DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes tápe. Neví, jak vyřešit potíže se "slabší" zadní části svého vozu W12 + VIDEO

Mercedes přiznává, že stále nemá bezprostřední řešení problémů, které způsobují potíže se zadní části jejich nového monopostu. Ten se při testech choval zákeřně a během jízdy se nečekaně dostával do přetáčivého smyku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes tápe. Neví, jak vyřešit potíže se "slabší" zadní části svého vozu W12 + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 21.03.2021 19:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2021 20:19
Kdo si mysli, ze Mercedes schválně den netestoval… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 19.03.2021 22:46
S tím RB nesouhlasím, Mercedes má dost času na… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 19.03.2021 09:33
Jsem rád, že to Mercedes dělá napínavější. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Adi Alpine bude mít problém se dostat do Q3. Slova Alonsa...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.62.XXX
      Nečetl jsem. Ale možné to je... nezbývá než doufat, že nemáš pravdu ;)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Já to neříkám, ja jen konstatuji co řekl Alonso.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Grahame, Alonso řekl, že Alpine potřebuje zapracovat na Q rychlosti, o Q3 postupech nemluvil a navíc to by fakt bolelo startovat 11 a 12 na nových pneu s volnou volbou oproti 7 místu na sjetých 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Řekl to Lobatovi hned po testech že jsou trochu pomalý a postup do Q3 bude velmi složitý. Pak řekl že je potřeba pracovat na tom aby odemknuli ten potenciál jejich auta který vidí v továrně ale ne na trati. Pak samo je otázka co píšeš, co dají dohromady. Odjeli toho dost a jsou spolehlivý, dat mají dost tak teď to co nejlépe poskládat. Ale jak píšeš, startovat 11 by vzhledem k pneu určitě nebylo horší než na chvostu TOP 10. McLaren vypadá že bude s výhodou v 3 řadě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              No Lobatov si to upravil, to už se taky napsalo, oni právě mají dobrý závodní tempo, horší Q tempo a to chcou napravit, čas na to mají. 3 řada neboli 5/6 místo je relativně fajn, ale od 7 místa do 10 už to výhoda není a v Bahrajnu se dá předjíždět, není to jako Imola nebo Monako. Navíc Renault/Alpine řekli, že motor je vylepšený, ale neřeknou o co přesně jde a jaké je navýšení, ale že pro 2022 bude zcela nový motor, který má být daleko výkonější a má být lepší než ten od Mercedesu, chtěli ho nasadit letos, ale zase měli obavy o to, aby to neurychlili

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Příští týden uvidíme 03 Je i možné že Alpine má úzké optimální okno a ještě to prostě nedokázali dát dohromady. Sezona bude dlouhá. McLarenu ale na 3 místo věřím docela silně a můžou občas dělat problémy i Mercedesu či RedBullu. Budou jejich osinou v .... a budou se jim tam snad často úspěšně motat 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Tak já bych byl zase opatrný u McL s tím, že poslední dvě sezony byli silní v Bahrajnu, je potřeba být konzistentní, to stejné Alpine a nejlépe když obě stáje předsithnou RB s Mercedesem, to by byla prostě nádhera 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    Kdo si mysli, ze Mercedes schválně den netestoval a vyměnil 3 převodovky (nebo kolik) a ze je to cele hra, je úplně mimo! Samozřejmě, ze Mercedes má problémy. Je to zcela evidentní a takto špatné testy v hybrid éře ještě neměl. I loni měl problémy. První testy byl rychlostne až 4. Tým, jenže na druhé testy dojeli s úplně jiným autem. Letos možná za 14 dni taky přijedou s úplně jiným autem, ale už to nebudou testy, ale 1. závod sezóny. Popravdě očekávám, ze Mercedes bude mít co dělat s Alpine a McLarenem, navíc vše nasvědčuje tomu, ze budou pokračovat ve špatné spolehlivosti z minulého roku, což by mohlo McLaren poznamenat. Za me je aktuální výkonnost následující:
    1. RB
    2. Mercedes
    3. - 4. McLaren a Alpine
    5. - 7. Ferrari, kopirky a AT
    8. AR
    9. Williams
    10. Haas

    Podobne to vidí i dost expertů.
    Navíc podle me již neexistuje TOP2, ale do 0,5s za leaderem budou 4 tymy a bude se to dost prolinat dle okruhu. pouze jedna jistota: RB je největší adept na titul.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      S tím RB nesouhlasím, Mercedes má dost času na nápravu s prevodovkama a tu záď taky může vyřešit, v Bahrajnu to nebolí tolik jako na rychlých okruzích s vícero zatáčkami. A i když bych si to přál, tak Alpine je za McL a bude ráda, když porazí alespoň AM nebo Ferrari

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.62.XXX
        Proč dáváš Alpine tak nízko? Nic neukázali z rychlosti, ale jezdili velmi spolehlivě a hlavně stabilně. Loni i predloni dopadli v testech velmi dobře z pohledu casu na kolo, ale nikdo je nechválil za stabilitu. Letos poprvé i Ham Alpine vnímá jako konkurenci. Samozřejmě doufám a přeji si, ať máme silný vůz a doufám, že porazime McLaren a budeme 3. v PK. Horší než 4 místo v PK by bylo špatné. Ale uvědomuji si, že na toto místo se tlačí 5 týmů a bude to boj! Ocon musí předvádět ultra skvělé výkony a pevně doufám, že u jeho vozu bude lepší spolehlivost (3x DNF kvůli brzdam bylo neakceptovatelné). U Diase očekávám velmi vysoký jezdecky standard hned od začátku sezony. Pouze skvělé a vyrovnané výkony obou pilotů nás dostanou do boje o top3! Loni to krásně předvedl McLaren - jejich balík byl pomalejší než copy pointu a rozhodně ne rychlejší nez Renault v 2. Pol. sezóny, ale díky skvělým jezdeckym výkonům urvali 3. Místo v PK. Kdyby se Ocon alespoň Riccimu přiblížil, byl by 3. V PK Renault. Ale to je již za námi. Letos je to jiná písnička a já doufám že bude konečně bez dominance jednoho týmu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Jenže McLaren značně porychlil a Mercedes má silnější PJ to je prostě fakt, Ferrari nezůstane pozadu a AM jestli vyřeší své problémy tak půjde taky dopředu, Alonso upozorňuje na problémy s rychlostí na jedno kolo, v závodním tempu je to lepší, ale musí se na tom dost zamakat, Alpine v testech zkoušela 3 difuzorů, 2 verze krytu motoru a 4 verze podlahy, tak snad za dva týdny to doladí včetně toho balíčku co avizují jako přínos na Bahrajn

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Inu jednou Mercedes prostě nevyhraje...možná to bude už letos.
    Pár náznaku že to v Mercedesu už není úplně zalitý sluncem už je.
    Že by měnili převodovku aby zmátli konkurenci s přišli o skoro celej testovací den?
    Že by Hamilton zahrabal auto do štěrku aby zmátli nás všechny?
    Spekulace tvrdí že mají problém se zadní části monopostu...tedy tam kde došlo k nejvýznamější změně v pravidlech s cílem snížit přítlak.
    Kromě toho Martin Brundle se nechal slyšet že Hamilton není v optimální formě...prý není spokojený se smlouvou kterou podepsal. Za prvý je Brundle jeden z uznávaných odborníků kteří jsou v centru dění, kromě toho i bývalý pilot...a je to Angličan. Nemá důvod proč tohle tvrdit aniž by se to min.z části nezakládalo na pravdě.
    Takže ani nálada asi v Mercedesu není ideální.

    Já bych letos titul přál Verstappenovi...už se uklidnil a myslím že už je na titul zralej.
    Nikoho jinýho nevidím, všude něco chybí do takový ty komplexnosti...a i když úplně nejvíc bych přál asi Perezovi...přece jen to bude mít vedle Verstappena těžký.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Já bych přál titul tomu nejlepšímu balíčku, auto a jezdec a tak to většinou dopadá......

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Ehm, nemyslím si, že to tak většinou dopadá, pokud tým má velký náskok nad ostatnimi, i průměerný jezdec může mít titul ..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        37.188.253.XXX
        Ani ne vetsinou jako vzdycky a dopadne to tak i letos 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak to nesouhlasím...většinou vyhrává nejlepší auto...pilotů je srovnatelných víc.
        Čistě teoreticky...kdyby seděl Hamilton celá léta místo v Mercedesu třeba v McLarenu...byl by dnes sedminásobný mistr světa? Nebyl...
        Ale přitom budeme-li hodnotit loňský rok...řekneme že vyhrál jak ty píšeš nejlepší balíček...ale zjevně to není přesné.
        Já bych letos úspěch přál Verstappenovi, Redbullu a Hondě... vyhrávání Mercedesu se už stalo nudné...s Hamilton mě jako člověk zklamal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama