DISKUZE K ČLÁNKU Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo
Na cestě za pódiovým umístěním Landa Norrise v Imole McLaren využil týmovou režii, když požádal Daniela Ricciarda, aby pro svého mladšího kolegu uvolnil pozici. Jednatřicetiletý Australan poslechl a podle svých slov nelituje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:34 22.04.2021 185.149.130.XXXKdyby týmy měly vyhazovat mladé piloty kvůli 2 bouračkám, tak by v kokpitu neseděl ani jeden ze stávajících pilotů. Třeba u Hassu by skončili už letos oba a to jsou odjeté jen 2 závody. Mazepin by letěl už po Bahrajnu. On taky neletěl kvůli 2 kolizím ani Kvjat. Jak jsem psal Hogrovi, jestli ti není jasné proč letěl, srovnej si ho s Gaslym a Gaslyho s Maxem. Je celkem zřejmé, proč je Max jedničkou v RB a Kvjat letěl i z béčka. Není třeba konspirací. lepší jezdí v top týmech, slabší letí z horších.
A v roce 2018 byl Max rychlejší. Proto mu dali lepší podmínky. Vsadili na to, že bude vzhledem k jeho věku lepší a kolizí ubude. A světe div se, oboje se stalo.
Uvidíme, jestli se Ricci zvetí. Osobně doufám, že jo. Jinak se už může chystat do důchodu.-
odin
20:08 22.04.2021 88.103.224.XXXCo to meleš? Přečti si důvody Kvjatova vyhození z RedBullu, které uváděl tvůj guru dr.Marko. Bylo to kvůli bouračkám. Tak si nevymýšlej.
Lepší-horší? Kvjat neměl špatné výsledky u RedBullu. Ale musel uvolnit místo protekčnímu Maxovi, který pak boural a likvidoval jedno auto za druhým, mnohem víc, než Kvjat.
O rychlejším Maxovi nepiš, body jsou určující. Max podepisoval smlouvu v obraze sezóny 2017, kde byl jasně lepší Ricci. V první polovině 2018 taktéž lepší Ricci a druhá polovina byla ovlivněna technickými problémy Ricciarda. Souvislosti s vyjednáváním o jeho budoucnosti a nárocích si můžeme domýšlet. Ale Ricciardo to v dokumentu Netflixu řekl jasně, že očekává problémy. A taky je měl.-
Mike17
21:09 22.04.2021 185.149.130.XXXHmm, opět podsouváš. Nic ses nenaučil. Asi tě tvůj guru Marko učí jiný věci. Třeba lhát.
Jo, to že pilot má bouračky je jistě špatný a může to mít vliv na setrvání u týmu. Co je pro tým nesporně důležitější, je rychlost a talent. To je to, co Kvjatovi na rozdíl od Maxe chybělo. Nemít rychlost a ještě rozbíjet auta je o dost horší, než rozbít auta, ale být rychlý. Rozbíjet auta se dá odnaučit. Kvjata rychlost už nikdo nenaučí. Loňská sezona ukázala, že to Horner z telemetrie vyčetl správně.
A rok 2018? mysli si co chceš, tebe nepřesvědčí nic. Ani série Ricciho porážek Maxem v řadě, než oznámil svůj přestup. Stejně budeš dál točit o křivdě.
Jak dopadl vývoj? Max smetl Gaslyho, Albona a momentálně to nevypadá dobře ani s Pérem.
Ricci? Nechci dělat závěry po 2 závodech. Ale žádná sláva to není.
-
-
-
Mike17
16:05 23.04.2021 185.149.130.XXXTady?
Předně to, že je Marko můj guru, když je spíš tvůj.
Ale našel bych další:
"A tak je zajímavé, že najednou uprostřed sezóny se Max rapidně zlepšil a Ricci rapidně zhoršil."
Nebo: "Ani jedno mu RedBullíčci nemínili poskytnout a raději se ho snažili sabotovat, aby měl slabší vyjednávací pozici."-
odin
20:13 23.04.2021 88.103.224.XXXTypický Mike17. Já ti tu deset let vyvracím Markovy kydy, které ty papouškuješ. Dokonce jsi mi před drahno lety tvrdil, že věříš spíše Markovi než mně, protože je z prostředí F1. A teď vše otáčíš?
Tobě příjde normální, že po půlce sezóny, kdy bylo vyjednávání o smlouvě na bodu mrazu, najednou Ricci nedojížděl vinou technických poruch a ztratil spoustu bodů na Maxe? Však to byl také fakt.
Ty máš snad důkazy o tom, že RedBullíčci nabídli Riccimu smlouvu s rovnocenými podmínkami s Maxe a stejným finančním ohodnocením? Sem s nimi.-
Mike17
13:38 24.04.2021 185.149.130.XXXNo vidíš. A zase lžeš. Jo, stalo se, že jsem mu něco i věřil. Ale deset let tu beru Markovy řeči jako PR, které člověk nemá brát vážně. Mohokrát jsem to tu i psal. A podle tebe jeho kydy papouškuju. Lež!!! Jak říkám, máš k němu blíž než já.
On měl Ricci poruchy už před jeho ohlášením. Důkaz? Bahrajn, Rakousko, Německo. Takže zase lžeš, že k tomu začalo docházet po jeho oznámení. A poruchy měl i Max: Bahrajn, Silverstone, Maďarsko. Prostě RB nebyl v tom roce zrovna spolehlivý vůz. A jak už to obvykle bývá, nemají oba jezdci totožný počet poruch. Ricci jich měl víc, což ty bereš jako důkaz, že se mu někdo speciálně vyráběl s vadnými díly (nadsázka). Že měl třeba Vettel víc poruch než Ricci v roce 2014 se nějak nehodí. Že měl Vettel víc poruch než Webber třeba v roce 2010 se taky nehodí. Že měl Vettel víc poruch, než Leclerc v obou sezonách se taky nehodí. To úmysl nebyl. Úmysl je jen tehdy, když má poruch víc Vettelův nebo Maxův kolega. Naopak to neplatí. Takže celá tvá konstrukce je založená pouze na tvém dojmu, nikoliv na faktech. Jako vždy.
A nevidím jediný důvod, proč by Riccimu měli dát stejné podmínky. Smlouva se uzavírá na budoucí sezony. Není to odměna za vykonanou práci v minulosti. Lepšímu pilotovi se dává větší plat. Pilot, co má zrovna 6 porážek za sebou od kolegy a kolegu porazí od začátku sezony téměř jen tehdy, když to kolega rozbije, nemůže očekávat stejnou nabídku. Resp. očekávat může, ale těžko ji dostane. Dostal nabídku, nelíbila se mu, šel za větším platem jinam. Za mne perektní příklad obchodního vztahu. Nevidím na tom nic nefér. Já se s klienty taky musím domluvit na ceně. Obě strany mají právo nabídku neakceptovat. Za mne je to tak v pořádku. Nemám právo si poručit cenu.
-
odin
19:54 24.04.2021 88.103.224.XXXMiku, Miku, zabrouzdej na diskuze z let 2010 a 2011. Ať si oživíš svoje "markovské názory". Že Helmut občas lže jsi připustil až když Vettel dostal naloženo od Ricciho. Jenže tehdá jsi zase papouškoval jeho "názory" v plivání na Renault.
Dvojky většinou mají více poruch to nepopřeš. Však i ten Vettel jich měl víc u Ferrari s Leclercem, což sám píšeš. (Měl by sis uvědomit, že já nejsem Hogřík a tyto fakta jsem nikdy nezpochybňoval ).
Smlouva se uzavírá na budoucí roky, ale na základě výkonů z minula. Zase účelově odděluješ fakta, aby ti to pasovalo do tvých výmyslů. Ricci nemohl čekat po šesti porážkách v závodech lepší smlouvu? Tak proč ji dostal Max, když dostával od Ricciho naloženo dvě sezóny za sebou?
Ano obchodní vztahy nějak fungují, ale málokdy dostaneš za odfláknutou práci zaplaceno víc, než za kvalitní. A Max stál RedBullíčky mnohem více peněz, než Ricciardo. A nemyslím teď na výše smluv, ale na rozbitá auta a práci desítek mechaniků, kteří to museli dávat dohromady. Holt pořád máš markovské vnímání...-
Mike17
20:41 24.04.2021 185.149.130.XXXJeho "plivání" na Renault papouškuju pořád. Tenkrát "plival", že Renault ztrácí 60-80k na Mercedes a to z motoru dělalo nekonkurenceschopný šmejd. A kupodivu na konci sezony Cyril přiznal, že Renaultu chybělo 60k. Čímž řekl, že to plivání byla čistá pravda. Renault to přiznal, ty ne.
Nevím o tom, že dvojky mívají víc poruch. Máš k tomu nějakou statistiku? Ano, Vettel jich měl u Ferrari víc a to i v sezoně, kdy jsi "plival" na Ferrari, jak protěžuje Vettela. Dal jsem ti 2 sezony RB, kdy byl Vettel podle tebe samotného jedničkou a přesto měl víc poruch. Ale tam si pamatuješ jen tu jednu, kdy jich měl víc Webber.
Můžeš mi prosím říct, kolik vydělávali Max a Ricci v sezonách 2016 a 2017? Já nevím o tom, že by byl Max tehdy líp placen.
A nevím, jak to má Marko, ale mám ekonomické vnímání. Skvělé výsledky přináší týmům desítky milionů E. Kolik stojí rozbitá křídla a zavěšení, nebo pár hodin práce mechaniků? Desítky tisíc? O tom to celkem je. Víc užitku přináší pilot, co vyhrává a občas něco rozbije, než pilot, co stabilně dojíždí sotva bednu.
Myslím, že to není jen o Markovi. Ferrari mělo asi taky důvod, proč vzali raději Sainze, než Ricciho. A to zatím moc nevypadá, že Sainz je větší terno, než Vettel.-
odin
10:42 25.04.2021 88.103.224.XXXHm. to ten Renault byli strašní hajzlíci, když neposkytli ubulencům nejvýkonnější pohonnou jednotku ze všech. Tohle je tak obrovská podlost, že si to zalouží plivat na ně ještě minimálně deset let.
Pokud vím, tak jsem nikdy nerozporoval ztrátu na Mercedes. Ale vždycky jsem tvrdil, že auto je komplexní balík a RedBull by měl nejprve hledět do vlastních řad. Tady vznikaly naše spory. Také ti tu můžu vypisovat vlastní chyby, které nakonec byli nuceni ubulenci přiznat a které ty jsi po markovsku neuznával.
Opět typický Mike17: Na otázku odpoví otázkou. (Tento styl diskuze s tebou budu muset ještě vylepšit).
Sainz podle tebe není větší terno než Vettel? Tak proč si Binotto libuje, že se konečně můžou spolehnout na oba své piloty? Vždyť ty ani nevíš, co píšeš...-
Mike17
13:02 25.04.2021 185.149.130.XXXJá neříkám, že byli hajzlíci, nebo jo? Řekl to RB? Konstatoval, že jim chybí 60-80k na Mercedes a ty jsi měl JE za hajzlíky, že si vymýšlí a kydají špínu. A ona to byla pravda, ne špína. Že jim v roce 2018 přestali dodávat náhradní díly taky není standartní věc. A přiznal to Renault? JO. Tak jakou špínu kydali?
V některých sezonách taky přiznali, že i jejich šasi není nejlepší. Ale kritika byla oprávněná. Stejně jako u Mclarenu, kde nějakou záhadou ubulenci nejsou. kritika Mclarenu je v pořádku, kritika RB je špinění. Proč? protože Odin RB nemá rád. To je vše.
A plivou ještě 10 let? Jako fakt? Kdy naposledy se vyjádříli k Renaultu? Nějaký rok zpět? Já nevím, v roce 2019, když přešli na nový motor? Zase lžeš?
Jo, já ti odpověděl otázkou. Nic špatně na tom nevidím. Ale OK, změním to. Kvalitní jezdec dokáže týmu zajistit výsledky desítky milionu dolarů. Že rozbije křídlo za pár tisíc nikoho fakt nebolí. Jinými slovy jsem napsal to samé. Lepší? Rozporovat to asi nemá smysl, že?
Já jsem napsal, ZATÍM TO NEVYPADÁ. Nehodlám dělat závěry ze 2 závodů, ikdyž jsou tu borci, co dělali závěry o jiných pilotech z jednoho kvalifikačního kola první kvalifikace prvního závodu. Ale zatím dostal v kvaldách 0,5s a 0,4s. V závodě v Bahrajnu ztráta nebyla velká, v Imole měl před SC v půlce závodu ztrátu přes půl minuty. Za lepší závody se loni Vettel nehodil ani na hnůj. Ale beru, učí se v novém týmu. Třeba to bude lepší. A Binnotto? To řekl po Imole? Opravdu? Nebo před ní? A ten Binnoto, který předtím tak chválil a preferoval Vettela a který byl pro tebe něco jako Marko? Najednou je dobrý a po lžích začal mluvit pravdu?-
odin
22:34 25.04.2021 88.103.224.XXXS náhradními díly opatrně. Ty vždycky vyzobneš jednu jedinou věc a pak se na ní točíš donekonečna. Netvrdil tvůj guru, že s Renaultem končí? Že odchází jinam? Ty už si nepamatuješ, jak díky jejich plivání na partnery nemohli sehnat dodavatele pohonné jednotky? Dáváš mi tu lekce z podnikání a zapomínáš na obyčejné slušné chování, které je základem pro dobré vztahy mezi partnery. A které dr. Marko a ubulenci zcela postrádají.
Jo a ještě k tomu Riccimu. Neporazil ho náhodou ten neschopný Kvjat, který se pak musel poroučet kvůli dvěma kolizím, aby udělal místo protekčnímu Maxovi? Zajímavé je, že Max pak rozbíjel jedno auto za druhým, výsledky bídné, ale smlouvu dostal lepší, než Ricci. Podle Mika17 díky jakési rychlosti. Podle mne díky protekci.
Jo a o Binottovi píšeš zase nesmysly a výmysly. Já nikdy nikde nepsal, že lže. Jen že tam jezdí od začátku na jasnou jedničku a dvojku a užívají TR. Za tím si také stojím.-
Mike17
12:20 26.04.2021 185.149.130.XXXNevím, co máš u tvého gura na mysli. Jestli jsem si všiml, tak s Renaultem skončili. Že museli s Renaultem zůstat dýl, než chtěli je logické. Mercedes i Ferrari jim dát motor opravdu nechtěli. RB byl jejich přímá konkurence. Kritiky se bát nemuseli, když dodávali špičkový motor. Takže to, že jim ho nechtěli dodat kvůli kritice je tvůj výcuc. Nevšiml jsem si, že by Hondu kritizovali, ale shodli se, že jim ještě výkon trochu chybí. Honda neprotestovala a souhlasila. Asi to nebrali jako špinění.
Jsem rád, že výuka podnikání má úspěch. Osobně, když udělám chybu, klient mi ji vyčte a já se omluvím. Nedodávám nejdražší služby s nejhorší kvalitou. Pokud bych to dělal, snesl bych kritiku. To je slušné chování.
Ano, v roce 2015 opravdu Kvjat získal o celé 3b víc. Nepsal jsi náhodou něco o tom, že body nejsou všechno? To, jaké jsou kvality pilota se člověk nejvíc doví z telemetrie. Tak je krásně vidět, kde pilot získává a kde ztrácí. To je něco, co Horner vidí. A má k dispozici stovky kol telemetrie. Díky tomu měl slušný přehled o tom, jak si piloti proti sobě vedou. SAmozřejmě by se mohl na pilotys podívat, říct: "tohle je krásnej klučina, líbí se mi jeho nosík, toho budeme preferovat. Já mám za to, že de.ilové týmy F1 neřídí. A když máme krásné srovnání přes Gaslyho, víme dobře kdo je lepší. Ale vím, na jednu věc nehraješ. Na to, že se pilot vyvíjí. Ty máš pocit, že umění jezdit v F1 je konstantní od pěti let do stovky (nadsázka). Já si naopak myslím, že je to jako se vším. Člověk výkonově roste do ideálního věku a pak zase klesá. A to je vidět i na Maxovi, stejně jako na dalších pilotech. Jsem jen letos zvědav, jak budeš hodnotit výkony některých starších pilotů a jestli jejich letošní sezony budeš srovnávat s jejich mistrovskými. Jako u Schumiho. Hlavně konzistentně.
A pokud jde o Binotta, líbílo se mi, jak jsi se do něj navážel, když objasňoval některé strategie v roce 2019. Fakt si nevzpomínám, že bys ho tehdy chválil a souhlasil s ním. Za cvhíli budu mít víc času, zkusím pohledat tvé pochvalné komentáře na jeho obhajobu strategií a na jeho chválení Vettela.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
08:18 23.04.2021 90.181.237.XXXProč Max nedopadl jako
Kvjat přestože jezdil taky riskantně? Že by proto
že měl výsledky?
-
-
-
Situs
08:06 23.04.2021 88.102.38.XXXKdyž Mike chce, ani vlastní bouračky se nepočítají Podpořím tě jedním zajímavým místním článkem přímo z té doby
"Verstappen dělá chyby v každém závodě. Děje se to pořád, je to špatné znamení. Například Ricciardo vůbec nemohl za jejich kolizi v Baku. Neudělal nic špatně. Pokud se pilot neustále dopouští chyb, musí vychladnout a zpomalit. Ale aby jezdil na úrovni Ricciarda, musí více riskovat. To může znamenat pouze jednu věc: Max není tak dobrý jako Daniel. Tečka,"
Zdroj: [odkaz na stránku]-
-
Situs
08:38 23.04.2021 88.102.38.XXXJen možné vysvětlení proč jezdec někdy často bourá, ale ne každý to pochopí a ani už to nečekám. Rozhodně vím že chyby, zejména ty vlastní, z výkonu jezdce nejde jen tak odejmout. Je to jako hodnotit tým ve fotbalu jen podle vstřelených gólů a ignorovat kolik jich dostal. Stejně jako v F1 to chce mít ten správný balanc a jemu to na Ricciho v té době prostě nestačilo.
-
-
Mike17
09:31 23.04.2021 185.149.130.XXXV Baku to Max přehnal s rychlostí? Jako fakt? Vidíš. A já měl pocit, že do něj zezadu najel Ricci po tom, co Max kličkoval po trati z jedné strany na druhou.
Aneb pokud bych chtěl podepřít tuto teorii od "respektovaného" komentátora F1, našel bych si nějakou nehodu, za kterou může přílišná rychlost.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek