DISKUZE K ČLÁNKU Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Nováčci u Haasu prožili v Bahrajnu křest ohněm. Jak Mick Schumacher, tak i Nikita Mazepin se v pouštním království dopustili několika chyb. Jejich šéf Guenther Steiner si myslí, že na vině je nepředvídatelnost monopostu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
03.04.2021 19:55
Moc profesionální to ale není, nechat si vyštípat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
19:35 04.04.2021 46.47.176.XXX
Rusku okruhové závody moc vlastní nejsou. Kolik tam mají okruhů? Dva? Tři? Na tak velkou zemi je to bída. Jen u nás máme Brno a Most. Slováci zase Slovakiaring. A to jsme na poměry Ruska kousek větší město.
Ale pozor, né že by Rusko motosport nezajímal. Jen je tam v popředí zájmu terén.
Ale pozor, né že by Rusko motosport nezajímal. Jen je tam v popředí zájmu terén.
jon
19:17 04.04.2021 90.176.154.XXX
On si to Vladimír práve docela oblíbil. Přeci jen do Soči se nalilo kvůli olympiádě a trati F1 neskutečných miliard. Pokud v F1 nebude Rus, nemá její pořádání až takový smysl.
Ale chce to také vnímat konkurenceschopnost, což je v případě Haasu bída.
Ale chce to také vnímat konkurenceschopnost, což je v případě Haasu bída.
Ferda
19:15 04.04.2021 46.47.176.XXX
Na domácí podniky to bohatě stačilo. Navíc Tatra ani stát neměli v úmyslu do F1 vstupovat.
Mě osobně se Tatra nejvíce líbila v prvopočátcích autocrossu. (Mimochodem autocross v Evropě vznikl u nás v ČSSR.) Václav Král z šessettrojky sundal okna, dveře tapecirunk a hurá do terénu. Později postavil slavnou Tatru Baghiru.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Tatra_Baghira.JPG/1280px-Tatra_Baghira.JPG
Mě osobně se Tatra nejvíce líbila v prvopočátcích autocrossu. (Mimochodem autocross v Evropě vznikl u nás v ČSSR.) Václav Král z šessettrojky sundal okna, dveře tapecirunk a hurá do terénu. Později postavil slavnou Tatru Baghiru.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Tatra_Baghira.JPG/1280px-Tatra_Baghira.JPG
Ferda
17:47 04.04.2021 46.47.176.XXX
Asi Tatra 607. Vzniklo několik verzí. Pro F1 by byl vhodný vůz s laminátovou kastli. Nevýhodou Tatry byly problémy ve spolehlivosti. Nejspíše proto, že po odstranění ventilátoru nebylo chlazení dostatečné a výkon na světovou sérii taky nebyl nic moc. A rok 53 taky dost napovídá. Tehdy se náš stát více zajímal jak cikánům sebrat z vozů kola, aby nekočovali a motosport šel poněkud stranou.
Fanda.LH
16:02 04.04.2021 83.240.61.XXX
Přijde mi absurdní kritika Mazepina... Myslím si, že auto je šrot bez jakékoli šance na slušný výsledek a zas tak moc se nestalo... Je to nováček, auto je hrozné, udělal chybu... Mohl dojet poslední bomba... Mohl sbírat data o autu, na které rok nikdo nesáhne taky super...
Co se týče pilotů, tak dvojice Magnussen, Grosjean byla slušnej bizár... Haas neměl moc co ztratit...
Co se týče pilotů, tak dvojice Magnussen, Grosjean byla slušnej bizár... Haas neměl moc co ztratit...
Ferda
14:00 04.04.2021 46.47.176.XXX
Ledy povolily, vlastně úplně roztály v 1986 závodem F1 v Hungároš. Svou troškou tam přispěl i náš Narex Tatrou 613 v roli safetycaru.
https://f1news.autoroad.cz/historie-gp/45647-taki-inoue-nejhorsi-pilot-v-historii-f1-srazeny-tatrovkou-behem-velke-ceny-video
https://f1news.autoroad.cz/historie-gp/45647-taki-inoue-nejhorsi-pilot-v-historii-f1-srazeny-tatrovkou-behem-velke-ceny-video
SergioPÉREZ
13:52 04.04.2021 78.108.157.XXX
Na to jak Formule 1 byl "kapitalistický" sport , tak ledy po 89´ povolili. Mrzí mne, jsem naštvaný a je mi z toho smutno, kam jsme to s F1 dotáhli my, a kde je dnes s F1 Rusko. Bohužel...
Ferda
13:44 04.04.2021 46.47.176.XXX
Samozřejmě se jedná pouze o mé vnitřní pocity. Třeba má Mazepin skutečný zájem o koupi Haasu a jen čeká jak se rozpočtové stropy osvědčí.
Jinak pro mě není vůbec důležité kdo bude majitelem tohoto týmu a jak se bude jmenovat, ale jak se mu bude dařit a hlavně jestli se v F1 udrží.
Jinak pro mě není vůbec důležité kdo bude majitelem tohoto týmu a jak se bude jmenovat, ale jak se mu bude dařit a hlavně jestli se v F1 udrží.
jumpman
13:03 04.04.2021 178.255.168.XXX
myslím že se pleteš. Podle kuloárních informací mazepin platí letos komplet sezonu haasu, nikoliv jen jednu sedačku a na stole je odkup celého haasu, ale není to o tom, že by hass nechtěl prodat, ale mazepin se chce rozmyslet, jestli mu to stojí za to koupit...
Ferda
11:15 04.04.2021 46.47.176.XXX
Jó Havířov-Šenov. Jedna vrácečka typu zatáčka č.8 v Turecku a druhá smyčka přes most. Pak už jen dvě dlouhatánské rovinky.
Jezdil jsem tam pravidelně, ale radši jsem měl Balcarův memoriál.
Ještě střípek k Havířovu. Stál jsem vedle BMW Schnitzer, který měl celý zadní spojler pochromovaný. Na tenhle lesk všichni chlapi trpí a proto jsem si na něj musel šáhnout. Už jsem měl od něj prstíky asi 2,5 mm blízko, když v tom jezdec ten vůz nastartoval. Tak jsem se z toho jekotu motoru vyděsil, že moc nechybělo a místo pohlazení křídla jsem si musel držet pjdel.
Nejzajímavější směskou byly osobáky. Od Trabantů přes Warťasy, které braly zatáčky po třech kolech, Zastavy až po Škoduly. Nejkrásnější ale byl Melkus. Dodnes se klaním nad jeho krásou.
Jezdil jsem tam pravidelně, ale radši jsem měl Balcarův memoriál.
Ještě střípek k Havířovu. Stál jsem vedle BMW Schnitzer, který měl celý zadní spojler pochromovaný. Na tenhle lesk všichni chlapi trpí a proto jsem si na něj musel šáhnout. Už jsem měl od něj prstíky asi 2,5 mm blízko, když v tom jezdec ten vůz nastartoval. Tak jsem se z toho jekotu motoru vyděsil, že moc nechybělo a místo pohlazení křídla jsem si musel držet pjdel.
Nejzajímavější směskou byly osobáky. Od Trabantů přes Warťasy, které braly zatáčky po třech kolech, Zastavy až po Škoduly. Nejkrásnější ale byl Melkus. Dodnes se klaním nad jeho krásou.
SergioPÉREZ
10:51 04.04.2021 78.108.157.XXX
Ten centimetr "širšího" Mclarenu k vůli pneu mne úplně naštval, 9. bodů v pytli. V 70´ létech bylo bezva chodit na závody pamatuji R ka a vytuněné žiguly i Porsche mezi nimi. Spojlery páskou přelepená světla a s plexi skla otevirací okýnka. Myslím že to byl Pohár míru a přátelství. No a po nich lahůdka Formule škoda, ístr, metalex. Určitě jsme se Ferdo na okruhu Havířov - šenov museli minout,..ať to uzavřu..na takových závodech jsem byl v údivu, jak jsem vždy i přes pořadatelské pásky lezl co nejblíže trati na osamělejších místech, Tvl to byly takové pecky jak jeli v reálu rychle, nechápal jsem až z výfuků šlehal oheň, ale večer ze záznamu to přes kameru zkreslovalo, že to byli šneci
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek