DISKUZE K ČLÁNKU Úvodní závod s velkou úmrtností, Bottas si pohlídal vítězství

Fanoušci F1 čekali dlouhých 217 dní od posledního závodu, než zase uvidí své hrdiny v akci. Nutno podotknout, že dění na Red Bull Ringu jim zčásti dlouhé odloučení od závodních víkendů vynahradilo. Souboje, vysoký počet odpadlých a penalizace byly kulisou úvodní Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úvodní závod s velkou úmrtností, Bottas si pohlídal vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 173, poslední 08.07.2020 00:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 7 lidí) 06.07.2020 09:35
Závod celkově velmi pěkný a napínavý. Ikdyž jsem… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 05.07.2020 18:07
Bottas zkušeně pohlídal vítězství. A to je pořád… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 05.07.2020 19:57
trošku v rámci debat o zajímavém závodu zapadlo,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mnohem lepší start než v Austrálii. Vážně se tam ještě chceme vracet? 19

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Závod celkově velmi pěkný a napínavý. Ikdyž jsem fanda Ferrari musím přiznat, že vitězství si Bottas zasloužil. Ovšem s jejich technikou to samozřejmě není zas tak těžké. Celkem mě překvapila pentle pro Lojzu. Jen aby teď nenařkl sportovní komisaře z rasismu! To on umí. Ale potěšilo mě, že mu nekdo zatnul tipec. Strašně mě překvapil McLaren. Odjeli vynikajicí závod a moc jim to přeji. Už se natrápili dost. Ferrari raději komentovat nebudu musel bych být hóóódně sprostý. Jedním slovem ,,ubohost." Leclerc dojel druhý pouze shodou náhod a se značnou dávkou štěstí, no a kolotočář Vettel to je kapitola sama pro sebe. Už jsem myslel, že mě zklame, ale nakonec přece jen koltoč udělal. Ocona je mi líto, ale nakonec to ještě dobře dopadlo a Lojza stejně utřel. Ještě co se týká Ferrari: dokud to tam poveda ten matla Ferrari půjde směrem dolů. Je nutné ho vyměnit a to ihned!!! Včera bylo pozdě!!! Vettel taky žádný zázrak, ale s tím Carlosem si nejsem jistý jestli je to ta správná volba. To už asi měli vzít toho Ricciho. Nedělá chyby a jeho pověstné útoky z dálky mu z 99% vycházejí. No, ale chápu, že potřebovali nějakého nosiče vody. Uvidíme.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Zprávy z Mercedesu ohledně černého zbarvení monopostu: na sezónu bylo nachystané toto zbarvení už na testy a první závod, ovšem proti byl Hamilton, který chtěl zůstat u Stříbrné kvůli Silver Arrows a také tím, že by to mohlo vypadat "rasisiticky", nyní se hrdě bije do hrudi jak jeho tým bojuje proti rasismu

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Ajj, smůla se nám nalepila na naší růžovou raketu! Checo končil závod ještě se zdviženou hlavou, ale u Strolla fatal, tak jako u Maxe a Riccio. Další víkend u zde jmenovaných zřejmě zmizí a obalí zase jiné 11 11
    Ricci velké bacha!!! S Oconem už v první rundě prohráváš!!! a to ještě nenašel ty správné šrouby, které začne nepříjemně dotahovat!!! 12 12 12
    Závod OK! paráda! jen tak dále 11
    P.S. Super, že se začalo v Evropě! a že se tady pokračuje. Tady F1 byla vždycky doma.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Charlin

      Charlin

      81.162.199.XXX
      Nezoufejme, příště bude líp. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      Evropa byl vždy základ. Dále jižní a severní Amerika, Jižní Afrika a Japonsko s Austrálií na východě - to byly v minulosti ty zásadní destinace. Severní Amerika byla hlavně Kanada, ale i v USA se jezdily velmi zajímavé závody. I když byly spíše na okraji zájmu místních, protože F1 je málo "americká".

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    trošku v rámci debat o zajímavém závodu zapadlo, že i Mergly měly problémy. prý jim nějaká čidla reagovala na přejíždění obrubníků. za mě je to správně a ty obrubníky jsou v tomhle bezva. limity tratě jsou jasně dané a jejich nedodržení by mělo být trestáno. pokud to budou "trestat" obruby, je to o 100% lepší, než aby to řešila nejednotně ( jak jinak ) FIA. za mě by měly být limity tratí všude ohraničeny značně zvýšenými obrubníky.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.247.XXX
    Jinak na YT jsou k dispozici cele velke ceny z minulych let a je krasne videt, jak se doba zmenila a jak je dnesni F1 neskutecne podelana strachy a opatrna. SC kvuli sebemensi situaci na trati, ale dnes jiz i padesat metru mimo trat. Z jezdcu se stali kompletne nesvepravni nymandi, kteri asi nechapou vyznam zlutych a dvojtych zlutych vlajek.
    Anglie 2008, dest za ktereho by se dnes stalo na startu a bagr a kolem pobihajici lide uklizi dva vozy uplne tesne u trati, zatimco kolem nich se dale zavodi. A situace dnes? Magnusen skonci sto metru mimo za idealniho pocasi a na trat samozrejme vyjizdi safety car. Stejne tak v minulosti by se jelo az do konce a Kimiho vozu by si nikdo nevsimal, ale dneska zase vyjede SC protoze piloti jsou asi degeni, co nepoznaji stojici auto na cilove rovince v miste, kde nikdy nikdo nejel..... A to jsou dnesni auta snadneji ovladatelna, nez ty bestie z minulosti... 20

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.99.XXX
      Doporučuji se podívat na záběry nebo fotografie z GP Mexika 1970...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.247.XXX
        Jasny, ze cim dal vice do minulosti, tim vice "free" to bylo. Ale zamerne uvadim priklad z nedavne minulosti, kde nebyla zase tak jina doba a i ta auta uz byla plna elektroniky, stejne tak paddock a pritom ve srovnani s dneskem nebe a dudy.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • snebka

          snebka

          185.151.252.XXX
          Já tak nějak nerozumím, co bylo "lepší". Takový Martin Brundle si na tyhle bagry a jiné stroje na trati stěžoval už od Japonska 94, kdy srazil jednoho maršála, neustále opakoval, že jednou takhle dojde k tragédii a měl pravdu. A že jezdci jsou nýmandi, co nedodržují žluté vlajky, kolikrát se můžeš podívat na závody z 80. a 90. let, kde máš auta stojící prakticky uprostřed trati, mává se žlutými vlajkami a ostatní projíždí v pohodě na plný plyn. Tím neříkám, že si všechny výpadky zasloužily výjezd safety caru ovšem. Jen tady narážím na brečení jak to zase bylo zase dříve lepší. Onehdá sem viděl video sestřih z nějakého závodu z poloviny 70. let, nevím jestli Zolderu nebo Osterichringu, každopádně koukám závod v plném proudu a najednou na trati vedle projíždějících formulí nějaký autobus nebo něco na ten způsob. Tomu říkám stupidita

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.247.XXX
            Az na to, ze ten Bagr byl padesat metru od trate, byly dvojte zlute a ten pilot si za to jednoduse mohl sam. Mel smulu, ale byla to ciste jeho volba, ze jel na krev za takovych podminek. Takze sry jako, ale to neberu jako spravny priklad. Priklad by byl, kdyby ten traktor jel po trati a jezdci nebyli vubec informovani.
            Autobus na trati v prubehu zavodu a podobne blazniviny uz davno nehrozi.
            Pokud jsou piloti svepravne osoby, melo by se k nim tak i pristupovat.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.247.XXX
        Pokud je potreba povolavat SC i v pripade, ze je prekazka i sto metru mimo trat, tak ano, vedeni zavodu se k pilotum chova jako k nesvepravnym nymandum, kteri maji IQ tykve, kdyz podle vedeni zavodu nedokazou rozpoznat barvy vlajek a nedokazou chapat ani jednoduchy text typu "v osme zatacce byla kolize a jsou tam odstavene vozy, dej si pozor!". To uz i male dite ma mene pece, nez piloti F1 na trati co se nebezpeci tyce.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama