DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull Verstappenovi v Turecku nastavil špatně křídlo, podle Brawna doplatil na nezkušenost

Za trápení Maxe Verstappena mohlo špatně nastavené přední křídlo, což narušilo aerodynamické vyvážení jeho monopostu. Podle šéfa F1 Rosse Brawna se však na jeho bídném výsledku podepsal i nedostatek zkušeností.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull Verstappenovi v Turecku nastavil špatně křídlo, podle Brawna doplatil na nezkušenost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 19.11.2020 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2020 12:52
Nebo kvalda v lijáku v Malajsii 2015. Jo jo, Seb… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2020 13:06
Jasně že za to mohlo auto 04 Špatné nastavení,… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 18.11.2020 14:32
Na vodě bourá každý.....on na vodě fakt většinou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jaro J.

    Jaro J.

    78.98.155.XXX
    Nevedel som ze Carlos a Lando su uz stara garda 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jasně že za to mohlo auto 04 Špatné nastavení, nějaké poškození, nesedlo, nepohoda, špatný šéf, hemeroidy atd atd 13 Ať tak či onak, jezdci s kterým počítám je třeba udržovat sebevědomí 03

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Já se teda vůbec nedívím ,že Verstappen udělal v závodě několik chyb , přestože seděl tento víkend v nejrychlejším autě. Když jsem viděl ten obrázek jak sedí neštastný u popelnice se skloněnou hlavou , protože dojel v kvalifikaci druhý, tak chápu jak musel být asi vynervovaný.
    Rozumím , vždyť vyhral všechny treninky, všechny části kvalifikace a pak přijde Q3 a On který dá každému 0,3 na suchu a tady dává všem ne desetiny , ale vteřiny a přitom ho porazí nějaký Stroll. Tak to musí nasrat. S takovou psychikou se nedivím ,že druhý den jeho závod vypadal , tak jak vypadal.
    A tak teď se dovídám , že vlastně za to mohlo špatně nastavený přední křídlo. No pro někoho taky přijatelné vysvětlení.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Max chtěl prostě vyhrát... Je snadný ho odsoudit za manévr na Peréze... Ale kdyby s Perézem nespěchal, měl by vůbec šanci vyhrát ?? LH v druhé půlce předvedl tempo z jiného světa...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Ten celkový víkend z Verstappenovi strany , přeci není o jednom nepovedeném manévru na Pereze . A ano i po tomto manévru mohl být podle mne na podiu.
        Verstappen je určitě jeden z nejrychlejších a hlavně nejdravějších. Každou zatáčku řeže přes ty obrubníky co to dá. K takové jízdě asi RB sedí nejlíp.
        Leclerc je stejný ročník a podle mne dokázal v Turecku daleko víc. A to taky udělal chybu. To se stává občas všem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Já kritiku Maxe odmítám... Max mohl být na podiu, ale o tom nemluvím... Mluvím o vítězství a to by neklaplo, kdyby neriskoval... Max má vítěznou mentalitu, RB chce vidět bojovnost a proto tahle kombinace funguje... Moc se mi líbilo jak hodnotili Gaslyho v Drive to survive... "Radši ať rozbije auto, nezajímá nás nějaké 5-6. místo"... Z pohledu Maxe a RB k čemu to pódium ? Maximum bylo vítězství a to chtěli dosáhnout...

          A srovnání s Charlesem... Oba jeli úplně jiný závod... Charlesovi skvěle vyšla strategie po většinou stavěl mezi prvními, stahoval na čistém vzduch a na konci mohl být druhý a bohužel to neklaplo protože rovněž chyboval... V každém závodě, pokud to není mega nuda, kde se nic neděje... Máš x pilotů, kteří zajedou skvěle a x kteří zajedou špatně... Nemá smysl srovnávat piloty z těchto táborů mezi sebou... Turecko neukázalo, že Charles je lepší než Max... Na to je potřeba delšího srovnání, než 1 VC... A dlouhodobě oba ukazují, že jsou skvělí...

          Ostatně Ferda v minulém příspěvku dokonce srovnal Maxe s LH... Ve smyslu, že LH je pašák, co si počkal a Max to zbrkle podělal... Za historii v Mcl toho LH tolik podělal a teď je nejúspěšnější jezdec v dějinách... Absolutně si nedovedu představit, že bych za to Maxe soudil...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Začnu Gaslym. Pokud vím, tak ho Helmut nesnášel už od předsezónních testů, kdy rozbil dva vozy. Pak prý, že vůz je tak špatný jen díky Gaslymu, že nemohli své vozy pořádně otestovat a právě ty dvě havárky Helmut zmiňoval po celou dobu co za ně Pierre jezdil.
            To že Emil rozbil první vůz už při nějakém promo dni Helmut přehlížel. Přehlížel desítky dalších vozů, které vedle Ricciho rozbíjel zcela pravidelně. Dokonce Helmutovi nevadilo, když během jednoho víkendu v Monaku rozbil vozy hned tři a podobně tomu bylo i v Baku.

            Nikdy jsem si nedělal žádné poznámky o F1, tak vůbec netuším kolik aut rozbil Hamík z vlastní viny během celé své kariéry, ale jsem přesvědčený, že než ukončí svou kariéru, tak jich bude mnohem méně než jich má Emil rozbitých už teď.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              37.188.171.XXX
              X závodů LH prokaučoval... Třeba Monza 09, Kanada 11... Takhle z hlavy... Ale tj fuk... Důležité je, když jezdec má v sobě něco víc, co dokáže vyhrávat i ty závody, kde to papírově nevychází...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ale samozřejmě. Dyť je to zcela přirozené. Navíc na startu všichni pouze odhadují co se může dít. A jak všichni z osobního života známe je odhad 50/50. A kdo dokáže udělat 60% správných rozhodnutí, tak je téměř genius.
                Ale abych byl konkretnější. Jenson byl považován za vynikajícího stratéga a špičkového jezdce na vodě. A jakožto Jensonův velký příznivec musím uznat že žák (Hamík) svého učitele (Jensona) překonal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            Já se právě divím , že Verstappena šéfové za výkon v Turecku nezkritizují. Místo toho čtu bláboly o špatně nastaveném předním křídle.
            Když může Verstappen vykládat že s technikou od Mercedesu vyhraje 93% pilotů F1. Tak proč On, když mu přejí podmínky a když má momentálně lepší techniku než Mercedes , toho nedokáže využít a vyhrát_??

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              37.188.171.XXX
              Ale on tu techniku lepší neměl... Prostě mu to sedlo v danejch podmínkách viz porovnání s kolegou... Ale nejlepší techniku měl stejně LH... Jinak by tak drtivě nevyhrál, potom co ztratil tolik času za Vettelem...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Nejlíp mu to jelo akorát na full wet, na interkách nebyl RB nejlepší.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • badys

                badys

                46.13.68.XXX
                kdepak hoši , RB byl rychlejší i za sucha . Však první trenik byl suchý a kde byl mercedes. Ta nízká teplota a nový asfal Mercedesu vůbec neseděly. Jasně klouzalo to všem , ale RB nejméně.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Ano, první trénink je 100 % vypovídají 04

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Náhodou. Nejdůležitější je příprava ještě před prvním trenálem.
                    Třeba Mergl byl na letošní Turky připravený už loni. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • badys

                    badys

                    46.13.68.XXX
                    Těžko říct co jak je vypovídající. Red Bullu to jelo za sucha i za mokra , v 1 a 2 a 3 tréninku a taky v kvalifikaci nejlépe. V závodě, kdy počasí ani teploty se moc nezměnily najednou RB tak ztratí ,Hmm tomu nemůžu uvěřit. Navíc nezvykle vysoko se pohyboval i Albon. Tomu autu to v Turecku sedělo. Bohužel piloti RB toho nevyužili.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      83.240.60.XXX
                      Pořád Max potřeboval Peréze předjet a najet na něj cca 32 sec... Aby vyhrál... Protože jinak by ho LH dojel a dost pravděpodobně pokořil...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zajímavý poznatek, že týmy nastavují u předního křídla podle profilu tratě každou půlku jinak. Přitom je hodně logické, že turecká zatáčka číslo 8 nadělí Pirelli i týmům spoustů vrásků, ale jak vidno, tak týmy si s touhle výzvou poradily poměrně jednoduše.
    S jezdci to už bylo horší. Nejvíce mě ale překvapil Vettel. Ten jak známo na vodě moc neumí, ale tentokrát mě hodně překvapil. Příjemně. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Ferdo, počkej počkej. Jízda na vodě je Vettelova silná stránka. Jeho loňský výkon na Hockenheimu byl jeden z nejlepších výkonů za mokrých podmínek, který jsem kdy měl možnost vidět. On v tom závodě jel na vodě skvěle i Lewis, ALE udělal zásadní chyby, kterých se Vettel vyvaroval a dojel (mám dojem) z posledního místa na startu na druhém místě.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Vyjímka pravidlo potvrzuje. Ale ve většině případů jsou mokré závody pro Vettela černou můrou. Někdy k propadáku stačilo i pár kapek.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama