DISKUZE K ČLÁNKU "Russell se neměl omlouvat," vrací se šéf Williamsu k havárii s Bottasem v Imole
Georgea Russella nikdo z vedení Williamsu nenutil k tomu, aby přehodnotil svůj názor a omluvil se Valtterimu Bottasovi za kolizi v Imole.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Russell se neměl omlouvat," vrací se šéf Williamsu k havárii s Bottasem v Imole
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Fanda.LH
12:23 20.05.2021 194.228.96.XXXOstatně Mansell v Portugalsku 1990... Obě Ferrari startují z první řady, za nimi oba Mclareny... Prost startující z 2. místa o titul bojuje, Mansell ne... Naprosto logicky by se dalo očekávat, že Mansell Prosta pustí a bude zdržovat Mclareny za sebou... Místo toho Prosta po startu vytlačí na trávu a nechá se předjet oběma Mclareny...
Sám nakonec závod vyhrává, Senna dojede 2. a Prost za ním 3. Mansell tak jednoznačně počkodil týmového kolegu i svůj tým v boji o MS titul... Interview po závodě: Když chcete bojovat s nejlepšími, tak musíte být tvrdý tečka...-
juras
20:38 20.05.2021 88.103.92.XXXJo, jo pamatuju se na to...Mansell byl hrozně naštvanej...do Ferrari přišel rok před Prostem a hned první rok si získal tifosi...pak přišel Prost...a zatímco vyhrával a bojoval s Ayrtonem o titul...Mansell odpadával jeden závod za druhým kvůli technice...ale ne kvůli tomu že by nějak víc zatěžoval monopost...bylo to závady typu vadný potenciometr (jestli si pamatuju dokonce opakovaně měl tuto závadu)...a tak když vypadl z prvního místa i na domácím Silverstone ohlásil konec kariéry. V Portugalsku nechtěl Prosta poškodit...měl špatnej start a Mansell byl vždycky bojovník a nikdy nic nechtěl vzdát (Dallas 1984...poté co mu došel benzín, tlačil na cílové rovince svůj Lotus do cíle...mimochodem totálně vysílenej v hrozným vedru na městským okruhu kde v tom betonovým koridoru bylo jako v pekle). Myslím že po závodě se Prostovi i omluvil a v dalším závodě už mu kryl záda. Mansell byl možná hodně tvrdej...ale záludnej (jako třeba Ayrton) nebyl.
-
-
juras
20:29 20.05.2021 88.103.92.XXXTak ale dneska je jiná doba...a Russell není typ Ayrtona nebo Michaela...spíš tak Prosta nebo Laudy.
Capito to řekl proto, protože sebevědomí je důležitý...a Russell už moc dlouho jezdí na místech kde jeho talent není vidět...ostatně loni při tom záskoku se potvrdilo že ty hodnocení jeho kvalit nejsou přemrštěná.
Otázka je co letos udělá Mercedes...Hamilton si to namířil za rekordním titulem...ale stejně tak jako s nezměněnou motivací klidně může příští rok bojovat o další zářez...taky může skončit. Když zůstane, co udělá Mergl? Nechá si poslušnou dvojku Bottase a nebo dá šanci Russellovi? Na druhou stranu může nastat situace kdy Hamilton skončí...pak se otevřou dveře pro Russella...a nevím jestli pak je dobrou volbou Bottas. Po boku Hamiltona Bottas neztrácí tolik motivaci (Hamilton je prostě neoddiskutovatelně šampion šampionů)...ale po boku Russella? Bottas by mohl úplně lehnout... podle mě...a pak rychle hledat nějakého schopného náhradníka v sezóně?
Bude to politika...a taky je otázka jestli Mercedes dokáže i teď postavit nejlepší auto...pravděpodobnost že někdo to trefí líp je vyšší než dosud.
Norris teď prodloužil v Meku, Ferrari má taky dva piloty na které bude podle mě sázet dlouhodobě...u Redbullu mají otevřenou dvojku...Perez by ale mohl zůstat...protože může být pro Verstappena takříkajíc ideální kolega.
-
-
-
-
-
Ferda
21:25 19.05.2021 46.47.176.XXXV tomto konkrétním případě byla Russellová chyba poměrně malá a dalo by se hodně polemizovat i nad mírou viny Bottase, ale díky špatnému rozhodnutí došlo k velké finanční škodě hned dvou týmů a to se nezapomíná.
Takže.
V tomto případě se moc nejedná o jezdeckou chybu, ale více o ekonomickou stránku něčeho co likviduje podstatatu závodění. Tím mám na mysli rozpočtový strop.
Z jedné strany je strop přínosem pro vyrovnanost týmů, ale z té druhé jezdcům typu Emilian v počátcích automaticky ukončuje kariéry.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek