DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Rutinér Fernando Alonso patří v současné Formuli 1 mezi nejstarší piloty. Jako nevýhodu to ale nevidí a skutečnost, že jezdí proti synům některých svých soupeřů z minulosti nevnímá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 09.04.2021 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 07.04.2021 19:49
jelikož jsou příští rok nová pravidla, nový… »
» Situs (Hlasovalo 9 lidí) 07.04.2021 21:53
Tak taky tak, nejde jinak než za jeho nejlepší… »
» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 08.04.2021 11:18
Z celé škály super sezon je sezona 2012 nejlepší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Ale já to přece nerozporuji. Pouze jsem potvrdil, že to co říká Tomyš v tisku skutečně proběhlo.
                        Dokonce si myslím, že se Alonso rozhodl pro pauzu správně. Jako vyhořelé palivo by mu pokračování nepomohlo.
                        V pauze načerpal spousty sil a hlavně touhy si znovu zazávodit.
                        Teď je řada hlavně na Renaultu aby se trochu vyšvihl, ale zatím se zdá, že do letošní sezóny vyšlápli špatným kolem a jen tak lehce svůj přešlap nenapraví.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Proběhlo, jen to nejde doložit a opak ano 11

                          Jasně že se rozhodl správně, prostě to potřeboval. A věděl při návratu že s Alpine nemá zaručený žádný úspěch, naději v příští rok ale ano. Ale takových s nadějí je víc.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            A co bys chtěl dokládat, když většina článků na naších webech je přebrána odjinud. A jak známo, tak si autoři různé rozhovory rádi přibarví. Zeman by mohl vyprávět. 12 A já už taky.
                            Renault-Alpine má so napravovat, tak snad jim to aspoň trochu výjde. Nejlepší pro fanoušky F1 je, ktyž je všech deset týmů v první pětce. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak hlavně jeho odchod z ferrari byl pokus o zvýšení platu, který mu nevyšel...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Co si pamatuji tak hlavně chtěl jiné lidi do týmu protože jeho důvěra už šla do kopru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    2020? Zatím to vypadá, že letos bude Alpine soupeřit Alphou, Alfou a Astonem. To na velký zázrak moc nevypadá. A nezdá se ani, že by aspoň tuhle A sérii vyhráli. V té bych vsadil na Alphu a Aston taky svou kůži neprodá zadarmo.

    A nové pravidla? Letos dle mě Alpine vsadilo na špatnou kartu když okopírovalo Ligier ze šest a sedmdesátého a to jim rozhodí celý vývoj aera včetně náprav pro příští rok. Takže ani příští rok od Ligieru xxx.. nic kloudného nečekám.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jelikož jsou příští rok nová pravidla, nový rozměr pneumatik, tak se začíná na čistém listě. Těžko můžeš tvrdit, že tým co nevyvijí nebo se mu nepovedl letošní vůz nemá příští rok šanci. Naopak, tahle týmy budou mít větší šanci než ti co se budou řezat o titul do posledního závodu, protože dají víc zdrojů do nového vozu...

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Je pravda, že nastanou dost výrazné změny, ale i tak je vždycky dobré pochopit vůz současný.
        Není moc běžné, aby změna pravidel týmu který se trápí nějak výrazně pomohla.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Dokugan

          Dokugan

          77.236.195.XXX
          To je sice pravda, ale stává se to, pokud se vymyslí chytré řešení, které jiného nenapadne. Příkladem budiž Honda 2008 -> Brawn 2009. Což je mimochodem přímý předchůdce Mercedesu, ne? Troufnu si říct, že příští rok bude z letošních monopostů stejná možná svatozář a u některých výrobců některé součástky motoru a to je asi všechno, takže i špatný monopost letos nemusí nic znamenat zvlášť u relativně bohatých týmů, kterým se teď nedaří, jako Ferrari nebo Alpine.

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nejde o změnu. Takovou situaci ještě F1 nezažila, co nastává tuto sezonu. Prachy určitě půjdou nějak ošulit, a ty bohaté týmy to určitě zvládnou nějakým protažením přes mateřský koncern mercedesu 12 ale co půjde ošulit dost těžko jsou hodiny v aerotunelu. Tam se to počítá a je jedno, který model do toho tunelu postaví, takže pokud bude chtít tým vyvíjet současný vůz, tak se obírá o čas v tunelu při vývoji na další sezonu. A např. mercedes údajně před přechodem na hybrid stavěl tři různě koncipovaná auta nezávisle na sobě a až podle výsledků v tunelu se rozhodoval, které půjde na trať. To jim teď neklapne. Mají k dispozici v podstatě nejmenší čas ze všech a musí si rozvrhnout, kam ho investují. A to platí i pro red bull. Takže buď to potáhnou ještě nějakou dobu ve prospěch této sezony a riskují, že jim ujede vlak ve vývoji na příští rok, nebo se spolehnou na to, že dokáží vůz odladit jen nastavením na trati, což se může povést, ale red bull bude určitě blízko...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama