DISKUZE K ČLÁNKU GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Titul už se houpal nad Hamiltonovou hlavou hodně nízko, ale na okruhu bratří Rodríguezových to ještě nevyšlo. Mercedes parádně zvládl strategii a britský pilot se ocitl na dosah svého šestého titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
09:42 28.10.2019 88.102.38.XXXDokud budou ve Ferrari Leclerca sami odklízet bezdůvodně z prvního místa tak si Mercedes může mnout ruce Tyhle bitvy vpředu jsou jen o kvalifikaci, startu a strategii. Leclerc si musí ve Ferrari najmout někoho na tu jeho strategii, šílený co mu dokáží zahazovat.-
spinelesssheep
09:53 28.10.2019 85.70.184.XXXLeclerc na to včera jednoznačně měl, ale strategie ho postavila do neřešitelné situace. Hrůza! Navíc mě to stojí body ve fantasy, takhle už to postavení v ČR asi nevylepším.-
HellHogr
10:01 28.10.2019 89.24.35.XXXJá se tedy přidám, nemyslím si, že tohle bylo vyloženě odklízení Leclerca, Leclerc byl ten víkend rychlejší než Vettel (zase a znovu) a proto mu dali strategii, kde měl mačkat maximum a Vettel neměl takovou rychlost tak mu dali jet tak, aby se alespoň držel pozice, bohužel strategie nefungovala, viz stejné myšlení u RB, no jinak je opravdu smutné, že Ferrari dokáže ty kvalifikační double zahazovat jako by nepotřebovali vyhrávat
-
-
-
spinelesssheep
09:34 28.10.2019 85.70.184.XXXJako docela se mi líbil komentář na youtubu, který včerejší závod dobře charakterizuje:
Lewis: I dunno how i can win
Ferrari strategist: lemme introduce myself -
HellHogr
08:30 28.10.2019 89.24.35.XXXMusím říct, že závod jako takový nebyl žádná sláva a přidávám se na stranu Brundela, který včera během závodu řekl: musí přijít změna konceptů vozů 2021, aby jsme měli lepší závodění. V Mexiku, kde nefunguje moc slipstream to bylo opravdu postavené jen na zacházení s pneu a nemožnost se dostat blízko k soupeřovi. Jinak Ferrari znovu strategické chyby u obou pilotů, co jiného čekat? Max by měl začít používat hlavu, měl velký potenciál něco v závodě ukázat, ale prostě se mu zatmí před očima jako jeho fotrovi a je to pak marný. Skvělý výkon Ricciho, Albona a Péreze, McLaren nejhorší závod za tuto sezónu, zase zbytečná chyba v boxech a nezvládnutá práce s hard pneu, snad se poučí na další závody-
Fanda.LH
08:41 28.10.2019 83.240.61.XXXKdyž tam nefunguje slipstream, tak obecně není takový problém jízda v závěsu...V tom bych problém neviděl... Resp. není problém z aerodynamického hlediska, ale jistě byla problém z hlediska chlazení... Tady by se mi líbilo, kdyby pravidly dosáhli toho, že chlazení bude naddimenzováno a jízda v závěsu nebude v tomto ohledu činit problém... Protože jinak týmy staví auta primárně na čistý vzduch tzn. s minimálním chlazením a v závodu to pak nefunguje...-
-
Fanda.LH
09:54 28.10.2019 83.240.61.XXXTomu poslednímu nerozumím... Co jsi chtěl říct tím porovnáním...
Já to myslel obecně tak, že bych nařídil větší ty "kanálky" viz. odkaz:
https://www.designworldonline.com/optimizing-the-design-of-an-f1-brake-cooling-duct/
S tím, že bych umožnil to nějak regulovat dle potřeby... Jedeš za někým, tak si otevřeš víc, jedeš na čistém vzduchu, tak to přiškrtíš, abys neměl brzdy studené atp... Samozřejmě chápu, že kompenzovat špinavý vzduch ze 100% asi nebude možné... -
-
-
-
-
Vieux-Fours
08:04 28.10.2019 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
Fanda.LH
08:01 28.10.2019 83.240.61.XXXZa mě teda velký špatný... Zase se na čele kroužilo v rozestupech na nesmrtelných pneu... I když mám radost za LH, tak svým způsobem radost nemám... Protože vůbec nemám pocit, že by si to něčím vybojoval... Spíš jen, že okolnosti zahráli v jeho prospěch a ukázalo se, že zajet do boxů dříve, byla ta lepší volba... Kdyby přišel SC, VSC, tak vyhraje Vettel... Za mě tohle není závodění... Vrátil bych se k pravidlům z roku 2009...
A co se pneu týče... Tak opět se ukázalo, že 3 směsi jsou nesmysl... Tady měly přijít jen ty nejměkčí i na žlutých se dala objet půlka závodu...
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek