DISKUZE K ČLÁNKU GP TOSKÁNSKA: Dvojí přerušení a 8 zničených vozů lemovalo Hamiltonův triumf, obě Ferrari na bodech

Měla to být oslava velkého jubilea týmu Ferrari a místo toho se spíš vzpomínalo na legendární hru nazvanou Destruction Derby. Během prvních sedmi kol se poroučelo z trati po dvou kolizích hned šest monopostů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP TOSKÁNSKA: Dvojí přerušení a 8 zničených vozů lemovalo Hamiltonův triumf, obě Ferrari na bodech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 20.09.2020 12:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 13.09.2020 18:40
Renault s Ricciardem občas předvedou parádní… »
» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 13.09.2020 18:44
Vettel hrůza no, ale zase při 1000. závodě pro… »
» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 13.09.2020 22:21
Před chvíli jsem se dodíval ze záznamu a je mi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Jo a nevytvořil jsem konspirace, ale vyčetl jsem to z tabulek (jak je tvým zvykem) a následně z toho vytvořil závěr (což bys měl pochopit, když to děláš také). 03 18
                Tak že mě plky o tom, že jeden pilot má vždy více poruch nezajímají. Neporovnávám totiž, poruchy týmových kolegů, ale poruchy Hondy letos a loni. (Opět velký výsměch 18 18 18) A tady to vypadá jednoznačně už v půlce zkrácené letošní sezóny. A dokonce se to nejvíce projevuje, což je nemilé (Emile), u jejich TOP pilota. Proto mne napadla ona řečnická otázka. 03 (Protože to nebývá u TOP týmů zvykem, když míří za titulem, alespoň dle dr. Marka).

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Hmm, tož jsem to dočetl celý a nějak jsem se nedočetl, jak to tedy je. Jestli víc poruch znamená úmyslně horší techniku, nebo úmyslně přidaný výkon. Proč to neřekneš, co z toho platí?
              To je jednoduchý. Je to podle toho, jestli to hoří pilotovi kterému fandíš, nebo jeho kolegovi. Když to hořelo Webberovi, Kimimu nebo Riccimu, byla to varianta jedna, když Sebovi nebo Maxovi, platí varianta dvě.
              Místo jasného vysvětlení protichůdných názorů tu plkáš něco o důvěryhodnosti tvrzení lidí od RB. Nějak jsem nepochytil proč.
              Co se týká Ferrari, jezdí Seb letos proti loňsku opravdu hůř. Ovšem není to rozdíl třídy. 5:3 na závody není žádný brutální rozdíl. Jasně, můžeš tu vynést body, kterými jinak opovrhuješ jako kritériem a vynechat fakt, že Leclerc drtivou většinu nasbíral ve dvou závodech, kdy k nim přišel jako slepý k houslím. Také je potřeba vynechat, že v nějakém závodě dostal Leclerc brutální nářez a také fakt, že poslední závod zajel Vettel opět líp, přestože skončil za ním. Prostě tam, kde ty opět vidíš brutální změnu (jako v druhé půlce roku 2018), žádná brutální změna se nekoná. Vettel stárne a Leclerc se učí. Jeden se logicky zhoršuje, druhý se bude zlepšovat. Nic záhadného se neděje, děje se to samé, jako u všech ostatních pilotů světa.
              K tomu postu druhému bych jen dodal, že nevím, nic o tom, že by Honda dělala procesory. Můžeš mi prosím dát nějaký odkaz, že ano? Selhala elektronika. V motoru. Když selhala v Renaultu, nikdy jste to nepočítali jako vinu Renaultu a Renault obhajovali. Opět: proč ta změna? protože jde o neoblíbený tým neoblíbeného výrobce?
              A k tomu třetímu. Někdo tu popírá, že má Honda více poruch, než loni? Dám ti citaci z předchozího komentáře:
              "Evidentně je míň spolehlivá, než byla loni."...
              Tam jsi při čtení nedošel? 03
              Takže tvůj "opět velký výsměch" si sice můžeš užít, ale nějak není čemu se vysmívat. Tak můžeš Hondě, když ti to udělá dobře. To, že to teď odchází Maxovi je normální. On totiž nikdo dopředu neví, že motor klekne. Kdyby věděl, nedával by ho do auta. A je celkem logické, že jednou má víc smůly jednička, jednou dvojka. Je to čistě věc statistiky. Bylo to tak u RB v dobách Webbera, i dnes. Stejně jako u Ferrari 2018 i dnes. A je to tak u všech týmů ve všech dobách. Stačí si všímat, kolikrát to komu kleklo. Málokdy se stane, že mají kolegové poruch stejně. Jen ty si vždycky z toho uděláš podraz proti někomu a není pro tebe problém si k tomu použít obě varianty (kleknutí jedničce, nebo dvojce). Je to navlas stejné, jako s těmi strategiemi. Ať už je jakákoliv, dokážeš si z ní udělat podraz na svého oblíbence. Jednou moc brzský, jednou moc pozdní, jednou nefér v kolech po sobě. Vždy je to špatně. Tedy pokud jde o kolegu Vettela či Maxe. Oni nikdy špatnou strategii neměli. Asi tak. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Kecáš.
                Letos např. tvrdím, že Vettel dostává horší strategie. Tvrdí to i sám Vettel. Proč asi? Protože je dvojkou u Ferrari. Došlo to tak daleko, že sám Seb odmítal komunikovat s týmem a pak jim, jak je jeho zvykem, jenom dost nevybíravě odsekával...
                Je vtipné, jak podsouváš druhým tvé vlastní smýšlení. Tak předně, nikdy jsem netvrdil, že bodové zisky neuznávám. Naopak většinou body argumentuji. Ty, když se tvým favoritům bodově nedaří, argumentuješ kvalifikacemi a jinými zástupnými nesmysly.
                Mé údajné plky o důvěryhodnosti lidí od RB mají své opotstatnění. Chceš odkaz? Tak si najdi na fóru formule.cz článek "Verstappen šlápl na plyn a auto přestalo jet." Tam se možná dočteš vyjádření dr. Marka. Řekl doslova: "příčina defektu je zatím záhadou. Asi něco s elektronikou". A Mike na sto procent ví, že to byla elektronika, kterou nevyrábí Honda. 11 (Opět výsměch). 18 Já jsem zde naopak problémy s elektronikou nevyloučil, ale také si nemyslím, že dr. Marko bude troubit do světa jejich konkrétní problémy. Tak že to vůbec nemusí být elektronika. Spíše mne napadá souvislost s Alonsem, kdy tento pilot ani nedojel na start závodu. A jediný společný jmenovatel Maxových a Alonsových problémů je HONDA. Ale zatím od tebe nemůžeme čekat samostatný názor. A Honda zatím požívá dobu hájení RedBullíky. Ale ono to nemusí dlouho trvat a Marko jim ukáže svoji horší tvář a pak i Mike předvede svůj třistadvacátýosmý názorový kotrmelec a začne papouškovat názory svého mentora... 03
                A za další, opět se snažíš zavést diskuzi na spor o počet poruch jedničky a dvojky. Tak podruhé ti tu píši, že mi nejde o porovnávání poruch týmových kolegů, ale srovnávám počet poruch Hondy loni a letos. Dokážeš to pochopit?

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Fakt? Vettel dostává horší strategie? Já tu četl něco o tom, jak Leclerc dostal nářez přes 30s právě díky špatné strategii. Tak dostává horší Vettel, nebo Leclerc?
                  Uznáváš body? Hmmm. Tak to fakt nechápu, všechny ty kecy kolem TR u RB a Ferrari. Body mluví jasně. Jéje, kolikrát já četl o tom, že body nic neukazují.
                  Problémy s elektronikou potvrdil i Horner. ALe je jasný, že jsou to lháři a jen si to vymysleli, aby chránili Hondu. Proč nevím. Ale samozřejmě ty to víš líp. A můžu poprosit o to, jaké čipy Honda dělá? Neodpověděl jsi, proč se problémy s elektronikou nepočítaly u Renualtu.
                  A Marko je můj mentor? To protože pořád říkám, že se nemá brát vážně? To jako vážně? Hodně ubohý.
                  03

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Miku, asi si mě s někým pleteš. Protože nic z toho, co mi tu vyčítáš, jsem netvrdil.
                    Ale klidně ti objasním jak to chodí (evidentně máš stále mezery) 18 18
                    Horší strategie dostává dvojka týmu. A u Ferrari to platí obzvláště. Však taky právě proto Vettel s týmem odmítal komunikovat a když vypadl Leclerk, tak najednou tým přešel na jeho strategii i u Vettela a ten dovezl 6 bodů. (Řeč je o GP Španělska).
                    Ano uznávám body, kterými ti také většinou argumentuji (např. v případě druhé kariéry Schumiho) a ty vymýšlíš zástupné kriteria jako jsou kvalifikace či vzájemné skóre. Však nemusíme chodit daleko, stačí aby sis přečetl tvůj koment o pár sloupců výše. cituji:"Co se týká Ferrari, jezdí Seb letos proti loňsku opravdu hůř. Ovšem není to rozdíl třídy. 5:3 na závody není žádný brutální rozdíl. Jasně, můžeš tu vynést body, kterými jinak opovrhuješ jako kritériem a vynechat fakt, že Leclerc drtivou většinu nasbíral ve dvou závodech, kdy k nim přišel jako slepý k houslím. Také je potřeba vynechat, že v nějakém závodě dostal Leclerc brutální nářez a také fakt, že poslední závod zajel Vettel opět líp, přestože skončil za ním."
                    Ne Miku, nejsem to já, kdo opovrhuje body a také to nejsem já, kdo vymýšlí zástupné kriteria a ještě ony bodové zisky bagatelizuje. (Podle tebe Leclerc přišel ke svým bodovým ziskům, jak slepý k houslím, ale Vettel jediný závod, kde nad svým kolegou vyhrál větším rozdílem, dal Leclercovi brutální nářez). Tomu říkám kabinetní ukázka objektivity podle Mika17. 11 18 18
                    Ale jistě, že mohli mít problém s elektronikou, však jsem to tu psal, že to nevyluuji. Tak doufám, že příští závod vymění onu problémovou elektroniku a nevymění žádný díl pohonné jednotky. 18
                    Nevím, proč bych měl odpovídat na něco, co jsem nikdy netvrdil (ohledně elektroniky Rencků).
                    Marko je tvůj mentor, z jednoduchého důvodu. Ty totiž všechny názory i kecy dr. Marka tvrdošíjně obhajuješ. No a pokud tedy tvrdíš, že ho nemáme brát vážně, pak tedy nelze brát vážně také tebe. (Šest let mi tu trvalo, než jsem tě přesvědčil, že Helmut lže. A šest let jsi ho obhajoval. Pamatuješ?) 03 Tak toho nech.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Fakt, tedy body jsou super a ty je bereš? A vymýšlím si to? Takže moc netuším, proč podle tebe byl Schumi neoprávněně jedničkou (porážel kolegy bodově brutálně), proč neuznáváš, že Webber byl pomalejší než Vettel, to samé s Kimim? A teď doufám, že si nebudeš vymýšlet zástupná kritétia. Body jsou body a jak jsi právě napsal, je to nejlepší kritérium. Určitě bys teď nechtěl ukázat kabinetní objektivitu podle Mika. 12
                      Jo, já body beru, ale pokud jde o srování kolegů, je pro mne vypovídající víc přímé srovnání mezi kolegy. Kvalifikace jsem vytáhl jen tehdy, když jsi sám zpochybňoval závodní výsledky. Tak když zpochybňuješ závod, co mám vytáhnout jiného? Volné tréninky? Předsezóní testy. 20
                      A u marka evidentně lžeš. Jistě jsem někdy jeho nějaký názor obhajoval. Ale to už je tvůj styl. Když ho obhajuji jednou ze sta, tak ho vlastně furt žeru a věřím mu každé slovo. Těch 99 zbývajících, kdy se mu směju se nepočítá. Tohle nemáš za potřebí, tak toho nech. 03

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ano, já body beru a když si přečteš moje komenty po posledních závodech všech sezón, tak zjistíš, že jsem vždy poblahopřál mistrům světa. A dokonce i těm, u kterých jsem nebyl přesvědčen o oprávněnosti. Prostě body beru.
                        Druhá věc je, že zpochybňuji týmové režie, zpochybňuji protekce a jiná ovlivňování výsledků. To se jednoduše děje v F1 každý rok. Vettel, Schumi i jiní vícenásobní mistři světa byli zvýhodňováni. A když o zvýhodnění přišli, stali se tuctovými piloty. Problém tkví v preferování jednoho na úkor druhého. Já prostě nevěřím, že Vettel přestal umět jezdit. Nevěřím, že je tak slabým pilotem, aby prohrával s Oconem, Gaslym, Strollem, Perézem... když je v minulosti bez probému porážel. Ze dne na den, z roku na rok se umění v F1 tak výrazně nezmění, pokud nedojde ke změně preferencí pilotů. Pak najednou ten, kdo byl nahoře a vítězil, je dole a prohrává s autsaidery. A to se přesně teď děje Vettelovi. A představ si Miku, že se to dělo také Webberovi, Kimimu, dvojkám Schumiho a vlastně všem dvojkám... To jenom ty to nechceš uznat a myslíš si, nebo to papouškuješ po svém mentorovi, že oni lídři jsou tak výjmeční a dobří.

                        Dám ti jiný příklad. Kdyby tvůj mentor Helmut byl alespoň z poloviny spravedlivý, tak už Verstappen u RedBullů nejezdí. Protože, když srovnám počet kolizí, za které vyhodil Kvjata, s počtem kolizí, za které nevyhodil Maxe... Je to nepoměr ve prospěch Kvjata. A teď by mne zajímal tvůj názor na dr. Marka a tento konkrétní případ.
                        Ne Miku, jedničky týmů požívají privilegií, která se dvojkám nedostávají. A výsledky jsou pak těmito privilrgiemi deformovány. Tak že nelze věřit, že je ten, či onen pilot pomalejší a horší, než jednička. Já jsem přesvědčen, že Webber, nebo Kimi by minimálně jednu sezónu Seba v porazili, kdyby dostali stejných privilegií a možná i více sezón. (Ale připouštím, že když se jim těch privilegií nedostalo, je zčásti také jejich chyba).
                        Hele Kimi v Toskánsku Vettela porazil s mnohem horším autem. To jako chceš tvrdit, že by si s ním neporadil, kdyby měl stejné podmínky? 03 18 Psal jsem to tu mockrát, oba si jsou hodně blízko a rozdíl tvořila jenom týmová režie a preference Seba. Tak že body beru, ale druhá věc je, jak k nim onen pilot přišel.
                        Protože já tvrdím, že výsledky sezón nejsou skutečným obrazem výkonnosti pilotů. 03

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          No falíruje ti tam jedna věc. Jak Schumi, tak Vettel "přestali být dobrými" ještě v době, kdy jsi o nich tvrdil, že jsou preferovanými jedničkami. Chápu, že je to "detail", ale pak ta tvoje úvaha nemá žádnou logiku. 03
                          Já mám jiné vysvětlení a o hodně logičtější. Schumi "přestal být dobrý" protože se vrátil po delší pauze, sedl do úplně jiného auta, než na jaký byl zvyklý, neměl možnost testování, na jaké byl zvyklý, dostal za kolegu mistra světa, který porazil i 6-ti násobného Hamiltona (to neuměl ani Alonso) a hlavně, bylo mu přes 40.
                          Ano, mohli by jsme vést opět diskusi, jak věk ovlivňuje výkonnost a ty by jsi tu dal příklad, že někdo před 50-ti lety byl dobrý i v tomto věku. Tedy v době, kdy v té době téměř všichni piloti měli ke 40-ce. Ale to už bych neotvíral.
                          Pokud jde o Vettela, nepovedla se mu sezona 2014, kde byl podle tebe preferovanou jedničkou. A nepovedla se mu loňská sezona, kde jsi skoro celý rok tvrdil, jak nehorázně preferovaným pilotem u Ferrari je. Tak nevím, není to přesně opak toho, ,co jsi teď tvrdil? 03
                          To s Kimim snad nemá smysl komentovat. Dělat závěry z jednoho závodu... To je hodné tak akorát Situse.
                          Vrátil bych se k těm bodům. Vettel získal vždy víc než Kimi i Webber. Tak platí body, nebo neplatí body. Už v tom mám hokej, jestli ty body bereš, nebo nebereš. 12
                          S tím mentorem je to fakt ubohý. Ale jestli tě to uspokojuje... Můžu ti taky nějakého mentora přiřknout? Nevím. Bernieho, Villeneuva, Abiteboula, nebo někoho dalšího.... Vyber si.
                          Nevím, proč by měli vyhazovat Maxe. Protože měl letos jednu nehodu, za kterou si mohl? Je tu jeden malinkatý detail, kterého sis nevšiml. Zatímco Kvjat dostává od Gaslyho brutální nářez, Max dával Gaslymu brutální nářez. Co myslíš. Při tvých zkušenostech. Nemohl by mít tento malinkatý detail vliv na výběr pilota? Já nejsem tak zkušený, ale rychlost pilota mi připadá jako argument, který v F1 stojí za pozornost. Ale možná se pletu a vysvětlíš mi, jak je rychlost pilota naprosto nepodstatný detail, protože nikoho nezajímá. Všechno je přece o TR. Stačí někoho preferovat a hned je asi o 2s na kolo rychlejší. V kvaldách, v závodech... Člověče nevím, ale celkem dost mne zaráží, že něco takového potřebuješ ode mne vysvětlovat.
                          03

                          + 0 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Co máš na mysli tím, že Schumi i Vettel přestali být dobrými, ještě jako jedničky týmů? Porážku Vettela Ricciardem? A Schumho druhou kariéru?
                            V případě Vettela na to měla vliv změna pravidel a nepovedené auto, respektive RedBullácké čachry s průtokoměry, kdy se Marko and company více soustředily na soudní spory, než na závodění.
                            A nepovedená loňská sezóna? Tak si oprav názor. Já jsem pouze tlumočil slova Binotta o preferování Vettela. (To už mi máš za zlé i to, že sdílím názory těch, kteří jsou, dle tebe, ti nejpovolanější a kterým by se mělo věřit, ať už plácají, cokoliv)?

                            A Schumi? To jsi vcelku popsal sám, jen s jinými závěry. On se vrátil do jiné F1, to souhlasím, ale tato F1 mu už neposkytovala množství zvýhodnění a protekce. Neb na výsluní byli jiní lídři. A tak Schumi dostával pentle za kousky, které mu v první kariéře procházely. Mergl k mladému Rosbergovi přistupoval stejně, jako k mazákovi Schumimu a ač se snažili sebevíce postavit Míšovi auto s nějakou výhodou oproti ostatním, vychytávky ne zcela fungovaly a Nico se přizpůsobil. A když nedostával příkazy od Schumiho nejbližšího přítele Todta, aby zpomalil a nechával Míšu vyhrávat, byl "malér" na světě. Údajný zákaz testování by měl naopak Schumimu pomoci, když (údajně) byl tak vynikající pilot se zpětnou vazbou. Nemyslíš? Čekal bych, že takový pilot sedne v pátek do auta, sveze se a dá inženýrům detailní poznatky o chování auta, tak že pro ně není problém auto nastavit ke vší spokojenosti. A vlastně už v pátek mají hotovo a v sobotu jen příjdou vyhrát kvaldu a v neděli závod. 03 (Nebo si snad mám opravit na Schumiho názor, ohledně jeho nadpozemských schopností)??? 18

                            Uznávám, že z jednoho vítězství Kimiho se dělat závěry nedají. Ale potěšilo mě. Zvlášť, když ho získal v podstatně horším autě jejich "B" týmu.
                            Opakuji, body beru a uznávám, ale také koukám na to, jakým způsobem byly získávány.

                            Proč by Marko neměl vyhodit Maxe? Sice Max vyhrál hned první závod, ale také měl spousty kolizí, za které molh on a dost jich bylo také s jeho týmovým kolegou, čímž připravil tým o spoustu bodů. Kvjat získal jen třetí místa, ale kolizí měl mnohem méně a s týmovým kolegou snad žádnou. Přesto se pakoval hodně brzy. (Nesrovnávám současnou rychlost obou pilotů, ale srovnávám šance, které jim byly poskytnuty).

                            + 3 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Nevím, co na tom nechápeš?
                              Schumi přestal "být dobrý" hned po svém návratu. přestože tu ještě teď píšeš, jak se Mercedes mohl přetrhnout, aby mu vyhověl a jak dával Nicovi příkazy v jeho prospěch. Tedy sám tvrdíš, že byl podporovaná jednička a Nico ho utřel. Nejen v závodech, kde je nějaká TR, ale i v kvaldách. Sám si protiřečíš. Vysvětlení je naprosto jednoduché a napsal jsem ti ho v předchozím komentáři. Jeho věk nespraví ani teorie o zlatém šroubováku.
                              To samé u Vettela. Je hezké, jak ti leží v žaludku průtokoměry. Ale s tím, jak dopadl souboj DRxSV neměly snad vůbec nic společného. A dokonce ani s výkonností RB. S tím motorem se mohli přiblížit možná na ztrátu 1s, ale na výsledku by se neměnilo vůbec nic. Stejně tak loni, když jsi sám tvrdil, jak preferují Vettela a Leclerc ho porazil. Opět pravý opak toho, co tvrdíš. Sám sis napsal důkaz toho, jak mizivý vliv pozice jedničky má na výsledek. 13
                              Budiš ti přáno potěšení z Kimiho 8-mého místa. Já s tím problém nemám. Taky jsem měl radost s Gaslyho vítězství.
                              A Max je prostě jiná liga, než Kvjat. Toho by vyhodil jen blázen. Zájem o něj mají snad všechny týmy. Nevím, ale o Kvjatovi bych se bál něco takového prohlašovat. Obávám se, že příští rok bude marně hledat flek. Což nechápu. Když je podle tebe stejně dobrý jako Max, měly by po něm skočit všechny týmy vteřinu po tom, co dostane z AT padáka.
                              O Maxe mají zájem asi proto, že je vidět, že dozrává. Jako teeneger "kupodivu" dělal spoustu chyb. Tobě to připadá zvláštní, mně ne. Já mám pořád ten názor, že věk hodně ovlivňuje styl řízení. Jak na silnicích, tak ještě víc v závodech. No a Max nám dospěl. Bourat bude, jako každý špičkový jezdec. Jen to bude míň, než jako 17-ti letý fracek. A je vidět, jak dobrý pilot to je. Vidí to Wollf, vidí to Binotto a bral by ho každý. Ricci je dobrej. On je ještě o třídu lepší. Jakým způsobem ho zajížděl v posledním roce je neskutečný. Vettel dnes proti Riccimu v tomto podává skvělé výkony (ne, fakt nepodává skvělé výkony). Takže tvá úvaha, jak by ho měli vyhodit je opravdu dost úsměvná. 03

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                S tebou vést debatu je fakt největší hloupost, kterou člověk může udělat. Nic jsi nepochopil. A pokud ano, tak to úmyslně překrucuješ (což jsem také často v minulosti od tebe zažil).

                                Kde píšu, že Schumiho Mergl podporoval jako jedničku? Napsal jsem " Mergl k mladému Rosbergovi přistupoval stejně, jako k mazákovi Schumimu a ač se snažili sebevíce postavit Míšovi auto s nějakou výhodou oproti ostatním, vychytávky ne zcela fungovaly a Nico se přizpůsobil." (u Hell Hogra ti tyto věci vadí a přitom je sám děláš v dskuzích s jinými. Proč?) To si mám také vycucávat z prstu tvoje názory a podsouvat ti je sem do diskuzí?
                                Co se týče průtokoměrů a výkonnosti Vettela, tak tvdím, že společného mohly mít dost. Např. cinklé průtokoměry zkoušeli u dvojky Ricciho, který byl rychlejší, ale pak diskvalifikovaný. A tak RBR zkoušel jiné úpravy průtokáčů a také nejprve u dvijky, anby jedničku neobíral případnými diskvalifikacemi o body. Jenže to auto na titul nemělo a tak se RedBullíčci alespoň soudili. Snažili se všechno svalit na Renault a když ten prokázal, že šlo o RedBullíčkovské intriky, páni Horner a Marko jim vyhlásili mediální válku, kterou vedou dodnes. A Mike and co. slepě papouškují ty markovské nesmysly. (Proto tvrdím, že tvůj mentor je Helmut).
                                Zase jsi nečetl pozorně, nebo převvracíš. Vettela za jedničku prohlásil Binotto, nikoliv já. A také se mu v první části loňské sezóny dostávalo preferencí jedniček. Bohužel pro něho, Leclerc byl odchovancem akademie Ferrari, tudíž jejich dítě a budoucí naděje. A tak mu prošlo chování, které by ostatním dvojkám neprošlo. S Vettelem se nepáral a normálně ho porážel. Do rádia vždycky nahlásil, aby to slyšel celý svět, ať se rozhodou, že on může být rychlejší a Vettel ho brzdí. Případně na tiskovce řekl, (když nebyl spokojen s TR), že se z toho poučí a příště pojede podobně. Psycho Vettel ten tlak neunesl a výsledkem byla kolize v Brazílii.
                                A tvoje stať o Maxovi a Kvjatovi je úplně mimo. Napsal jsem jasně, že posuzuji šance obou, které od Helmuta dostali. Nikoliv to, kde jsou dnes. Podle mne Helmut Kvjatovi dost poškodil kariéru. (Ostatně jako Gaslymu). Kvyata po jedné sezóně a čtyřech závodech vyhodil a to měl na kontě druhé třetí a čtvrtá místa a jediný incident. Celkově porazil kolegu Ricciarda. Max za stejnou dobu nasbíral tři kolize, ale také lepší umístění, 4x druhý, 2x třetí a jednou vyhrál. Ale celkově Ricciarda neporazil.
                                Má úvaha je o tom, že Kvjat byl vyhozen pro špatné výsledky po velmi krátké době, kdy v oředešlé sezóně kolegu porazil a během čtyř závodů nové sezóny nad ním Helmut zlámal hůl. Nedal mu šanci. Zatímco Max v celkové sezóně Ricciho neporazil, (možná díky tomu, že boural vícekrát), ale šanci vyjezdit se přesto dostal. Mé hodnocení je ze srovnatelných indicií, čili první rok a kousek u obou. Vím, že tobě se tyto rovné podmínky v hodnocení značně zajídají a proto se to vždycky snažíš uhrávat jinam. 03

                                + 3 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Kde to píšeš? No v tomto: "ač se snažili sebevíce postavit Míšovi auto s nějakou výhodou oproti ostatním,..."
                                  Sorry, jestli jsem to špatně pochopil, ale to zní jako preferování. Pokud jsi to myslel jinak, tak OK, omlouvám se. To si od Hogra opravdu nikdy nepřečteš. 03
                                  Jenže na druhé straně hned předvedeš to, co ti vyčítám na druhém příkladě. Sám teď označuješ Ricciho v roce 2014 jako dvojku. A ejhle, ta dvojka jedničku porazila. Přesně proti tvým předchozím komentářům. Stejně jako u loňského roku. Jako jedničku Vettela označil opravdu Binotto. Ale ty jsi s tím plně souhlasil. Snad ti nemusím hledat loňské diskuse, kde kritizuješ TR ve prospěch Vettela. A opět byl Vettel poražen. Pořád zůstává otázka, jak je to možné? Sám jsi psal, že to, že se stal dvojkou způsobilo jeho slabé výkony. Jak je vidět, jeho slabé výkony předvedl i v době, kdy byl jedničkou. Letos není o nic horší, než v roce 2014. Mohl bych komentovat tvé hejtování jeho osoby a převést to na Leclerca, který nebourá o nic méně, včetně sestřelení týmového kolegy (což jsi Vettelovi hodně vyčítal). Ale nechám to být. On je Leclerc celkem sympaťák, chyby dělá každý a bude časem dobrý. jen mi nejde do hlavy, proč ho ve Ferrari nevyhodí. Těch excesů předvedl tolik, že s Maxem snese plné srovnání.
                                  A pokud jde o Kvjata, snažil jsem se ti to vysvětlit. Max sice díky svým excesům vyšel od Ricciho poražen, ale každý soudný člověk viděl, že celkově vykazuje vzrůstající trend v rychlosti a je jen otázkou času, než Ricciho přeroste. A stalo se. Kvjat je zaježděn Gaslym, který byl zaježděn Maxem. To je věc naprosto zřejmá a pokud je to tím, že byl Kvjat kdysi vyhozen, pak tam nemá co dělat. Asi proto je velký zájem o Maxe a nulový o Kvjata. Možná jsou všichni ti šéfové týmů padlí na hlavu, že nevidí co ty. Já myslím, že tomu rozumí trochu víc. 03

                                  + 0 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Opět typický Mike a hned v prvním odstavci. Vytrhávat věty ze souvislosti, aby jsi mohl překroutit smysl, ti jde skvěle. 11
                                    Tak jen krátce a už toho nechám, neb to fakt nemá cenu ani úroveň.
                                    Nezpochybňuji Maxovu současnou výkonnost, jak se tu snažíš dokazovat. Zpochybňuji chování Helmuta (jste si v mnohém podobni) a poskytnutí rovných šancí oběma pilotům. A co my víme? Kdyby Kvjat nebyl předčasně vyhozen, mohl dovézt RedBullíčkům podobné množství bodů, jako Max (protože by nejspíše boural méně a auto na body by měl vždy). A naopak, kdyby Maxe vyhodili po sezóně a kousku, možná by dovezl AT vítězství namísto Gasyho. (Toto byla podstata mé myšlenky o rovných příležitostech).

                                    + 3 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Co jsem překroutil? Napsal jsem, jak jsem to pochopil já a dokonce jsem se omluvil, jestli jsem to pochopil špatně! Co ti na tom vadí? Mám trvat na svém, začít tě urážet a dělat že jsi to jinak nemyslel? Je to tu u některých zvykem, možná bys chtěl raději tento přístup. 20
                                      Ten zbytek je o ničem. Výkonnost obou je brutálně jiná. Vyhazovat pilota, který je o třídu rychlejší než Kvjat dává smysl asi jen tobě. Evidentně to nikoho v F1 nenapadlo a asi k tomu mají důvod.

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Zájimavej závod ale taky zároveň příšernej závod 12
    Gratulace Albonovi, konečně to dopadlo.
    Smolař Stroll, tragédie Ferrari.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama