DISKUZE K ČLÁNKU Válka FOCA - FISA II. (Napětí narůstá)

V druhé části navážeme na situaci, ve které se F1 a potažmo CSI a F1CA ocitly na sklonku roku 1975. Stále většímu počtu zúčastněných bylo jasné, že pokud nedojde nejen ke změně sil a také k nástupu nových figur na šachovnici urputného boje o moc ve formuli 1, může se královna motoristického sportu dostat do vážných potíží. Přiblížila se bouřlivá etapa, první ostřejší bitva, jíž však předcházely složité manévry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Válka FOCA - FISA II. (Napětí narůstá)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 25.01.2015 20:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 22 lidí) 22.01.2015 18:16
Pěkné čtení. Velmi pěkné čtení. Tleskám.01 »
» odin (Hlasovalo 14 lidí) 25.01.2015 20:07
Mně spojení Matra-Ligier jako blbnutí nepřipadá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Aleš

    90.181.35.XXX
    článek Teda, super čtení! 01 článek jsem si užil

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    194.48.241.XXX
    Parádní čtení, díky moc Jen tak na okraj - krásná autíčka, co? Prostě Lotus musí být černo-zlatý, Brabham s reklamou Parmalat, McLaren Marlboro, Ferrari s Michelinem na radlici, Tyrell s ELF, Matra a Gitanes...

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiný Honza

      194.48.241.XXX
      A znáte tenhle pomník? [odkaz na stránku]

      + 16 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiný Honza

      194.48.241.XXX
      Matra? Ligier. Asi už při pátku blbnu. Nebo že by účinkovala ta francouzská modř?

      + 14 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        83.208.82.XXX
        Matra To bude takzvané krátké propojení - Ligier, Matra a Gitanes v počátku existence F1 jsou zcela v pořádku a dodnes vidím před očima tu obludně obrovskou nasávací komoru první JS 5. To ještě byly doby, kdy se auta dala poznat na hony daleko 03. A ještě bych přidal další typické jevy - Shadow s velkým UOP, Brambillova oranžová Beta (případně u Surteesu bílá) a taky alkoholická přítomnost aperitivů Martini & Rossi (ať to bylo epizodní Tecno či později Brabham).

        + 15 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiný Honza

          194.48.241.XXX
          01

          + 14 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • kik

          165.72.200.XXX
          Par let predtim bylo spojeni McLaren a Yardley, nejakou dobu BRM a Marlboro, pozdeji BRM a Motul...
          Skoda ze po zakazu 'kominu' pak ta dama na Ligieru uz nebyla tak videt.

          + 16 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            83.208.82.XXX
            BRM a McLaren Ono to bylo vůbec zajímavé, že BRM a McLaren si v jedné etapě předávali sponzory: BRM v roce 1970 měli k dispozici Yardley, v roce 1972 přešli na Marlboro a Yardley přenechali McLarenu. A o dva roky později si McLaren oblékl Marlborky. Ovšem ještě kvůli smlouvě měl třetí vůz právě pod Yardley, jezdil s ním Hailwood, po jeho nehodě v NSR Hobbs a Mass. Poté bylo finito, Yardley už se do F1 nikdy nepodíval.

            + 13 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Mně spojení Matra-Ligier jako blbnutí nepřipadá. Naopak. Dodnes mi některá tehdejší spojení zůstala v paměti z Pecháčkových komentářů.
        A tehdá jsem takováto spojení považoval za oficiální názvy týmů. "Matra-Ligier", nebo "ATS-Penske"
        A když už jsem u těchto spojení, pak si také vzpomínám, že se tehdá užívalo (asi pro rozlišení otce a syna) jméno Hans-Joachim Stuck. Dnes se v literatuře často setkávám pouze se jménem Hans Stuck, bez "Joachima".

        + 14 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • TomJP

    89.190.37.XXX
    Paráda, navíc si ty události (bohužel 05 ) pamatuji. Lepší čtení, než obvyklé PR kydy, které zaplavují weby o F1.

    + 19 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    90.176.164.XXX
    Pěkné čtení. Velmi pěkné čtení. Tleskám.01

    + 22 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama