DISKUZE K ČLÁNKU GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Titul už se houpal nad Hamiltonovou hlavou hodně nízko, ale na okruhu bratří Rodríguezových to ještě nevyšlo. Mercedes parádně zvládl strategii a britský pilot se ocitl na dosah svého šestého titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Miroslav D.
23:47 27.10.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Kaša
22:44 27.10.2019 194.228.79.XXXkopíruju z vedlejší diskuze ..... Super výkon Hama, slabší Ferrari, Max si to sám podělal nerespektováním dvojitých žlutých. Paráda Peréz, ukazuje jak jezdí velmi silný jezdec oproti tlačence Strollovi.
Nevýhoda červených gum na startu byla očividná, ale McL (jmenovitě Sainz) byl nakonec poražen i TR kteří na tom stejně, takže nevím co se s oranžovými dnes dělo .... krom toho že to pokazily Landovi (to je smolař)!-
Miroslav D.
23:51 27.10.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Situs
22:44 27.10.2019 88.102.38.XXXTo byl mizerný závod McLarenu, začal bravůrně a pak díky pneu to šlo zcela do kytek. K tomu Lando špatně upevněné kolo, zapomenout na to. Střed pole si body celkem rozdělil takže nic se neděje. Ricci a Perez jel moc pěkně.
No a zahození prvního místa Leclerca pro Ferrari, fakt bravo. Čekám kdo mi zodpoví proč ho poslali do boxů z prvního místa když měl nejlepší tempo a Albon ho neohrožoval-
-
-
-
Situs
23:06 27.10.2019 88.102.38.XXXMcLaren startoval na červených a jel do boxů když jejich časy byly už fakt špatný. Leclerc startoval na žlutý, zajížděl nejlepší časy a za ním byl Vettel, důvod jet na přezutí někdy v 16 kole nebo kdy byl nulový a pro něho jen riskantní. Zbytečně vsadili první místo, jinak se to nedá nazvat. Ale hurá, Vettel před Leclercem že.-
-
Situs
23:18 27.10.2019 88.102.38.XXXNechci věřit tomu že to bylo cílem, i když to nemohu vyloučit. Ale stejně jako nechápu proč ho znova nevypustili v kvalifikaci v Monaku, tak nechápu proč ho už tak brzo poslali do boxů, pokud nepočítám že tam pro něj nikdo nepracuje nebo jen idioti tak nemám logický vysvětlení proč mu ten první post tak zkazili. Nikdo z prvního místa nejede do boxů když mu nehrozí nebezpečí, tak proč?! Cílem jízdy na prvním místě je jet a udržet si to. Reaguji až když je na co. Tak mi dej odpověď na to proč ho stáhli z prvního místa, povídej.-
-
-
daaviid23
23:33 27.10.2019 91.245.26.XXXMě přišlo, že se nemohli rozhodnout jestli jednu zastávku nebo dvě.
Nakonec zvolili tu nejhorší možnost když dali jezdcům tak moc rozdílné strategie. Je sice výhoda, že jeden jezdec bude mít dobrou strategií ale na druhé straně bude jezdec s pokaženym výsledkem.
To víš, po letní pauze měli několik závodů kdy jim to klaplo strategický na 100%....tak to teď zase kompenzujou aby to nebylo tak dobré
-
-
-
-
-
Miroslav D.
23:36 27.10.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
odin
09:46 28.10.2019 77.240.103.XXXMám z tebe radost Situsi. Už začínáš vnímat věci, které se u Ferrari dějí desetiletí. Každý někdy dospějeme. Někomu to holt trvá trošku déle a někomu ještě dýl. Ano Vettel byl před Leclerkem. Asi lepší pilot, ne? Nebo ti tu mám vypisovat ještě další nesmysly, kterými jsi mne krmil více než před rokem, když se podobné věci děly u Ferrari Kimimu a které jsi odmítal brát v úvahu? Až pochopíš, že oni si určí jedničku před sezónou a pak dělají vše pro to, aby jim jejich tip vyšel také výsledkově, nebudeš občas psát účelové hlouposti a ještě si myslet, že jsi oponenta roznesl.
Ale tentokrát s tebou souhlasím, vidím to podobně. Akorát jsem to vídával podobně i v dobách Kimiho, což ti příliš nešlo pod vousy.
Ano Leclerk neměl žádné problémy, vedl závod a byl povolán (podle mne) příliš brzy k pit stopu. Zda bylo cílem vyprovokovat Mergly k reakci a pak nechat Vettela v klidu vyhrát závod na jednu zastávku, už jen spekuluji. (Taktika "návnady" se totiž dříve též u Ferrari dost používala). A jak je jasně vidět, u Ferrari ani lepší kvalifikační výsledky nezaručují výhodu pro závod. To už jsem psal dříve také. Letos si to může každý zaslepený fanoušek ověřit.
Závod nic moc, jen se prokázalo, jak by závody vypadaly, kdyby se používaly trvanlivé pneumatiky, které vydrží celý víkend. Jediné zpestření opět Max (ten Max, kterého tu někteří před pár dny vychvalovali do nebes, jak se obrovsky zlepšil). Nejdříve kašle na žluté vlajky, pak to dá arogantně najevo. V závodě opět incident hned po startu. Chválím Hamiltona, že nevyměkl a dal to Maxíkovi pěkně sežrat. Souhlasím s názorem, že kdyby Max nebyl arogantní debil, tak v kvaldě v klidu zpomalil, startoval by z PP a závod nejspíše vyhrál. Ať se jeho zastánci třebas uvstekají k smrti, ale tvrdím, že Max Verstappen se ještě musí hóóódně učit, než z něho bude slušnej pilot.-
Situs
10:53 28.10.2019 88.102.38.XXXU Leclerca je to ale mnohem více vidět protože on si v kvalifikacích to lepší místo častěji vyjede a to jsi již minule uznal i ty sám. To co pak dokáží dělat s Leclercem který je před Vettelem je pak vidět mnohem častěji. Včera nebyl důvod Leclerca poslat do boxů z vedoucí pozice, kdyby Albon byl hrozbou a nezasekl se za Sainzem, pak by se to dalo pochopit a při přesvědčení jet na 2 zastávky by konaly správně, ale jim tam vznikl tak pohodlný polštář že si to mohli ohlídat a povolat Leclerca až kdyby nebezpečí začalo hrozit. Teď už víme že by nejspíše vůbec nehrozilo a přezout by mohl až tak v 30 kole kde by už nasazení nejtvrdší směsi až do konce byla reálnou možností kterou by s velkou pravděpodobností vyhráli závod. A tohle není po válce je každý generálem, tohle je logický uvažování u strategie toho vpředu. Na zastávku z prvního místa jedu abych zabránil podseknutí, žádné tam nebylo a oni se v 15 kole přesto tak nesmyslně rozhodli.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek