DISKUZE K ČLÁNKU Monza před zhroucením: Leclerc vyhrává podruhé v řadě + VIDEO

Před týdnem se Charles Leclerc zapsal do listiny vítězů v belgickém Spa-Francorchamps po dramatickém souboji s Lewisem Hamiltonem. Kdo tento duel neviděl, mohl na Autodromo di Monza sledovat jeho reprízu - byť s poněkud odlišným koncem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monza před zhroucením: Leclerc vyhrává podruhé v řadě + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 195, poslední 10.09.2019 11:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 08.09.2019 16:46
Bravo, prostě bravo a tohle mě baví 03 Leclerc… »
» spinelesssheep (Hlasovalo 6 lidí) 08.09.2019 17:33
Leclerc neskutečně. Fakt paráda, že to takhle… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 08.09.2019 17:03
Přes bídný výkon Vettela a jeho točandu, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Věřil jsem, že to Lewis urve, ale rozhodovali detaily a Charles to zvládl skvěle... Nechci Valteriho moc kritizovat, ale dnes měl vyhrát a nezvládl to... Nezvládl to tak, že fakticky si ani do souboje nedostal, takže se znovu ukázalo, proč je Ham tam kde je...

    Situace ve Ferrari je kritická. Vettel by měl skončit, vyhořel v nejdůležitějším závodu sezóny, který jeho kolega senzačně vyhrál... Doufám, že jeho pozici dostane Hulk a po těch xxx závodech konečně získá nějaké to podium a vítězství...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Dnes Mergl na vítězství neměl a to jak s Hamíkem, tak i s Bottasem. I kdyby se před Leclerca dostali, tak si Kája hned při první zóně DRS vezme první místo zpět levou zadní. Ferrari dnes bylo neskutečně rychlé.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Nesouhlasím s tím, ale nechci spouštět smršť kdyby... Na Monze je velká výhoda start z PP...

        Vítězství z PP: 2019, 2017, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2001, 2000

        To máš 15 vitězů z 20ti ročníků 75% úspěšnost... Nemyslím si, že je to náhoda, na Monze se nepředjíždí moc dobře nebo ne tak snadno, jak si mnozí představují....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Větrný pytel s DRS pomáhá hodně a ani to nestačilo Mekům k předjetí Ferrari. Dnes bylo Ferrari opravdu neskutečné rychlé a silný motor dával jistotu. Samozřejmě při útočení se mohl Leclerc dopustit nějaké chyby, ale to už je pouhé kdyby.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Ferdo tvůj problém je, že opět a znovu podléháš emocím, ale fakta jsou fakta... Kdyby LH šel po startu před Charlese, tak jsme viděli s velkou pravděpodobností to samé v opačném gardu... Stejně jako jsme to viděli xx krát předtím... Větrný pytel je fajn na rovince, ale při brždění a v zatáčkách moc nepomáhá...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Můj názor není o emocích, ale o fyzikálních zákonech. O efektu DRS se ví už hodně dlouho a o větším aeroodporu Mercedesů taky.
              Prostě pro dnešní podmínky bylo Ferrari vybyvené nejlépe.

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Nepiš tu prosím tě nesmysly... To, že tě nadchl výkon Ferrari a Charlese, neokecávej fyzikálními zákony. Nebo se pochlub co jsi spočítal... 20 Nespočítal jsi samozřejmě nic, takže se chlubit nemusíš... 02

                Charles měl výhodu čistého vzduchu a díky tomu mu fungovala lépe přední náprava, proto měl výhodu na vjezdu i výjezdu ze zatáček... To je celé. Je to obecně známý fakt, který si můžeš ověřit na jakémkoli lepším simulátoru... Lewis se za ním v těsném závěsu udržel za cenu toho, že si zničil pneu... Bottas se ani přiblížit nedokázal... Hádej jak se vyjádřil: "Vždy, když jsem se mu přiblížil, začala se mi kvůli nedostatku přítlaku blokovat kola.". Být to naopak vidíme to samé v opačném gardu... Možná ještě podstatně horší, protože jak jsi psal, tak Ferrari má horší aero, takže pokud by Charles bojoval, tak by si nejspíš zničil pneu rychleji...

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Vozy vzadu na gumy trpí vždycky, jenže Leclerkův vůz měl takovou rychlost, že by si dal na rovinkách Meky k svačině. Tady se nic počítat nemusí, to je holý fakt.
                  Takže na tu chvilku co by se Leclerc ocitl za Mekem by jeho gumy moc velkou újmu neutržily.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                212.96.178.XXX
                O DRS se vi dlouho a taky se vi dlouho, ze v Monze ma DRS nejmensi benefit, protoze uz tak jedou na nizky pritlak a kdyz "otevrou" to prtave zadni kridlo, tak to udela na maximalce nasobne mene kilometru v rychlosti navic, nez v ostatnich zavodech. 03

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Ve vedlejším článku se píše, že Ferrari bylo na rovinkách o 12 kilometrů rychlejší než Mergl s DRS.
                  A teď si představ ten rozdíl kdyby Ferrari DRS zaplo a Mek jel bez něj. A k tomu ještě přidej aeropytel, který taky nějakou rychlost přidá.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      37.48.20.XXX
      Dobře to řekli na Sky - Mercedes měl auto na zajetí času, ne na závodění. V Monze bez top speedu prostě nemáš šanci vyhrát, o tolik rychlejší v těch pár zatáčkách nebudeš.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Zajímavý závod. Nicméně když vezmu v potaz, že Monza nemá moc zatáček, tak se zdá, že to byl pro Ferrari poslední výstřel letos. Navíc fakt, že 4. Ricci ztrácel 45 sekund na okruhu bez zatáček, je jasné kde je forma. V posledních závodech si docela vybírá smůlu McLaren a Verstappen. Vettel ač není můj favorit tak schytává asi zbytečnou kritiku. Malá chyba, velké následky. To se stává. Vedle dravce Leclerca to vypadá blbě, ale zas tak zlé to není.Pořád je 5. celkově a nebýt penalizace tak už i vyhrál. Kdo ví jak by se sezona vyvíjela kdyby ta pentle nepřišla. Renault po dlouhý době paráda.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    S čím asi přijde na svůj vlog po dnešku Rosberg? 🤔😁

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.188.XXX
    Tak Lewis by chtěl pro Charlese 5 sekund pentli. Tady nejsi v Kanadě, holenku 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama