DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc dělá víc chyb než Alonso, tvrdí bývalý šéf Ferrari

Bývalý šéf Ferrari Cesare Fiorio zkusil porovnat Charlesa Leclerca a Fernanda Alonsa. Podle Itala jsou oba piloti schopni zajíždět výkony na samé hranici možností vozu, ale Monačan prý dělá více chyb.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc dělá víc chyb než Alonso, tvrdí bývalý šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 28.04.2021 13:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 26.04.2021 10:43
Tak já si myslím, že to přirovnání přišlo… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 26.04.2021 13:07
Alonso měl 2014 stejnou podvodnou techniku jako… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 26.04.2021 09:22
Souhlasím že srovnávat LeClerca v 2 a 3 sezoně v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.171.XXX
                          tyjo 3 předjetí za 55 kol, to je rekord, že?

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Já napočítal 5 předjetí. A ne, není to rekord. Nikde jsem nepsal, že se tam předjíždí snadno. Kde jsi to četl nevím.
                            5 předjetí znamená, že se tam předjíždělo. Lhal jsi, opět. Tečka
                            A až se budeš někdy dívat na ten závod, pak si všimni, v kterém kole zajel přezout Webber a v kterém Alonso. To až budeš tvrdit, že Ferrari reagovalo na jeho pit, nebo že RB s reakcí musel počítat. 13

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              31.30.171.XXX
                              Však Ferrari reagovalo na Webbera a ne na JB před Alonsem

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Reagovalo na Webberův pitstop o 4 kola později? 12
                                Mně z toho vychází, že reagovali až na to, že počkat jedno dvě kola, vyjel by Alonso za Webberem a mohl by přijít lehce o titul. Za mne zcela logicky. A protože reagovali na zcela reálnou hrozbu podseknutí, Webberův brzký pitstop byl evidentně snahou ho dstat před Alonsa. Tedy žádná návnada. 13
                                Ale díky, že jsi mne donutil se na ten závod dívat. Parádička. 01

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  31.30.171.XXX
                                  Já si to pamatuji, Webber stavěl a okolo později stavěl Massa, co měl špuntovat Webbera, jenže ten se dostal před Massu a zasekl se za Algusearim na 2 kola, tam Alonso nabral na Webbera čas a Ferrari sledovalo kde je Webber místo toho, aby stínovali JB

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    No, evidentně si to pamatuješ blbě. A ještě dostaneš 3x+. 12
                                    Massa byl už před pitstopy za Webberem, nestavěl kolo po něm a Webber se na Algim nezasekl na dlouho. Jakmile ho předjel, bylo dost jasné, že pozdější Alonsův pitstop by znamenal vyjetí za Webberem. Logicky nestínovali JB, který mohl být Alonsovi naprosto u zádele, ale stínovali největší hrozbu. Tou byl jezdec, ztrácející pouze 8b. Tedy dost málo na to aby v případě potřeby na vyšších příčkách stačilo poslat SV mezi ně a zajistit Webberovi titul.
                                    Od Ferrari to nebyla chyba. Mělo to jen jednu podmínku. FA musel předjet 3 průměrné piloty (nebo někdo mohl vypadnout) na průměrných vozech a na starých gumách. Do pitstopu v 15. kole předjetí viděli 3, z toho 2 mezi jezdci na podobných vozech a na stejných gumách. Tedy žádné sci-fi. Petrov jim do toho hodil vidle. Webbera nikdo neobětoval, zcela evidentně to byla jediná možnost, jako ho po kvalifikačním pr.seru dostat k titulu.

                                    + 0 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • HellHogr

                                      HellHogr

                                      31.30.171.XXX
                                      Já nevím proč tu takhle lžeš? Massa se měl dostat před Webbera a špuntovat ho, Webber byl zaseknutý za Alegusearim 2 kol a pak dostal příkaz Webbera pustit. Ano sorry Massa nestavěl kolo po Webberovi ale dvě no 11 a JB mohl být u zádele? jako sorry, ale JB jezdil 3 a Alonsovi by 4 místo stačilo, nevím co na tom nechápeš, Webber šel v 11 kole do boxů a to bez toho aniž by měl problémy s pneu. Navíc tu dáváš dobrou demagogii o sjetých pneu atd. očividně si nepamatuejš sezonu 2010 kdy se krom Kanady a výjmek stavělo 1 protože ty pneu vydrželi prakticky celý závod 03 a jestli byl Petrov průměrný v průměrném voze, tak proč se po startu z 11 místa dostal tak vysoko? že by se v Abu skoro nepředjíždělo a rozhodla strategie? Ham nedokázal předjet Kubicu co nestavěl a Ham měl novější pneu, ty se tu prostě kecama a průměrným piltovi a vozu snažíš shodit Alonsa a celkem dost trapně

                                      + 3 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Kde lžu? A. Sorry. Zbytečná otázka. 12
                                        A proč by se měl řídit zrovna JB? Mohl se řídit klidně SV, nebo LH. JB byl jediný, který ho nijak neohrožoval. Pointa byla v tom, že kdyby ho MW podsekl, mohl klidně RB nasunout SV mezi ně. Ano, Webber šel do boxů v 11 kole. Jeho jediná šance byla podseknout Alonsa. Podseknutí se nedělá tak, že se čeká až přezují ostatní. Musí se udělat před ostatními. To je základní princip. 12 Ten pokus nevyšel díky Algersuarimu a díky tomu, že Ferrari Alonsa nakonec povolalo. Stav Webberových gum byl přece irelevantní, sám píšeš, že se na nich dal odjet celý závod. Nicméně to neznamená, že staré byly stejně rychlé. Zkus se podívat na časy těch, co přezuli na nové. Celkem rychle zjistíš, že po přezutí se zrychlili. To je Amerika co? Po tolika letech neznáš takový základ.
                                        Proč se Petrov dostal tak vysoko? Tys to neviděl? Přezul hned na začátku a díky tomu se dostal dopředu. Třeba před Alonsa s Massou a Webberem. To fakt neznamená, že byl rychlejší než oni. To chce ten závod vidět. 13
                                        Kde shazuju Alonsa? Prosím, ukaž mi citaci! Nikde jsem nepsal, že bylo snadné Petrova předjet, ani jsem nehodnotil jestli ho předjet měl. Ani nepopírám, že Ham nedal Kubicu (ikdyž pokusy byly rozhodně vydařenější). Já pouze napsal, že Ferrari předpokládalo, že ho předjede. A k tomu předpokladu mělo důvod. 3 předjetí během těch 10 kol, co se jelo. Navíc většina lidí čekala, že Petrov ještě do boxů pojede. Takový Richtr to čekal do posledního kola. Prostě důvod byl, strategie byla oprávněná, jen v tom falíroval Petrov. 12

                                        + 0 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Souhlasím že srovnávat LeClerca v 2 a 3 sezoně v F1 s Alonsem který jel tuším desátou až 13 sezonu, a měl v tu dobu dva tituly, je trochu mimo.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Nejde jen o roky, ale jde i o techniku co máš. Pokud jezdíš na špici pohoda, pokud ve středu pole a nebo v zadu, moc toho ukázet nemužeš a bouračka se spíš naskytne .

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Však sám Alonso označil jako svoje nejsilnější roky ve Ferrari kdy byl už zkušeným jezdcem, takže o zkušenosti jde hodně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama