DISKUZE K ČLÁNKU Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Zásadní krok k setrvání Red Bullu ve Formuli 1 je učiněn. Vedení seriálu dnes totiž na společné schůzce s týmy odsouhlasilo zmrazení pohonných jednotek, které rudým býkům umožní převzít agregáty od Hondy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 12.02.2021 22:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 13:16
Promiň, ale vzhledem k tomu, že má RB miliony… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.02.2021 14:43
Souhlas. Když z toho byly tituly, tak Renault… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.02.2021 12:21
Majku, to není o nenávisti k RB, to je realita… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Spíše by se měl strachovat McLaren, který během chvilky dokázal naštvat Mercedes, Hondu a teď i Renault.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Mclaren v tom nehraje žádnou roli......vztah Mercedesu s Mclarenem je špičkový. Je vidět že o tom moc nevíš.....

        Vztahy s Hondou jsou neutrální....a s Renaultem taky, problém nevidím. Honda odchází...... tam je to jedno. Ještě ale máknou a třeba se to povede. Ač přát jim to po tom všem nebudu..... to přiznám na rovinu, 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Evidentně nikomu důležitému nevadí ani Honda, když byl návrh schválen jednohlastně.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Klidne se rozepis, jak se RB vyradil v roce 2022 a dale? Ze by RB prosadil od roku 2022 neco na cem je uz dnes jasne ze prodela?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      To, že ty nenávidíš RB od dob Renaultu neznamená, že to tak má každý.
      Nevidím jediný důvod, proč by mělo zmražení motorů někoho přimět k nenávisti. Když už přehlídnu takový malý detail, že se to odhlasovalo jednohlasně a tedy za to nemůže sám RB (ikdyž návrh byl jeho). 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Kazdemu se to hodi, kazdy tam ma svuj zajem. Faktem pro motorasky fans je, ze to je proti očekáváním neustaleho vyvoje. Kde jsou ty casy, neustále novych vylepsenych motoru na kazdy zavod 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To jo, ale on ten neustálý vývoj zase přináší neustálou dominanci. Teď je dobrá otázka, co je pro F1 lepší? Neustálý vývoj s dominancí 1 stáje, nebo zmražení se souboji o titul? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Dominanci za predpokladu, ze ostatní neumi. Mergl zacal dobře, mel dobre vstupni podminky a proto je tam kde je. Dnes by musel do naskoku co mel v roce 14 investovat obrovske penize a naskok se mu snizuje. Takze ma snahu zamrazit, nekteri ho budou chtit dohnat a on si v klidu s minimem penez do investic bude užívat 3 roky 03 Pritom si rozmyslí, jestli odejde a nebo zacne investovat do vyvoje motoru pro rok 25. Mergl je v luxusni pozici

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Myslím si, že jejich náskok už není moc o motoru. Možná jsou o něco lepší v motoru, ale mají i skvělou káru a skvělého pilota.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                178.255.168.XXX
                Neni to co na zacatku, ale porad jsou dale a auto je spick. Uvidime, jak s tim jejich autem zamava uprava podlahy. Jestli se RB chytne. Predelavaj převodovku, aby mohli vylepsit difuzor, tak doufam, ze to nebude mit nestabilni zadek jako posledni dva roky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Taky doufám, že se to srovná. Těžko říct, jak by se to vyvíjelo bez omezení, ale myslím si, že mají týmy slušnou šanci rozestupy zmenšit. Nejen RB, ale i zbytek na ně. A mohlo by to být fajn, kdyby se bojovalo víc jak loni. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Už se to v minulosti stalo. Tehdy Renault dost vyčítal Mercedesu a Ferrari, že svoje motory dál vyvíjí, ale obhajují to tak, že se tak děje v rámci zlepšení spolehlivosti...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.62.XXX
      No a jelikož je již Renault poučený, bude dělat přesně to samé, tedy všichni motoráři budou dále vyvíjet stejně jako při posledním zmrazení a již nejpozději v sezóně 2023 bude Honda nejhorší motor a ty nůžky se budou rozevirat stále víc až do konce této generace PJ. Nebo je již RB dohodnuty s Renaultem a připraví od 2023 šasi pro jejich PJ.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ale takhle to nebude...výkon se bude sledovat. Ale že se bude preventivně křičet je možný. RB je v tom nejlepší

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Vzpominam na pcekavani okolo roku 16, 17 kdy se didkutovalo, jak bude mit Renault novy motor a byla velka ocekavani. Skutecnost dnes jiz vidime, Renault je bez zakaznika a nebyt Ferrari-gate, tak je Renault tam kde je dnes Ferrari. Co bude dale se teprve ukaze. Na rok 2022 pripravi Renault novy motor s tim, ze jako ty pocitam, ze bude nahrane se spolehlivosti, spise za hranou a bude ho vylepsovat celej rok 22, aby ho pri tom provozovaném vyssim vykonu dostal na dobrou spolehlivost. Takze vyvoj se zvysovanim vykonu prevleceny ve vyvoj spolehlivosti. Proto jsem psal, ze do toho nechce jit RB, delat pokusného kralika, bude to dle meho nespolehlive. Ale je to dle meho jedina cesta jak muze Renault dohnat Mercedes.
        Na druhou stranu, neprosakuji zadne spekulace o smeru vývoje motoru, novych technologiich, materialech, tak jako u Ferrari s jejich novym spalovacim procesem nebo u Hondy s novymi materialem pokovovani valcu a moznostmi navysovat vykon. Ikdyz Renault pripravi novou koncepci motoru, tak to neznamena automaticjy bavyseni vykonu, to je treba si uvedomit.
        Taky je treba si rici, ze v roce 21 je povolen jeden upgrade a ze vsichni vyrobci budou vyvijet motor do zacatku sezony 22 pred zamrazenim, coz snad mela Honda slibit RB loni.
        Chapu, ze mas od Renaultu velka ocekavani, ale jejich trend vyvoje nenaznačuje, ze se budou ritit vpred. Uvidime co se stane po zmenach ve vedeni, jestli se ze zamyslene ucasti v F1 presunou na level chceme vyhravat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Takže Mercedesu můžeme předat dalších 10 titulů 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Tenhle krok je možná dobrý pro RB a AT, aby zůstali, ale rozhodně ne pro F1 jako takovou, když Mercedes si ponechá obrovský náskok

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Nemám iluze, každý si tímto procesem něco vyhandloval. Tohle je budoucí tečkou této ztracené dekády a doufám že brzy přijde smysluplný levný motor s větším zájmem výrobců.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        No to právě nehrozí a upřímně, když se podíváš na automobilky všude ve světě se přechází na elektro a hybridy, takže přejít na něco "staršího" už nemá ani význam. Spíš by se měli současné hybridy zjednodušit, jsou velice komplexní a jen teoretická výstavba se dá použít pro automobilky (LaFerrari, Project One a nová generace SUV Mercedesu + ALpine)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama