DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mansell_fan
14:13 02.11.2020 37.188.159.XXX
Irvine by mohl vyprávět i o tom jak mu Schumacher dělal poslušnou a spolehlivou dvojku při GP Malajsie 1999, kde mu od 4. kola kryl záda před mclareny
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
jon
14:10 02.11.2020 90.176.154.XXX
Vzhledem k tomu, že se snažili podepsat Maxe, když byl ještě v F3, tak bych tomu moc nedával. Pokud by chtěl Mercedes dojet sezónu, dvě a odejít, tak Alonso dává smysl. Pokud chtějí pokračovat, půjdou do Maxe. A starej Joska ho podepíše jen co vejde do dveří.
jumpman
14:08 02.11.2020 178.255.168.XXX
irvine ani barik na to neměli. Barik měl další šanci v brawnu a nandal mu to button. Ono je hezký plakat do médií a tvářit se tak, že mu tým vlastně neumožnil rozvinout jeho skvělý talent, ale faktem je, že irvine s barikem za celou dobu u ferrari dokázali dohromady schumachera porazit 5x v kvalifikaci. Tomuhle se zatím žádný jiný pilot ani nepřiblížil.
A já bych zmínil ještě jednoho poměrně přehlíženého pilota. Jackie steward, pokud by neskončil, tak těžko říct, kolik by těch titulů měl a to jezdil v době, kdy chlap v kokpitu musel být chlapem a ne rozmazlenou primadonou jako jsou současní piloti...
A já bych zmínil ještě jednoho poměrně přehlíženého pilota. Jackie steward, pokud by neskončil, tak těžko říct, kolik by těch titulů měl a to jezdil v době, kdy chlap v kokpitu musel být chlapem a ne rozmazlenou primadonou jako jsou současní piloti...
jon
14:07 02.11.2020 90.176.154.XXX
O Alainovi žádná. Jen si trochu dovolím diskutovat o té konkurenci. Dá se říct, že všichni vícenásobní mistři získali tituly především díky "Vorsprung durch Technik".
Když to tedy vezmeme od Alaina, tak i on vděčí za své tituly špičkovému McLarenu a dominantnímu Williamsu. Větší konkurencí mu byl jen Ayrton, když jel ve stejném voze. A i tak měli vyrovnanou bilanci.
Nigel ditto.
Benetton asi ani nebudeme pitvat. Daimon a JV, ti měli též hodně rychlý materiál, jen podle mě nikdy neměli úplně potenciál. Ale i přes Schumiho nesportovní chování tituly získali a o to víc jsou možná zasloužené.
Mika - první titul super bitva, druhý hodně díky štěstí a Schumiho zranění. Každopádně ten druhý titul získal s pomalejším vozem, než mělo Ferrari.
Schumi éra není třeba rozebírat do hloubky. Když měl někdo rychlost, neměl spolehlivost vozu (Kimi) nebo dostatečnou jezdeckou konzistentnost (JPM). Případně byl trotl (Ralf).
Alonso měl soupeře v Kimim, který opět dostal perfektně "spolehlivý" materiál a potom Schumiho, který mu ten titul rozhodně nedal zadarmo. Každopádně ani v roce 2006 nevyhrál jezdec s proti dominujícímu.
To se povedlo až rok poté Kimimu, kdy Ferrari správně zvolilo strategii jednoho jezdce a risk se vyplatil.
Lewis vs. Massa - vyrovnaná rychlost, Lewis více štěstí v posledním závodě.
Jenson - naprosto dominantní monopost v první půlce sezóny, ke konci sezóny stále materiál minimálně na body i přes nulový vývoj.
Vettel - první titul dejme tomu. Sice rychlý vůz, ale hodně chybující pilot. Další tři tituly stejná píseň jako u Schumiho. Alonso byl důstojným soupeřem, ale ten náskok RB tam byl. Minimálně v kvalifikační rychlosti a v jízdě na čistém vzduchu. Což v kombinaci s pilotem, který v těchto podmínkách umí jet bez chyb byl hodně silný balík.
A Lewis éra - co dodat. Kvalitní parťák po titulu odešel, Bottas je pomalý. V roce 2017 měl Lewis vyrovnanou techniku s Vettelem, který titul zahodil. Výkonnost RB má jepičí život a nikdo jiný se není schopen dostatečně přiblížit.
Když to tedy shrnu. Titulů, kde v balíku s vozem přispěl k titulu i jezdec určitě pár najdeme. Tituly Ayrtona a Alaina z McLarenu určitě ano. Sice to bylo jen mezi nimi, ale zadarmo si nic nedali. Daimon, Jaques a Mika též ano. Alonso druhý titul v 2006. Kimi 2007 - ano. Lewis 2008 a 2017. Vettel 2009. Nico 2016.
Asi by bylo fér tam dát i Jensona 2009. Ale ruku na srdce, Barrichello se výkonnostně odporoučel do režimu dvojka hodně rychle a nijak extra nekousal. A Vettel by potřeboval ještě několik závodů, na což se historie neptá.
Když to tedy vezmeme od Alaina, tak i on vděčí za své tituly špičkovému McLarenu a dominantnímu Williamsu. Větší konkurencí mu byl jen Ayrton, když jel ve stejném voze. A i tak měli vyrovnanou bilanci.
Nigel ditto.
Benetton asi ani nebudeme pitvat. Daimon a JV, ti měli též hodně rychlý materiál, jen podle mě nikdy neměli úplně potenciál. Ale i přes Schumiho nesportovní chování tituly získali a o to víc jsou možná zasloužené.
Mika - první titul super bitva, druhý hodně díky štěstí a Schumiho zranění. Každopádně ten druhý titul získal s pomalejším vozem, než mělo Ferrari.
Schumi éra není třeba rozebírat do hloubky. Když měl někdo rychlost, neměl spolehlivost vozu (Kimi) nebo dostatečnou jezdeckou konzistentnost (JPM). Případně byl trotl (Ralf).
Alonso měl soupeře v Kimim, který opět dostal perfektně "spolehlivý" materiál a potom Schumiho, který mu ten titul rozhodně nedal zadarmo. Každopádně ani v roce 2006 nevyhrál jezdec s proti dominujícímu.
To se povedlo až rok poté Kimimu, kdy Ferrari správně zvolilo strategii jednoho jezdce a risk se vyplatil.
Lewis vs. Massa - vyrovnaná rychlost, Lewis více štěstí v posledním závodě.
Jenson - naprosto dominantní monopost v první půlce sezóny, ke konci sezóny stále materiál minimálně na body i přes nulový vývoj.
Vettel - první titul dejme tomu. Sice rychlý vůz, ale hodně chybující pilot. Další tři tituly stejná píseň jako u Schumiho. Alonso byl důstojným soupeřem, ale ten náskok RB tam byl. Minimálně v kvalifikační rychlosti a v jízdě na čistém vzduchu. Což v kombinaci s pilotem, který v těchto podmínkách umí jet bez chyb byl hodně silný balík.
A Lewis éra - co dodat. Kvalitní parťák po titulu odešel, Bottas je pomalý. V roce 2017 měl Lewis vyrovnanou techniku s Vettelem, který titul zahodil. Výkonnost RB má jepičí život a nikdo jiný se není schopen dostatečně přiblížit.
Když to tedy shrnu. Titulů, kde v balíku s vozem přispěl k titulu i jezdec určitě pár najdeme. Tituly Ayrtona a Alaina z McLarenu určitě ano. Sice to bylo jen mezi nimi, ale zadarmo si nic nedali. Daimon, Jaques a Mika též ano. Alonso druhý titul v 2006. Kimi 2007 - ano. Lewis 2008 a 2017. Vettel 2009. Nico 2016.
Asi by bylo fér tam dát i Jensona 2009. Ale ruku na srdce, Barrichello se výkonnostně odporoučel do režimu dvojka hodně rychle a nijak extra nekousal. A Vettel by potřeboval ještě několik závodů, na což se historie neptá.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Fanda.LH
13:44 02.11.2020 194.228.96.XXX
GRAHAM
Osobní sponzoři... Nikde není psáno, že tým nechá jezdci zpeněžit co má na sobě... S touhle variantou ani nepočítám... Vidím to spíše jinak... Hlavní sponzor týmu má zájem na tom, aby za tým jezdil Hamilton, protože Hamilton je hodně sledovaný a na jeho kombinéze, tak bude více vidět, než třeba na kombinéze Russella...
Tak se dohodne s Mercedesem, že bude část jeho platu nad strop hradit přímo on prostřednictvím sponzoringu samotného jezdce...
Osobní sponzoři... Nikde není psáno, že tým nechá jezdci zpeněžit co má na sobě... S touhle variantou ani nepočítám... Vidím to spíše jinak... Hlavní sponzor týmu má zájem na tom, aby za tým jezdil Hamilton, protože Hamilton je hodně sledovaný a na jeho kombinéze, tak bude více vidět, než třeba na kombinéze Russella...
Tak se dohodne s Mercedesem, že bude část jeho platu nad strop hradit přímo on prostřednictvím sponzoringu samotného jezdce...
jon
13:28 02.11.2020 90.176.154.XXX
Souhlas, přesně toto mě napadlo jako první. Dokud bude RB solidním vyzyvatelem, napadá mě např. Coca Cola, alias Monster. Když je Philip Morris schopen platit Ferrari za ty různé pokusy a zachování červeno bílé na monopostu, tak pár desítek milionů dolarů za to, že před týpkem v kombinéze RB dojede jezdec Monsteru mi dává možná ještě větší smysl.
Pro ostatní jen pro jistotu dodám, že PM má sice dvojnásobný obrat, ale CC v těch cca 40-ti miliardách USD určitě něco málo na propagaci najde.
Pro ostatní jen pro jistotu dodám, že PM má sice dvojnásobný obrat, ale CC v těch cca 40-ti miliardách USD určitě něco málo na propagaci najde.
Fanda.LH
12:54 02.11.2020 194.228.96.XXX
Vím, že je to 30 mega... To zase nevím proč bych se tě měl ptát... Pro top piloty v F1 je to málo, to je logické... Takový Ronaldo a Messi si přijdou na 30+ od klubu a dalších 30+ od osobních sponzorů... U Hamiltona to bude velice podobné jediné co by se měnilo v případě stropu je poměr mezi částkou od týmu a od sponzorů...
HellHogr
12:49 02.11.2020 86.49.245.XXX
Tohle je zajímavé, tak dle vícero zdrojů z Německa tvrdí, že vedení Mercedesu nehodlá podporovat taovéto jednání Hamiltona ohledně vyjednávání o vyšším platu, když samotná automobilka i s divizemi hodlá jít šetřící cestou, s tím, že každý pilot je nahraditelný je argument vedení Mercedesu .. no a Toto už prý balí kufry a těší se až se bude schovávat za Strolla u Astonu, takže může být zajímavá rošáda
GRAHAM
12:48 02.11.2020 109.81.213.XXX
Sorry ale s tebou je těžká debata,
Ty stropy jsou "budoucnost" a postupný Benchmark a pro všechny , všechno si bude hledat nějakou finanční hladinu, protože 1+1 jsou dvě. To že jednotlivec na tom bude lépe než ostatní je určitě možné, to je i logické , ale všeobecně se průměry výplat logicky sníží a už dnes někteří za to že jezdí platí....pak taky nikde není psáno, že tým povolí jezdci, že to co má na sobě je jeho a že to může zpeněžit.
A vůbec si se nezeptal jaký ten strop je , či se jak vysoký se chystá....
Prostě F1 může utrácet jen tolik, aby si na sebe vydělala a aby týmy byli možnostma konkurenceschopné.
A pokud se ti zdá 30 mega ročně v dolarech málo........
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
A vůbec si se nezeptal jaký ten strop je , či se jak vysoký se chystá....
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
A pokud se ti zdá 30 mega ročně v dolarech málo........
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Fanda.LH
12:26 02.11.2020 194.228.96.XXX
Ber to jak chceš, ale já vím, že lidi jako LH, Ronaldo, Messa atd. atd. Vždy dostanou co chtějí... V tomhle se právě svět nezměnil a nikdy nezmění...
Já to zase obratem vnímám jako naivitu, že věříš, že tohle můžou nějaké stropy změnit... Lewisi můžeme ti dát max 20 mega... Lewisův agent ok a teď proberme, který z 1000 způsobů využijeme proto, aby to bylo min. 2 tolik...
Já to zase obratem vnímám jako naivitu, že věříš, že tohle můžou nějaké stropy změnit... Lewisi můžeme ti dát max 20 mega... Lewisův agent ok a teď proberme, který z 1000 způsobů využijeme proto, aby to bylo min. 2 tolik...
odin
12:26 02.11.2020 77.240.103.XXX
Stoprocentní souhlas. A to Prost ještě přišel o dva tituly. O jeden nesmyslným škrtáním bodů a o druhý deštěm v Monaku a půlením bodů.
Prost své tituly získával v rovnocennějších podmínkách. Jak Schumi, tak Hamík neměli soupeře ani ve svých kolezích. Vlastně Hamík ano. Rosberg směl Hama porazit a titul získat. To v případě Schumiho nepřipadalo v úvahu. Jakmile jeho dvojka začala mít ambice, hned se pakovala z Ferrari a byla nahrazena. Irvine a Barik by mohli vyprávět.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Prost své tituly získával v rovnocennějších podmínkách. Jak Schumi, tak Hamík neměli soupeře ani ve svých kolezích. Vlastně Hamík ano. Rosberg směl Hama porazit a titul získat. To v případě Schumiho nepřipadalo v úvahu. Jakmile jeho dvojka začala mít ambice, hned se pakovala z Ferrari a byla nahrazena. Irvine a Barik by mohli vyprávět.
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek