DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc dělá víc chyb než Alonso, tvrdí bývalý šéf Ferrari
Bývalý šéf Ferrari Cesare Fiorio zkusil porovnat Charlesa Leclerca a Fernanda Alonsa. Podle Itala jsou oba piloti schopni zajíždět výkony na samé hranici možností vozu, ale Monačan prý dělá více chyb.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc dělá víc chyb než Alonso, tvrdí bývalý šéf Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
26.04.2021 09:22
Souhlasím že srovnávat LeClerca v 2 a 3 sezoně v… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
spinelesssheep
12:51 28.04.2021 88.103.4.XXX
Heh, stačí si vzpomenout, jak to vypadalo v Abu, když, tuším minulý rok, vypnuli kvůli nějakým problémům DRS. A vůbec, Abu v roce 2010 byl jeden z hlavních spouštěčů zavedení právě DRS. Je "skvělý" jak se na tomhle závodě hejtři neustále točí dokola.
Situs
22:55 27.04.2021 88.102.38.XXX
Když ho ta informace ani nezajímá tak proč s ním ztrácíš čas? Prostě trolling Něco k připomenutí "Zázemí je pohádkové, organizace v pořádku, ale závody kvůli NEMOŽNOSTI PŘEDJÍŽDĚT nudné." Zdroj: [odkaz na stránku]
Mike17
20:41 27.04.2021 185.149.130.XXX
Kde lžu? A. Sorry. Zbytečná otázka.
A proč by se měl řídit zrovna JB? Mohl se řídit klidně SV, nebo LH. JB byl jediný, který ho nijak neohrožoval. Pointa byla v tom, že kdyby ho MW podsekl, mohl klidně RB nasunout SV mezi ně. Ano, Webber šel do boxů v 11 kole. Jeho jediná šance byla podseknout Alonsa. Podseknutí se nedělá tak, že se čeká až přezují ostatní. Musí se udělat před ostatními. To je základní princip. Ten pokus nevyšel díky Algersuarimu a díky tomu, že Ferrari Alonsa nakonec povolalo. Stav Webberových gum byl přece irelevantní, sám píšeš, že se na nich dal odjet celý závod. Nicméně to neznamená, že staré byly stejně rychlé. Zkus se podívat na časy těch, co přezuli na nové. Celkem rychle zjistíš, že po přezutí se zrychlili. To je Amerika co? Po tolika letech neznáš takový základ.
Proč se Petrov dostal tak vysoko? Tys to neviděl? Přezul hned na začátku a díky tomu se dostal dopředu. Třeba před Alonsa s Massou a Webberem. To fakt neznamená, že byl rychlejší než oni. To chce ten závod vidět.
Kde shazuju Alonsa? Prosím, ukaž mi citaci! Nikde jsem nepsal, že bylo snadné Petrova předjet, ani jsem nehodnotil jestli ho předjet měl. Ani nepopírám, že Ham nedal Kubicu (ikdyž pokusy byly rozhodně vydařenější). Já pouze napsal, že Ferrari předpokládalo, že ho předjede. A k tomu předpokladu mělo důvod. 3 předjetí během těch 10 kol, co se jelo. Navíc většina lidí čekala, že Petrov ještě do boxů pojede. Takový Richtr to čekal do posledního kola. Prostě důvod byl, strategie byla oprávněná, jen v tom falíroval Petrov.
A proč by se měl řídit zrovna JB? Mohl se řídit klidně SV, nebo LH. JB byl jediný, který ho nijak neohrožoval. Pointa byla v tom, že kdyby ho MW podsekl, mohl klidně RB nasunout SV mezi ně. Ano, Webber šel do boxů v 11 kole. Jeho jediná šance byla podseknout Alonsa. Podseknutí se nedělá tak, že se čeká až přezují ostatní. Musí se udělat před ostatními. To je základní princip. Ten pokus nevyšel díky Algersuarimu a díky tomu, že Ferrari Alonsa nakonec povolalo. Stav Webberových gum byl přece irelevantní, sám píšeš, že se na nich dal odjet celý závod. Nicméně to neznamená, že staré byly stejně rychlé. Zkus se podívat na časy těch, co přezuli na nové. Celkem rychle zjistíš, že po přezutí se zrychlili. To je Amerika co? Po tolika letech neznáš takový základ.
Proč se Petrov dostal tak vysoko? Tys to neviděl? Přezul hned na začátku a díky tomu se dostal dopředu. Třeba před Alonsa s Massou a Webberem. To fakt neznamená, že byl rychlejší než oni. To chce ten závod vidět.
Kde shazuju Alonsa? Prosím, ukaž mi citaci! Nikde jsem nepsal, že bylo snadné Petrova předjet, ani jsem nehodnotil jestli ho předjet měl. Ani nepopírám, že Ham nedal Kubicu (ikdyž pokusy byly rozhodně vydařenější). Já pouze napsal, že Ferrari předpokládalo, že ho předjede. A k tomu předpokladu mělo důvod. 3 předjetí během těch 10 kol, co se jelo. Navíc většina lidí čekala, že Petrov ještě do boxů pojede. Takový Richtr to čekal do posledního kola. Prostě důvod byl, strategie byla oprávněná, jen v tom falíroval Petrov.
HellHogr
20:19 27.04.2021 31.30.171.XXX
Já nevím proč tu takhle lžeš? Massa se měl dostat před Webbera a špuntovat ho, Webber byl zaseknutý za Alegusearim 2 kol a pak dostal příkaz Webbera pustit. Ano sorry Massa nestavěl kolo po Webberovi ale dvě no a JB mohl být u zádele? jako sorry, ale JB jezdil 3 a Alonsovi by 4 místo stačilo, nevím co na tom nechápeš, Webber šel v 11 kole do boxů a to bez toho aniž by měl problémy s pneu. Navíc tu dáváš dobrou demagogii o sjetých pneu atd. očividně si nepamatuejš sezonu 2010 kdy se krom Kanady a výjmek stavělo 1 protože ty pneu vydrželi prakticky celý závod a jestli byl Petrov průměrný v průměrném voze, tak proč se po startu z 11 místa dostal tak vysoko? že by se v Abu skoro nepředjíždělo a rozhodla strategie? Ham nedokázal předjet Kubicu co nestavěl a Ham měl novější pneu, ty se tu prostě kecama a průměrným piltovi a vozu snažíš shodit Alonsa a celkem dost trapně
Mike17
18:34 27.04.2021 185.149.130.XXX
No, evidentně si to pamatuješ blbě. A ještě dostaneš 3x+.
Massa byl už před pitstopy za Webberem, nestavěl kolo po něm a Webber se na Algim nezasekl na dlouho. Jakmile ho předjel, bylo dost jasné, že pozdější Alonsův pitstop by znamenal vyjetí za Webberem. Logicky nestínovali JB, který mohl být Alonsovi naprosto u zádele, ale stínovali největší hrozbu. Tou byl jezdec, ztrácející pouze 8b. Tedy dost málo na to aby v případě potřeby na vyšších příčkách stačilo poslat SV mezi ně a zajistit Webberovi titul.
Od Ferrari to nebyla chyba. Mělo to jen jednu podmínku. FA musel předjet 3 průměrné piloty (nebo někdo mohl vypadnout) na průměrných vozech a na starých gumách. Do pitstopu v 15. kole předjetí viděli 3, z toho 2 mezi jezdci na podobných vozech a na stejných gumách. Tedy žádné sci-fi. Petrov jim do toho hodil vidle. Webbera nikdo neobětoval, zcela evidentně to byla jediná možnost, jako ho po kvalifikačním pr.seru dostat k titulu.
Massa byl už před pitstopy za Webberem, nestavěl kolo po něm a Webber se na Algim nezasekl na dlouho. Jakmile ho předjel, bylo dost jasné, že pozdější Alonsův pitstop by znamenal vyjetí za Webberem. Logicky nestínovali JB, který mohl být Alonsovi naprosto u zádele, ale stínovali největší hrozbu. Tou byl jezdec, ztrácející pouze 8b. Tedy dost málo na to aby v případě potřeby na vyšších příčkách stačilo poslat SV mezi ně a zajistit Webberovi titul.
Od Ferrari to nebyla chyba. Mělo to jen jednu podmínku. FA musel předjet 3 průměrné piloty (nebo někdo mohl vypadnout) na průměrných vozech a na starých gumách. Do pitstopu v 15. kole předjetí viděli 3, z toho 2 mezi jezdci na podobných vozech a na stejných gumách. Tedy žádné sci-fi. Petrov jim do toho hodil vidle. Webbera nikdo neobětoval, zcela evidentně to byla jediná možnost, jako ho po kvalifikačním pr.seru dostat k titulu.
Mike17
18:18 27.04.2021 185.149.130.XXX
Mně ta informace nezajímá. nemám potřebu to hledat. Napsal jsem, že v TV to nebylo a to je pravda, nikoliv lež. V tom závodě jsem viděl 5 předjetí, z nichž 3 byly naprosto normální regulérní souboje.
Tak si příště o tom závodě něco zjisti, než začneš plácat o tom, že se tam nepředjíždělo. Howgh
Tak si příště o tom závodě něco zjisti, než začneš plácat o tom, že se tam nepředjíždělo. Howgh
HellHogr
18:32 26.04.2021 31.30.171.XXX
Já si to pamatuji, Webber stavěl a okolo později stavěl Massa, co měl špuntovat Webbera, jenže ten se dostal před Massu a zasekl se za Algusearim na 2 kola, tam Alonso nabral na Webbera čas a Ferrari sledovalo kde je Webber místo toho, aby stínovali JB
Mike17
17:10 26.04.2021 185.149.130.XXX
Reagovalo na Webberův pitstop o 4 kola později?
Mně z toho vychází, že reagovali až na to, že počkat jedno dvě kola, vyjel by Alonso za Webberem a mohl by přijít lehce o titul. Za mne zcela logicky. A protože reagovali na zcela reálnou hrozbu podseknutí, Webberův brzký pitstop byl evidentně snahou ho dstat před Alonsa. Tedy žádná návnada.
Ale díky, že jsi mne donutil se na ten závod dívat. Parádička.
Mně z toho vychází, že reagovali až na to, že počkat jedno dvě kola, vyjel by Alonso za Webberem a mohl by přijít lehce o titul. Za mne zcela logicky. A protože reagovali na zcela reálnou hrozbu podseknutí, Webberův brzký pitstop byl evidentně snahou ho dstat před Alonsa. Tedy žádná návnada.
Ale díky, že jsi mne donutil se na ten závod dívat. Parádička.
Mike17
16:15 26.04.2021 185.149.130.XXX
Já napočítal 5 předjetí. A ne, není to rekord. Nikde jsem nepsal, že se tam předjíždí snadno. Kde jsi to četl nevím.
5 předjetí znamená, že se tam předjíždělo. Lhal jsi, opět. Tečka
A až se budeš někdy dívat na ten závod, pak si všimni, v kterém kole zajel přezout Webber a v kterém Alonso. To až budeš tvrdit, že Ferrari reagovalo na jeho pit, nebo že RB s reakcí musel počítat.
5 předjetí znamená, že se tam předjíždělo. Lhal jsi, opět. Tečka
A až se budeš někdy dívat na ten závod, pak si všimni, v kterém kole zajel přezout Webber a v kterém Alonso. To až budeš tvrdit, že Ferrari reagovalo na jeho pit, nebo že RB s reakcí musel počítat.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek