DISKUZE K ČLÁNKU Pravidlo pro zlepšení podívané v F1 pomáhá akorát velkým týmům, stěžuje si Alonso
Fernando Alonso se pozastavuje nad kvalifikačním pravidlem, které určuje použití pneumatik na startu. Podle něj dává těm nejrychlejším výhodu navíc, což je spíše kontraproduktivní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pravidlo pro zlepšení podívané v F1 pomáhá akorát velkým týmům, stěžuje si Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 5 lidé)
30.06.2021 10:38
Týmy od 11. místa v kvaldě si mohou sami zvolit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
spinelesssheep
13:01 30.06.2021 88.103.4.XXXJe to pravda, dává to jedině výhodu těm nejsilnějším, kteří si mohou, mnohdy jako jediní, s přehledem troufnout na postup z Q2 s tvrdší směsí. Pro slabší, na hraně postupu do Q3 je pak zase kolikrát výhodnější skončit 11, 12...
Není to nastavené dobře.-
Loqenc
13:15 30.06.2021 85.71.3.XXXBlbost je to jen pláč, nikdo je nenutí jet na nejměkčí a nikdo je nenutí, že musí startovat z Q3. Když se startovalo na gumách, na kterých byl zajet nejlepší čas, tak top týmy taky zajížděly top časy i na tvrdších gumách. Jenže když tam každý jel čas na jiných gumách, tak ta kvalda nebyla tak zajímavá. -
-
-
spinelesssheep
13:55 30.06.2021 88.103.4.XXXJe to tak, smyslem kvalifikace je snad v každé části zajíždět co nejrychlejší kola a probojovat se na co nejlepší pozici. Nikdo nechce vidět v Q taktizování ohledně pneumatik.
Já ale doufám v nějaký déšť. Podle předpovědi to vypadá na neděli.-
-
HellHogr
20:32 30.06.2021 86.49.248.XXXDoporučuji analýzu jak Alonso jezdí od Baku rozdílně oproti přechozím závodů, je tam vidět, že za A) auto je víc přetačivé, což mu vyhovuje a za B) daleko víc na to dokáže tlačit bez toho, aniž by to někde ztratil a to nakonec Ocon nedokáže plus analýza jak umí už pracovat s pneu a hlavně v závodě
-
-
-
-
-
-
daaviid23
11:51 30.06.2021 185.3.157.XXXTak logicky když nějaký tým nebo více týmů mají takovou výhodu, že postupují s tvrdšími pneu, tak slabší týmy logicky nemají šanci je ohrozit tak jak tak. Detail.
Tady je reálný problém spíš na rozhraní desítky kdy je mnohdy lepší skončit v Q na 11.místě než na 9. nebo 10., což je ta bolest tohohle systému. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek