DISKUZE K ČLÁNKU Zahoďme tyhle hloupé motory, velí Ecclestone. Jaký návrh prosazuje?

Bernie Ecclestone by současné hybridní šestiválce zahodil do koše. Místo nich by se dočasně vrátil k atmosférickým osmiválcům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zahoďme tyhle hloupé motory, velí Ecclestone. Jaký návrh prosazuje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 07.01.2021 17:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2021 09:07
Člověk by i nějak se smutkem oželel absenci zvuku… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2021 09:11
Fakt je, že V10 atmosféra, když v ní nedávno jel… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 05.01.2021 22:47
Bylo by to krásné, ale moc tomu nevěřím. A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Tak to mi teď přijde poněkud jako výstřel do prázdna... Mohl bys to o něco konkrétního opřít ? Moje zkušenost je taková, že drtivá většina chátrá... Co přežívá, tak přežívá jen díky dotacím a bohatým majitelům... Pak je tu taková malá skupinka prominentních památek jako Pražský hrad, Karlštejn apod. , které věřím tomu vyberou během roku na vstupném a akcích dost, aby to stálo alespoň za řeč...

            Řekl bych, že nějakou představu mám, takže bych se rád nechal vyvést z omylu...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              Kousek od nás je zřícenina - opravená a znovu zpřístupněná od roku 1990, rozhodně nechátrá a lidí je tam v sezoně mraky. Hrady jsou třeba i Pernštějn, Bouzov z těch profláklých - zdají se ti to být zříceniny, o které není zájem a chátrají? Nebo známé trojhradí Kašperk, Rabí a Velhartice - všude lidí plno, protože je na co se koukat...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Já jsem pečenej vařenej na Veveří... Lidi tam samozřejmě taky chodí, furt se tam něco opravuje... Otázkou je jestli se to samo uživí a to bych dal ruku do ohně že ne, ale to už moc odbíháme... Chtěl jsem říct, že je nesmysl srovnávat staré památky a staré technologie...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              No vidíš... a ještě seš natvrdlej. 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No nevím. Podle mne automobilky nebudou valit miliardy do "mrtvé" technologie. Stačí se podívat, kolik automobilek je v E-formuli a kolik v F1. Nebýt hybridů, těžko by některé v F1 pořád byly. Nakonec to bylojejich přání, jít s dobou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      A jaký vliv má "technologická špička" na kvalitu samotného závodění.......žádnou 02

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Kdyby to tak bylo, proč se neujali série jako A1 GP apod ? Ty závody povětšinou byly velice atraktivní, motory řvaly, předjíždělo se atd. F1 je vypromovaná jako top série, lidi jdou hodně za pozlátkem, nejde jen o kvalitu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          Souhlas, lidi chodí za pozlátkem. "Technologická špička" bohužel způsobila obrovskou nekonečnou a nezáživnou dominanci jen jednoho Týmu, která znehodnotila to nejdůležitější: Boj o Titul mistra světa F1 12 Jsem skalní Fanda samotného jezdce, škoda že to není Lewis Hamilton, určitě bych mudroval jinak 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Má pravdu přeceda....lidé budou chodit na to, co si nemohou až na vyjimky nikdy koupit. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Obdivuju ty, kterým stačí aby auta správně řvaly a vypadaly pěkně (bez Halo).
    Já bych současný motory zahodil ale né protože správně neřvou 12
    Sezony 2017 a 2018 byly zajímavé nehledě na motory a na to by jsme se měli zaměřit spíš než na "správný" zvuk.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    90.182.38.XXX
    Fakt je, že V10 atmosféra, když v ní nedávno jel Alonso s Renaultem, tak to prostě byl MOTOR. Ať si říká kdo chce co chce, ten zvuk dělá půlku zážitku. Mě vlastně nevadí turbo, rekuperace atp. Ale chybí mi ten zvuk atmosféry a vytočeného motoru s otáčkama někam k astronomickým 20.000 ot./min :D

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Člověk by i nějak se smutkem oželel absenci zvuku na úkor skvostné technologie, jenže když dovolíte aby se pak čachrovalo s olejíčkem, průtokoměrem, palivem a já nevím s čím vším tak z těchto motorů uděláte jen drahou frašku. FIA na to neměla a nemá a to jak technologicky tak politicky takže za mě si tu předraženou krásu strčte víte kam, pro sport nepoužitelný. Celkově to jak Alosno nedávno provětral R25 s V10 se dá brát jako největší rána pro sport kam to teď dotáhli. Zpětně je snadné být generálem a rád bych se vymluvil na nostalgii a podobné věci, ale jestli má někdo pocit že tahle éra je zvládnutá tak já v tom prostě vidím velké FIAsko. A i možnost dominance jednoho motoru se zmiňovala dopředu 17 Hlavně že jsme začínali s vývojovými žetony a s tresty že někdo startoval až od Humpolce, to fakt pomohlo.

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Přesně Bernie! A zavedl bych je ne dočasně, ale navždy! Ať se technici vypořádají s různými druhy paliva, ale navždy zpět krásné a uchu lahodící motory! 01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Bernie, ty lišáku, ty sám si chtěl tyto motory a tlačil je 03

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Bylo by to krásné, ale moc tomu nevěřím.
    A diváci na trati? Ti kteří shlédli pouze kyselinovou verzi, tak by s atmosférou shlédli poprvé F1 už podruhé a hlavně skutečně lepší. 01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.251.XXX
      A ty si na tý dráze byl? Já jo, jak za V8 tak za V6, pro mě bylo důležitý co vidím, ne slyším 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ano, náhodou byl. 08 Hungároš, ale to už jsem zde zmínil. Pak jsem ještě pár Fjedniček živě shédl na Ferrari Days v Brně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama