DISKUZE K ČLÁNKU Zahoďme tyhle hloupé motory, velí Ecclestone. Jaký návrh prosazuje?

Bernie Ecclestone by současné hybridní šestiválce zahodil do koše. Místo nich by se dočasně vrátil k atmosférickým osmiválcům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zahoďme tyhle hloupé motory, velí Ecclestone. Jaký návrh prosazuje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 07.01.2021 17:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2021 09:07
Člověk by i nějak se smutkem oželel absenci zvuku… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2021 09:11
Fakt je, že V10 atmosféra, když v ní nedávno jel… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 05.01.2021 22:47
Bylo by to krásné, ale moc tomu nevěřím. A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Tak to mi teď přijde poněkud jako výstřel do prázdna... Mohl bys to o něco konkrétního opřít ? Moje zkušenost je taková, že drtivá většina chátrá... Co přežívá, tak přežívá jen díky dotacím a bohatým majitelům... Pak je tu taková malá skupinka prominentních památek jako Pražský hrad, Karlštejn apod. , které věřím tomu vyberou během roku na vstupném a akcích dost, aby to stálo alespoň za řeč...

            Řekl bych, že nějakou představu mám, takže bych se rád nechal vyvést z omylu...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              Kousek od nás je zřícenina - opravená a znovu zpřístupněná od roku 1990, rozhodně nechátrá a lidí je tam v sezoně mraky. Hrady jsou třeba i Pernštějn, Bouzov z těch profláklých - zdají se ti to být zříceniny, o které není zájem a chátrají? Nebo známé trojhradí Kašperk, Rabí a Velhartice - všude lidí plno, protože je na co se koukat...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Já jsem pečenej vařenej na Veveří... Lidi tam samozřejmě taky chodí, furt se tam něco opravuje... Otázkou je jestli se to samo uživí a to bych dal ruku do ohně že ne, ale to už moc odbíháme... Chtěl jsem říct, že je nesmysl srovnávat staré památky a staré technologie...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              No vidíš... a ještě seš natvrdlej. 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No nevím. Podle mne automobilky nebudou valit miliardy do "mrtvé" technologie. Stačí se podívat, kolik automobilek je v E-formuli a kolik v F1. Nebýt hybridů, těžko by některé v F1 pořád byly. Nakonec to bylojejich přání, jít s dobou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      A jaký vliv má "technologická špička" na kvalitu samotného závodění.......žádnou 02

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Kdyby to tak bylo, proč se neujali série jako A1 GP apod ? Ty závody povětšinou byly velice atraktivní, motory řvaly, předjíždělo se atd. F1 je vypromovaná jako top série, lidi jdou hodně za pozlátkem, nejde jen o kvalitu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          Souhlas, lidi chodí za pozlátkem. "Technologická špička" bohužel způsobila obrovskou nekonečnou a nezáživnou dominanci jen jednoho Týmu, která znehodnotila to nejdůležitější: Boj o Titul mistra světa F1 12 Jsem skalní Fanda samotného jezdce, škoda že to není Lewis Hamilton, určitě bych mudroval jinak 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Má pravdu přeceda....lidé budou chodit na to, co si nemohou až na vyjimky nikdy koupit. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Obdivuju ty, kterým stačí aby auta správně řvaly a vypadaly pěkně (bez Halo).
    Já bych současný motory zahodil ale né protože správně neřvou 12
    Sezony 2017 a 2018 byly zajímavé nehledě na motory a na to by jsme se měli zaměřit spíš než na "správný" zvuk.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    90.182.38.XXX
    Fakt je, že V10 atmosféra, když v ní nedávno jel Alonso s Renaultem, tak to prostě byl MOTOR. Ať si říká kdo chce co chce, ten zvuk dělá půlku zážitku. Mě vlastně nevadí turbo, rekuperace atp. Ale chybí mi ten zvuk atmosféry a vytočeného motoru s otáčkama někam k astronomickým 20.000 ot./min :D

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Člověk by i nějak se smutkem oželel absenci zvuku na úkor skvostné technologie, jenže když dovolíte aby se pak čachrovalo s olejíčkem, průtokoměrem, palivem a já nevím s čím vším tak z těchto motorů uděláte jen drahou frašku. FIA na to neměla a nemá a to jak technologicky tak politicky takže za mě si tu předraženou krásu strčte víte kam, pro sport nepoužitelný. Celkově to jak Alosno nedávno provětral R25 s V10 se dá brát jako největší rána pro sport kam to teď dotáhli. Zpětně je snadné být generálem a rád bych se vymluvil na nostalgii a podobné věci, ale jestli má někdo pocit že tahle éra je zvládnutá tak já v tom prostě vidím velké FIAsko. A i možnost dominance jednoho motoru se zmiňovala dopředu 17 Hlavně že jsme začínali s vývojovými žetony a s tresty že někdo startoval až od Humpolce, to fakt pomohlo.

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Přesně Bernie! A zavedl bych je ne dočasně, ale navždy! Ať se technici vypořádají s různými druhy paliva, ale navždy zpět krásné a uchu lahodící motory! 01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.251.XXX
    Bernie, ty lišáku, ty sám si chtěl tyto motory a tlačil je 03

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Bylo by to krásné, ale moc tomu nevěřím.
    A diváci na trati? Ti kteří shlédli pouze kyselinovou verzi, tak by s atmosférou shlédli poprvé F1 už podruhé a hlavně skutečně lepší. 01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.251.XXX
      A ty si na tý dráze byl? Já jo, jak za V8 tak za V6, pro mě bylo důležitý co vidím, ne slyším 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ano, náhodou byl. 08 Hungároš, ale to už jsem zde zmínil. Pak jsem ještě pár Fjedniček živě shédl na Ferrari Days v Brně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama