DISKUZE K ČLÁNKU Pravidlo pro zlepšení podívané v F1 pomáhá akorát velkým týmům, stěžuje si Alonso

Fernando Alonso se pozastavuje nad kvalifikačním pravidlem, které určuje použití pneumatik na startu. Podle něj dává těm nejrychlejším výhodu navíc, což je spíše kontraproduktivní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pravidlo pro zlepšení podívané v F1 pomáhá akorát velkým týmům, stěžuje si Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 02.07.2021 08:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 5 lidé) 30.06.2021 10:38
Týmy od 11. místa v kvaldě si mohou sami zvolit… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 30.06.2021 11:18
A to má teda jezdit hůře než na co má aby skončil… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 30.06.2021 12:56
To úplně není pravda... Mohli by jim alespoň… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tohle je složité.....jedno eliminuje druhé.
    Problém je imho zakopán v tom, že na ty první dva každý ztrací "parník" a ty se mohou kvalifikovat na pomalejších pneu...co vydrží zároveň i více. Řešení je nebýt tak pomalej.....

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Je to pravda, dává to jedině výhodu těm nejsilnějším, kteří si mohou, mnohdy jako jediní, s přehledem troufnout na postup z Q2 s tvrdší směsí. Pro slabší, na hraně postupu do Q3 je pak zase kolikrát výhodnější skončit 11, 12...
    Není to nastavené dobře.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Blbost je to jen pláč, nikdo je nenutí jet na nejměkčí a nikdo je nenutí, že musí startovat z Q3. Když se startovalo na gumách, na kterých byl zajet nejlepší čas, tak top týmy taky zajížděly top časy i na tvrdších gumách. Jenže když tam každý jel čas na jiných gumách, tak ta kvalda nebyla tak zajímavá.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Možná tady teď s těmi nejměkčími bude sundávat nohu z plynu. Snad ne moc, snad ne málo. Možná by to měl teatrálně a viditelně udělat, pak by si uvědomili že tohle asi nikdo v kvalifikaci nechce.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        88.103.4.XXX
        Je to tak, smyslem kvalifikace je snad v každé části zajíždět co nejrychlejší kola a probojovat se na co nejlepší pozici. Nikdo nechce vidět v Q taktizování ohledně pneumatik.
        Já ale doufám v nějaký déšť. Podle předpovědi to vypadá na neděli. 18

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Jo, neděle se stále drží 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.248.XXX
            Doporučuji analýzu jak Alonso jezdí od Baku rozdílně oproti přechozím závodů, je tam vidět, že za A) auto je víc přetačivé, což mu vyhovuje a za B) daleko víc na to dokáže tlačit bez toho, aniž by to někde ztratil a to nakonec Ocon nedokáže plus analýza jak umí už pracovat s pneu a hlavně v závodě

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.96.XXX
    O tom mluvím možná už roky... To je přesně ten případ, kdy si ťukám na čelo, při pomyšlení, že F1 řídí jedni z nejinteligentnějších lidí na světě... 20

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.231.XXX
    No nevím. Nebyl to tentokrát právě Gasly který oproti ostatním ušetřil jednu sadu gum?

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    185.3.157.XXX
    Tak logicky když nějaký tým nebo více týmů mají takovou výhodu, že postupují s tvrdšími pneu, tak slabší týmy logicky nemají šanci je ohrozit tak jak tak. Detail.
    Tady je reálný problém spíš na rozhraní desítky kdy je mnohdy lepší skončit v Q na 11.místě než na 9. nebo 10., což je ta bolest tohohle systému.

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      To úplně není pravda... Mohli by jim alespoň překážet, takhle si díky tvrdším pneu top týmy vyjedou takový náskok, aby se po pitu nepropadli do hloubi pole a jeli si hladký závod...

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        Blbost, top týmy si vyjedou náskok na jakékoli gumě. Viz Pérez teď, když startoval na měkkých.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Hele u tebe už se dá pomalu ale jistě říci že pro blbce všechno blbost.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            185.3.157.XXX
            No já si taky myslím, že většinou si dominantní týmy vyjedou dostatečný náskok v předstihu. Tak dík že mě teda tituluješ 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama