DISKUZE K ČLÁNKU "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se rozplývá nad obdobím, které před sezónou 2021 prožívá jeho tým. Proč se ale i přes vydařené testování v Bahrajnu za favority na titul nepovažují?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nejlepší předsezónní test v historii," pochvaluje si Marko. Favoritem je podle něj ale někdo jiný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 19.03.2021 23:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 17.03.2021 13:37
Hlavně chybělo Hondě v roce 2019 30 koní na… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 17.03.2021 13:38
Tak si na to na Amusu najdi, a jsi opět za … »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 17.03.2021 13:43
On tu lže furt 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Marko řekne tohle :
    Dostihla Honda Mercedes na motoru? „Pokud by Mercedes udržel vývojový klid, pak ano. Ale to nepředpokládáme. Věřím však, že deficit není tak do očí bijící jako v loňském roce, kdy Mercedes reagoval na překvapivý nárůst výkonu Ferrari a dokonce i na obrovský jeden udělal tah. “

    Co na tom Elsenore nechápeš? 09 09 09 12 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.253.XXX
      Co nechapes na tom, ze Tanabe rika, překonali jsme loňský Mercedes.
      To tve tvrzeni, ze Honda dorovnala loňský Mercedes nevidim ani v jednom tvrzeni. Takze snad uz chapes, ze to nebylo jal si říkal. Zaroven anj v jednom tvrzeni nenj receno, kde jsou, samozřejmě pocitali s pokrokem Mercedesu a na ten cílili. Takze kde jsou se ukáže brzy 03 12 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Vcelku sympatické je i to, ze Checo byl dle F1 v testech rychlejší nez Max, coz naznacuje, ze se muzeme ve vsech ohledech tesit u RB na rychlejsi casy 11
    Spokojenost u Marka musi byt letos opravdu velika 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      S Hondou nemůže být spokojenost, když jí to trvá 7 let

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tak ne vždy to lze zase takhle hodnotit. Letos to na tu velkou pochvalu má náběh. U vidíme co Mercedes....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          37.188.253.XXX
          Neni treba cekat Mercedes, ukazuje se kdo kazdorocne predvadi nejvyssi trend vyvoje, krivka se protina 11. Dalsi motorari si drzi stále odstup, coz za ty leta co meli naskok a cas na vyvoj neni na pochvalu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Velice smutná zpráva.
    Zemřela Sabine Schmitz. Královnu Zeleného pekla převálcovala rakovina.
    Čest její památce. 20 20 20

    https://www.youtube.com/watch?v=_tG3Tx1e704

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    To je vám lidi tak krásné číst kdo má jaký výkon motoru, jenže ......
    Výkon motoru se skládá ze spousty veličin. Mezi nejdůležitější patří krouťák, spotřeba a efektívnost turba. Pak tady máme nějaké mapování které by mělo být tak variabilní, aby byl motor co nejvíce efektívní v různých podmínkách. Jako příklad uvedu třeba, nadmořskou výšku, vlhkost vzduchu, teplotu okolí, ale třeba taky možnost správného nastavení na rychlostní okruhy typu Monza a SPA, ale taky na pomalé okruhy ve stylu Monaka a Hungaroringu.

    Až tohle AMUS dokáže spočítat, tak můžeme pokročit dále a stejnou procedůru udělat s ERSem.

    A aby toho nebylo málo, tak k tomu přidáme převodové poměry a podle nich odhadnout na které okruhy se daný převodový poměr bude nejvíce hodit a kde bude bude problémový. Tady bych měl upozornit, že na celou sezónu musí stačit pouze jedno odstupňování převodovky.

    A aby toho nebylo málo, všechny výše zmíněné veličiny se rázem změní jiným nastavením přítlaku a dokonce i jiným natlakováním pneumatik, případně jejích opotřebením.

    Jakmile na tohle všechno AMUS vytvoří tabulku, tak mě prosím probuďte, abych se něčemu kloudnému taky přiučil. 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      AMUS nic počítat nemusí , týmy mu to "občas" řeknou a taky ne vše pak AMUS prozradí. A když Marko něco konstatuje o Hondě, tak by neměl kecat.

      ...že sem chodíš, když všechno víš a nic ti není dobrý. Brouk Pytlík... 18

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Aha, pániček věří reklamě a podle reklamy tady rozdává své moudra.
        Gratuluji. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Definuj slovo reklama ....nejde o tom čemu věřím, jde o to jak to pak bude. Když je to jinak než dotyčný říkal, zjistí se to. Teď se jde jen dohadovat a spekulovat. Je to tak každý rok a je to i zábava. Nechoď sem . když tě baví jen pořad někoho popichovat, Kdysik to byl krach Mclarenu, teď máš na paškále zase Ferrari. A kopeš a čekáš kdo se chytne.... 12 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Já tady před chvíli dost podrobně popsal jak velké množství faktorů je pro zhodnocení výkonnosti motorů důležité a Ty zde sám přiznáváš, že cituji. "AMUS nic počítat nemusí , týmy mu to "občas" řeknou".
            A co mu ty týmy občas řeknou? Samozřejmě pouze to co se jim hodí do krámu. Ano, tohle reklamou sama sebe je. A to že tak jednoduchou věc bereš jako hotovou věc a celé měsíce je zde vnucuješ už všichni berou jako Tvou image. Nic víc nic míň. Bez zášti, kterou v sobě máš a nejen vůči mě.
            Přesto Tě zde nikdo nevyhazuje. Prostě Tě všichni bereme jako nedílnou součást naší planety a jsme rádi, že díky rozdílnosti každého z nás je život tak nádherně pestrý. 01

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Nehraj si na hodného, zášť na tebe nemám, to se neskutečně mýlíš. Ty jsi provokatér a provokatérem zůstaneš a ta tvoje hra být nad věcí je úsměvná. A laskavě nemluv za všechny ale pouze za sebe.
              Jinak ano to co jsi napsal je pravda. To skoro každý ví. Jen nechápu jakou to má souvislot s tím, jaký kdo má výkon motoru a o tom je debata. Řeší se výkon !!!! A jen pouze ten.... to že tam jsou ty tebou psané souvislosti nikdo nerozporuje, těch dalších faktorů je tisíc a to včetně jezdců.

              Ta poslední věta sorry, to neberu...když se někdo chová jako kikot tak to tímto omlouvá.........jo jasně pestrost. To známe...

              A ano AMUS informace má......to nezměníš. A nedávej do souvislotí něco co jsem nenapsal.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                GRAHAME, trochu soudnosti prosím. Vždyť nás tady stejnými výpočty od AMUSu krmíš už nonstop celý loňský rok den co den a přitom se loni téměř nic mezi jednotlivými výrobci od jara až do konce sezóny nezměnilo.
                Vždyť jsi tím už téměř únavnější než informátoři Covidu.
                Nezdá se Ti, že ve svých létech bys mohl být alespoň trošinku všestrannější?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Hele hoď se do klidu ....s Amusu je toho minimum....ale to je pak těžký, když ty to nesleduješ, vývoj je nějakej pořad. A že to je někdy hoax, je taky pravda.
                  Ano je pravda že se o tom dlouhodobě dohaduji s Elsenorem , ( občas vylezou informace jak vše bylo zpětně) to jsem ochoten uznat, ale tobě je přeci po tom houbelec ne? Neřeš , nečti....neprovokuj. ALE TO TY RÁD....

                  TY by sis mohl taky koupit ve svých létech lepší auto. viď...11* ( ano snižil jsem se na tvoji úroveň)

                  Věřím že hodně lidí moje informace ocení. Pokud to je jinak, nemusím je zde psát. Ono lidem tvého typu není nic dobré....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Ano pro hodně lidí kteří zde příjdou pouze občas je připomenutí po kvartálu nesmírně důležité připomenutí, že je Renault před Hondou stále o pět koní.
                    Jenže né všichni zdejší zde chodí pouze jednou za kvartál. Drtivá většina zdejší zde chodí každý den a když čte v diskuzích stále stejnou větu, že Renault stále vede nad Hondou o pět koní, tak mnohé takové diskuze odradí.
                    Další Tvůj nešvár je pomlouvat jiné diskutéry a doufat, že snad jednou dostanou BAN. Ne né, pomlouvači v kolektívech zrovna mezi nejoblíbenější nikdy nepatřili a nemyslím si, že kdy budou.
                    K sobě. Jsem si vědom, že dokážu do různých Binottů bušit hlava hlava, ale když dokážou svou práci zlepšit, tak je potom dokážu chválit. Takže Ti nezbývá než se rychle polepšit a začneš být uctíván. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama