DISKUZE K ČLÁNKU Soumrak Mercedesu díky novým pravidlům? Verstappen je opatrný
Část fanouškovské obce doufá, že nová pravidla, jenž začnou platit v roce 2022 zastaví dominanci Mercedesu. Max Verstappen si tím ale není jistý.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Soumrak Mercedesu díky novým pravidlům? Verstappen je opatrný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
12:51 24.11.2020 78.108.157.XXXBýt Mercedesem, tak by bylo nejlépe po r. 2021 v F1 skončit a nadále už jen vyrábět a dodávat motory.-
airwar1939
17:05 24.11.2020 176.74.150.XXXDodávání motorů aniž máte tovární tým je ekonomicko-marketingově neefektivní.-
-
-
SergioPÉREZ
10:38 25.11.2020 78.108.157.XXXA co jak přestanou vyhrávat, už teď začínají ekonomicky ztrácet, držet neustále první fleky je dlouhodobě finančně náročné. Ani Wolf už do toho pořádně nejde.
-
-
jon
11:54 24.11.2020 90.176.154.XXXJá bych s nějakým dramatickým propadem moc nepočítal. RB bude možná muset předělávat rozpracovaný koncept, pokud neklapne zmrazení PJ. Ferrari by se mělo vrátit do formy, ale záleží na tom, kolik měli volné kapacity na práci na nové generaci vozu vedle řešení stávajících problémů.
Pokud bych si měl na někoho vsadit, tak by to byl Renault nebo McLaren. Obě stáje letos odvedly dobrou práci a obě mají podle mého potřebný potenciál. Mekáč bude mít motory Mercedes a Renault je rok od roku lepší. Navíc obě stáje již dlouho pracují na nové generaci vozů. Jestli to bude na Mercedes stačit, uvidíme. Ale momentálně v ně mám určitě větší důvěru než ve Ferrari a RB. Tedy pokud se během příští sezóny týmy nedomluví na zmrazení jednotek a Ferrari mezitím narychlo neudělá novou generaci průtokoměru. Je možné, že na něm Binokulár už maká a neměl kvůli tomu čas letět do Turecka.-
GRAHAM
12:45 24.11.2020 109.81.213.XXXTak to mě dostalo Nová generace průtokoměru.
-----------------------
Je pravda že se teď píše, jak třeba Ferrari přidá 30 koní a že na Mercedes to stačit nebude ,ale na Hondu a Renault by stačit mohlo..... hmm, jenže to by nesmeli zvýšit výkon ani o kilowatu....což je imho nesmysl.
Apropo, ticho je u Renaultu....pojedou už teď novej motor a nebo ho nechaj až na rok 2020? Je někde nějaké info? Tam jsem nic nezaznamenal, jak motor 2021....-
-
GRAHAM
13:47 24.11.2020 109.81.213.XXXVíš ono mne přijde, že všichni kvůli penezům ( které nemaj) mlží a mlží a dělají minimum a hubou maximum. I to kapku z pozice bussinesu chápu.... přiští rok bude takove o ničem. Těžko někdo nějak překvapí.......
Možná by přiští rok šlo udělat , že by uměle srovnaly výkonově motory, třeba by to pak bylo zajímavější. Odhaduji že výkonost přiští rok je tak nějak daná stejně jak letos.....ale třeba se pletu.
-
-
jon
00:44 25.11.2020 90.176.154.XXXHeleď, já to beru tak, že kdo nekecá, maká! Takže i proto stavím Renault (po zklidnění Abiteboulových věčných planých prohlášení) a Mekáč, který je po seškábnutí lejna z bot [=odchodu (snad všude jen ne doma) impotentního Brojlera] také v laufu, do role černých koňů. A hergot, já chci tyto dvě stáje v boji s Mercedesem. Ferrari ani RB jsem nikdy nemusel. McLarenu jsem fandil dokud tam byl Lewis. Potom už jsem fandil jen Jensonovi. Ať se na mě ostatní fandové nezlobí, ale kombinace Brojler a Alonso měla daleko do mých preferencí.
-
-
-
-
Situs
08:55 24.11.2020 88.102.38.XXXTak záruka že tato velká změna sesadí Mercedes není, ale Mercedes má z jeho pozice nejvíce co ztratit. Ono je jasné že ten kdo by nechtěl nikdy změnu je ten tým co je na vrcholu, ten musí opouštět něco co zvládá nejlépe. Neznamená to ale že si nemůže opět poradit a vzhledem k tomu jak úspěšný je v inovacích tak je tu hrozba že si s novými pravidly může poradit opět nejlépe. Je tu ale také hrozba že konkurence přijde s něčím jako tehdejším dvojitým difusorem a FIA to zase nechá kontroverzně v platnosti.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek