DISKUZE K ČLÁNKU Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO

Sezóna 2018 je historií, poslední setkání startovního pole proběhlo pod měnící se oblohou ve Sjednocených Arabských Emirátech v Abú Zabí. Triumf si odváží čerstvý mistr světa Lewis Hamilton, jemuž závěr sezóny vyšel nadmíru dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 27.11.2018 16:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 25.11.2018 16:48
Parádní moment http://streamable.com/yr02j 01 »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.11.2018 17:27
Díky Fernando, za svkělé momenty a vzponíky,… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.11.2018 17:42
Tak nám skončila další sezona. Za mě osobně bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    Expert Mike nám tu předvedl jeho umění - STR s Hondou na tom lépe než loni s Renaultem ... ok letos 33 bodů, loni 53, letos 8 a 9 trestů za nové PU a loni 2 a 2 tuším .. ano Miku, tobě to prostě jde 03

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Asi jsi jediný, kdo nepochopil, že se bavím o závodě v Abu Dhabi. Nejspíš právě proto jsem napsal OPĚT líp jak loni. 12 13

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        95.82.135.XXX
        Miku tímhle ot už nezakecáš, už od Číny tu tvrdíš, jak STR skončí před McL a Honda je daleko lepší než Renault a se STR získá víc bodů, prostě ses hodně sekl, v pohodě chápu, nerozumíš F1, ale tak alespoň přiznej, že si se sekl 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Po Bahrajnu jsem si myslel, že TR získá bodů víc. V tom jsem se sekl. Uznávám.
          Tak si připomeňme loňské diskuse: Byly tu řeči o tom, jak bude STR suverénně poslední a dojíždět kolo za posledním, pokud vůbec dojede. Byly tu řeči, jak bude Mclaren bojovat s Red Bullem. A byl tu výsměch, když jsem tvrdil, že k Hondě přejde i RB.
          Co ty, přiznáš že ses ve všem sekl? 03
          Líbí se mi, jak moc F1 rozumíš ty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            95.82.135.XXX
            Miku, já jsem, ale netvrdil, že STR bude jasně poslední, stejně jako jsem netvrdil, že bude bojovat s RB, já jsem říkal, že STR si s Hondou nepolepší a to se i stalo, stejně jako jsem říkal, že bych si PŘÁL, abych McLaren bojoval s RB, ale že to nejspíše neklapne první rok po změne dodavatele PJ, výsměch byl, ale směrem RB, to si špatně pochopil, protože i nedávno Marko tvrdil, jak Honda bude 10kw za Ferrari a Mercedesem 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně. Loni jste se mi smáli, když jsem tvrdil, že si STR pohorší pouze nepatrně, proti tomu, co předvádělo na konci sezony. A najednou se k tomu nikdo nehlásí. Když jsme zpochybňovali, že Mclaren nebude bojovat s RB, byli jsme hateři. najednou to nikdo netvrdil.
              Já jsem spokojen. Loni tato jezdecká dvojice nevyjezdila jediný bod, letos se jim to povedlo a místo poslednícha předposledních míst jezdí těsně za body. Tedy jsem se pletl. Uznávám. Jezdí líp, než jsem předpovídal. 12

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              "kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019?"
              Hádej, čí to jsou slova?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mercedes přišel s vychytávkou která mu přinese nemalou výhodu. Do testů pneumatik které teď po konci sezony přijdou nesmíte nasadit nic k vývoji, to znamená nic co nespatřilo světlo světa v letošních závodech. Jenže Mercedes odjel poslední závod se senzory na podvozku který teď může použít, a získá tak zajímavá data z nových pneu. Teda tak nějak jsem to pochopil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To by se mělo do budoucna ošetřit, protože přiští rok by mohli někteří nasadit na poslední závod nasadit pneumatikouvou mulu. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Letos bych řekl že to bylo hodně o jezdcích, v první polovině sezony bylo Ferrari nejlepší, pak Mercedes a RB, ale Lewis podával super výkony, takže se udržel v kontaktu, v druhé polovině už byly M a F velmi vyrovnaní, a v poslední třetině bych řekl že je dotáhl, možná i malinko přeskočil RB, zvláště pokud jde o práci s pneu. Ale Lewis z toho co měl dokázal zjevně dostat nejvíc, Seb bohužel odjel jen slušný nadprůměr ale to nestačilo. Kimi a Valteri občas lépe, občas hůře, prostě průměr. U Maxe je otázka co dál, první sezona byla průměr, dělal dost chyb, v poslední třetině se Lewisovi a Sebovi vyrovnal, přesto tam bylo stále pár excesů (Japonsko, Brazilie).

    Uvidíme co příští sezona, pokud by čelo bylo takto vyrovnané jako na konci roku, bylo by to super a bylo by to opět o jezdcích.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Dobré hodnocení. Bylo to o jezdcích a Ham fenomenále a Max se po děsném začátku postavil na nohy velmi dobře, druhá polovina sezony byla od něj velice dobrá. U Bottase jsem velice zklamaný, ti co si cení "wingmanství" vysoko tak možná budou spokojeni, já ne. Myslím že jeho výkony a psychika jdou již ruku v ruce jako balvan co se vzájemně táhnou ke dnu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Bottas je lepší průměr, na to jezdit na špici a hlavně trvale podávat super výkony prostě nemá. To že dokázal potlačit své ego a několikrát pomohl svému schopnějšímu kolegovi v týmu, vnímám jako pozitivum. Není to jen o tom poslechnout tým, ale umět si přiznat že tvůj kolega je lepší.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mylím že KR, Vettel ani Botas nedosahují jezdeckých kvalit Hamiltona. Imho , kdyby seděl LH ve Ferrari, vyhrálo by Ferrari. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            zajímavá myšlenka. jen škoda, že se nikdy nedozvíme, zda by to tak opravdu fungovalo 03 navíc by hrozně moc záviselo na tom, kdo by seděl proti němu v tom mercedesu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Já myslím že to tak je. Pravda, nelze to 100% dokázat, ale jsou věci které to minimálně naznačují.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Při pohledu na tabulku jde vidět že nadvláda motorů Mercedes skončila. Všechny týmy s motory Mercedes si bodově oproti minulému roku pohoršily, Williams shodou okolností stejně jako FI ztratil 76 bodů (FI celkově). Oproti tomu všechny týmy s motory Renault a Ferrari si polepšily (Ren +65, RB +51, Fer +49, Haas +46, Sau +43, McL +32), kdo si ještě pohoršil bylo TR s Hondou (-20), které spadlo na předposlední příčku. Honda se lepší, ale na konci sezony kdy bez penalizací chtěla ukázat dobrou formu to moc nevyšlo, osobně RedBullu pro příští rok věřím trochu méně než kdyby zůstali s Renaultem, na druhou stranu pro budoucnost to může být (a myslím že bude) zlatý důl.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      S tou Hondou alá RB souhlas. Dovolím si ale už tvrdit, že Honda nebude mít nikdy nejlepší motor.( což neznamená že nemohou být mistry světa) Jasně , je to odhad, spekulace, bohužel jim vše strašně dlouho trvá. F a M jsou jinde, takže myslím, že to tak bude.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.250.XXX
      Neni to o motorech, ale o aerodynamice. Sauber, RB, McL, Williams to jasne dokazuji. Tvuj koment je tendencni. Renault konecne maknul na sasi a je konecne na slusne pozici. Motor je prozatim nemastny, neslany ako lonsky rok. Pristi rok uvidime kam se posunou, ale nevypada to nijak extra nadejne dle toho co predvedli v druhe polovine roku s C-spec.
      Hodnotit motor TR podle bodu je nesmysl stejne jako u Williamsu. TR ma rychlejsi auto nez McL a to chteli. Cil si tak asi splnili, at se to libi nebo ne. To ze Mike nebo nekdo jiny cekal boj s RB je hloupost a s ostatnimi tymy ve stredu bojovalo. Po Sauberu jsou asi druhym velkym prekvapenim.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já přednesl fakta kdo si jak bodově polepšil či pohoršil, myslím že motory se sbližují a Ferrari Mercedes možná už i dostalo. Body týmů Ferrari, Mercedesu a Renaultu to podle mě dokazují. Co se týče Hondy, sami přiznali že konec sezony přineslo zklamání a že je čeká ještě hodně práce, s tím mohu jen souhlasit protože ty poslední závody bez penalizací jeli pomalu jak McLaren který se už dlouho orientuje na budoucí rok a je na tom hodně zle, navíc to Hondě ani nevydrželo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jen upřesním. Loni jsem předpovídal, že se TR proti konci loňské sezony zhorší pouze nepatrně. Mé očekávání tedy překonali. Dotažení RB jsem nepředpokládal ani v nejdivočejších snech. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama