DISKUZE K ČLÁNKU Co Red Bull skrývá? "Nic tajného, jen nebyl čas na fotky," usmívá se Marko

Red Bull nezveřejnil ani jeden snímek vozu B16B ze Silverstone, kde testoval minulý týden. Podle některých proto, že se snaží ukrýt něco ze svých letošních inovací. Podle zástupců stáje se však žádné tajemství neskrývá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co Red Bull skrývá? "Nic tajného, jen nebyl čas na fotky," usmívá se Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 02.03.2021 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 01.03.2021 10:54
Jasně, filmovací den, a není čas na fotky 18»
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 01.03.2021 10:49
Takže můj typ je, že Mercedes jim dá na začátku… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 01.03.2021 12:38
Tak překvapit mohou , RB na to má.......ale bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Ty jsi si hlavně zpětně vzato pořád vymýšlel. Honda dostala v roce 2019 výkonovou nakládačku. To každý kdo sem chodil ví..... 18 Ale to už je pryč....

      Honda bude motor vylepšovat a to včetně ( hlavně) ERS , který ty jsi vždy tvrdil, protože o tom nic nevíš že mají všichni stejnej. Koukám že jsi procitl. 18
      Ano, Honda by na tom měla být výkonově dobře, je to jen o tom, jak to zase posune Mercedes a zda mezera zůstane a nebo zda Honda dorovná, či předežene ...čemuž moc nevěřím.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    U RB je tradiční záležitostí, že jim vývoj trvá hodně dlouho a pak nestíhají díly vyrobit včas. Už se stalo, že nestihli vůz připravit ani pro první testy. Proto si myslím, že letošní vůz ještě nemají poskládaný.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      AN chtěl vždy vyvíjet do posledních vteřin..... 12

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Tak ono reseni podlahy bude letos hodne dulezize a komu se to povede nejlepe tak mozna muze vyhrat sezonu nebo ziskat pozice. Kopirovat podlaha jde vcelku jednoduse, takze neni duvod se vyim hned chlubit, ale treba tam nic tajneho neni 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Vždyť jo.....taky pišu jak to vždycky AN dělá a vyžaduje. vývoj do nejzašího termínu....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Jasně, filmovací den, a není čas na fotky 18
    Možnosti jsou dvě - buď jen chtějí znervóznit soupeře, a nebo chystají nějakou kulišárnu na hraně pravidel, a nechtějí, aby to FIA zakázala ještě před startem sezony.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak překvapit mohou , RB na to má.......ale bude to i o Mercedesu, o kolik se zlepší.

      Mercedes musí "nahradit " DAS...jak to zvládne je imho alfou a omegou jak souboj dopadne.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        109.183.45.XXX
        Ďas nebyl nijak zásadní, v závodech se většinou vůbec nepoužíval. Jeho přínos měl být hlavně v kvalifikaci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          178.255.168.XXX
          Kvalda a restarty byly o DAS. Vcelku jsme o DAS nejvice slyšeli na zacatku sezony, Mergl akorat matl nepritele 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          109.80.3.XXX
          Zrovna vloni za chladna na tech nejezdenejch tratich byl DAS pro ne velke plus. Bylo to videt hlavne po restartexh zavodu jak dokazali rychle odjet.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Takže můj typ je, že Mercedes jim dá na začátku sezóny minimalně 0,5 vteřiny. Netvrdím že na každém okruhu, ale tam kde bude potřeba výkon, by to tak mělo být.

    Doufám že Elseňor už se dočetl, že ne každý má stejné ERS ačkoli max výkon mají všichni stejný. Ano, Honda by v motoru pro rok 2021 měla mít ERS podobně výkoný jako měl Mercedes loni. Jenže....jak to bude mít Mercedes letos? 03

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        ERS jsi psal že ho maj všichni stejné. Přiznej si to...lze to dohledat. 18

        A klasika, zase řešíš výkon ERS, ten maj ale fakt všichni stejnej, jen ho každý může používat ne úplně stejnou dobu a ten kdo déle, jen na tom lépe. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Ale stejne ta frustrace z Hondy, to je proste neskutecny 03
      Nedavno nekde psali proc Honda odchazi a ze financne je to neskutecny tozdil mezi Merglem a Hondou, kterou to stoji brutalni prachy jako dodavatele motiru. Podobne jako Mergl je na tom dobre Renault. Uvaha je vcelke jednoducha, kdy Honda investuje stovky milionu a nema z toho skoro nic, protoze prachy z reklamy a ucasti tymu slizne RB. Mercedes nakonec stoji ucast par desitek milionu, protoze reklama a prachy za tym jdou do kapsy Merglu. Takze bud je logicke, ze to za ty prachy dlouho nikdo neni ochotny akceptovat, kor v dnesni fobe a nebo musi mit vlastni tym, tak jak zo udrlal Mergl a v posledni dobe Renault. Takze pokud Honda tym nechce a vyvoj motoru s eruje jinam neni duvod v F1 zustavat, coz je logicke, jazdy pochopi. Tak snad ti to pomuze v tvych vasnivych příspěvcích o uz nikdy nevpusteni Hondy do F1 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Honda měla ideální možnost vlastnit tým a poměrně lacně. Přitom už jen název týmu mohl být z říše snů. No řekni, Kdo by nesmekl klobouk nad týmem Honda-Williams?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          178.255.168.XXX
          Jenze to lacine znamena na konci pole. Lacine ho poridil Mercedes, kdyz ho Hobda prodala Brawnovi za jednu Libru a ten rok Brawn ziskal pak titul, takze Mercedes koupil TOP tym. Tady je videt, jak je Honda velkorysa, podobne dnes s RB. Koupit neco z konce pole, investovat do lidi, tymu, do vybaveni tak je to otazka na 10let a ještě neni nic zaruceno. Automobilovy prumysl ted bude v problemech, proto investovat do F1 nedava zadny smysl. Uvidime jaka situace bude za 10 let. Idealni co mohla udelat Honda dnes je podporit zmrazeni motoru a to se povedlo. Bude se ucastnit a nebude ji to stat tolik co driv 10

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Honda je hlavně pro F1 nespolehlivej partner, ať jsou a už se nikdy nevracej, Je to pořád dokola.....nulovej přínos, jen samé problémy.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              A proto mají 2 zákazníky, zatímco jiný motorář o všechny přišel.
              Honda 3 vítězství, 14 pódií.
              Renault 0 vítězství, 4 pódia.
              Dalo by se říct, že by Renault chyběl podstatně míň. 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama