DISKUZE K ČLÁNKU GP Sáchiru: Mexičané se dočkali a s nimi i Racing Point - Pérez vyhrál dramatický závod

Podobenství se závodem v minulém týdnu se sice nabízelo, ale zdaleka nešlo o tak hrůznou podívanou. Bohužel už ve čtvrté zatáčce skončili dva z favoritů a díky tomu si piloti hned v úvodu vyzkoušeli jízdu za safety carem

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Sáchiru: Mexičané se dočkali a s nimi i Racing Point - Pérez vyhrál dramatický závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 377, poslední 11.12.2020 13:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 8 lidí) 06.12.2020 20:33
No tak Russel asi rychle poznal, jak si v… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 06.12.2020 20:24
Ještě jsem zapomněl poděkovat redakci za bleskové… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 06.12.2020 20:39
No škoda. Dnes mohl Max vyhrát. Koukám, že v této… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • margee

        margee

        37.188.129.XXX
        jezdit dlouho v horším autě je dobrá škola. musel být dobře namotivovaný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          No hlavně ale pilot nesmí jezdit v pomalém autě zas moc dlouho...myslím že by se našlo pár velkých talentů kterým to v podstatě zničilo kariéru.
          Russell má výhodu protože Mercedes si ho připravuje...v podstatě má kariéru nalinkovanou (ovšem pokud Mercedes zůstane v F1...to se nedá nikdy zaručit).
          Škoda že Williams už není ten tým kterým kdysi býval...Russell by mohl být takovým současným Mansellem ve Williamsu. Bylo by to hezké...pro mě takové nostagické.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.135.XXX
        Píšu to tu už dlouho, problémem Bottase je závodní rychlost. Rychlost na jedno kolo má dobrou, i proti Hamiltonovi, ale závodní tempo je u něj špatné. Nevím jestli neumí s pneu, nebo mu chybí konzistence, asi je to kombinace více faktorů, ale je to jeho velká slabina. A přijde Russell, to auto pořádnê nezná, ani se do něj skoro nevejde a v závodě vytře s Bottasem podlahu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          No nebyl bych tak tvrdej...vytřel podlahu? Ve chvíli kdy se jelo ještě standardně byl Bottas cca 4-5 vteřin za Russellem...celej závod až do toho blázince v závěru bych to viděl na vyrovnanej boj...byť Bottas tahal za kratší konec.
          On podle mě nemá špatnou závodní rychlost, dost možná má deku...protože i když do toho dám maximum, na Hamiltona to nestačí. No a je otázka jestli určitá výhoda kterou od týmu Hamilton nepochybně má nehraje v okamžiku kdy se Bottas Hamiltonovi vyrovná zásadní roli. Pravda je že Hamilton je fakt dobrej...a pokud jede s jistotou že má za zády tým...jede perfektně. Problém u Hamiltona přichází kdyby si nebyl jistý podporou týmu...když měl Nico Rosberg silnou pozici...a Mercedes ho rozhodně nestavěl do druhý lajny...rázem občas Hamilton vypadal velmi zranitelně...začalm mluvit o psychologických hrách Nica a pod. Bottas je flegmouš (typickej fin), já z toho mám pocit že Hamilton nad ním má velkou psychologickou výhodu. A Bottas s tímhle nikdy nic neudělá...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Bottas je jednoznačně horší závodník než byl Nico Rosberg, od toho je potřeba začít. Myslím že dokonale to vystihuje fakt, že Nico Rosberg během tří sezon převálcoval Michaela Schumachera, zatímco Bottas mel tři sezony problém porazit Massu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Tak tohle si teda nemyslím. Ze Schumachera po jeho návratu zbylo jen jméno. A Massa nebyl žádný ňouma. Pamatuji dvě sezóny, kdy sváděl vyrovnané soupboje s Hamiltonem. Jednou o titul a podruhé spolu bojovali o šestá místa. Bohužel, mnozí hodnotíte piloty podle získaných titulů. Ostatní jsou pro vás plebs. Ale tak to není. Já souhlasím s názorem jurase.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Že ze Schumi zbylo jen jméno je z velké části zásluhou Nica. Jak byl dobrý ukázal během 4 sezon s Hamiltonem, tak už předtím. Proti němu Massa ňouma je. Nejen, že dostával nakládačku od Schumiho, ale taky od Alonsa. Jediný, od koho nakládačku nedostal je Kimi a to je důvod, proč ho vůbec obhajuješ. Jenže on ji od Kimiho nedostal právě proto, že Kimi dostal od Alonsa stejnou nakládačku a podobnou 3x od Vettela. Prostě byli na podobné úrovni a daleko za špičkou. Sorry, Kimiho mám rád a do jeho přestupu k Ferrari jsem ho měl za špičku. Ale ono to bylo asi víc autem, než jeho uměním. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Jo, Nica Hamilton smáznul hned na první pokus po jeho přestupu k Mercedesu a to by měl být Nico na to auto zvyklý. Massa dělal Schumimu i Alonsovi dvojku, tak že těžko mohl jezdit lepší výsledky. Ono se těžko poráží kolega, když mu tým přestřihne pečeť na převodovce jen proto, aby dostal kolegu před jejich dvojku. Opět předvádíš typické Mikovské uvažování.
              Kimi dostal nakládačku pouze od Alonsa. A to jedině proto, že sedl do auta, které bylo primárně postavené na Fernandův jízdní styl a nedostávalo se mu žádné podpory týmu.
              S Vettelem jezdili plus mínus vyrovnaně a rozdíl tvořil jen preferování Vettela na úkor Kimiho. Oni vlastně jezdí vyrovnaně i teď, i když Vettel jezdí stále u Ferrari a Kimi u jejich B týmu Alfy Romeo.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo, "smáznul" 189:171. Ale obvykle ti vadí, když někdo dostane přímý příkaz, že nesmí předjet stájového kolegu. Nakonec on pak Nico smáznul Hamíka. Nicméně uznávám jeho celkovou porážku 3:1. Nikdo netvrdí, že Hamík nebyl o chlup lepší a tedy i lepší, než Schumi po 40-tce. 13
                Jo, výměna převodovky jistě byla. A někdo to popírá? Nikdo nebránil Massovi porážet Alonsa v kvaldách častěji, než 2-3x. Taky v závodě. A to Alonso sedl do auta, které bylo dělané na Massu. 13
                Stejně, jako Vettel sedl do auta, dělaného na Kimiho a porazil ho skoro o dvojnásobek bodů a celkově 4:0 a nikdy to nebylo těsně. Což je o fous lepší, než u HamxRos. 03
                A jezdí teď vyrovnaně? Jako fakt? A který závod jsi z těch 15-ti vybral? Celkově ho porazil 3x. A dnes už neplatí, že odcházející z Ferrari dostává podřadný materiál? A jo, on neodchází Kimi, ale Seb, což zcela mění situaci. 13

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ono vždycky záleží na úhlu pohledu a co chceš vidět. Ty jsi v těchto věcech velmi kreativní a stejné skutečnosti dokážeš jednou ohnout v klad a podruhé v zápor. Podle toho, jak se ti to hodí. Viz. ona Massova pečeť. Pokud si dobře vzpomínám, tak v době, kdy se to stalo jsi nemohl Ferrari a Alonsovi přijít na jméno, Massa byl ten největší chudák rychlejší než Alonso a jen kvůli takovýmto podrazům končil za ním. No a teď se situace diametrálně obrátila. Massa je neschopný ňouma, co dostával naloženo od všech pilotů se kterými jezdil. 11 18 Opět ukázka typického Mikovského vnímání. Vlastně to ani vnímání být nemůže...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo chlape, ale to už si vyloženě cucáš z prstu.
                    Jo, pečeť mi vadila. Proč? No protože šlo o nefér věc, která ovlivnila postavení na startu pro jiné piloty, kteří s bojem o titul neměli nic společného. A ano, byla to tak velká TR, jakou jsem od té doby neviděl. Nevím, co bys zrovna ty předváděl, kdyby takto posunuli Kimiho na startu o 5 míst, jen aby Seba dostali o 1 místo výš. Nikdo nic takového neudělal ani pro Vettela, ani pro Schumiho. 13
                    A že je Massa rychlejší jak Alonso jsem prosím napsal kde? Ne, nehledej to. Něco tak stupidního bych nikdy nevypustil. Massa nesahal Alonsovi ani po kotníky, stejně jako Schumimu. A to Alonsa fakt nemusím, jak jistě víš.
                    Takže si prosím necucej názory, o kterých si můžeš být na 100% jistý, že bych je nikdy neplácl. Není to ukázka Mikovského vnímání, ale Situsovkých praktik. Vnímání to fakt být nemůže. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Problém Mercedesu v blízké budoucnosti bude, že Ham už je pomalu na konci kariery, a potřebují nástupce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na pódiu ani jeden Mergl. Kolikpak závodů se už tohle nestalo?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama