komisaři nic nedělají," zlobí se Alonso. Mění kvůli tomu svůj přístup k závodění

Valtteri Bottas po kvalifikaci v Barceloně

Blíží se Bottasův konec u Mercedesu? Wolff mu chce hledat angažmá

Daniel Ricciardo byl po závodě v Británii spokojený

Ricciardo popisuje, co mu pomohlo k jeho nejlepšímu výsledku s McLarenem

Fernando Alonso při čtvrteční tiskovce v Bahrajnu

"Spolupracuje se mi s ním skvěle," chválí Alonsa šéf Alpine a chystá mu novou smlouvu

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama