DISKUZE K ČLÁNKU Vím, jak vyřešit problémy Ferrari, hlásí Montezemolo. Vrátí se do Maranella?

Ferrari zažilo nejhorší sezonu od roku 1980. Pomoci napravit nedobrou situaci by chtěl Luca Di Montezemolo, který se tučným písmem podepsal pod zlatou éru Michaela Schumachera v červeném. Zároveň to byl ale právě on, kdo úspěšný tým ze začátku tisíciletí později rozprášil...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vím, jak vyřešit problémy Ferrari, hlásí Montezemolo. Vrátí se do Maranella?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 16.12.2020 20:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2020 08:53
Myslím že teď bude Monty všechno jinak , tys byl… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 15.12.2020 22:30
Návrat Monteho na post nejvyššího by bylo… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 16.12.2020 10:50
Chce to někoho nového mladšího. Monty udělal pro… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Určitě by bylo zajímavý sledovat návrat někoho úspěšnýho z minulosti jako je De Montezemolo jako Briatore. Myslím si ale, že to je jen jeho přání a žádný větší tým by takovýho risku nešel. To že někdo uspěl dříve, neznamená automaticky úspěch i v aktuální úplně jiné době. Viz některý návraty pilotů a názorná ukázka byl neúspěch Schumiho v Mercedesu.
    Spíš bych to viděl, že může dělat poradce a na některě věci dohlížet, jako Lauda v Mercedesu nebo Prost u Renaultu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Chce to někoho nového mladšího. Monty udělal pro Ferrari hodně ale jeho čas už je pryč (podobně jako Dennise u McLarenu).

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Myslím že teď bude Monty všechno jinak , tys byl zvyklej "investovat" o 100% více peněz než třeba Mclaren a další....a i více, v % vyjadřeno. Ta doba je pryč....teď to penězi umlátit nepůjde.Dříve byla testovací trať k dispozici 365 dní v roce.... tohle všechno není a to mění situaci....... na druhou stranu, půjde se přizpůsobit.

    Na Yotube je nějaké testovaní Ferrari, JT se tam prochází a má tam k dispozici snad 15 monopostů, sypali do toho strašný prachy. Mohli, proč ne....

    Myslim si ale že Ferrari bude zase v předu.... Kdy to nevím, to záleží jen na nich. Neviděl bych to tak tragicky. Nikde není psáno, že by mělo Ferrari každý rok bojovat o titul, ani to tak historicky nebylo. Na úspěch není nárok.....a minulé úspěchy nezaručují ty budoucí. Nastavá férovka....pro všechny, ač i tak rozdíl v možnostech logicky bude, ale ne tak jak dříve. I tahle metoda bude své stinné stránky, dohnat bude ještě větší problém než kdysik. Logicky....nic není dokonalé. V předu chtějí být všichni....jenže to nejde. Taky je potřeba uznat, že Anglické týmy mají výhodu a komu by se chtělo se stěhovat do Itálie....těch techniků a inžinýrů moc nebude. Ta doba je pryč....

    Ono bude stačít, když budou v silné TOP5. To jest konkureschopní....a kéž by to tak bylo. Ve fotbale taky slyším že Sparta má povinnost hrát o první místo. jenže ono to tak není.....je to klišé, které se potvrzuje už od nákupu Sparty Křetinským.

    Redbull má vlastně výborné auto, jenže bohužel pro něj Mercedes ho má ještě o půl levelu lepší. Je RB k pochvale a nebo poplivání ?

    + 2 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Hezky napsáno. 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ano to všechno se dělo kdysik jak jsi správně napsal. Jenže dnešní úsporná opatření poslaly přemíru utrácení kajsyk do hader.
      A co všechno tohle nové šetření přinese? Příští rok ještě nic, dokonce je možné že bohaté týmy těm chudobným ještě kousek poodskočí, ale pak dojde k tomu, že se do výhody začnou dostávat garážníci, kteří nebudou muset živit giga zázemí.
      Kdyby se stropy poctivě dodržovaly, tak se velké týmy nechají sežrat zevnitř a žádný užitek by to nepřineslo. A pak nezbude nic jiného, než znovu měnit pravidla a stropy navyšovat. A takhle to půjde dál ve stylu sekyra je tupá milá lízo, tupá.....

      Mezitím ale uběhne nějaký čas a Ferrari bude trpět. Co s tím? Myslím, že jediné možné řešení je okopčit McLaren, který dal palcát s jablkem do ruk Seidlovi a jeho práce velice rychle začala přinášet růže.
      Navíc na platy stěžejních lidí stropy nejsou, tak jsem přesvědčený, že mít kvalitní lidi je nejlepší možná investice do budoucnosti.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Návrat Monteho na post nejvyššího by bylo šlápnuti vedle, ale jako poradce týmu by byl velkou devizou.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama