DISKUZE K ČLÁNKU Je to totální nesmysl, štve expilota F1 Petrova. Co ho tak rozčílilo?

Vitalij Petrov nesouhlasí s plošným trestáním všech ruských sportovců za dopingové skandály východní velmoci. Bývalý pilot Renaultu či Caterhamu si myslí, že následky za svoje jednání by měl nést každý jednotlivec a tresty by se neměly týkat těch, kteří se nijak neprovinili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je to totální nesmysl, štve expilota F1 Petrova. Co ho tak rozčílilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 17.02.2021 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2021 20:16
Vitalij se může rozčilovat. Protože napříč celým… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2021 18:49
Přesně tak. Schumachera vyloučili, ale jen proto,… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 10.02.2021 09:41
Kosmetický trest jako v případě Senny. Mohl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    dyť ten skandál je profláklej už delší dobu a jestli se nepletu, Kvyat v Hockenheimu 2019 na bedně Ruskou vlajku normálně měl ne? tak co tak najednou?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      možná mám mylné informace, ale mělo by se to týkat sprotů, co mají nějakou spojitost s MOV a s ním se FIA skamarádíčkovala nějak nedávno, či co... tak možná proto.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Vitalij se může rozčilovat. Protože napříč celým světem a politickými spektry většinou za prohřešek a jednání za hranou zákona většinou následuje postup na jinou, obvykle lepší pozici. A je jedno, jestli jde o politiku, hospodářství, sport nebo zdravotnictví. Důležitá není míra provinění, ale postavení na funkcionářském žebříčku. Známe to i z F1 a pro všechny pochybovače jeden malý příklad. GP Japonska 1990: Ayrton Senna záměrně koliduje s Prostem - podmínečné vyloučení ze šampionátu, což je vlastně legrační trest, ze kterého si tehdy už dvojnásobný mistr světa nic nedělal a mohl si připsat třetí titul. GP Brazílie 1994: Eddie Irvine nebezpečným manévrem "vyhnal" na trávník Jose Verstappena, takže ten v následné kolizi málem urazil zadním kolem svého Benettonu hlavu Martinu Brundleovi. Irvine dostal jeden závod tvrdý distanc a po odvolání nesměl startovat v dalších dvou. V té době ještě nezískal ani jedno umístění na stupních vítězů.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      No pravdu asi máš....ale ne vždy to tak je. Schumachera za úmyslnou kolizi vyloučili.....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX

        Nemá pravdu. To neznamená , že se ale taková absurdita občas stane.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Kosmetický trest jako v případě Senny. Mohl startovat v dalším šampionátu? Mohl. Že nefiguroval ve výsledcích? Ale figuruje, s poznámkou, že skončil druhý, ale FIA ho administrativně vyloučila. Což má přesně ten dopad zvýšeného zájmu. Ovlivnilo to nějak jeho kariéru? To sotva.
        Jak píšu - vždy existují konkrétní viníci a jestli se jich někdo bojí a netroufne si na ně, pak se nesmíme divit takovýchto alibistických "řešení". Asi jako když jde jeden tatík seřezat druhého tatíka, protože se nelichotivě vyjádřil o jeho synovi. Když ale zjistí, že jeho oponent je silnější, tak sklopí uši, vyklidí pole a aspoň mu za rohem nakopne psa. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Za jednu vyloučili, ale to by stejně zisk titulu neovlivnilo! Za tu další kdy za to získal titul, tak tam nic netrestali, ikdyž to byla rozhodující chvíle!!! 10

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Přesně tak. Schumachera vyloučili, ale jen proto, že titul stejně nezískal. Tehdá se jednalo o tom, že by nesměl závodit v úvodních dvou GP příští sezóny. Jenže to smetli ze stolu, aby náhodou Míšovi neublížili. Všechny jeho body ze sezóny 1997 mu započítali do rekordních statistik. A o Adelaide 1994 ani nemá smysl mluvit. Stejný případ, jako Senny ze Suzuky 1990.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jelda92

            Jelda92

            37.188.162.XXX
            Tvé srovnání Suzuky 90 a Adelaide 94 jako stejný případ mi nepřijde správný. V Suzuce byl Senna už předem rozhodnutý, že Prosta nabourá, bude-li mít možnost.

            Zatímco v Adelaide se Hill snažil nacpat zbrkle do zatáčky, která dle ,,závodní terminologie,, nebyla jeho. Schumacher měl právo tam najet první a zavřít to. Dnes už je to jinak ale tehdy naprosto normální věc. Aby bylo jasno, nechci to omlouvat. Šlo to určitě vyřešit asi lépe, ale rozhodujte se v okamžiku na městském okruhu a ještě když bojujete o titul. Navíc i sám Hill to poté v nějakém rozhovoru řekl, že i on si to z části prohrál sám právě tím, že chtěl vyhrát ten titul v té inkriminované zatáčce.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Podívej, kdyby Hill Schumiho podjížděl a ten mu zavřel dveře, jako to udělal Prost Sennovi v Suzuce 1989, tak ani nepípnu a souhlasím s tvým názorem. Ale tak to vůbec nebylo. Schumi vyjel z trati, otřel to o zeď a vracel se zpět. Ale to už tam byl také Hill, který se ho snažil předjet vnějškem. Schumi mu to z vnějšku zavřel, tak Hill zabrzdil a strhnul to na vnitřek, kde se snažil Schumachera předjet, ale ten to do něho normálně napral. Protože jediná jeho šance na titul byla sejmout Hilla a doufat, že mu to u komisařů projde. Hill byl totiž rychlejší i před jejich vzájemnou kolizí a Schumiho stahoval. Předjetí mu hrozilo tak, jako tak, i kdyby nevylétl z trati.

              Ale jinak souhlasím, že v kontextu, který uvádíš, Suzuka 90 a Adelaide 94 stejné nejsou. Já měl spíše na mysli, že jak v Suzuce, tak Adelaide se tím nikdo ani nezabýval. A v tom shledávám velkou podobnost. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jelda92

                Jelda92

                88.103.235.XXX
                To jestli to udělal úmyslně nebo ne, tak to ví jedině sám Schumi. My ostatní se o tom můžeme jenom dohadovat.

                Můj názor je, že Schumacher se vrátil instinktivně co nejrychleji do stopy po vyjetí z dráhy a poté se snažil co nejrychleji najet na vnitřek zatáčky. Možná doufal, že to Hill ještě dobrzdí a stáhne se. To se už ale nemohlo povést, protože naopak Hill určitě věřil, že se tam stihne vmáčknout vedle Schumachera. A málem by mu to i vyšlo. Chyběl mu asi metr a mohl být mistrem už tehdy on. Oba v té zatáčce to jeli způsobem všechno nebo nic. Z toho mohl vyjít vítězně jenom jeden.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  F1 není lyžování, aby se Schumi vracel do stopy. Schumi tam vjel, aby Hilla zablokoval a zpomalil. Protože Hill do následující zatáčky najížděl v závodním tempu, zatímco Schumi se vracel na trať v rychlosti cca o 100 km/h menší. A tak tu zatáčku mohl projet prakticky kdekoliv. Dokonce bych řekl, že v tak malé rychlosti by byl pro Schumachera průjezd vnitřkem nejrychlejší variantou a tudíž návrat do závodní stopy byl zbytečný. Ne, Schumi neměl rychlost na to, aby se mohl účinně bránit a tak mu nezbylo, než Hilla zpomalit a sejmout. A z pohledu Hilla. Nedovedu si představit, že by jakýkoliv závodník, který jede v závodním tempu, nepředjížděl soupeře, který je v problémech, pomalý a vrací se na trať. Ono i v té době existovalo pravidlo o (ne)bezpečném návratu na trať. Bohužel, jak jsem napsal výše, nikdo se tím nezabýval a jak Sennovi v Suzuce, tak Schumimu za tyto prasárny byly uděleny tituly mistrů světa. Vykutálená dvojka Ecclestone, Mosley potrestala Schumiho až když v Jerezu tuto prasárnu zbabral a nechal Villeneuvea dojet pro potřebné body, které mu stačily k titulu. Jinak by byl Schumi osminásobný a sestřelujeme se dodnes.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jelda92

                    Jelda92

                    88.103.234.XXX
                    Zkrátka na to nahlížíme oba jinak. Pro Adelaide mám pochopení. Neudělal bych to jinak být na místě MSC.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ano nahlížíme. Já považuji jak Sennovu Suzuku 1990, tak Schumacherovo Adelaide 1994 za rovnocenné prasárny. Ale ještě více viním komisaře, FIA a Ecclestonea.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas

Letos budu sobec, varuje Bottas

Williams FW43B

Williams ukázal FW43B s novým zbarvením: modrobílá s prvky žluté

Nikita Mazepin při sezónních testech v Maďarsku

Micka už jsem v totožném autě porazil, hlásí Mazepin. Co říká na pověst platiče?

Sebastian Vettel poprvé na trati s Aston Martinem AMR21

Aston Martin poprvé prohnal svůj nový vůz AMR21 po okruhu + FOTO

Nový zbarvení Haasu

Haas představuje nové zbarvení a hlavního sponzora

Aston Martin AMR21 - Mercedes

Zelená zpět na scéně. Aston Martin představil vůz pro sezonu 2021

Fernando Alonso

Alonso už je po své nehodě na kole zcela fit, může testovat s vozem F1

Nový technický ředitel Mercedesu James Allison

Mercedes záměrně neukázal podlahu W12. Co skrývá?

Renault Alpine A521 v nových barvách

Prezentace nového vozu Alpine F1: modrá kráska pro Alonsa s Oconem

Nový vůz Mercedes-AMG F1 W12

Mercedes odhaluje první snímky nového vozu W12

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama