DISKUZE K ČLÁNKU Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Nováčci u Haasu prožili v Bahrajnu křest ohněm. Jak Mick Schumacher, tak i Nikita Mazepin se v pouštním království dopustili několika chyb. Jejich šéf Guenther Steiner si myslí, že na vině je nepředvídatelnost monopostu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
03.04.2021 19:55
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
19:15 04.04.2021 46.47.176.XXXNa domácí podniky to bohatě stačilo. Navíc Tatra ani stát neměli v úmyslu do F1 vstupovat.
Mě osobně se Tatra nejvíce líbila v prvopočátcích autocrossu. (Mimochodem autocross v Evropě vznikl u nás v ČSSR.) Václav Král z šessettrojky sundal okna, dveře tapecirunk a hurá do terénu. Později postavil slavnou Tatru Baghiru.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Tatra_Baghira.JPG/1280px-Tatra_Baghira.JPG
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
19:17 04.04.2021 90.176.154.XXXOn si to Vladimír práve docela oblíbil. Přeci jen do Soči se nalilo kvůli olympiádě a trati F1 neskutečných miliard. Pokud v F1 nebude Rus, nemá její pořádání až takový smysl.
Ale chce to také vnímat konkurenceschopnost, což je v případě Haasu bída.-
Ferda
19:35 04.04.2021 46.47.176.XXXRusku okruhové závody moc vlastní nejsou. Kolik tam mají okruhů? Dva? Tři? Na tak velkou zemi je to bída. Jen u nás máme Brno a Most. Slováci zase Slovakiaring. A to jsme na poměry Ruska kousek větší město.
Ale pozor, né že by Rusko motosport nezajímal. Jen je tam v popředí zájmu terén.
-
-
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
21:14 03.04.2021 78.108.157.XXXHmm, Haas a Aston Martin na mne působí, jako by byli v patové situaci. A to k vůli tomu, že starší Stroll a Mazepin to lámou moc přes koleno, na úkor Týmu, aby za každou cenu tam udrželi svoje synáčky-
Ferda
21:28 03.04.2021 46.47.176.XXXMi už se to nechce ani komentovat. Co si už od svého dětství pamatuji, tak je v F1 stále nějaký tým v ohrožení. I synáčci stále přicházejí i odcházejí, ale občas se najde i někdo movitý, kdo dokáže vyhodit své peníze za jezdce typu James Hunt. Prostě trefa do černého a pak se z ničeho může vyklubat rok 1976. - Nejzajímavější rok v celé existenci F1.-
SergioPÉREZ
22:16 03.04.2021 78.108.157.XXXTak rok 1976 a můj kůň James Hunt...už jsem myslel, že je všechno pryč, ale pro mne zázraky se dějí, S Checem zažívám jako přes kopírák tu samou agonií prožitků jako tehdy za zlaté éry F1 ...ještě získat ten Titul jako James a mám definitivně vymalováno-
-
SergioPÉREZ
22:42 03.04.2021 78.108.157.XXXLegendární Luboš Pecháček ..... ale Jo! Takhle nadupaná sezona F1 s mým oblíbencem v konkurenceschopným Týmu, to je fakt pro mne zase vrchol Fandovství-
Ferda
23:03 03.04.2021 46.47.176.XXXJó Luboš Pecháček. Zdalipak se někdy s takovou úctou bude vzpomínat i na Tomyše?
76 byl zajímavý především kvůli Laudovi a jeho rychlému návratu do ostré sedačky. Né nebyl to můj kůň, ale později jsem pracoval v prostředí kde spáleniny byly na denním pořádku a vím jak krutý úraz spálenina je.
Klobouk dolů před jeho odhodláním i před jeho odvahou odepsát mokrý závod v Japonsku. Koule na dojetí a na zisk alespoň pouhého bodíku měl rozhozené hodně nadějně.-
SergioPÉREZ
23:45 03.04.2021 78.108.157.XXXTak nějak aktivně jsem začal od prvního TV přenosu sledovat dění ve světě F1 (GP Monaco 1974) všechny jezdce jsem zbožňoval, hlavně Fitti, Ronie...nakonec jsem začal uznávat Nikkiho a do sezony 1975 jsem šel s jasným cílem, že s Laudou a jeho FERRARI oslavíme Titul. Už jsem čekal, že v GP Holandska vyhraje zase můj kůň Lauda, ale před ním stále jezdil pro mne nesympatický vůz oproti FERRARI s číslem 24 a pro mne neznámý jezdec. Byl jsem naštvaný, že Lauda ho nepředjel a nezvítězil...šup a konec přenosu bez bedny a oslav jezdců. Po nějaké době jsem v Motoristické současnosti poprvé v novinové kvalitě fotky viděl toho vítěze GP Holandska
Jamese Hunta!! Tvl takového týpka jsem ještě nezažil, ta jeho vizáž a hodně dlouhé vlasy! a bylo vymalováno! Od té doby jsem zubatého Laudu zradil a poslal k šípkům, za to do Jamese jsem se úplně zbláznil a moje Fandovství chytlo ten největší level a v 76´ už slavili s Jamesem a nádherným Mclarenem Titul mistra světa F1. K Laudovi, kterého jsem chladnokrevně co by jeho fanda zradil, jsem se hodně nepěkně choval, aby James byl nejlepší,..to víš dětská duše je hodně divoká
a potom už to byla klasika ...Gilles, Patrése, Cesaris, Piquet, J.Villeneuve, Piquet jr, PÉREZ-
Ferda
10:25 04.04.2021 46.47.176.XXXKoho by James neuchvátil? Byl rychý, dravý a svobodomyslný. Prostě rebel každým coulem. Podobný typ byl Reine Wisell, kterého jsem viděl jezdit v Brně 1976 s Camarem. Tehdy nedojel kvůli brzdám. Dodnes vzpomínám na jeho hlášku. "Těch 650 koní není k ničemu, když není v pořádku brzda."
Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem připomenout, že 1976 byl rok, který mi ukázal, že F1 není férová hra pokud nejste Ferrari. Bylo dost sprosté jak se tehdy obula FISA, FOCA či kdo byl tehdy u moci do McLarenu za nedodržení celkové šíře vozu kvůli podhuštěným gumám.
Právě tehdy Ferrari ztratilo mou důvěru a už nikdy ji v mých očích nezískalo zpátky.-
SergioPÉREZ
10:51 04.04.2021 78.108.157.XXXTen centimetr "širšího" Mclarenu k vůli pneu mne úplně naštval, 9. bodů v pytli. V 70´ létech bylo bezva chodit na závody pamatuji R ka a vytuněné žiguly i Porsche mezi nimi. Spojlery páskou přelepená světla a s plexi skla otevirací okýnka. Myslím že to byl Pohár míru a přátelství. No a po nich lahůdka Formule škoda, ístr, metalex. Určitě jsme se Ferdo na okruhu Havířov - šenov museli minout,..ať to uzavřu..na takových závodech jsem byl v údivu, jak jsem vždy i přes pořadatelské pásky lezl co nejblíže trati na osamělejších místech, Tvl to byly takové pecky jak jeli v reálu rychle, nechápal jsem až z výfuků šlehal oheň, ale večer ze záznamu to přes kameru zkreslovalo, že to byli šneci-
Ferda
11:15 04.04.2021 46.47.176.XXXJó Havířov-Šenov. Jedna vrácečka typu zatáčka č.8 v Turecku a druhá smyčka přes most. Pak už jen dvě dlouhatánské rovinky.
Jezdil jsem tam pravidelně, ale radši jsem měl Balcarův memoriál.
Ještě střípek k Havířovu. Stál jsem vedle BMW Schnitzer, který měl celý zadní spojler pochromovaný. Na tenhle lesk všichni chlapi trpí a proto jsem si na něj musel šáhnout. Už jsem měl od něj prstíky asi 2,5 mm blízko, když v tom jezdec ten vůz nastartoval. Tak jsem se z toho jekotu motoru vyděsil, že moc nechybělo a místo pohlazení křídla jsem si musel držet pjdel.
Nejzajímavější směskou byly osobáky. Od Trabantů přes Warťasy, které braly zatáčky po třech kolech, Zastavy až po Škoduly. Nejkrásnější ale byl Melkus. Dodnes se klaním nad jeho krásou. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek