DISKUZE K ČLÁNKU Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo

Na cestě za pódiovým umístěním Landa Norrise v Imole McLaren využil týmovou režii, když požádal Daniela Ricciarda, aby pro svého mladšího kolegu uvolnil pozici. Jednatřicetiletý Australan poslechl a podle svých slov nelituje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmová režie u McLarenu? Necítím se poražený, říká Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 26.04.2021 12:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 21.04.2021 10:49
Prosil jsem dnes v kostele boha, aby jsi už nikdy… »
» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 21.04.2021 11:20
No a tak jsi tu nablil ty.... 13 »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.04.2021 17:21
Prosím tě Miku přestaň už psát ty svý nesmysly.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, co máš u tvého gura na mysli. Jestli jsem si všiml, tak s Renaultem skončili. Že museli s Renaultem zůstat dýl, než chtěli je logické. Mercedes i Ferrari jim dát motor opravdu nechtěli. RB byl jejich přímá konkurence. Kritiky se bát nemuseli, když dodávali špičkový motor. Takže to, že jim ho nechtěli dodat kvůli kritice je tvůj výcuc. Nevšiml jsem si, že by Hondu kritizovali, ale shodli se, že jim ještě výkon trochu chybí. Honda neprotestovala a souhlasila. Asi to nebrali jako špinění.
Jsem rád, že výuka podnikání má úspěch. Osobně, když udělám chybu, klient mi ji vyčte a já se omluvím. Nedodávám nejdražší služby s nejhorší kvalitou. Pokud bych to dělal, snesl bych kritiku. To je slušné chování. 13
Ano, v roce 2015 opravdu Kvjat získal o celé 3b víc. Nepsal jsi náhodou něco o tom, že body nejsou všechno? To, jaké jsou kvality pilota se člověk nejvíc doví z telemetrie. Tak je krásně vidět, kde pilot získává a kde ztrácí. To je něco, co Horner vidí. A má k dispozici stovky kol telemetrie. Díky tomu měl slušný přehled o tom, jak si piloti proti sobě vedou. SAmozřejmě by se mohl na pilotys podívat, říct: "tohle je krásnej klučina, líbí se mi jeho nosík, toho budeme preferovat. Já mám za to, že de.ilové týmy F1 neřídí. A když máme krásné srovnání přes Gaslyho, víme dobře kdo je lepší. Ale vím, na jednu věc nehraješ. Na to, že se pilot vyvíjí. Ty máš pocit, že umění jezdit v F1 je konstantní od pěti let do stovky (nadsázka). Já si naopak myslím, že je to jako se vším. Člověk výkonově roste do ideálního věku a pak zase klesá. A to je vidět i na Maxovi, stejně jako na dalších pilotech. Jsem jen letos zvědav, jak budeš hodnotit výkony některých starších pilotů a jestli jejich letošní sezony budeš srovnávat s jejich mistrovskými. Jako u Schumiho. Hlavně konzistentně. 03
A pokud jde o Binotta, líbílo se mi, jak jsi se do něj navážel, když objasňoval některé strategie v roce 2019. Fakt si nevzpomínám, že bys ho tehdy chválil a souhlasil s ním. Za cvhíli budu mít víc času, zkusím pohledat tvé pochvalné komentáře na jeho obhajobu strategií a na jeho chválení Vettela.
04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
S náhradními díly opatrně. Ty vždycky vyzobneš jednu jedinou věc a pak se na ní točíš donekonečna. Netvrdil tvůj guru, že s Renaultem končí? Že odchází jinam? Ty už si nepamatuješ, jak díky jejich plivání na partnery nemohli sehnat dodavatele pohonné jednotky? Dáváš mi tu lekce z podnikání a zapomínáš na obyčejné slušné chování, které je základem pro dobré vztahy mezi partnery. A které dr. Marko a ubulenci zcela postrádají.
Jo a ještě k tomu Riccimu. Neporazil ho náhodou ten neschopný Kvjat, který se pak musel poroučet kvůli dvěma kolizím, aby udělal místo protekčnímu Maxovi? Zajímavé je, že Max pak rozbíjel jedno auto za druhým, výsledky bídné, ale smlouvu dostal lepší, než Ricci. Podle Mika17 díky jakési rychlosti. Podle mne díky protekci.
Jo a o Binottovi píšeš zase nesmysly a výmysly. Já nikdy nikde nepsal, že lže. Jen že tam jezdí od začátku na jasnou jedničku a dvojku a užívají TR. Za tím si také stojím.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já neříkám, že byli hajzlíci, nebo jo? Řekl to RB? Konstatoval, že jim chybí 60-80k na Mercedes a ty jsi měl JE za hajzlíky, že si vymýšlí a kydají špínu. A ona to byla pravda, ne špína. Že jim v roce 2018 přestali dodávat náhradní díly taky není standartní věc. A přiznal to Renault? JO. Tak jakou špínu kydali?
V některých sezonách taky přiznali, že i jejich šasi není nejlepší. Ale kritika byla oprávněná. Stejně jako u Mclarenu, kde nějakou záhadou ubulenci nejsou. kritika Mclarenu je v pořádku, kritika RB je špinění. Proč? protože Odin RB nemá rád. To je vše.
A plivou ještě 10 let? Jako fakt? Kdy naposledy se vyjádříli k Renaultu? Nějaký rok zpět? Já nevím, v roce 2019, když přešli na nový motor? Zase lžeš?
Jo, já ti odpověděl otázkou. Nic špatně na tom nevidím. Ale OK, změním to. Kvalitní jezdec dokáže týmu zajistit výsledky desítky milionu dolarů. Že rozbije křídlo za pár tisíc nikoho fakt nebolí. Jinými slovy jsem napsal to samé. Lepší? Rozporovat to asi nemá smysl, že? 03
Já jsem napsal, ZATÍM TO NEVYPADÁ. Nehodlám dělat závěry ze 2 závodů, ikdyž jsou tu borci, co dělali závěry o jiných pilotech z jednoho kvalifikačního kola první kvalifikace prvního závodu. Ale zatím dostal v kvaldách 0,5s a 0,4s. V závodě v Bahrajnu ztráta nebyla velká, v Imole měl před SC v půlce závodu ztrátu přes půl minuty. Za lepší závody se loni Vettel nehodil ani na hnůj. Ale beru, učí se v novém týmu. Třeba to bude lepší. A Binnotto? To řekl po Imole? Opravdu? Nebo před ní? A ten Binnoto, který předtím tak chválil a preferoval Vettela a který byl pro tebe něco jako Marko? Najednou je dobrý a po lžích začal mluvit pravdu? 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
Hm. to ten Renault byli strašní hajzlíci, když neposkytli ubulencům nejvýkonnější pohonnou jednotku ze všech. Tohle je tak obrovská podlost, že si to zalouží plivat na ně ještě minimálně deset let.
Pokud vím, tak jsem nikdy nerozporoval ztrátu na Mercedes. Ale vždycky jsem tvrdil, že auto je komplexní balík a RedBull by měl nejprve hledět do vlastních řad. Tady vznikaly naše spory. Také ti tu můžu vypisovat vlastní chyby, které nakonec byli nuceni ubulenci přiznat a které ty jsi po markovsku neuznával. 13
Opět typický Mike17: Na otázku odpoví otázkou. (Tento styl diskuze s tebou budu muset ještě vylepšit).
Sainz podle tebe není větší terno než Vettel? Tak proč si Binotto libuje, že se konečně můžou spolehnout na oba své piloty? Vždyť ty ani nevíš, co píšeš... 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jeho "plivání" na Renault papouškuju pořád. Tenkrát "plival", že Renault ztrácí 60-80k na Mercedes a to z motoru dělalo nekonkurenceschopný šmejd. A kupodivu na konci sezony Cyril přiznal, že Renaultu chybělo 60k. Čímž řekl, že to plivání byla čistá pravda. Renault to přiznal, ty ne.
Nevím o tom, že dvojky mívají víc poruch. Máš k tomu nějakou statistiku? Ano, Vettel jich měl u Ferrari víc a to i v sezoně, kdy jsi "plival" na Ferrari, jak protěžuje Vettela. Dal jsem ti 2 sezony RB, kdy byl Vettel podle tebe samotného jedničkou a přesto měl víc poruch. Ale tam si pamatuješ jen tu jednu, kdy jich měl víc Webber.
Můžeš mi prosím říct, kolik vydělávali Max a Ricci v sezonách 2016 a 2017? Já nevím o tom, že by byl Max tehdy líp placen.
A nevím, jak to má Marko, ale mám ekonomické vnímání. Skvělé výsledky přináší týmům desítky milionů E. Kolik stojí rozbitá křídla a zavěšení, nebo pár hodin práce mechaniků? Desítky tisíc? O tom to celkem je. Víc užitku přináší pilot, co vyhrává a občas něco rozbije, než pilot, co stabilně dojíždí sotva bednu.
Myslím, že to není jen o Markovi. Ferrari mělo asi taky důvod, proč vzali raději Sainze, než Ricciho. A to zatím moc nevypadá, že Sainz je větší terno, než Vettel.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
Miku, Miku, zabrouzdej na diskuze z let 2010 a 2011. Ať si oživíš svoje "markovské názory". Že Helmut občas lže jsi připustil až když Vettel dostal naloženo od Ricciho. Jenže tehdá jsi zase papouškoval jeho "názory" v plivání na Renault.
Dvojky většinou mají více poruch to nepopřeš. Však i ten Vettel jich měl víc u Ferrari s Leclercem, což sám píšeš. (Měl by sis uvědomit, že já nejsem Hogřík a tyto fakta jsem nikdy nezpochybňoval 13).
Smlouva se uzavírá na budoucí roky, ale na základě výkonů z minula. Zase účelově odděluješ fakta, aby ti to pasovalo do tvých výmyslů. Ricci nemohl čekat po šesti porážkách v závodech lepší smlouvu? Tak proč ji dostal Max, když dostával od Ricciho naloženo dvě sezóny za sebou?
Ano obchodní vztahy nějak fungují, ale málokdy dostaneš za odfláknutou práci zaplaceno víc, než za kvalitní. A Max stál RedBullíčky mnohem více peněz, než Ricciardo. A nemyslím teď na výše smluv, ale na rozbitá auta a práci desítek mechaniků, kteří to museli dávat dohromady. 13 Holt pořád máš markovské vnímání... 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No vidíš. A zase lžeš. Jo, stalo se, že jsem mu něco i věřil. Ale deset let tu beru Markovy řeči jako PR, které člověk nemá brát vážně. Mohokrát jsem to tu i psal. A podle tebe jeho kydy papouškuju. Lež!!! Jak říkám, máš k němu blíž než já. 03
On měl Ricci poruchy už před jeho ohlášením. Důkaz? Bahrajn, Rakousko, Německo. Takže zase lžeš, že k tomu začalo docházet po jeho oznámení. A poruchy měl i Max: Bahrajn, Silverstone, Maďarsko. Prostě RB nebyl v tom roce zrovna spolehlivý vůz. A jak už to obvykle bývá, nemají oba jezdci totožný počet poruch. Ricci jich měl víc, což ty bereš jako důkaz, že se mu někdo speciálně vyráběl s vadnými díly (nadsázka). Že měl třeba Vettel víc poruch než Ricci v roce 2014 se nějak nehodí. Že měl Vettel víc poruch než Webber třeba v roce 2010 se taky nehodí. Že měl Vettel víc poruch, než Leclerc v obou sezonách se taky nehodí. To úmysl nebyl. Úmysl je jen tehdy, když má poruch víc Vettelův nebo Maxův kolega. Naopak to neplatí. Takže celá tvá konstrukce je založená pouze na tvém dojmu, nikoliv na faktech. Jako vždy.
A nevidím jediný důvod, proč by Riccimu měli dát stejné podmínky. Smlouva se uzavírá na budoucí sezony. Není to odměna za vykonanou práci v minulosti. Lepšímu pilotovi se dává větší plat. Pilot, co má zrovna 6 porážek za sebou od kolegy a kolegu porazí od začátku sezony téměř jen tehdy, když to kolega rozbije, nemůže očekávat stejnou nabídku. Resp. očekávat může, ale těžko ji dostane. Dostal nabídku, nelíbila se mu, šel za větším platem jinam. Za mne perektní příklad obchodního vztahu. Nevidím na tom nic nefér. Já se s klienty taky musím domluvit na ceně. Obě strany mají právo nabídku neakceptovat. Za mne je to tak v pořádku. Nemám právo si poručit cenu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
Typický Mike17. Já ti tu deset let vyvracím Markovy kydy, které ty papouškuješ. Dokonce jsi mi před drahno lety tvrdil, že věříš spíše Markovi než mně, protože je z prostředí F1. A teď vše otáčíš?
Tobě příjde normální, že po půlce sezóny, kdy bylo vyjednávání o smlouvě na bodu mrazu, najednou Ricci nedojížděl vinou technických poruch a ztratil spoustu bodů na Maxe? Však to byl také fakt.
Ty máš snad důkazy o tom, že RedBullíčci nabídli Riccimu smlouvu s rovnocenými podmínkami s Maxe a stejným finančním ohodnocením? Sem s nimi. 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tady?
Předně to, že je Marko můj guru, když je spíš tvůj.
Ale našel bych další:
"A tak je zajímavé, že najednou uprostřed sezóny se Max rapidně zlepšil a Ricci rapidně zhoršil."
Nebo: "Ani jedno mu RedBullíčci nemínili poskytnout a raději se ho snažili sabotovat, aby měl slabší vyjednávací pozici."

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
Co je tedy lež, z toho co jsem zde napsal?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasný, za rok 2014 může Vettel. Kdo jiný. 11

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
pardon 2013, 2014 nevyšel kvůli Vettelovi

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
ok

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Spekulovat o tom jak se Ricci propadl v druhé půli si raději netroufám, ani o tom zda neubral rychlost a vlastně ani o tom zda se sázka na Maxe vyplatila protože nevíš co by bylo kdyby si alespoň trochu více vážili Ricciho. Jsem určitě přesvědčen že jejich škoda a jejich chyba.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přehnané riskování v tom vidím taky. Přehnanou rychlost nikoliv.
Nijak nepopírám, že v roce 2016 a 2017 Maxe porazil, ani že měl víc bodů v půlce roku 2018.
Jen plně chápu, proč viděl RB v Maxovi větší potenciál. V druhé půlce sezony ubral z kolizí (riskování, chceš-li) a přitom si zachoval rychlost. A přes občasné úlety v tom pokračuje. Sázka na Maxe se RB vyplatila. Jestli se přestup vyplatil Riccimu, je dobrá otázka. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak zrovna u tohohle by jsi možná měl vidět souvislost s přehnaným riskováním aby porazil Ricciarda. Stylem buď ho porazím nebo nedojedu argumentovat jen rychlostí je hodně kouzelné 11 No nic, jen jsem přispěl mým názorem a poznatkem, klidně tu ostatní dál přesvědčuj o čem chceš, já jen vím že Ricci bodově vedl než oznámil svůj přestup a povedlo se mu předčít Maxe i v roce 2016 a 2017. Řekl bych že ten poměr rychlosti a risku měl lépe vybalancovaný a v té anketě v tom článku se zdá že lidi to měli taky tak 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V tom víceméně souhlasím. Ale nevidím souvislost s přehnanou rychlostí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V Baku aby udržel Ricciho za sebou to Max zjevně přehnal s kličkováním 18 Byla to nesportovní blbost a nesebral body jen sobě, ale i Riccimu který v tom byl zcela nevinně 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nesmysly, jako že byl RB v roce 2014 dominantní? No to se rozdýchává těžko. No zase na druhou stranu když bylo dominantní STR 2008, tak proč ne RB 2014. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V Baku to Max přehnal s rychlostí? Jako fakt? Vidíš. A já měl pocit, že do něj zezadu najel Ricci po tom, co Max kličkoval po trati z jedné strany na druhou.
Aneb pokud bych chtěl podepřít tuto teorii od "respektovaného" komentátora F1, našel bych si nějakou nehodu, za kterou může přílišná rychlost. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama