DISKUZE K ČLÁNKU Sedmero Sennových prohřešků ve F1
Při nedávném srovnání Lewise Hamiltona a Ayrtona Senny ze strany technického ředitele Williamsu Paddy Lowea bylo řečeno, že Sennu si nelze idealizovat. Co tedy „božský Ayrton“, velebený a uctívaný, prováděl tak špatného?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmero Sennových prohřešků ve F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» NakasiBMW
(Hlasovali 4 lidé)
19.06.2017 10:24
AS byl pán a F1 takové postavy potřebuje ale jeho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001810
08:22 19.06.2017 185.47.220.XXXV F1 se vždy politikařilo a Balester s Prostem nebyli výjimkou. Také se kloním k tomu, že Prost Sennu zavřel úmyslně a Senna mu to později oplatil (výsledek frustrace z politikaření soupeře, ale bylo to špatné, neměl dělat).-
-
Pikaso
00:25 20.06.2017 62.240.164.XXXAS PODLE MĚ nikdy nikoho nenapálil schválně (dokaž opak) jako AP. Ano AS byl závodník a závodil, strkal čumák kam se jiní báli a občas u toho vyřadil sebe nebo soupeře. Osobně si nedovedu představit, že člověk, který ve třech závodech kdy jede jasně na prvním místě uvaří auto nebo jako v Monaku ho pošle do svodidel jenom proto, aby byl ještě dokonalejší, schválně půjde do kolize, prostě neumím.
Co si však umí představit je to, že to udělá uplakánek, kterej běží plakat za šéfem, kterej si vybrečí předčasný konec závodu a kterej bezostyšně prohlásí, že pokud mu to tam AS strčí tak ho napálí. Ano tam to vidím jasně a živě, to jsou vlastnosti člověka, který je něčeho takového schopen. Howk-
-
Pikaso
09:52 21.06.2017 77.104.216.XXXNo nic. Musím už jenom vložit poslední souhrnou (o to delší) reakci na vás na všechny. Myslím, že se tu každý najde. Mluvit o másle na hlavě, o růžových brýlích a fanatickém fandění směrem ke mně se mi zdá trochu úsměvné. Asi bych klidně napsal, že osobně to cítím přesně obráceně. Jak jinak si mám vysvětlit, že stále opakujete nesmyslnou větu o tom jak se sám AS přiznal, když to nikdy nikdo neviděl. Vždy to říkali jenom lidé z prostředí F1, neviděl jsem a nepamatuji si, že by to přímo sám AS někde řekl. Klidně mě vyveďte z omylu a pošlete odkaz na nějaké video kde to AS říká. Pamatuji si naopak zcela jasně jak na tiskovce před VC v roce 90 přímo sám AP říká, jak mi tam zase najede tak ho trefím znovu. Video teď bohužel nemám, ale až bude o dovče trochu času pokusím se dohledat. Ale abych se vrátil k máslu na hlavě. To, že jsem v první reakci na článek psal, že souhlasím s některými body, které mluví o „faulech“ AS už jste asi zapomněli. To, že jsem otevřeně psal, že AS jezdil jako závodník a přitom občas vyřadil sám sebe a někdy i soupeře to už jste asi taky zapomněli. To, že jsem vám vložil odkaz na konkrétní manévr mezi AS a AP, který je vlastně v opačném gardu než 89 a 90 to už jste vlastně vy másleníci vynechali schválně, protože by jste museli přiznat, že prostě lžete, máte na hlavě máslo samy a jediné o čem se dokážete bavit jsou dvě konkrétní situace, které vám navíc do hlavy napustil nějaký zaslepený spřízněnec AP, protože všude označují jako hajzla právě AS. Navíc takto samostatně vytržené ty události z kontextu jsou již úplnou hloupostí. Nestaly se jenom tyto dva incindenty a jejich pozadí je hrozně jednoduché, ale tím vás nebudu zatěžovat, stejně by jste psali, že mám máslo na hlavě atd… Zpět k videu. Když jste si totiž pustili odkaz výše museli jste samy vidět jak lžete. Na videu je totiž celá situace naruby. Je opravdu divné, že v tomto případě oba závodníci dojeli do cíle a ten prasák, pánbíčkář, magor a jak jste ho tu překřtili se prostě jenom asi z blbosti nechal předjet a milovaného AP nesestřelil. Je tam jasně vidět, jak AP prostě najel z nějakého důvodu lépe první zatáčku, do druhé to pustil na vnitřek stejně jako AS v roce 89 a 90 a ten gentleman se pustil samozřejmě v jeho případě do naprosto bezpečného a závodnického manévru. Ano to není ironie, tam AP opravdu závodil a byl to krásný manévr, při které využil okolností. Jenomže na tom videu je taky vidět jak AS v určitém okamžiku zahájí předjížděcí manévr závodníka o kolo zpět a jde taky na vnitřek, ale v tom si všimne AP, manévr přeruší a asi v záchvatu normality a podle vás asi jedinkrát v životě nechá AP dokončit manévr, nesestřelí ho a i přes následné pokusy v závodě prostě vyhraje AP. Ale nikde tam není žádný šílenec AS, který by do někoho zbaběle napálil. Problém navíc je v tom, že těchto příkladů vám mohu předložit i s videi mraky, ale nebudu se obtěžovat, protože evidentně není proč. Na těchto stránkách je totiž přeplněno „fanatiky“ na straně AP a je až úsměvné jak si všichni notujete a pouštíte se do jediného zastánce AS v této diskusi. No nic nadarmo se neříká, že v množství je síla. Proto si o to více cenním asi těch pár náznaků zamyšlení od některých z vás a jakési malé připuštění možnosti, že to všechno mohlo být i trochu jinak. Každý kdo se sem koukne totiž musí nabít dojmu, že jsem tu linčován a bohužel o diskusi se nedá hovořit. Chápu proč tu není žádný další zastánce AS, je jasné, že vidí, že to nemá cenu.
Na úplný konec už jenom pár vět. Nikdy jsem ani v této diskusi nespal nic o tom, že AS je svatoušek a nikdy nic neudělal. Dokonce jsem tu psal, že samozřejmě několik zbytečných incidentů způsobil. Nevím tedy kdo z nás má máslo na hlavě.
Pozor : to tu ještě nenaznělo. Důvod proč to všechno vzniklo byl ten, že AP ztratil svou pozici u McL, kterou přirozenou cestou převzal AS na jehož straně byl již tehdy i RD. AP to nesl těžce a právě proto se dle mého názoru snížil k tomu co provedl v roce 89 a 90. Jsou to spojené nádoby, a když v roce 89 vlastně sám přiznal, že AS sestřelil, protože to byla jeho zatáčka v roce 90 to prostě musel dohrát. Nemohl se zachovat jako AN v roce 89, který byl AS předjet na stejném míst a bez kontaktu. Ano AN musel tvrději přibrzdit, ale navzájem se oba závodníci respektovali, nechali si místo a oba naprosto v klidu šikanu projeli. Takže chlapci setřete si máslo z očí samy a zkuste hodnotit co vidíte bez nápovědy odborníků. Navíc narážet na zbožnost někoho , kdo jí nikomu nevnucoval a používat to jako důvod pro skvělé závodnické vlastnosti už je ubohost nejhrubšího zrna. Sám jsem ateista, ale nikdy bych se nesnížil k tomu co je zde od pár z vás psáno. Navíc, AS opět sám nikdy nemluvil o tom, že ho bůh ochrání, naopak popisoval situce kdy prostřednictvím závodění prožíval úžasné zážitky, a protože byl věřící ze silně věřící země popisoval to jako přiblížení se bohu. Sexista by to asi popsal jako nejlepší orgasmus jeho života a to už by jste z něj tady udělali uchyláka, kterej závodí a ohrožuje ostatní, aby zažil orgasmus. Tak šup, růžové brýle dolu, ruku na srdce a zkuste věci hodnotit samy za sebe a ne slepě papouškovat štavou kampaň, kterou vám někdo nalil do uší.
Tak a je tu konečně konec, který zajistí můj poslední dotaz do ankety o kvalitě učinkujících na těchto diskusních stránkách. Upřímně. KDO Z VÁS TY INCIDENT VIDĚL LIVE V DOBĚ KDY K NIM DOŠLO A NÁZOR NA TO MÁ SVŮJ VLASTNÍ ?????? Prosím napište jenom stručně ano - viděl, ne – neviděl. Víc po vás už nechci a nebudu chtít. Díky Pikaso-
-
api
18:42 21.06.2017 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pikaso
19:23 21.06.2017 62.240.164.XXXVtipne. Podstata je v tom ze pri živém přenosu si kazdy zpravidla dela nazor sam a ze zaznamu po peti letech uz dost lidi byva ovlivneno predem co slysi. Pokud to dokazes oddelit jsi jeden z mala a o to vice.me mrzi, ze zase jenom rejpes a na otazku jsi neodpovedel, tedy primo. Mezi radkami jsem si tvou odpoved domyslel. -
Pikaso
19:37 21.06.2017 62.240.164.XXXNo nic. Vice odpovedi asi ne bude, "diskuse" konci tak mohu tedy napsat sve jednoduche vyjadreni. 89 jasna chyba AP a ubohe, nesmyslne a navic zbytecne potrestani AS. Osobne bych potrestal AP. Jak by to ovlivnilo MS rozebirat nebudu, tam uz by byla pouze cira spekulace a vesteni z koule. 90 jasna chyba obou dvou. AS nesestrelil AP v zadnem pripade, proste mu tam jenom strcil cumak i kdyz v tomto pripade.musel dobre vedet, ze se tam proste nevejde. Ostatni byla prace AP. Verdikt na nehode meli oba spolecny dil viny a potrestal bych oba. Ne ze by to neco resilo, ale konzistence by mela byt zakladem. Tot vse.
-
-
-
-
-
-
Pikaso
00:14 20.06.2017 62.240.164.XXXNěkdo tady mluvil o telemetrii a o tom jak si jí FIA nevyžádala. Nebudu ukazovat prstem, ale je to pravda, nevyžádala. Problém je, že to nevyžádání v onom roce 90 nebylo možná ve prospěch AS, ale podle mě možná ve prospěch právě AP.
Nejprve jsem podlehnul tomu názoru co píšeš, ale, když jsem se na to pak asi tak stokrát koukal (myšleno hned v den závodu, protože už tehdy jsem si všechny závody nahrával na VHS a koukal na ně furt dokola) už si to nemyslím. Prostě i tohle byla PODLE MÉHO NÁZORU chyba AP. Z ideální stopy v daném místě tratě najednou nesmyslně vyjel a pak se vrátil vpravo a napálil do AS. Celý manévr lze popsat takto. AP jede první, vidí jak AS jede na vnitřek. Trošku ho vyveze a jako zavírá vnitřek. Pak se najednou vrací z ideální stopy více na střed, čeká až tam závodník AS strčí čumák a sprostě ho znovu napálí. Navíc v době nárazu měl AS pravé přední kolo na obrubníku a zadní na trávě, už neměl kam uhnout.
Ano můžeme připustit, že 2/3 pilotů by tam ten čumák nestrčilo a nechtělo by to zkusit, ale AS byl takový závodník a všichni včetně AP to věděli. Ano dokonce můžu připustit, že AS s tím tak nějak počítal a proto tam ten čumák strčil, ale i tak je větší díl viny na AP: Navíc nemůžeme zapomínat na fakt, že před závodem AP přesně popsal co udělá a udělal to. Proto si myslí, že z telemetrie by bylo vidět, že AP musel ubrat, stejně jako AS, aby ho vůbec trefil. No ale tenhle závěr už je stejná konstrukce jako to, že si FIA telemetrii nevzala kvůli tomu, že chtěli pomoci AS. Promiň, že jsem to napsal k tobě, ale potřeboval jsem to navázat do tohohle stromečku, jinak bych to dal jako úplně nový příspěvek, ale to by bylo jinde než má.
-
-
-
-
-
-
api
20:53 18.06.2017 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek