DISKUZE K ČLÁNKU Bottas otevřeně: V Soči 2018 jsem uvažoval, že skončím
Mercedes se příliš často neuchyluje k použití týmové režie. Výjimku udělal například v Soči 2018, kdy Valtterimu Bottasovi přikázal, aby před sebe pustil Lewise Hamiltona. Pro Fina šlo o bolestivý moment, který v něm podnítil úvahy o konci kariéry, jak s odstupem přiznává pro Drive to Survive.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bottas otevřeně: V Soči 2018 jsem uvažoval, že skončím
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
juras
12:23 23.03.2021 88.103.92.XXXJá myslím že Bottasova kariéra v Mercedesu má dvě odvrácené tváře. Dostalo se mu ctí jezdit několik let v mistrovském týmu, být v popředí a vyhrávat závody...a na druhou stranu nedostal možnost skutečně se poprat o titul.
Když na to kouká člověk střízlivě...kdyby zůstal u Williamsu...velmi pravděpodobně by ani nevyhrál závod.
Takže si myslím že by si měl vážit toho že vůbec možnost jezdit za Mercedes dostal.
To že neměl podporu týmu jako Hamilton jde zčásti na jeho bedra...závodník který chce Hamiltona porazit v jednom týmu musí mít "ostré lokty" a musí být opravdu tvrdý, schopný jít na hranu.
-
-
-
juras
12:14 23.03.2021 88.103.92.XXXNo jestli myslíš sezónu 1993...tak to nemáš pravdu...to byl Patrese už bez motivace...jestli myslíš předcházejí roky u Williamsu...nezapomeň na to že než absolvoval dva roky s Mansellem, jezdil po boku Boutsena...a ještě před tím byl rok u Williamsu s Mansellem. Nemyslím že by kromě GP Maďarska 1991 někdy musel pouštět z rozkazu týmu Mansella...a tehdy to mělo logiku...zatímco Mansell mohl Ayrtona Sennu ještě ohrozit, Patrese nikoliv. A třeba si najdi jakou bitvu spolu Ti dva svedli v Mexiku 1991.
Bottas si vybral sám...když šel k Mercedesu musel si uvědomovat jak silnou pozici tam Hamilton má...a že bude téměř nemožné ho porazit...protože to by Bottas musel být "zlý" chlapec...a to on prostě není.-
-
-
Fanda.LH
21:00 23.03.2021 83.240.61.XXXTohle mi přijde hrozně krátkozraký... Já říkám, že měl potenciál (Narozdíl od Bottase nebo Patreseho), ale nemluvím o tom, že byl lepší než Schumacher... A ta šance z Buttonem... Button nebyl nejrychlejší jezdec, ale určitě patřil mezi ty nejchytřejší a díky tomu dokázal zatápět i Hamiltonovi...
Plus Rubens už byl celkem za zenitem...
-
-
juras
06:08 26.03.2021 88.103.92.XXXJá netvrdím že Patrese nebyl borec, i Rubens byl výbornej pilot...podobně Bottas. Není to úplně o pilotech...ale o týmech. Brabham kdysi jezdil na Nelsona Piqueta...to už zřetelnější podle mě nemohlo být.
A Mansell s Piquetem u Williamsu? Víš co řekl Piquet? Že ho Williams nepodporuje dostatečně jako jedničku...nakonec kvůli tomu odešel.
A vyjádření Franka? Mám dva piloty, vyrábíme dva vozy za spoustu peněz...a já budu jednomu říkat pilotovi že musí jezdit pomaleji než kolega, protože kolega chce být neohrožován?
Já vím ono to není tak jednoduché...od doby jasně rozdělených pozic (třeba Ferrari s Michaelem a Rubensem) to dospělo k zákazu týmové režie a k systému jaký dnes mají v Mercedesu...na povrchu nikdo nemůže ani ceknout...ale ve skutečnosti uvnitř týmy panuje pevná hierarchie.
Ale tím nechci tvrdit že Barykové či Bottasové jsou snad stejně dobří jako Michaelové či Hamiltonové...ale to že podmínky prostě stejné nejsou...protože tým někoho postrkuje víc. Takovej Williams kvůli tomu že se snažil dávat rovné šance oboum pilotů přišel o 3 tituly. Myšlenka pěkná, ale ono vždycky si někdo bude myslet že je mu vlastně křivděno...viz Piquet u Williamsu.
Právěže rozhodující je podle mě taky to jaký je který pilot v činnostech mimo kokpit. Některý si umí vyjednat smlouvu, druhý nosí kafe mechanikům, třetí rozumí technice, další má silné sponzory...v globále ale musí mít velkou osobnost a jak jsem v úvodu napsal "ostré lokty" a musí být tzv. "zlý"...ovšem je pravdou že to všechno by nebylo nic platný bez talentu. Takže třeba co se týče Hamiltona...on je prostě výjimečný pilot...myslím ve společnosti Fangia, Clarka, Laudy, Prosta, Senny, Michaela, Alonsa...to jsou Ti nejvýraznější.
Bottasovi něco chybí...já ho vnímám trochu jako Mansella...i když Mansell byl asi rychlejší pilot...ale Mansell se stal nakonec šampionem jen díky tomu že měl podporu Williamsu...tím myslím podporu ve smyslu že tým stojí při pilotovi a pomáhá mu získat sebedůvěru...ono to někteří z nás potřebují...cítit se dobře...a pak jsou výkony lepší, než když jsou sice podmínky špičkové, ale prostředí je studené a neosobní.
PS: Sem tam dostal rozkaz (Patrese)...najdi mi kromě toho Maďarska 1991 závod kde by Patrese musel Mansella pustit před sebe.
-
-
-
-
-
juras
18:26 22.03.2021 88.103.92.XXXZajímavá diskuze o slavné "Multi 21".
Jen bych začal tím základním...a to tvrzením Redbullu že Mark Webber může bojovat s Vettelem a že není žádná jednoznačná dvojka týmu...podle je zřejmé že předpoklad byl že v čele bude Vettel...a Multi 21 ho tedy měla "ochránit" před zbytečným soubojem s týmovým kolegou. Situace se vyvinula ale jinak...a tak došlo k porušení dohody. -
SergioPÉREZ
14:01 21.03.2021 78.108.157.XXXLetos má Bottas velkou, ale možná už poslední šanci porazit Hamiltona a možná tak získat vysněný Titul-
-
-
Fanda.LH
08:17 22.03.2021 83.240.61.XXXZa mě není jedním z favoritů právě proto, že pravidelně drtivě prohrává se svým kolegou... Ostatní jako RB, Ferrari, Mclaren, Aston můžou teoreticky mít k dispozici lepší vůz než Hamilton, ale Bottas mít lepší vůz nemůže... Za mě by byl VB někde na 5. místě mezi Favority...
1. LH 2. MV 3. DR 4. ChL 5. VB...-
SergioPÉREZ
20:14 22.03.2021 78.108.157.XXXTuším, že Bottas to loni nějak vypustil, k vůli okolního dění (špatná konstalace pro něj, např Hamiltonovy rekordy atd..) a že letos se silnou károu do toho půjde hop nebo trop
-
-
-
-
-
GRAHAM
10:20 21.03.2021 109.81.213.XXXSpekulace !!!!
Četl jsem, že je možné , že Ferrari motor může zvednout výkon motoru jen o to, o kolik v průměru zvednou výkon soupeři a že trest není rok ale více, protože oni podváděli déle než rok a profitovali z toho v umístění PK .
Podotýkám, že nevím zda je to pravda a zda to tak je.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek