DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.159.XXX
Irvine by mohl vyprávět i o tom jak mu Schumacher dělal poslušnou a spolehlivou dvojku při GP Malajsie 1999, kde mu od 4. kola kryl záda před mclareny 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Lépe bych to nenapsal. 04 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Vzhledem k tomu, že se snažili podepsat Maxe, když byl ještě v F3, tak bych tomu moc nedával. Pokud by chtěl Mercedes dojet sezónu, dvě a odejít, tak Alonso dává smysl. Pokud chtějí pokračovat, půjdou do Maxe. A starej Joska ho podepíše jen co vejde do dveří.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
irvine ani barik na to neměli. Barik měl další šanci v brawnu a nandal mu to button. Ono je hezký plakat do médií a tvářit se tak, že mu tým vlastně neumožnil rozvinout jeho skvělý talent, ale faktem je, že irvine s barikem za celou dobu u ferrari dokázali dohromady schumachera porazit 5x v kvalifikaci. Tomuhle se zatím žádný jiný pilot ani nepřiblížil.
A já bych zmínil ještě jednoho poměrně přehlíženého pilota. Jackie steward, pokud by neskončil, tak těžko říct, kolik by těch titulů měl a to jezdil v době, kdy chlap v kokpitu musel být chlapem a ne rozmazlenou primadonou jako jsou současní piloti...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Taky si myslím, že pouze taktizuje. Mít nejlepší vůz a pohodlnou možnost Schumiho rekord překonat by dobrovolně snad neodmítl nikdo. Dokonce ani Schumiho syn né.
Snad pouze svého času by to mohl odmítnout Lauda. Možná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
O Alainovi žádná. Jen si trochu dovolím diskutovat o té konkurenci. Dá se říct, že všichni vícenásobní mistři získali tituly především díky "Vorsprung durch Technik".
Když to tedy vezmeme od Alaina, tak i on vděčí za své tituly špičkovému McLarenu a dominantnímu Williamsu. Větší konkurencí mu byl jen Ayrton, když jel ve stejném voze. A i tak měli vyrovnanou bilanci.
Nigel ditto.
Benetton asi ani nebudeme pitvat. Daimon a JV, ti měli též hodně rychlý materiál, jen podle mě nikdy neměli úplně potenciál. Ale i přes Schumiho nesportovní chování tituly získali a o to víc jsou možná zasloužené.
Mika - první titul super bitva, druhý hodně díky štěstí a Schumiho zranění. Každopádně ten druhý titul získal s pomalejším vozem, než mělo Ferrari.
Schumi éra není třeba rozebírat do hloubky. Když měl někdo rychlost, neměl spolehlivost vozu (Kimi) nebo dostatečnou jezdeckou konzistentnost (JPM). Případně byl trotl (Ralf).
Alonso měl soupeře v Kimim, který opět dostal perfektně "spolehlivý" materiál a potom Schumiho, který mu ten titul rozhodně nedal zadarmo. Každopádně ani v roce 2006 nevyhrál jezdec s proti dominujícímu.
To se povedlo až rok poté Kimimu, kdy Ferrari správně zvolilo strategii jednoho jezdce a risk se vyplatil.
Lewis vs. Massa - vyrovnaná rychlost, Lewis více štěstí v posledním závodě.
Jenson - naprosto dominantní monopost v první půlce sezóny, ke konci sezóny stále materiál minimálně na body i přes nulový vývoj.
Vettel - první titul dejme tomu. Sice rychlý vůz, ale hodně chybující pilot. Další tři tituly stejná píseň jako u Schumiho. Alonso byl důstojným soupeřem, ale ten náskok RB tam byl. Minimálně v kvalifikační rychlosti a v jízdě na čistém vzduchu. Což v kombinaci s pilotem, který v těchto podmínkách umí jet bez chyb byl hodně silný balík.
A Lewis éra - co dodat. Kvalitní parťák po titulu odešel, Bottas je pomalý. V roce 2017 měl Lewis vyrovnanou techniku s Vettelem, který titul zahodil. Výkonnost RB má jepičí život a nikdo jiný se není schopen dostatečně přiblížit.

Když to tedy shrnu. Titulů, kde v balíku s vozem přispěl k titulu i jezdec určitě pár najdeme. Tituly Ayrtona a Alaina z McLarenu určitě ano. Sice to bylo jen mezi nimi, ale zadarmo si nic nedali. Daimon, Jaques a Mika též ano. Alonso druhý titul v 2006. Kimi 2007 - ano. Lewis 2008 a 2017. Vettel 2009. Nico 2016.
Asi by bylo fér tam dát i Jensona 2009. Ale ruku na srdce, Barrichello se výkonnostně odporoučel do režimu dvojka hodně rychle a nijak extra nekousal. A Vettel by potřeboval ještě několik závodů, na což se historie neptá. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.159.XXX
Lewis jenom dělá Zagorku 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.96.XXX
GRAHAM

Osobní sponzoři... Nikde není psáno, že tým nechá jezdci zpeněžit co má na sobě... S touhle variantou ani nepočítám... Vidím to spíše jinak... Hlavní sponzor týmu má zájem na tom, aby za tým jezdil Hamilton, protože Hamilton je hodně sledovaný a na jeho kombinéze, tak bude více vidět, než třeba na kombinéze Russella...

Tak se dohodne s Mercedesem, že bude část jeho platu nad strop hradit přímo on prostřednictvím sponzoringu samotného jezdce...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Souhlas, přesně toto mě napadlo jako první. Dokud bude RB solidním vyzyvatelem, napadá mě např. Coca Cola, alias Monster. Když je Philip Morris schopen platit Ferrari za ty různé pokusy a zachování červeno bílé na monopostu, tak pár desítek milionů dolarů za to, že před týpkem v kombinéze RB dojede jezdec Monsteru mi dává možná ještě větší smysl.
Pro ostatní jen pro jistotu dodám, že PM má sice dvojnásobný obrat, ale CC v těch cca 40-ti miliardách USD určitě něco málo na propagaci najde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na média bych se moc nespoléhal. Detaily smluv se drží pod pokličkou dost úporně a z obou stran.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.96.XXX
Tohle je na stole ale vždycky... Žádný strom neroste až do nebe... Právě proto opakovaně zmiňuji Schumachera... Končil jako top pilot a jednička ve Ferrari... Kdykoli se můžou cesty LH a Mercedesu rozejít...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.96.XXX
Vím, že je to 30 mega... To zase nevím proč bych se tě měl ptát... Pro top piloty v F1 je to málo, to je logické... Takový Ronaldo a Messi si přijdou na 30+ od klubu a dalších 30+ od osobních sponzorů... U Hamiltona to bude velice podobné jediné co by se měnilo v případě stropu je poměr mezi částkou od týmu a od sponzorů...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Tohle je zajímavé, tak dle vícero zdrojů z Německa tvrdí, že vedení Mercedesu nehodlá podporovat taovéto jednání Hamiltona ohledně vyjednávání o vyšším platu, když samotná automobilka i s divizemi hodlá jít šetřící cestou, s tím, že každý pilot je nahraditelný je argument vedení Mercedesu .. no a Toto už prý balí kufry a těší se až se bude schovávat za Strolla u Astonu, takže může být zajímavá rošáda

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Sorry ale s tebou je těžká debata, 02 Ty stropy jsou "budoucnost" a postupný Benchmark a pro všechny , všechno si bude hledat nějakou finanční hladinu, protože 1+1 jsou dvě. To že jednotlivec na tom bude lépe než ostatní je určitě možné, to je i logické , ale všeobecně se průměry výplat logicky sníží a už dnes někteří za to že jezdí platí....pak taky nikde není psáno, že tým povolí jezdci, že to co má na sobě je jeho a že to může zpeněžit.
A vůbec si se nezeptal jaký ten strop je , či se jak vysoký se chystá.... 12 Prostě F1 může utrácet jen tolik, aby si na sebe vydělala a aby týmy byli možnostma konkurenceschopné.
A pokud se ti zdá 30 mega ročně v dolarech málo........ 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Zlatej šroubovák je po 15 letech zpět? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Přesně na tohle ukazuji prstem. Alektronika se někdymůže zachovat hodně macešsky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Omlouváme se, vypadl mi název elektronických brzd, ale tohle se právě dělo u Haasu 2017 tuším, že z ničeho nic ten systém nějak zablbl a zakousl zadní kola, může to být i tím

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.96.XXX
Ber to jak chceš, ale já vím, že lidi jako LH, Ronaldo, Messa atd. atd. Vždy dostanou co chtějí... V tomhle se právě svět nezměnil a nikdy nezmění...

Já to zase obratem vnímám jako naivitu, že věříš, že tohle můžou nějaké stropy změnit... Lewisi můžeme ti dát max 20 mega... Lewisův agent ok a teď proberme, který z 1000 způsobů využijeme proto, aby to bylo min. 2 tolik...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Stoprocentní souhlas. A to Prost ještě přišel o dva tituly. O jeden nesmyslným škrtáním bodů a o druhý deštěm v Monaku a půlením bodů. 03
Prost své tituly získával v rovnocennějších podmínkách. Jak Schumi, tak Hamík neměli soupeře ani ve svých kolezích. Vlastně Hamík ano. Rosberg směl Hama porazit a titul získat. To v případě Schumiho nepřipadalo v úvahu. Jakmile jeho dvojka začala mít ambice, hned se pakovala z Ferrari a byla nahrazena. Irvine a Barik by mohli vyprávět.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Samozřejmě mohlo, ale proč se kousalo pouze to pravé zadní? Běžně se nejdříve kousnou přední a ty byly v pohodě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama