DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton ovládl domácí Grand Prix, Vettel opět chyboval + VIDEO

Hamilton si chtěl napravit chuť i reputaci po nepovedeném závodě v Rakousku a povedlo se mu to se vší grácií. Využil situace ve 20. kole, kdy na trať vyjel safety car a zvítězil bez potíží s dvacetivteřinovým náskokem před týmovým kolegou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton ovládl domácí Grand Prix, Vettel opět chyboval + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 198, poslední 19.07.2019 14:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 14.07.2019 21:31
Pekny zavod, ktery hrube ovlivnil zcela nesmyslny… »
» Karel IV. (Hlasovalo 7 lidí) 14.07.2019 17:00
Vůbec nic neztratilo, ale to ty nepochopíš. 03 »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 14.07.2019 17:11
Líbí se mi ten hejt na ALonsa tady, kluci co ho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobré emoce od Japonců 11 [odkaz na stránku]

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Kolegové,nevím jak Vy,ale mám dojem,že o dva závody před až do teď začíná to Leclerckovo auto jezdit líp a líp...a Seb se jen trápí..nejede to....je fakt že dnes si to způsobil sám...snažil se,ale nevyšlo to a byl z toho karambol....vypadá to tak že Ferrari si vybralo kdo bude mít lepší auto a kdo je pro ně jednička ve stáji.....je to vidět a začíná to být už docela markantní i na trati....je to ostuda....říkal jsem to řeknu to znovu měl zůstat ještě aspoň jednu sezónu u Red Bullu a mohl mít těch titulů 5.....

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.247.XXX
      Spíš je to o tom že Leclerc auto začíná chápat víc než Vettel. Nakonec v Rakousku to řekl, že se jim konečně povedlo trefit nastavení a cítí víc přítlaku na přední části.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      A když to s tím horším autem nevyjde, tak ještě tu o tom jak tam má Vettel výkonnostní klauzuli a naschvál jezdí hůře aby mohl pryč 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Co to meleš? Nebýt Vettelovy tragické chyby, tak skončil před Leclerkem. To si laskavě uvědom, když chceš plácat nesmysly o tom, koho si Ferrari vybralo a spekulovat o lepším autě pro Leclerka.
      Opět byl Lerclerk lepším pilotem víkendu a opět dostal od Ferrari horší strategii. A opět Ferrari dostalo Vettela během závodu PŘED Leclerka. Jenom tvoje zaslepenost a fanatický obdiv k Vettelovi ti nedovolí vidět věci takové, jaké jsou.
      Chyba byla na straně Vettela, nikoliv Ferrari. Naopak, Ferrari (NEPOCHOPITELNĚ) dělá všechno možné, aby tomu zoufalci pomohlo k lepším výsledkům, ale je to marné. Bylo tomu tak za dob Kimiho. A je tomu tak i za dob Leclerka...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        To víš, mají už to objednávání SC zmáknutý. Co by pro ně u Sauberu neudělali. Poslat ho do štěrku je nenápadnější, než promluvit do radia. 12
        Navíc jsem žasnul, jak nechají Leclerca trápit nesmyslně dlouho na červených gumách. Ale pak jsem si všiml, že je to Vettel. Takže to bylo vlastně v pořádku. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Však ano. Vpořádku to bylo, protože Leclerka přezouvali ve třináctém kole a dali mu použité žluté. Čili jasný vzkaz, že bude muset ještě jednou do boxů. (Piloti, kteří stavěli při SC 20.kolo, přezouvali na NOVÉ bílé, aby jim to vydrželo do cíle). Tím pádem potřebovali protáhnout Vettelův první stint, aby to Seb zvládl na jednu zastávku a tím získal cca 22 sec. na svého kolegu.
          Ty tvoje komenty jsou fakticky zoufalé.
          Sebovi i Hamovi SC pomohl, to je bez debat, ale i tak by Vettel (nebýt jeho zkratu) skončil před Leclerkem.
          Bohužel u Ferrari se soustřeďují na souboj týmových kolegů, namísto toho, aby se soustředili na souboj s RedBully. 13 Jenže, to by museli nechat toho schopnějšího pilota závodit a nesnažit se zvýhodňovat tragéda.
          ¨Nějak mi přišlo, že Vettelovi nejspíše po náhlém odchodu Alonsa slíbili modré z nebe a dali mu to i do smlouvy. Jinak to není možné, aby v týmu, který chce patřit k elitě, neviděli čtyři roky to, co si už šuškají i vrabci na střechách v Horní-Dolní. 13

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No jo, celkem logická úvaha. Má jednu malou vadu. Oni ti, co přezouvali ve 12 a 13 kole (6 z 9-ti kromě Gaslyho, Albona a Hulka), jeli na 2 výměny. Podle výpočtů Pirelli (a ty se Pirelli vždy zastáváš) byla tato strategie nejrychlejší. Za ní 3 výměny, s jednou se vůbec nepočítalo. Možná spiknutí FIA a Pirelli protlačit Vettela? 12 U ostatních stájí také chtěli potopit své jezdce, nebo to opět platí výhradně pro kolegu Vettela? No, že se ptám. Vždycky to platí jen pro kolegu Vettela. U ostatních je to dobrá strategie. Kdyby jeli na jednu, nechali by Leclerca zbytečně dlouho trápit na ojeté směsi. 03
            Za tu dlouhou dobu bys mohl vědět, že druhý pitstop NIKDY a opakuji NIKDY, neznamená ztrátu strávenou v boxech. Protože nemusíš tolik šetřit papučky, můžeš na to víc tlačit. A to zvlášť pokud dostaneš měkčí rychlejší směs. Možná proto mělo Pirelli tuto strategii za rychlejší (tedy neměla být ztráta 22s, ale naopak ZISK nějakých s), přestože by piloti museli do boxů jednou navíc. Možná tento princip už znají. Pravda ty tuto blbost opakuješ jen tehdy, když zastávku navíc dostane Vettelův kolega. V opěčném případě platí konec předchozího odstavce. 03
            Takže on Leclerc mohl najet na žlutých slušný náskok. Jenže ani na těch nových gumách nějak nebyl moc rychlejší, než Seb na těch starých. Mimochodem Seb zajížděl mezi 12-20 kolem kola podobně rychlá, jako Leclerc do 10 kola. Tedy na mnohem sjetějších gumách. Asi tragéd převedl, jak se dá zacházet s gumama. Mezi 11-13 kolem stály Leclercovy kola za .... Možná proto šel měnit tak brzy. Zásadnější motivací asi byl Gaslyho a Maxův pitstop. Celkem logický postup. Tedy vlastně nestandartní, protože šlo o Leclerca, ale nějak záhadně ho volila přesně půlka pole. Háááájzlíci. 04
            A pokud jde o invektivy proti Vettelovi: Alonso nijak náhle neodešel, rádi se ho zbavili. Nikdo nepopírá, že Seb dělá příliš mnoho chyb. Ale co má Ferrari dělat? Přes ty chyby Kimiho brutálně zajezdil a s Leclercem vede 5:4 na kvaldy a bodů má taky víc. Dost slušný na tragéda. 13

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Miku, co to zase meleš?
              Já jsem zdůrazňoval, že ChL dali POUŽITÉ žluté po prvním pitstopu, zatímco všichni tebou uvádění dostali NOVÉ pneu.
              SC do strategií samozřejmě hodil vidle, ale přesto Ferrari povolalo ChL až o kolo později, čímž též ztratil.
              O žádném protlačování (ze strany FIA a Pirelli) Vettela jsem nepsal ani řádku, tak nevím, co tím chceš říci??? 17
              Pokud tu zmiňuješ dvouzastávkovou strategii Pirelli, jako nejrychlejší, pak bys ji měl porovnat s tím, co jel Leclerk.
              A v neposlední řadě bys měl vnímat, co jsem napsal původně. Mluvím o Leclerkovi, jako o lepším pilotovi z dvojice Ferrari v celém víkendu. (Tentokrát jsem měl čas a sledoval i kvaldu). Nechápu proč Ferrari poslalo ChL v Q2 znovu na trať zajet lepší čas na červených, když byl jasně postupujícím na žlutých. (Možná obava z chyby, kterou letos už jednou udělali, ale mohli mu dát vědět během posledního pokusu, že jeho kvalifikační čas na žlutých stačil a aby zvolnil).
              Tvrdím, že v případě ChL dělá chyby Ferrari. V případě SV dělá chyby Vettel.
              K poslednímu odstavci. Že se Alonsa rádi zbavili, je jen tvoje (a některých haterů) představa. Řekl bych spíše, že tlak na neumětely u Ferrari z Alonsovy strany, aby dostal konkurenceschopné auto, byl obrovský. A to jim nebylo po vůli. Protože oni jsou zvyklí vytvářet tlak na piloty. Ne opačně. 13
              Jakmile se začneš ohánět kvalifikací, není něco s tvým oblíbencem vpořádku. 18 A tak ti přeju, aby ti protěžovaný Vettel dělal stále více radosti, jak brutálně zajíždí své týmové kolegy v bojích o střed tabulky.
              Stojím si totiž za svým, že se Ferrari soustřeďuje na protěžování chybujícího tragéda v boji s jeho týmovými kolegy, namísto aby se soustředilo na boj o příčky nejvyšší. A už jim ujíždí vlak, protože díky tomu začínají prohrávat i s RedBully. 13

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                -A jaké žluté gumy mu měli dát, když nové neměl??? 12 12 12
                https://f1news.autoroad.cz/novinky/97078-analyza-sektoru-bottas-prekonal-chybujiciho-hamiltona-i-rekord-kde-ztracelo-ferrari-a-na-kolik-zastavek-se-pojede
                -povolali ho o kolo později, jelikož v tom kole měli v boxech Vettela. Kdyby tam musel za ním stát, zase by tu řešil, proč ho nechají stát v boxech za protěžovanou jedničkou. Nehledě na to, že v té době ani netušili, jestli zajede do boxů i Max.
                -dvojzastávkovou strategii jsem neurčil jako nejrychlejší já, ale PIRELLI!!! Opět se podívej na ten odkaz. Není to můj výmysl.
                -na červených startoval i Vettel. U něj to byla taky chyba? Ovšem že neeeee. Chyba to byla jen u Leclerca, u Vettela Ferrari chyby nedělá, může za to sám Vettel, jak jsi právě napsal. 12
                -odchod Alonsa má krásně popsaný v článku tady na serveru. Jestli máš redaktory za hatery Alonsa... Tohle bych si fakt nedovolil. 13
                -já se nepotřebuji ohánět kvalifikacemi, i bodů má víc. Ale je zajímavé, že ti ta kvalifikace nevadí, když se chceš ohánět tímto víkendem. 13
                -A souhlas. Začínají prohrávat i s Red Bully. Vettel, i Leclerc. Bez pomoci Vettela by před ním nedojel. Zdá se, že je asi stejný tragéd. 13

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Miku už se neztrapňuj, to jsou hrozný zvratky při slepé obhajobě Vettela a přístupu Ferrari. Žasnu co jsi schopen vytáhnout jen aby to zapadlo.

                  Píšeš že časy Leclerca stály mezi 11-13 kolem za .... ? No jasně že stály, protože s Maxem bojoval kolo na kolo o udržení pozice což se mu taky povedlo a pozici udržel! Je logické že pak soubojem ztrácíš čas, a Leclerc ten souboj alespoň vyhrál. Vettel co? Ten v tom 11 a 12 kole zabojoval s Gaslym, tam časy nezmíníš co? Ještě horší než ten Leclerc, až na to že Vettel prohrál i ten souboj s Gaslym!

                  Víš proč start na červených byla chyba jen u Leclerca? Protože Leclerc na rozdíl od Vettela na ni startovat nemusel a jeho pozice při kvalifikaci na žlutých byla luxusní! Byl v Q2 na nich první a první by na nich skončil i kdyby nedokončil kolo na těch červených. To Vettelovi první pokus na červených by ani nestačil na postup a zachránil se na poslední chvíli.

                  Že povolali Leclerca až o kolo později aby nemusel stát za Vettelem v boxech? Jako fakt? Mezi Vettelem a Leclercem bylo nějakých 16 vteřin před vyjetím SC, po tom co vyjel to nižší rychlostí stouplo na nějakých 25 s. 25s a ty tu píšeš o tom že by musel čekat, nesmysl. Pro Leclerca zaváhání Ferrari dopadlo v tu chvíli nejhůře jak mohlo, skončil poslední z těch 6 vpředu.

                  S Alonsem potvrzuješ jen tvou křeč, toho nemá cenu s tebou řešit protože je jasné že Ferrari mu neustále nabízelo kontrakt myslím až do roku 2019, jenže Alonso to nechtěl jen tak až pohár přetekl. Pak se věci náhle daly do pohybu a konec byl tady. To že Alonso měl oprávněné nároky na chod týmu po pěti letech myslím Ferrari dokazuje více než dost.

                  Jo a vytahovat to že Vettel vede na body proti Leclercovi když každý soudný ví jak by to bylo nebýt okolností a protěžovaného Vettela, to je taky dobrý. 3 body rozdílu při házení Leclerca pod autobus vážně neohromí.

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    12
                    -Aha. Leclerc bojoval s Maxem 3 kola? Hups, to mi tedy drtivá většina toho tří kolového souboje unikla. Máš někde video? Rád bych to viděl celé. 12 Každopádně Leclerc nebyl schopný Vettelovi ujet. A to na těch gumách Vettel vydržel o polovinu dýl. Takže se tu prosím neztrapňuj nějakým soubojem. V tom závodě byl prostě Vettel rychlejší, což ti musí být nepříjemné, když podle tebe dostává nakládačku. 03
                    -A jsi si jistý, že by Vettel nezajel slušný čas v Q2 i na žlutých? Ono , že se mu nepovede jedno kolo ještě neznamená, že se nepovede druhé. Jestliže podle tebe byla pozice Leclerca luxusní, bylo jistě dost prostoru na stejnou pizici u Vettela.Tedy volba byla v obou případech. Hlavně když u jednoho to brutální chyba je, u druhého vlastně vůbec žádná není. Taková typická tvá objektivita.
                    -Nevím, jestli by stihli přezout Vettela a nachystat druhé gumy. Možná jo. Každopádně by to dopadlo kritikou i v případě,že by Leclerca přezuli, Maxe ne a ten by jim ujel a dojel před nimi. Stejně byste v tom viděli snahu dostat Leclerca za Vettela. Protože tak jako tak by za Vettelem skončil.
                    -Najdi si ten článek. Není to pohled můj, ale redakce. Jestli je máš za hatery Alonsa, není to můj problém.
                    -Nepotřebuji nikoho ohromovat. 13

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Leclerc s Maxem bojoval celý závod než se před něj tou opomenutou zastávkou v boxech Max dostal, ale od 10 kola se Verstappen už dokázal dostat už přímo k souboji kolo na kolo, tam je logické že jeho obranné manévry a defenzivní stopy začnou dost promítat v čase na kolo. Však si prohlídni ty šasy když se kolo na kolo dostal Gasly k Vettelovi. Ten to neustál.

                      Já se tím soubojem ztrapňuju, Vettelovi nedokázal ujet a pro mě je to nepříjemné? Co to plácáš, to už jinak neumíš psát než aby jsi se snažil někoho dloubnout? Leclerc přece dělal co měl, byl na třetím místě a když Mercedes ujel během chvíle tak se plně soustředil na udržení té jeho nejlepší pozice za Merglama. Byl to pěkný souboj a ty tu s těma kecama ze sebe děláš jen zakomplexovanýho hlupáka.

                      Vettel čas na žlutých? No on to zkoušel v Q1, v prvním kole ztratil na Leclerca přes 0,526, v druhém 0,365 . Pro jistotu se právě Vettel musel jistit dalším výjezdem na červených. Nedivím se že pak už do toho raději nešel. V Q2 ztratil na Leclerca nejprve 0,883, pak 0,477. V Q3 pak 0,171 a 0,648. Prostě Vettel byl proti Leclercovi marný.

                      Při rozdíle 25s spekulovat jestli by stihli oba přezout je hovadina. A nejlepší odpověď na to proč měli Leclerca přezout je ta že pokud by to udělal Verstappen tak oni by to pak udělali taky, tak se totiž stalo. Z toho vyplývá že v tu chvíli si byli vědomí toho že přezout je prostě lepší než nepřezout. To že Max přezuje když Leclerc ne bylo jasné. Proto neměli jinou možnost, vybrali si tu pro Leclerca nejhorší možnou. To není o objektivitě, to je o logice!

                      Článek znám a právě přesně popisuje jak chtěli aby Alonso jen slepě podepsal, Alonso chtěl ale změny, až přeteklo. Nebyl to proces jak by se rádi zbavili Alonsa, lžeš. Schováváš se za článek redakce, ale nikdo tu nemá problém s tím článkem, jen s tvým pohledem který je uplně jiný. Tak se za něj nemusíš schovávat, ten ti nepomůže.

                      Ani nemůžeš, od Vettela ti prostě schází munice který ačkoliv se těší roli jedničky tak výsledkově to fakt není vidět.

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Tak tohle je kabinetní ukázka diskuze s Mikem17. On si vybere pár věcí, které ještě překroutí a pak bagatelizuje fakta. 02
                        Situsi, podle mne jsi přesně vystihl podstatu, tak to tu nebudu psát jinými slovy. 11

                        + 3 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jo, bagatelizuju fakta. Mají souboj v jedné zatáčce uprostřed okruhu, tak to ovlivnilo časy jeho 3 kol. 12
                          Nebo myslíš taková, jak v Korei rozbil Webber svůj vůz o zeď a ty tomu řekneš "lízl zeď" a jeho odstoupení nemělo vliv na zisk titulu? Ještě to bereš jako příklad toho, jak drsnou týmovou režii mu RB dával.
                          Ale že za celý první stint nedokázal Leclerc ujet Vettelovi (ani Verspaeenovi z Gaslym) ani o 2s, ikdyž měl čistý vzduch, to ignorujete asi omylem. Hlavně, že Vettela zajíždí. 12 12 12
                          Že startovali na žlutých oba, vůbec nebagatelizujete. Jen je to u jednoho podraz, u druhého výhoda ne? 12

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Komisaři se zase spikli proti Ferrari a jeho jezdci zcela nezaviněně dali pentli 10s a dva trestné body. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama