DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla
Rutinér Fernando Alonso patří v současné Formuli 1 mezi nejstarší piloty. Jako nevýhodu to ale nevidí a skutečnost, že jezdí proti synům některých svých soupeřů z minulosti nevnímá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 7 lidí)
08.04.2021 11:18
Z celé škály super sezon je sezona 2012 nejlepší… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
20:02 08.04.2021 46.47.176.XXXAle já to přece nerozporuji. Pouze jsem potvrdil, že to co říká Tomyš v tisku skutečně proběhlo.
Dokonce si myslím, že se Alonso rozhodl pro pauzu správně. Jako vyhořelé palivo by mu pokračování nepomohlo.
V pauze načerpal spousty sil a hlavně touhy si znovu zazávodit.
Teď je řada hlavně na Renaultu aby se trochu vyšvihl, ale zatím se zdá, že do letošní sezóny vyšlápli špatným kolem a jen tak lehce svůj přešlap nenapraví.-
-
Ferda
20:31 08.04.2021 46.47.176.XXXA co bys chtěl dokládat, když většina článků na naších webech je přebrána odjinud. A jak známo, tak si autoři různé rozhovory rádi přibarví. Zeman by mohl vyprávět. A já už taky.
Renault-Alpine má so napravovat, tak snad jim to aspoň trochu výjde. Nejlepší pro fanoušky F1 je, ktyž je všech deset týmů v první pětce.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
19:19 07.04.2021 46.47.176.XXX2020? Zatím to vypadá, že letos bude Alpine soupeřit Alphou, Alfou a Astonem. To na velký zázrak moc nevypadá. A nezdá se ani, že by aspoň tuhle A sérii vyhráli. V té bych vsadil na Alphu a Aston taky svou kůži neprodá zadarmo.
A nové pravidla? Letos dle mě Alpine vsadilo na špatnou kartu když okopírovalo Ligier ze šest a sedmdesátého a to jim rozhodí celý vývoj aera včetně náprav pro příští rok. Takže ani příští rok od Ligieru xxx.. nic kloudného nečekám.-
jumpman
19:49 07.04.2021 178.255.168.XXXjelikož jsou příští rok nová pravidla, nový rozměr pneumatik, tak se začíná na čistém listě. Těžko můžeš tvrdit, že tým co nevyvijí nebo se mu nepovedl letošní vůz nemá příští rok šanci. Naopak, tahle týmy budou mít větší šanci než ti co se budou řezat o titul do posledního závodu, protože dají víc zdrojů do nového vozu...-
-
Dokugan
23:02 07.04.2021 77.236.195.XXXTo je sice pravda, ale stává se to, pokud se vymyslí chytré řešení, které jiného nenapadne. Příkladem budiž Honda 2008 -> Brawn 2009. Což je mimochodem přímý předchůdce Mercedesu, ne? Troufnu si říct, že příští rok bude z letošních monopostů stejná možná svatozář a u některých výrobců některé součástky motoru a to je asi všechno, takže i špatný monopost letos nemusí nic znamenat zvlášť u relativně bohatých týmů, kterým se teď nedaří, jako Ferrari nebo Alpine. -
-
jumpman
17:38 08.04.2021 178.255.168.XXXnejde o změnu. Takovou situaci ještě F1 nezažila, co nastává tuto sezonu. Prachy určitě půjdou nějak ošulit, a ty bohaté týmy to určitě zvládnou nějakým protažením přes mateřský koncern mercedesu ale co půjde ošulit dost těžko jsou hodiny v aerotunelu. Tam se to počítá a je jedno, který model do toho tunelu postaví, takže pokud bude chtít tým vyvíjet současný vůz, tak se obírá o čas v tunelu při vývoji na další sezonu. A např. mercedes údajně před přechodem na hybrid stavěl tři různě koncipovaná auta nezávisle na sobě a až podle výsledků v tunelu se rozhodoval, které půjde na trať. To jim teď neklapne. Mají k dispozici v podstatě nejmenší čas ze všech a musí si rozvrhnout, kam ho investují. A to platí i pro red bull. Takže buď to potáhnou ještě nějakou dobu ve prospěch této sezony a riskují, že jim ujede vlak ve vývoji na příští rok, nebo se spolehnou na to, že dokáží vůz odladit jen nastavením na trati, což se může povést, ale red bull bude určitě blízko...
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek