DISKUZE K ČLÁNKU Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo

Na cestě za pódiovým umístěním Landa Norrise v Imole McLaren využil týmovou režii, když požádal Daniela Ricciarda, aby pro svého mladšího kolegu uvolnil pozici. Jednatřicetiletý Australan poslechl a podle svých slov nelituje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 26.04.2021 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 21.04.2021 10:49
Prosil jsem dnes v kostele boha, aby jsi už nikdy… »
» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 21.04.2021 11:20
No a tak jsi tu nablil ty.... 13 »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.04.2021 17:21
Prosím tě Miku přestaň už psát ty svý nesmysly.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Kdyby týmy měly vyhazovat mladé piloty kvůli 2 bouračkám, tak by v kokpitu neseděl ani jeden ze stávajících pilotů. Třeba u Hassu by skončili už letos oba a to jsou odjeté jen 2 závody. Mazepin by letěl už po Bahrajnu. On taky neletěl kvůli 2 kolizím ani Kvjat. Jak jsem psal Hogrovi, jestli ti není jasné proč letěl, srovnej si ho s Gaslym a Gaslyho s Maxem. Je celkem zřejmé, proč je Max jedničkou v RB a Kvjat letěl i z béčka. Není třeba konspirací. lepší jezdí v top týmech, slabší letí z horších.
                      A v roce 2018 byl Max rychlejší. Proto mu dali lepší podmínky. Vsadili na to, že bude vzhledem k jeho věku lepší a kolizí ubude. A světe div se, oboje se stalo.
                      Uvidíme, jestli se Ricci zvetí. Osobně doufám, že jo. Jinak se už může chystat do důchodu. 03

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        88.103.224.XXX
                        Co to meleš? Přečti si důvody Kvjatova vyhození z RedBullu, které uváděl tvůj guru dr.Marko. Bylo to kvůli bouračkám. Tak si nevymýšlej.
                        Lepší-horší? Kvjat neměl špatné výsledky u RedBullu. Ale musel uvolnit místo protekčnímu Maxovi, který pak boural a likvidoval jedno auto za druhým, mnohem víc, než Kvjat.
                        O rychlejším Maxovi nepiš, body jsou určující. Max podepisoval smlouvu v obraze sezóny 2017, kde byl jasně lepší Ricci. V první polovině 2018 taktéž lepší Ricci a druhá polovina byla ovlivněna technickými problémy Ricciarda. Souvislosti s vyjednáváním o jeho budoucnosti a nárocích si můžeme domýšlet. Ale Ricciardo to v dokumentu Netflixu řekl jasně, že očekává problémy. A taky je měl.

                        + 3 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Hmm, opět podsouváš. Nic ses nenaučil. Asi tě tvůj guru Marko učí jiný věci. Třeba lhát. 03
                          Jo, to že pilot má bouračky je jistě špatný a může to mít vliv na setrvání u týmu. Co je pro tým nesporně důležitější, je rychlost a talent. To je to, co Kvjatovi na rozdíl od Maxe chybělo. Nemít rychlost a ještě rozbíjet auta je o dost horší, než rozbít auta, ale být rychlý. Rozbíjet auta se dá odnaučit. Kvjata rychlost už nikdo nenaučí. Loňská sezona ukázala, že to Horner z telemetrie vyčetl správně.
                          A rok 2018? mysli si co chceš, tebe nepřesvědčí nic. Ani série Ricciho porážek Maxem v řadě, než oznámil svůj přestup. Stejně budeš dál točit o křivdě.
                          Jak dopadl vývoj? Max smetl Gaslyho, Albona a momentálně to nevypadá dobře ani s Pérem.
                          Ricci? Nechci dělat závěry po 2 závodech. Ale žádná sláva to není.
                          03

                          + 1 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Petr Hloušek

                            Petr Hloušek

                            90.181.237.XXX
                            Přesně! Ale je to marný, je to marný, je to marný

                            + 1 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            88.103.224.XXX
                            Co je tedy lež, z toho co jsem zde napsal?

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Tady?
                              Předně to, že je Marko můj guru, když je spíš tvůj.
                              Ale našel bych další:
                              "A tak je zajímavé, že najednou uprostřed sezóny se Max rapidně zlepšil a Ricci rapidně zhoršil."
                              Nebo: "Ani jedno mu RedBullíčci nemínili poskytnout a raději se ho snažili sabotovat, aby měl slabší vyjednávací pozici."

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                88.103.224.XXX
                                Typický Mike17. Já ti tu deset let vyvracím Markovy kydy, které ty papouškuješ. Dokonce jsi mi před drahno lety tvrdil, že věříš spíše Markovi než mně, protože je z prostředí F1. A teď vše otáčíš?
                                Tobě příjde normální, že po půlce sezóny, kdy bylo vyjednávání o smlouvě na bodu mrazu, najednou Ricci nedojížděl vinou technických poruch a ztratil spoustu bodů na Maxe? Však to byl také fakt.
                                Ty máš snad důkazy o tom, že RedBullíčci nabídli Riccimu smlouvu s rovnocenými podmínkami s Maxe a stejným finančním ohodnocením? Sem s nimi. 13

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  No vidíš. A zase lžeš. Jo, stalo se, že jsem mu něco i věřil. Ale deset let tu beru Markovy řeči jako PR, které člověk nemá brát vážně. Mohokrát jsem to tu i psal. A podle tebe jeho kydy papouškuju. Lež!!! Jak říkám, máš k němu blíž než já. 03
                                  On měl Ricci poruchy už před jeho ohlášením. Důkaz? Bahrajn, Rakousko, Německo. Takže zase lžeš, že k tomu začalo docházet po jeho oznámení. A poruchy měl i Max: Bahrajn, Silverstone, Maďarsko. Prostě RB nebyl v tom roce zrovna spolehlivý vůz. A jak už to obvykle bývá, nemají oba jezdci totožný počet poruch. Ricci jich měl víc, což ty bereš jako důkaz, že se mu někdo speciálně vyráběl s vadnými díly (nadsázka). Že měl třeba Vettel víc poruch než Ricci v roce 2014 se nějak nehodí. Že měl Vettel víc poruch než Webber třeba v roce 2010 se taky nehodí. Že měl Vettel víc poruch, než Leclerc v obou sezonách se taky nehodí. To úmysl nebyl. Úmysl je jen tehdy, když má poruch víc Vettelův nebo Maxův kolega. Naopak to neplatí. Takže celá tvá konstrukce je založená pouze na tvém dojmu, nikoliv na faktech. Jako vždy.
                                  A nevidím jediný důvod, proč by Riccimu měli dát stejné podmínky. Smlouva se uzavírá na budoucí sezony. Není to odměna za vykonanou práci v minulosti. Lepšímu pilotovi se dává větší plat. Pilot, co má zrovna 6 porážek za sebou od kolegy a kolegu porazí od začátku sezony téměř jen tehdy, když to kolega rozbije, nemůže očekávat stejnou nabídku. Resp. očekávat může, ale těžko ji dostane. Dostal nabídku, nelíbila se mu, šel za větším platem jinam. Za mne perektní příklad obchodního vztahu. Nevidím na tom nic nefér. Já se s klienty taky musím domluvit na ceně. Obě strany mají právo nabídku neakceptovat. Za mne je to tak v pořádku. Nemám právo si poručit cenu.

                                  + 0 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    88.103.224.XXX
                                    Miku, Miku, zabrouzdej na diskuze z let 2010 a 2011. Ať si oživíš svoje "markovské názory". Že Helmut občas lže jsi připustil až když Vettel dostal naloženo od Ricciho. Jenže tehdá jsi zase papouškoval jeho "názory" v plivání na Renault.
                                    Dvojky většinou mají více poruch to nepopřeš. Však i ten Vettel jich měl víc u Ferrari s Leclercem, což sám píšeš. (Měl by sis uvědomit, že já nejsem Hogřík a tyto fakta jsem nikdy nezpochybňoval 13).
                                    Smlouva se uzavírá na budoucí roky, ale na základě výkonů z minula. Zase účelově odděluješ fakta, aby ti to pasovalo do tvých výmyslů. Ricci nemohl čekat po šesti porážkách v závodech lepší smlouvu? Tak proč ji dostal Max, když dostával od Ricciho naloženo dvě sezóny za sebou?
                                    Ano obchodní vztahy nějak fungují, ale málokdy dostaneš za odfláknutou práci zaplaceno víc, než za kvalitní. A Max stál RedBullíčky mnohem více peněz, než Ricciardo. A nemyslím teď na výše smluv, ale na rozbitá auta a práci desítek mechaniků, kteří to museli dávat dohromady. 13 Holt pořád máš markovské vnímání... 02

                                    + 2 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Jeho "plivání" na Renault papouškuju pořád. Tenkrát "plival", že Renault ztrácí 60-80k na Mercedes a to z motoru dělalo nekonkurenceschopný šmejd. A kupodivu na konci sezony Cyril přiznal, že Renaultu chybělo 60k. Čímž řekl, že to plivání byla čistá pravda. Renault to přiznal, ty ne.
                                      Nevím o tom, že dvojky mívají víc poruch. Máš k tomu nějakou statistiku? Ano, Vettel jich měl u Ferrari víc a to i v sezoně, kdy jsi "plival" na Ferrari, jak protěžuje Vettela. Dal jsem ti 2 sezony RB, kdy byl Vettel podle tebe samotného jedničkou a přesto měl víc poruch. Ale tam si pamatuješ jen tu jednu, kdy jich měl víc Webber.
                                      Můžeš mi prosím říct, kolik vydělávali Max a Ricci v sezonách 2016 a 2017? Já nevím o tom, že by byl Max tehdy líp placen.
                                      A nevím, jak to má Marko, ale mám ekonomické vnímání. Skvělé výsledky přináší týmům desítky milionů E. Kolik stojí rozbitá křídla a zavěšení, nebo pár hodin práce mechaniků? Desítky tisíc? O tom to celkem je. Víc užitku přináší pilot, co vyhrává a občas něco rozbije, než pilot, co stabilně dojíždí sotva bednu.
                                      Myslím, že to není jen o Markovi. Ferrari mělo asi taky důvod, proč vzali raději Sainze, než Ricciho. A to zatím moc nevypadá, že Sainz je větší terno, než Vettel.

                                      + 0 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        88.103.224.XXX
                                        Hm. to ten Renault byli strašní hajzlíci, když neposkytli ubulencům nejvýkonnější pohonnou jednotku ze všech. Tohle je tak obrovská podlost, že si to zalouží plivat na ně ještě minimálně deset let.
                                        Pokud vím, tak jsem nikdy nerozporoval ztrátu na Mercedes. Ale vždycky jsem tvrdil, že auto je komplexní balík a RedBull by měl nejprve hledět do vlastních řad. Tady vznikaly naše spory. Také ti tu můžu vypisovat vlastní chyby, které nakonec byli nuceni ubulenci přiznat a které ty jsi po markovsku neuznával. 13
                                        Opět typický Mike17: Na otázku odpoví otázkou. (Tento styl diskuze s tebou budu muset ještě vylepšit).
                                        Sainz podle tebe není větší terno než Vettel? Tak proč si Binotto libuje, že se konečně můžou spolehnout na oba své piloty? Vždyť ty ani nevíš, co píšeš... 13

                                        + 2 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Já neříkám, že byli hajzlíci, nebo jo? Řekl to RB? Konstatoval, že jim chybí 60-80k na Mercedes a ty jsi měl JE za hajzlíky, že si vymýšlí a kydají špínu. A ona to byla pravda, ne špína. Že jim v roce 2018 přestali dodávat náhradní díly taky není standartní věc. A přiznal to Renault? JO. Tak jakou špínu kydali?
                                          V některých sezonách taky přiznali, že i jejich šasi není nejlepší. Ale kritika byla oprávněná. Stejně jako u Mclarenu, kde nějakou záhadou ubulenci nejsou. kritika Mclarenu je v pořádku, kritika RB je špinění. Proč? protože Odin RB nemá rád. To je vše.
                                          A plivou ještě 10 let? Jako fakt? Kdy naposledy se vyjádříli k Renaultu? Nějaký rok zpět? Já nevím, v roce 2019, když přešli na nový motor? Zase lžeš?
                                          Jo, já ti odpověděl otázkou. Nic špatně na tom nevidím. Ale OK, změním to. Kvalitní jezdec dokáže týmu zajistit výsledky desítky milionu dolarů. Že rozbije křídlo za pár tisíc nikoho fakt nebolí. Jinými slovy jsem napsal to samé. Lepší? Rozporovat to asi nemá smysl, že? 03
                                          Já jsem napsal, ZATÍM TO NEVYPADÁ. Nehodlám dělat závěry ze 2 závodů, ikdyž jsou tu borci, co dělali závěry o jiných pilotech z jednoho kvalifikačního kola první kvalifikace prvního závodu. Ale zatím dostal v kvaldách 0,5s a 0,4s. V závodě v Bahrajnu ztráta nebyla velká, v Imole měl před SC v půlce závodu ztrátu přes půl minuty. Za lepší závody se loni Vettel nehodil ani na hnůj. Ale beru, učí se v novém týmu. Třeba to bude lepší. A Binnotto? To řekl po Imole? Opravdu? Nebo před ní? A ten Binnoto, který předtím tak chválil a preferoval Vettela a který byl pro tebe něco jako Marko? Najednou je dobrý a po lžích začal mluvit pravdu? 13

                                          + 0 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            88.103.224.XXX
                                            S náhradními díly opatrně. Ty vždycky vyzobneš jednu jedinou věc a pak se na ní točíš donekonečna. Netvrdil tvůj guru, že s Renaultem končí? Že odchází jinam? Ty už si nepamatuješ, jak díky jejich plivání na partnery nemohli sehnat dodavatele pohonné jednotky? Dáváš mi tu lekce z podnikání a zapomínáš na obyčejné slušné chování, které je základem pro dobré vztahy mezi partnery. A které dr. Marko a ubulenci zcela postrádají.
                                            Jo a ještě k tomu Riccimu. Neporazil ho náhodou ten neschopný Kvjat, který se pak musel poroučet kvůli dvěma kolizím, aby udělal místo protekčnímu Maxovi? Zajímavé je, že Max pak rozbíjel jedno auto za druhým, výsledky bídné, ale smlouvu dostal lepší, než Ricci. Podle Mika17 díky jakési rychlosti. Podle mne díky protekci.
                                            Jo a o Binottovi píšeš zase nesmysly a výmysly. Já nikdy nikde nepsal, že lže. Jen že tam jezdí od začátku na jasnou jedničku a dvojku a užívají TR. Za tím si také stojím.

                                            + 2 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              185.149.130.XXX
                                              Nevím, co máš u tvého gura na mysli. Jestli jsem si všiml, tak s Renaultem skončili. Že museli s Renaultem zůstat dýl, než chtěli je logické. Mercedes i Ferrari jim dát motor opravdu nechtěli. RB byl jejich přímá konkurence. Kritiky se bát nemuseli, když dodávali špičkový motor. Takže to, že jim ho nechtěli dodat kvůli kritice je tvůj výcuc. Nevšiml jsem si, že by Hondu kritizovali, ale shodli se, že jim ještě výkon trochu chybí. Honda neprotestovala a souhlasila. Asi to nebrali jako špinění.
                                              Jsem rád, že výuka podnikání má úspěch. Osobně, když udělám chybu, klient mi ji vyčte a já se omluvím. Nedodávám nejdražší služby s nejhorší kvalitou. Pokud bych to dělal, snesl bych kritiku. To je slušné chování. 13
                                              Ano, v roce 2015 opravdu Kvjat získal o celé 3b víc. Nepsal jsi náhodou něco o tom, že body nejsou všechno? To, jaké jsou kvality pilota se člověk nejvíc doví z telemetrie. Tak je krásně vidět, kde pilot získává a kde ztrácí. To je něco, co Horner vidí. A má k dispozici stovky kol telemetrie. Díky tomu měl slušný přehled o tom, jak si piloti proti sobě vedou. SAmozřejmě by se mohl na pilotys podívat, říct: "tohle je krásnej klučina, líbí se mi jeho nosík, toho budeme preferovat. Já mám za to, že de.ilové týmy F1 neřídí. A když máme krásné srovnání přes Gaslyho, víme dobře kdo je lepší. Ale vím, na jednu věc nehraješ. Na to, že se pilot vyvíjí. Ty máš pocit, že umění jezdit v F1 je konstantní od pěti let do stovky (nadsázka). Já si naopak myslím, že je to jako se vším. Člověk výkonově roste do ideálního věku a pak zase klesá. A to je vidět i na Maxovi, stejně jako na dalších pilotech. Jsem jen letos zvědav, jak budeš hodnotit výkony některých starších pilotů a jestli jejich letošní sezony budeš srovnávat s jejich mistrovskými. Jako u Schumiho. Hlavně konzistentně. 03
                                              A pokud jde o Binotta, líbílo se mi, jak jsi se do něj navážel, když objasňoval některé strategie v roce 2019. Fakt si nevzpomínám, že bys ho tehdy chválil a souhlasil s ním. Za cvhíli budu mít víc času, zkusím pohledat tvé pochvalné komentáře na jeho obhajobu strategií a na jeho chválení Vettela.
                                              04

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                    • Petr Hloušek

                      Petr Hloušek

                      90.181.237.XXX
                      Proč Max nedopadl jako
                      Kvjat přestože jezdil taky riskantně? Že by proto
                      že měl výsledky?

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Když Mike chce, ani vlastní bouračky se nepočítají 11 Podpořím tě jedním zajímavým místním článkem přímo z té doby 03

                  "Verstappen dělá chyby v každém závodě. Děje se to pořád, je to špatné znamení. Například Ricciardo vůbec nemohl za jejich kolizi v Baku. Neudělal nic špatně. Pokud se pilot neustále dopouští chyb, musí vychladnout a zpomalit. Ale aby jezdil na úrovni Ricciarda, musí více riskovat. To může znamenat pouze jednu věc: Max není tak dobrý jako Daniel. Tečka,"

                  Zdroj: [odkaz na stránku]

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr Hloušek

                    Petr Hloušek

                    90.181.237.XXX
                    Tak Villeneuvovy kydy jsou za důkaz 😆😆😆

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Jen možné vysvětlení proč jezdec někdy často bourá, ale ne každý to pochopí a ani už to nečekám. Rozhodně vím že chyby, zejména ty vlastní, z výkonu jezdce nejde jen tak odejmout. Je to jako hodnotit tým ve fotbalu jen podle vstřelených gólů a ignorovat kolik jich dostal. Stejně jako v F1 to chce mít ten správný balanc a jemu to na Ricciho v té době prostě nestačilo.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    V Baku to Max přehnal s rychlostí? Jako fakt? Vidíš. A já měl pocit, že do něj zezadu najel Ricci po tom, co Max kličkoval po trati z jedné strany na druhou.
                    Aneb pokud bych chtěl podepřít tuto teorii od "respektovaného" komentátora F1, našel bych si nějakou nehodu, za kterou může přílišná rychlost. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      V Baku aby udržel Ricciho za sebou to Max zjevně přehnal s kličkováním 18 Byla to nesportovní blbost a nesebral body jen sobě, ale i Riccimu který v tom byl zcela nevinně 03

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama