DISKUZE K ČLÁNKU "Špatná pravidla, promarněná příležitost," lamentuje Newey před velkou změnou v roce 2022

Příští rok čeká Formuli 1 revoluce v podobě nových sportovních i technických pravidel. Slavný konstruktér Red Bullu Adrian Newey však z nové generace monopostů není vůbec nadšený, celé to podle něj mohlo dopadnout mnohem lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Špatná pravidla, promarněná příležitost," lamentuje Newey před velkou změnou v roce 2022

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 09.02.2021 17:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2021 15:54
Jakej zásah? Jeden o voze a druhej o koze. Však… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2021 16:06
Ty seš natvrdlej viď. 12 Standardizace dílů a… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 08.02.2021 14:57
Adrian může mít kus pravdy..... když ale vidím,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Adrian může mít kus pravdy..... když ale vidím, že je ze stáje, která propaguje zamrznutí motorů včetně srovnání výkonů , to jest BOP 12 Přijde mne to úsměvné....mlčeti zlato. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Protože Adrian nemůže mluvit sám za sebe....

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Kdy zmrazíme a dorovnáme aero 17

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jó to bylo přímo na komoru... 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Jakej zásah? Jeden o voze a druhej o koze.
            Však Adrian nemluví o motorech. Mluví ze své pozice konstruktéra aero o restriktivních aero pravidlech. O kontroverzním vyrovnání výkonů motorů nepadlo ani slovo.

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Ty seš natvrdlej viď. 12

              Standardizace dílů a narůstající restrikce podle něj omezují kreativitu konstruktérů a inženýrských týmů, auta proto často vypadají hodně podobně.

              Zdroj: [odkaz na stránku]

              A stejné silné zmražené motory jsou co ? To že o tom tam nic neříká víme....ale jeho stáj to navrhuje. 13 Je to stejné, jen jiný oddil monopostu . Tam to nevadí.... 13

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Protože F1 je plná sobců a pokrytců, kterým je úplně jedno, že zabíjí závodění... Hlavně si zachovat svoji výhodu a ostatní o ni připravit...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Srovnat uměle výkon motorů je blbost....

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          V současné F1 to až taková blbost není... Vem si, že většina týmů jsou zákazníci a tady si svůj motor nevyvíjí... Oproti nim mají výrobci výhodu, aktuálně jsou ale 3+1... A vyloženě se daří se jen Mercedesu...

          Kdyby tu byla fronta zájemců, kteří by toužili Mercedes porazit, tak jsem jednoznačně pro soutěž... Ale mám pocit, že se do současných motorů nikomu nechce investovat, takže na co si to pak hrajeme že ? Fakticky tu probíhá mini souboj mezi Ferrari a Mercedesem, Ferrari dostalo flákanec a Mercedes je vysmátej...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            To co pišeš nemá hlavu ani patu.... 12 Řešíme F1?


            Ono by stačilo, kdyby Honda nelezla už nikdy do F1 a byl by klid. Tyhle všechny komedie jsou už minimálně podruhé kvůli Hondě.
            Kdyby RB odešel k Renaultu mohl být klid a vývoj se stropem na motory by v nějaké podobě mohl pokračovat. Mercedes mě po dva roky horší motor než Ferrari ...a co...držel mordu a makal. To je holej fakt a pravda nic jen pravda. 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Ano, ale v roce 2020 nikoli 2000... Ať chceš nebo ne, tak prostě současné PJ nikoho nezajímají, nikdo se do F1 nehrne... Nejlepší PJ má aktuálně Mercedes a jeho tým má výhodu proti zákazníkům v podobě know how... Zákazníci jsou ze hry, RB bez tovární podpory... Renault zatím marnost a jediná naděje je ve Ferrari...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Nesmysl....čteš tu hru úplně blbě.

                RedBull jsou "vychcani" a vědí že Mercedes porazí jedině tehdy, když eliminují jejich motor. Dále se očekává, že je v budoucnu vezme pod křídla Audi. Jak to ale dopadne , to se neví....

                PRO RB by nebyl problém přejít k Renaultu, jenže tahle hra vyhovuje skoro všem, vyhovuje vlastníkovi F1, vyhovuje to FIA, vyhovuje to RB .....a zbytek, který motorově ASI nestíhá a je motorově "neschopný " srovná výkon ASI zdarma.
                Jasně může to skončít těmi dvěmi %, což je dejme tomu ok....ale tak či onak, je to špatně ....Mercedes se bude moci vymlouvat a myslím že to dá konkurentům sežrat, pokud se to bude řešit uměle.

                Na druhou stranu chápu, že když se zatrhne vývoj....nějaká balance výkonu být musí, aby to nebylo komedie. Ovšem vývoj "nějaký" mohl pokračovat. Nebejt Hondy a Redbull.....

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.61.XXX
                  Nemám ten pocit, že to čtu blbě... Já vidím 2 cesty... Ta lepší je přilákat nové výrobce a rozjet konkurenční boj... Ta druhá je standardizovaná PJ... Současná PJ je drahá a nikoho nezajímá, ta konkurenci nepřivede...

                  To s tím Audi je spekulace, dokud se tak nestane, tak nemáme jistotu a i kdyby může to trvat roky... Další věc je, že se to může dopadnout jak s Hondou, VW to odpíská když uvidí náklady x výsledky...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Je důležitý najít si nepřítele 18
              Současnej prů***r okolo motorů vznikl dřív než Honda vůbec (znovu)vstoupila do F1

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama