DISKUZE K ČLÁNKU Tajemnější stránka Colina Chapmana. Stále se řeší, zda skutečně zemřel

Nemá žádné výročí, není zásadní důvod, proč vzpomenout na génia, jehož stopa v F1 je natolik výrazná, že by bez ní královna motoristického sportu možná vypadala docela jinak. Chceme jeho připomenutím udělat radost našemu fanouškovi Lotusologovi, který nyní jede životní závod natolik těžký, že mu nestačí držet jen všechny možné i nemožné palce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tajemnější stránka Colina Chapmana. Stále se řeší, zda skutečně zemřel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 28.03.2021 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lotusolog (Hlasovalo 10 lidí) 22.03.2021 14:10
Děkuji moc Robertovi a redakci za krásný článek o… »
» 1958MrLotus1994 (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2021 10:03
Ve formuli 1 existuje éra před Chapmanem a po něm… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 22.03.2021 11:27
Nebo se vrátil domů, jak pravil K ve filmu Men In… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    01
    Opět krásnej článek...
    O té spekulací ohledně Colinova skonu-neskonu jsem dlouho nevěděl...pamatuju si jen že se psalo o těch finančních machinacich ( v době jeho smrti).
    Pro mě je jednou z nejzásadnějších postav historie. A Lotus v černozlatých barvách JPS je jedním ze symbolů F1...ve své době příznačná "nejrychlejší rakev"...ještě k tomu v typicky černé barvě.
    Škoda předčasného odchodu "mistra" Lotusu...mě osobně nejvíc tato značka v F1 chybí. Její reinkarnací jsem pozitivně nevnímal...byla jen využita.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    U mne nejkrásnější vůz : Lotus 72 . Teď přemýšlím, jestli by to platilo bez titulárního sponzora: John Player Special (JPS)...asi ne, a byl by to teda Tyrrel 006 (elf) 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      JPS dodal Lotusu peníze a šmrnc v kráse. O zbytek se už postaral Colin se svým týmem.
      Kecám. JPS toho má v sobě mnohem víc. Má v sobě nějakou záhadnou sílu, která mě k sobě přitáhla už když jsem byl neopeřené dítko a úspěšně drží se mě drží i v páprdovském věku.
      Na druhou stranu by JPS bez Colina nebyl nic. Jejích cigaretle byly pouze o chloupek lepší Startky. 04
      Dodatek. Jaký byl Colin geniální můžeme v přímých přenosech vídat ještě dnes při pohledu do očí hrdých i šťastných majitelů Lotusu 7 i když dnes vyjíždí z továrny případně z garáží pod jiným názvem. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Hmm, mi "ameriky" chutnaly hodně. A když jsem měl vykouřené JPS ky, rád jsem do krabičky dával jiné druhy. Rozdíl mezi našemi cygáry jsem poznal, ameriky byly kvalitnější, jemnější, některé silnější a strašně rychle ubývaly. Paní u nás v trafice mi po "kusovkách" schovávala prázdné krabičky, které jsem sbíral a do dnes bych je ještě někde v kufříku našel. Taky jsem je i dost kupoval za 20,-Kč....sparty stály 8,-Kč, takže cena v pohodě. Nevím, jak to ta paní v trafice dělala, měla super výběr: ty "placaté" taky nebyl problém: Dunhill, Lord, Belvedere, Rothams....a taky ty JPS ky 12 Psal se rok 1975...tak už to je 46 let. JPS byla pro mne magická, strašně se mi líbila Marlboro a netipická Astor kterou jsem někde viděl na závodním plechovém autě. Walter Rohrl proslavil značku HB, která se mi taky hodně líbila 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Jak už jsme psali, těch "dýmivek" bylo víc. JPSky pamatuju v tom kulatém plastovém boxu (30 ks), dal se sehnat v Tuzexu. Pak tu byly ještě Kentky, samozřejmě v lepších prodejnách bylo možné narazit na Gitanesky, za hvězdu jsem byl, když děda přivezl z NSR tatíkovi Tabatip - ty tu nikdo neznal. Hodně jsem se pídil po cigaretách Embassy, ale taky bez úspěchu - o to cennější byl raritní kousek Soyuz-Apollo 12. A vzpomenete si na značku Drina? Měla stejný design jako Marlbora, proto se jí říkalo "ruský malbora". Jestli Sergio vzpomíná na trafikantku, co mu schovávala krabičky, já měl obšlápnuté asi čtyři a ty mi schovávaly kartóny, do nichž se dávala desítka krabiček. Rozstříhali jsme je a udělali z nich bannery k autodráze... Čas rozverného mládí, co víc k tomu říci...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ano prosím. Minule jsme si různé značky připomenuli dost podrobně, ale jak dnes vidím, tak né dost.
            Asi se budu muset přihlásit na doučování. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            11 11 11
            Soyuz-Apollo 01 Pro mne nejvzácnější krabka byla plastová hnědošedá s nalepením Philip Moris, abych ji měl, dal jsem za ní Trafo - piko k autodráze 12. Jo a bezva pokouřeníčko byly Philip Moris multifilter (myslím i s klima zone jak u německých Krone). Se špendlikem jsem kámošům udělal "klima - zone" na Marskách. 12 Barvy značek cigaret jsem měl hned spojeny s auty a formulemi, ale Marlboro na FERRARI mi nikdy nepřirostlo k srdci, proti Mclarenu a Alfě Romeo takový divný paskvil 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            01
            Jo...to byly časy...ještě bych připomenul slovenské Detvy...Partizánky a Lípy jsou už hodně stará záležitost. Ze zahraničních ještě značku Pall Mall (myslím že v F1 se nikdy neobjevila, ale když už je řeč o retkách) a Lucky Strike...taky v F1 myslím nebyla.
            Ale byl Camel..."ty s velboudem"... 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Lucky Strike vozy Shadow v GP JAR tuším, že 1976, nebo 1975. A pak tohoto sponzora používaly vozy BAR někdy na přelomu tisíciletí. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    Lotusolog

    46.227.169.XXX
    Děkuji moc Robertovi a redakci za krásný článek o Colinovi, který hezky shrnuje základní fakta jeho geniální éry ve Formuli 1 včetně podtématu, které jsme probírali na srazu nadšenců F1. Dovolím si speciální poděkování zmíněné "personifikaci" přes mojí přezdívku, neboť jednak část čtenářů (zejména ze srazů) ví, že ho obdivuji a je mým životním vzorem, ale také víte o mojí současné životní situaci. Moc děkuji a nesmírně jste mi tím dojali. 01

    + 10 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Nezemřel, žije s Elvisem na odvrácené straně Měsíce

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    1958MrLotus1994

    82.113.52.XXX
    Ve formuli 1 existuje éra před Chapmanem a po něm!!! Jsem rád za to,že jsem jeho éru zčásti zažil! 21

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový technický ředitel Mercedesu James Allison

Překvapení u Mercedesu. Stříbrné šípy mění technického ředitele

Model Mercedesu pro testování v aerodynamickém tunelu

Zpomalila nová pravidla Mercedes více než Red Bull? Konkurence se určitě nezlobí

Valtteri Bottas - závod v Bahrajnu

Herbert nechápe kritiku Bottase: Je to šílené

Fernando Alonso - páteční trénink v Bahrajnu

Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Sebastian Vettel během testování Aston Martinu AMR21

"FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Sebastian Vettel - první předsezonní testy v Bahrajnu

Marko se diví Vettelovi: Měl si dát rok pauzu

Carlos Sainz - kvalifikace v Bahrajnu

Sainz věří, že měl lepší tempo než McLaren. Co říká na rychlost Leclerca?

Nikita Mazepin havaroval v prvním kole závodu v Bahrajnu

Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Proč vůz F1 nedokáže jet rychlostí 400 km/h? Rekord Hondy stále nepřekonán

Charles Leclerc - závod v Bahrajnu

Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama