DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 9 lidí)
03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jumpman
17:44 03.05.2021 178.255.168.XXXAno. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej nejrychlejší čas byl asi OK, ale faktem je, že si 90% všech předjíždějících v první zatáčce vzalo trvalou výhodu tím, že předjížděcí manévr dokončili vyjetím mimo trať. Tohle udělal verstapen v bahrajnu hamiltonovi a pozici musel okamžitě vrátit, ale když takhle předjede hamilton (a 90% dalších pilotů) neděje se nic. Pokud by ti komisaři měřili všem stejně, tak měli trvat na vracení pozic, protože tím vyjetím ten co předjel získal nespornou výhodu-
achmed-cz
09:13 04.05.2021 109.183.45.XXXMícháte hrušky s jabkama. Porušení traťových limitů a získání tralé výhody vyjetím z tratě při předjíždění jsou dva různé přestupky, porušující dvě různá pravidla. Největší chaos vzniká právě tím, že ty dvě věci někdo pořád plácá dohromady a porovnává to navzájem.-
jumpman
15:52 04.05.2021 178.255.168.XXXprávě že tím vyjetím z trati během předjížděcího manévru jezdec jednoznačně porušuje pravidla. V podstatě stejnou věc, co udělalo v potugalsku 90% předjíždějících udělal v bahrajnu verstapen a pozici musel vrátit a komisařům to netrvalo rozhodnout a vykomunikovat s red bullem ani 10s (jak zvláštní) a zde to vlastně nevadí nikomu... Skutečně by bylo nejlepší aby byl obrubník a hned za ním štěrk, to by tam potom nejezdil nikdo...
-
-
-
-
-
juras
12:11 03.05.2021 176.97.15.XXXNechci to vztahovat na nikoho...teď se prostě řeší Redbull.
Ale že je hlídání traťových limitů problém nevidí jen naprostý ignorant.
Sice chápu že to sportovni komisaři nemají jednoduché, ale je to kvůli celkově nešťastné situaci.
S ohledem na bezpečnost se asfaltovalo...za obrubníkama přes které neví se současnými monoposty problém jezdit je asfalt...traťové limity jsou problém prakticky na každém okruhu...pokud bychom chtěli aby se závodilo tam kde má...tedy na závodní trati.
Podle mě jsou dvě varianty... buď obrubníky které nepůjde přejíždět a nebo udělat za obrubníkama štěrkovej pás...a bude vyřešeno.
-
tom11
14:56 03.05.2021 77.48.94.XXXpřesně o tomhle jsem tu psal i v reakci hned po závodě. je naprosto špatné, že o překročeních limitů trati rozhodují komisaři. trať má rozhodnout a rovnou i trestat. vyjel jsi moc? musíš spomalit, abys projel štěrkem, nebo dostaneš hodiny....... a je vyřešeno
-
-
Situs
10:05 03.05.2021 88.102.38.XXXMax se bude muset alespoň v té kvaldě a pro nejrychlejší kolo v závodě ty limity tratě naučit respektovat, to se nedá nic dělat a za jejich překročení to chce vinit hlavně sebe. To že přirozené hranice tratě by byly lepší víme a já myslím že se k tomu bude F1 více vracet ale někde to z různých důvodů nepůjde.-
dannak
12:24 03.05.2021 86.49.37.XXXZajimavy, prijde mi ze vlastne panuje vseobecna shoda, ze zvody jsou mnohdy bud nudne, nebo do nich prilis zasahuji komisari.
Ceho je to ale dusledkem?
1) vyasfaltovane unikove zony, kterych - velmi prekvapive - jezdci zacli vyuzivat. Dokud byl za zatackou kacirek, tak si kazdy rozmyslel tam byt jen lehce prejet kolem; i kdyby se nezasekl, riziko poskozeni auta do dalsi casti zavodu bylo nemale.
2) zmrazeni vyvoje motoru, dalsiho vyvoje aerodynamiky, za soucasneho/nasledneho place, ze vozy diky efektivni aerodynamice za sebou tolik viri, ze je nemozne auto pred sebou dlouhodobe pronasledovat a tlacit na to, aby si pronasledujici auto prilis brzy neodrovnalo pneumatiky.
Nemluve o tom, ze kdyz ma nekdo deficit, tak je mu pravidly pokud ne znemozneno, tak alespon ztizeno se dotahnout, alespon v prubehu sezony (kdy je dovolena jedina specifikace PU).
Pak je nutne prichazet s umelymi prvky jako mereni vyjizdeni aut ze zatacek - navic nekde to vaci a jinde ne - a DRS.
Davaji tedy takova pravidla vubec smysl ?
-
-
Situs
08:29 03.05.2021 88.102.38.XXXZdá se že je. Kdo má F1TV ať potvrdí, dle obrázku má jít o toto? 20min 30s. Vypadá to že je mimo trať i z dalších záběrů, ale prý nedostali info ze senzorů.
[odkaz na stránku]
snímek od Sainze za nima [odkaz na stránku]-
airwar1939
16:48 03.05.2021 176.74.150.XXXTam zda se jsou mimo limit trati oba jezdci (Norris víc, než ale to asi nehraje roli), a takže by logicky museli penalizovat oba. -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek