DISKUZE K ČLÁNKU "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se rozplývá nad obdobím, které před sezónou 2021 prožívá jeho tým. Proč se ale i přes vydařené testování v Bahrajnu za favority na titul nepovažují?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
16:28 18.03.2021 109.81.213.XXXMarko řekne tohle :
Dostihla Honda Mercedes na motoru? „Pokud by Mercedes udržel vývojový klid, pak ano. Ale to nepředpokládáme. Věřím však, že deficit není tak do očí bijící jako v loňském roce, kdy Mercedes reagoval na překvapivý nárůst výkonu Ferrari a dokonce i na obrovský jeden udělal tah. “
Co na tom Elsenore nechápeš?-
Senor
18:28 19.03.2021 37.188.253.XXXCo nechapes na tom, ze Tanabe rika, překonali jsme loňský Mercedes.
To tve tvrzeni, ze Honda dorovnala loňský Mercedes nevidim ani v jednom tvrzeni. Takze snad uz chapes, ze to nebylo jal si říkal. Zaroven anj v jednom tvrzeni nenj receno, kde jsou, samozřejmě pocitali s pokrokem Mercedesu a na ten cílili. Takze kde jsou se ukáže brzy -
-
-
-
-
Ferda
17:57 17.03.2021 46.47.176.XXXTo je vám lidi tak krásné číst kdo má jaký výkon motoru, jenže ......
Výkon motoru se skládá ze spousty veličin. Mezi nejdůležitější patří krouťák, spotřeba a efektívnost turba. Pak tady máme nějaké mapování které by mělo být tak variabilní, aby byl motor co nejvíce efektívní v různých podmínkách. Jako příklad uvedu třeba, nadmořskou výšku, vlhkost vzduchu, teplotu okolí, ale třeba taky možnost správného nastavení na rychlostní okruhy typu Monza a SPA, ale taky na pomalé okruhy ve stylu Monaka a Hungaroringu.
Až tohle AMUS dokáže spočítat, tak můžeme pokročit dále a stejnou procedůru udělat s ERSem.
A aby toho nebylo málo, tak k tomu přidáme převodové poměry a podle nich odhadnout na které okruhy se daný převodový poměr bude nejvíce hodit a kde bude bude problémový. Tady bych měl upozornit, že na celou sezónu musí stačit pouze jedno odstupňování převodovky.
A aby toho nebylo málo, všechny výše zmíněné veličiny se rázem změní jiným nastavením přítlaku a dokonce i jiným natlakováním pneumatik, případně jejích opotřebením.
Jakmile na tohle všechno AMUS vytvoří tabulku, tak mě prosím probuďte, abych se něčemu kloudnému taky přiučil.-
-
-
GRAHAM
20:53 17.03.2021 109.81.213.XXXDefinuj slovo reklama ....nejde o tom čemu věřím, jde o to jak to pak bude. Když je to jinak než dotyčný říkal, zjistí se to. Teď se jde jen dohadovat a spekulovat. Je to tak každý rok a je to i zábava. Nechoď sem . když tě baví jen pořad někoho popichovat, Kdysik to byl krach Mclarenu, teď máš na paškále zase Ferrari. A kopeš a čekáš kdo se chytne....-
Ferda
21:11 17.03.2021 46.47.176.XXXJá tady před chvíli dost podrobně popsal jak velké množství faktorů je pro zhodnocení výkonnosti motorů důležité a Ty zde sám přiznáváš, že cituji. "AMUS nic počítat nemusí , týmy mu to "občas" řeknou".
A co mu ty týmy občas řeknou? Samozřejmě pouze to co se jim hodí do krámu. Ano, tohle reklamou sama sebe je. A to že tak jednoduchou věc bereš jako hotovou věc a celé měsíce je zde vnucuješ už všichni berou jako Tvou image. Nic víc nic míň. Bez zášti, kterou v sobě máš a nejen vůči mě.
Přesto Tě zde nikdo nevyhazuje. Prostě Tě všichni bereme jako nedílnou součást naší planety a jsme rádi, že díky rozdílnosti každého z nás je život tak nádherně pestrý.-
GRAHAM
14:55 18.03.2021 109.81.213.XXXNehraj si na hodného, zášť na tebe nemám, to se neskutečně mýlíš. Ty jsi provokatér a provokatérem zůstaneš a ta tvoje hra být nad věcí je úsměvná. A laskavě nemluv za všechny ale pouze za sebe.
Jinak ano to co jsi napsal je pravda. To skoro každý ví. Jen nechápu jakou to má souvislot s tím, jaký kdo má výkon motoru a o tom je debata. Řeší se výkon !!!! A jen pouze ten.... to že tam jsou ty tebou psané souvislosti nikdo nerozporuje, těch dalších faktorů je tisíc a to včetně jezdců.
Ta poslední věta sorry, to neberu...když se někdo chová jako kikot tak to tímto omlouvá.........jo jasně pestrost. To známe...
A ano AMUS informace má......to nezměníš. A nedávej do souvislotí něco co jsem nenapsal.
-
Ferda
15:44 18.03.2021 46.47.176.XXXGRAHAME, trochu soudnosti prosím. Vždyť nás tady stejnými výpočty od AMUSu krmíš už nonstop celý loňský rok den co den a přitom se loni téměř nic mezi jednotlivými výrobci od jara až do konce sezóny nezměnilo.
Vždyť jsi tím už téměř únavnější než informátoři Covidu.
Nezdá se Ti, že ve svých létech bys mohl být alespoň trošinku všestrannější?-
GRAHAM
15:54 18.03.2021 109.81.213.XXXHele hoď se do klidu ....s Amusu je toho minimum....ale to je pak těžký, když ty to nesleduješ, vývoj je nějakej pořad. A že to je někdy hoax, je taky pravda.
Ano je pravda že se o tom dlouhodobě dohaduji s Elsenorem , ( občas vylezou informace jak vše bylo zpětně) to jsem ochoten uznat, ale tobě je přeci po tom houbelec ne? Neřeš , nečti....neprovokuj. ALE TO TY RÁD....
TY by sis mohl taky koupit ve svých létech lepší auto. viď...11* ( ano snižil jsem se na tvoji úroveň)
Věřím že hodně lidí moje informace ocení. Pokud to je jinak, nemusím je zde psát. Ono lidem tvého typu není nic dobré....
-
Ferda
16:40 18.03.2021 46.47.176.XXXAno pro hodně lidí kteří zde příjdou pouze občas je připomenutí po kvartálu nesmírně důležité připomenutí, že je Renault před Hondou stále o pět koní.
Jenže né všichni zdejší zde chodí pouze jednou za kvartál. Drtivá většina zdejší zde chodí každý den a když čte v diskuzích stále stejnou větu, že Renault stále vede nad Hondou o pět koní, tak mnohé takové diskuze odradí.
Další Tvůj nešvár je pomlouvat jiné diskutéry a doufat, že snad jednou dostanou BAN. Ne né, pomlouvači v kolektívech zrovna mezi nejoblíbenější nikdy nepatřili a nemyslím si, že kdy budou.
K sobě. Jsem si vědom, že dokážu do různých Binottů bušit hlava hlava, ale když dokážou svou práci zlepšit, tak je potom dokážu chválit. Takže Ti nezbývá než se rychle polepšit a začneš být uctíván. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek