DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes tápe. Neví, jak vyřešit potíže se "slabší" zadní části svého vozu W12 + VIDEO

Mercedes přiznává, že stále nemá bezprostřední řešení problémů, které způsobují potíže se zadní části jejich nového monopostu. Ten se při testech choval zákeřně a během jízdy se nečekaně dostával do přetáčivého smyku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes tápe. Neví, jak vyřešit potíže se "slabší" zadní části svého vozu W12 + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 21.03.2021 19:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2021 20:19
Kdo si mysli, ze Mercedes schválně den netestoval… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 19.03.2021 22:46
S tím RB nesouhlasím, Mercedes má dost času na… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 19.03.2021 09:33
Jsem rád, že to Mercedes dělá napínavější. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Adi Alpine bude mít problém se dostat do Q3. Slova Alonsa...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.62.XXX
      Nečetl jsem. Ale možné to je... nezbývá než doufat, že nemáš pravdu ;)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Já to neříkám, ja jen konstatuji co řekl Alonso.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Grahame, Alonso řekl, že Alpine potřebuje zapracovat na Q rychlosti, o Q3 postupech nemluvil a navíc to by fakt bolelo startovat 11 a 12 na nových pneu s volnou volbou oproti 7 místu na sjetých 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Řekl to Lobatovi hned po testech že jsou trochu pomalý a postup do Q3 bude velmi složitý. Pak řekl že je potřeba pracovat na tom aby odemknuli ten potenciál jejich auta který vidí v továrně ale ne na trati. Pak samo je otázka co píšeš, co dají dohromady. Odjeli toho dost a jsou spolehlivý, dat mají dost tak teď to co nejlépe poskládat. Ale jak píšeš, startovat 11 by vzhledem k pneu určitě nebylo horší než na chvostu TOP 10. McLaren vypadá že bude s výhodou v 3 řadě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              No Lobatov si to upravil, to už se taky napsalo, oni právě mají dobrý závodní tempo, horší Q tempo a to chcou napravit, čas na to mají. 3 řada neboli 5/6 místo je relativně fajn, ale od 7 místa do 10 už to výhoda není a v Bahrajnu se dá předjíždět, není to jako Imola nebo Monako. Navíc Renault/Alpine řekli, že motor je vylepšený, ale neřeknou o co přesně jde a jaké je navýšení, ale že pro 2022 bude zcela nový motor, který má být daleko výkonější a má být lepší než ten od Mercedesu, chtěli ho nasadit letos, ale zase měli obavy o to, aby to neurychlili

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Příští týden uvidíme 03 Je i možné že Alpine má úzké optimální okno a ještě to prostě nedokázali dát dohromady. Sezona bude dlouhá. McLarenu ale na 3 místo věřím docela silně a můžou občas dělat problémy i Mercedesu či RedBullu. Budou jejich osinou v .... a budou se jim tam snad často úspěšně motat 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Tak já bych byl zase opatrný u McL s tím, že poslední dvě sezony byli silní v Bahrajnu, je potřeba být konzistentní, to stejné Alpine a nejlépe když obě stáje předsithnou RB s Mercedesem, to by byla prostě nádhera 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    Kdo si mysli, ze Mercedes schválně den netestoval a vyměnil 3 převodovky (nebo kolik) a ze je to cele hra, je úplně mimo! Samozřejmě, ze Mercedes má problémy. Je to zcela evidentní a takto špatné testy v hybrid éře ještě neměl. I loni měl problémy. První testy byl rychlostne až 4. Tým, jenže na druhé testy dojeli s úplně jiným autem. Letos možná za 14 dni taky přijedou s úplně jiným autem, ale už to nebudou testy, ale 1. závod sezóny. Popravdě očekávám, ze Mercedes bude mít co dělat s Alpine a McLarenem, navíc vše nasvědčuje tomu, ze budou pokračovat ve špatné spolehlivosti z minulého roku, což by mohlo McLaren poznamenat. Za me je aktuální výkonnost následující:
    1. RB
    2. Mercedes
    3. - 4. McLaren a Alpine
    5. - 7. Ferrari, kopirky a AT
    8. AR
    9. Williams
    10. Haas

    Podobne to vidí i dost expertů.
    Navíc podle me již neexistuje TOP2, ale do 0,5s za leaderem budou 4 tymy a bude se to dost prolinat dle okruhu. pouze jedna jistota: RB je největší adept na titul.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      S tím RB nesouhlasím, Mercedes má dost času na nápravu s prevodovkama a tu záď taky může vyřešit, v Bahrajnu to nebolí tolik jako na rychlých okruzích s vícero zatáčkami. A i když bych si to přál, tak Alpine je za McL a bude ráda, když porazí alespoň AM nebo Ferrari

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.62.XXX
        Proč dáváš Alpine tak nízko? Nic neukázali z rychlosti, ale jezdili velmi spolehlivě a hlavně stabilně. Loni i predloni dopadli v testech velmi dobře z pohledu casu na kolo, ale nikdo je nechválil za stabilitu. Letos poprvé i Ham Alpine vnímá jako konkurenci. Samozřejmě doufám a přeji si, ať máme silný vůz a doufám, že porazime McLaren a budeme 3. v PK. Horší než 4 místo v PK by bylo špatné. Ale uvědomuji si, že na toto místo se tlačí 5 týmů a bude to boj! Ocon musí předvádět ultra skvělé výkony a pevně doufám, že u jeho vozu bude lepší spolehlivost (3x DNF kvůli brzdam bylo neakceptovatelné). U Diase očekávám velmi vysoký jezdecky standard hned od začátku sezony. Pouze skvělé a vyrovnané výkony obou pilotů nás dostanou do boje o top3! Loni to krásně předvedl McLaren - jejich balík byl pomalejší než copy pointu a rozhodně ne rychlejší nez Renault v 2. Pol. sezóny, ale díky skvělým jezdeckym výkonům urvali 3. Místo v PK. Kdyby se Ocon alespoň Riccimu přiblížil, byl by 3. V PK Renault. Ale to je již za námi. Letos je to jiná písnička a já doufám že bude konečně bez dominance jednoho týmu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Jenže McLaren značně porychlil a Mercedes má silnější PJ to je prostě fakt, Ferrari nezůstane pozadu a AM jestli vyřeší své problémy tak půjde taky dopředu, Alonso upozorňuje na problémy s rychlostí na jedno kolo, v závodním tempu je to lepší, ale musí se na tom dost zamakat, Alpine v testech zkoušela 3 difuzorů, 2 verze krytu motoru a 4 verze podlahy, tak snad za dva týdny to doladí včetně toho balíčku co avizují jako přínos na Bahrajn

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Inu jednou Mercedes prostě nevyhraje...možná to bude už letos.
    Pár náznaku že to v Mercedesu už není úplně zalitý sluncem už je.
    Že by měnili převodovku aby zmátli konkurenci s přišli o skoro celej testovací den?
    Že by Hamilton zahrabal auto do štěrku aby zmátli nás všechny?
    Spekulace tvrdí že mají problém se zadní části monopostu...tedy tam kde došlo k nejvýznamější změně v pravidlech s cílem snížit přítlak.
    Kromě toho Martin Brundle se nechal slyšet že Hamilton není v optimální formě...prý není spokojený se smlouvou kterou podepsal. Za prvý je Brundle jeden z uznávaných odborníků kteří jsou v centru dění, kromě toho i bývalý pilot...a je to Angličan. Nemá důvod proč tohle tvrdit aniž by se to min.z části nezakládalo na pravdě.
    Takže ani nálada asi v Mercedesu není ideální.

    Já bych letos titul přál Verstappenovi...už se uklidnil a myslím že už je na titul zralej.
    Nikoho jinýho nevidím, všude něco chybí do takový ty komplexnosti...a i když úplně nejvíc bych přál asi Perezovi...přece jen to bude mít vedle Verstappena těžký.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Já bych přál titul tomu nejlepšímu balíčku, auto a jezdec a tak to většinou dopadá......

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Ehm, nemyslím si, že to tak většinou dopadá, pokud tým má velký náskok nad ostatnimi, i průměerný jezdec může mít titul ..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        37.188.253.XXX
        Ani ne vetsinou jako vzdycky a dopadne to tak i letos 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak to nesouhlasím...většinou vyhrává nejlepší auto...pilotů je srovnatelných víc.
        Čistě teoreticky...kdyby seděl Hamilton celá léta místo v Mercedesu třeba v McLarenu...byl by dnes sedminásobný mistr světa? Nebyl...
        Ale přitom budeme-li hodnotit loňský rok...řekneme že vyhrál jak ty píšeš nejlepší balíček...ale zjevně to není přesné.
        Já bych letos úspěch přál Verstappenovi, Redbullu a Hondě... vyhrávání Mercedesu se už stalo nudné...s Hamilton mě jako člověk zklamal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama