DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes postaru, Bottas s přehledem zdolal Hamiltona

Sedmdesátá sezóna Formule 1 se přiblížila tisícímu závodu v historii. Po předsezónních testech se čekala vyrovnanější bitva, ale nakonec se radoval Mercedes, i když v pořadí obráceném toho, na jaké jsme byli zvyklí v loňském roce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes postaru, Bottas s přehledem zdolal Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 19.03.2019 15:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2019 12:02
Nejlepší motor v poli? To se ti zdálo kdy? Ty… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 17.03.2019 12:44
12 12 12 12 12 Kde jsi mne vyzval? … »
» snebka (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2019 15:02
Koukám, že je tady zase výživná diskuze. Tak se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Double je určitě pro Mercedes skvělej začátek. Záhadou je proč bylo Ferrari tak pomalé? Problém s nastavením či co? Netušim. Jediný co mě u Mercedesu v závodě zaskočilo byla strategie pro Hamiltona, absolutně jsem nechápal proč vykrývali Vettela, když měl Ham v době zajetí Vettela do boxů náskok na Vettela cca 4 sec. Zde bych taky viděl důvod proč byl Ham potom pomalejší a proč se na něj dotáhnul Ver, tohle Mercedes nezvládnul ačkoli se defacto nic nestalo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tuhle strategii jsme upřímně nechápal ani u Hamiltona ani u Vettela. Vědělo se že v Austrálii je nejlepší jednozastávková strategie - 20-25 kol s kvali-gumama, a zbytek na tvrdejch. A k tomu odstup Ferrari na Mercedes byl tak velký, že bylo zřejmé že undercut se nemůže konat, Tekže Vettelova brzká zastávka a střední směs byl nesmysl, a Hamiltonovo stínování rovněž.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Souhlasím s kolegy airwar1939 a s snebka je to první závod,ale je tu to velké ale...jak to bude vypadat v polovině sezóny....kolegové budou se mnou souhlasit,že náznaky tu jsou bitva bude to je fakt a do ní nebude jen kecat Mercedes a Ferrari,ale je tu to co jsem říkal už loni pokud dostane Red Bull slušný motor tak bude on co do toho bude kecat a to dost....koukejte na to RB + Honda 3.místo a cca. 0,30 sekund k tomu...to je o co to jde....a co se týká souboje jak říkal Honza komentátor měly ho stáhnout a dopřát mu to nejrychlejší kolo zkusit...aspoň něco....tak snad se dotáhnou na MB to Ferrari je snad prokleté.... 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nad možností stáhnout v závěru Leclerca a na nových pneu mu umožnit rychlé kolo, jsem se také zamýšlel. Pokud by to vyšlo, získali by v podstatě dva body navíc, ale také to vyjít nemuselo, Ferrari bylo včera za Mercedesem v průměru o 1-1,5 sekundy pomalejší. A také se mohlo něco podělat, chyba při zastávce, povolené kolo, při náročnějším režimu se mohl pokazit motor, Vystavovat se v prvním závodě tomuto riziku, mě příjde nepřiměřené.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hurthys

    hurthys

    89.177.136.XXX
    Pokud to Leclerkovi vydrží, bude letos Vettel pod enormním tlakem. Protěžovat jedničku se nedá donekonečna a fanoušci a média si to narovnání podmínek prostě vydupají. Paralela s rokem 2007 u McLarenu není náhodná.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A oni dnes Vettela nějak protěžovali? Fakticky vzato, Ferrari chybnou strategií pokazili Vettelovi závod a umožnili být LeClercovi v závěru rychlejší. Takže kdyby pak povolili prohození pozic, musel by si Seb připadat, že ho tým potopil.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    185.151.252.XXX
    Koukám, že je tady zase výživná diskuze. Tak se také pokusím připojit svůj názor. Bottas vyhrál zcela zaslouženě a myslím, že by se mu to povedlo i kdyby neměl Hamilton problémy s podlahou. Jezdec dne.

    Pak je tu jeden z hlavních bodů diskuze Vettel x Leclerc. Monačan měl slušný start, ale byl trochu ambiciózní a vyvezl se mimo trať, těžko říct jaký to mělo vliv na jeho stav pneumatik, ale faktem je že pak na první čtyřku zkrátka nestačil. To že podobně jako Verstappen zůstal déle venku se ukázalo být výhodou a byl proto rychlejší než podle mě celkem frustrovaný Vettel. Já myslím, že tah Binotta byl správný. S konfigurací tratě v Austrálii by měl Leclerc problém předjet stejné auto a akorát by riskoval nechtěnou kolizi. Pro Ferrari bylo důležité dojet. Myslím, že Leclerc to pochopil.

    Celkově je celkem zbytečné soudit po prvním závodě zbývá jich ještě 20. Jak to bylo loni? McLaren pátý? Do konce roku se možná dotáhne na Redbull! Stejně tak zrovna o Leclercovi se po prvních třech závodech říkalo jak je přeceňovaný. Jistě boj o titul je důležitý od prvního závodu, ale já sám hodnotím jak na tom kdo je až po pár závodech, respektive na startu evropské části sezóny 04

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Hamilton prohrál závod, u něho velmi často opakující se chybou a to špatným - pomalým startem. Kdyby se mu start povedl , jel by jak Botas. Podlaha s tím dle mne nemá co dělat.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Je jasné, že u FERRARI je momentálně největším průserem to netypické oranžové zbarvení, které přináší týmu i jeho příznivcům jenom smůlu. Pokud nedojde ke změně ve vítěznou rudou,..tak bohužel popeláři,.. 12 12 12,.. 02

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Závod potvrdil, že každá změna pravidel rozředí pole, a tudíž se dojíždí z většími rozestupy. Takže pokud chtěla FIA nudnější závody, tak se to podařilo.

    A co si FIA za rámeček rozhodně nedá je to procesí, co se vytvořilo za pomalým Hulkenbergem, jestli tohle měl být výsledek aero změn pro usnadnění předjetí tak potěš koště. 12

    Pokud jde o samotný závod, za zmínku stojí snad jen "souboj" Maxe a Lewise. A pak TR u Ferrari v prvním závodě. Ale jinak to byl klasický první závod, počítám že první třetinu sezony se to bude pokud jde o výkonnost hodně přelévat, jak bude kdo zvládat vylepšovat. Jen doufám, že se čelo srovná dříve. než bude šampionát rozhodnutý.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Gasly je velké zklamání, s měkkýma pneu čerstvýma nebyl schopný předjet STR, to je fakt ostuda, co je další velké zklamání je Ferrari - psal jsem to tu během zimních testů, že necháp proč hned v Austrálii budou stavět na Vettela a vehementně mi tu Daaviid23 psal, že to tak nebude, a dnes? fraška, nechápu proč Leclerca neenchali, tohle jen podthruje mizérii Vettela u Ferrari. Jinak Norris měl závod dobře rozjetý, ale ztratil to na Givoinazzim a špatném managementu pneu. Bottas odvedl skvělou práci a ukázal, že na to má, Ocon se hořko těžko usmíval a Toto moc upřímnou radost neměl, snad ho nechají být 03 jinak musím říct, že je pro mě Honda velkým zklamáním, během testů jsme tu slyšeli, jak jsou na tom luxusně a dnes 3 místo, když se Ferrari samo utrápilo a Mercedes s Hamem neměli dobrou strategii, přesto je nedokázal předjet na lepších pneu, nemluvě o tom, že další nejlepší Honda byla 10, tohle jestli je nejlepší motor v poli, tak to klobouk dolů Miku a Helmute 17

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nejlepší motor v poli? To se ti zdálo kdy? Ty míváš nějaké halucinace? 12
      No každopádně na nejhorší motor v poli (což ty opravdu tvrdíš) je bedna slušný flek. Lepší výsledek, než loni s Renaultem. 12 A jo, škoda u STR a Gaslyho, že tam nějaké žluté auto brzdilo celé pole. A hned za nimi jel další vláček v čele s oranžovým autem. Vidím, že jako správný odborník víš, že nejkvalitnější auto se pozná podle toho, že ho ostatní nedokáží v Melbourne předjet. 12
      Nechceš nám ještě povykládat něco o tom, jak budou jezdci Hondy stát u kouřících vozů a koukat smutně na konkurenci? Zatím je to Honda:Renault 16:6. Tak přeji hodně zdaru.
      Sorry, sám sis o to řekl, tak dnes prosím nefňukej, že na tebe reaguju. 03

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.33.XXX
        Kde jsem tě vyzval, aby si na to reagoval? zřejmě máš nějaký problém na mě neustále reagovat a psát nesmysly, no dle prohlášení RB a STR to vypadalo na nejlepší motor v poli viz: Honda je raketa, porazíme Mercedes 03 Pokud se nepletu, tak RB vyhrál v Číně minulý rok, pokud to letos nezopakují, znamená to, že jsou na tom hůře, když teď jsou podle tebe na tom lépe? Miku, zase si nevidíš do pusy a už mě to vážně nebaví, mimochodem pokud jsem viděl stejný závod, tak Haas Magnussena dělala vláček, ne Hulk a další, vláček Govinazii - Norris snad vedl Govinazzi, tohle je od tebe trapné a smutné, snažíš se kopat a kopeš jen vlastně do sebe, je fakt smutný, že tomu vůbec nerozumíš a to si ještě včera vehmentně tvrdil, jak si nepsal, že na tom budou lépe, že budou na stejné pozici, jen si to psal k součástkám na motor a zase to převracíš, mohl by si dělat nového Hlemuta, takový šašek se jen nevidí 04

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          12 12 12 12 12
          Kde jsi mne vyzval? Tady: "...to klobouk dolů Miku a Helmute"
          Nechceš, abych na tebe reagoval? Nezmiňuj mne. Je to na tebe moc složité? Je pro tebe velký šok, že když se do mne navezeš, tak reaguju? Co proboha čekáš? 20
          Nevím, co jsi kde četl, ale o nejlepším motoru Hondy, jsem od nikoho nic nečetl. A už vůbec jsem to nezmínil já. Nějaká citace? Opět nebude že? Tradiční výcuc z prstíku, aby ses udělal zajímavým.
          Jo, je možné, že Hulk nechával od Magnussena schválě mezeru, na konci přes 5s. Ale jestli koukám dobře, od půlky závodu byl Norris 3 místa a přes 20s před Giovanazzim. Před ním nebyl nikdo, 35s za Gaslym (na konci). Za ním Perez s Albonem. Nejdřív se ztrátou, na konci do 1s. Tak co máš s Giovannazim? Čemu na tom nerozumím? Že ty dva nebrzdil, byl rychlejší, jen náhodu je měl 1s za sebou a přes sebou půl kola mezery? 12
          Já nevím jak tobě, ale mně fakt připadá, že je na tom RB výkonově stejně jak byl. Tedy s podporou, jaké se mu dostává je na tom líp, se slušnými vyhlídkami do budoucnosti. Přesně co jsem si myslel. Chápu, že se ti to nelíbí. Ale co já s tím? 03

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama