DISKUZE K ČLÁNKU Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO

Sezóna 2018 je historií, poslední setkání startovního pole proběhlo pod měnící se oblohou ve Sjednocených Arabských Emirátech v Abú Zabí. Triumf si odváží čerstvý mistr světa Lewis Hamilton, jemuž závěr sezóny vyšel nadmíru dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závod odstartovala dramatická nehoda, skončil opět triumfem staronového mistra světa +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 27.11.2018 16:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 25.11.2018 16:48
Parádní moment http://streamable.com/yr02j 01 »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.11.2018 17:27
Díky Fernando, za svkělé momenty a vzponíky,… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.11.2018 17:42
Tak nám skončila další sezona. Za mě osobně bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • huhukoktejl

                  huhukoktejl

                  46.135.104.XXX
                  A kdy naposledy letici formule nekomu urizla hlavu, aby mu halo zachranilo zivot? Stejna argumentace co uvadis ty ...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Nikdy. Ale hodněkrát to bylo o centimetry. A kolikrát někdo MÁLEM uhořel? Jo, skoro "to samé".

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel003302

                      uzivatel003302

                      109.105.39.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        V historii jsou případy, kdy by to život zachránilo. Sice je to dávno, ale byly.
                        A až se to stane znovu (ona je to jen otázka času, je to jen o pravděpodobnosti a počtu "pokusů") , tak se řekně co?
                        "Jééé, sorry. Ono to vypadalo zbytečně a nebylo. Tak sorry děti, tatínek mohl žít, ale my se spletli. užijte si život bez něj, to se prostě stává."
                        Není to trochu zbytečné je proto, že má někdo trochu blbý pocit z estetiky? Já jsem trochu moc racionálně založení. Mě život za vzhled nikdy stát nebude.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Však to taky nebyl účel halo aby vylepšovalo bezpečnost v tomto případě. Naopak to byla pro halo nejhorší možná situace která mohla nastat. Úspěšnou tu situaci nazývám proto, protože i když to byla pro halo nejhorší možná situace, tak jezdci neuškodilo.
          Jinak maršálové čekali na pokyn doktora, který musel zkontrolovat stav jezdce jestli nemá například něco s páteří a neuškodí mu převrácení formule na kola.
          Věř mi, že kdyby se opravdu stalo to, že by formule začala hořet, (jakože to je velmi nepravděpodobné) tak se všichni budou chovat jinak. Jezdec by se snažil dostat ven a maršálové by se snažili dostat jezdce ven.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            146.102.203.XXX
            Problém je, že se dnes ukázalo, že ačkoli je použití přikázáno pravidly, tak jeho použití zároveň porušuje pravidla. Pořád je totiž v pravidlech taková ta věc, že se pilot musí být schopen dostat z vozu během pěti sekund. A dnes nejen, že se ukázalo, že pokud je formule "hlavou" dolů, tak se z formule během pěti sekund nedostane. On se z ní bez cizí pomoci nedostane vůbec. Tohle zdaleka nebyla ta nejhorší situace, která může na okruhu nastat pro halo. A modleme se, aby nepřišla chvíle, kdy to někoho bude stát život stejně tak, jako v posledních 20 letech nepřišla chvíle, kdy by halo někomu život zachránit mohlo.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              193.86.205.XXX
              jen počkejte až sem dorazí Mike17, ten vám to vysvětlí 18
              za mě souhlas. HALO je k ničemu a v tomhle případě je i naopak nebezpečné = zrušit. ale bohužel to neprojde 05

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ok. Chceš mi říct, že by se Hulk dostal z vozu do 5s i bez Hallo? 03
                To měření se provádí za určitých podmínek.
                Situaci, kdy Hallo mohlo pomoct jsme viděli letos a skoro každou sezonu vidíme situace, kdy pilotovu hlavu minulo něco o centimetry. A ty komentáře, že by mohlo začít hořet mám brát vážně? Kdy naposledy jsi viděl hořet vůz po nehodě? Já si vzpomínám na rok 1976. Znalci zlatých 70-tých jistě najdou něco o fous novějšího, ale do posledního čtvrtstoletí se to asi nevejde. Takže tu srovnáváte něco, co každou sezonu může mít smysl s něčím, co se pravděpodobně nestane ani za sto let. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel003302

                  uzivatel003302

                  109.105.39.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Dělali spoustu testů, které prokázaly, že rizika v F1 mnohonásobně snižuje, než zvyšuje. V závodech je to zřejmé. Situací, kdo to bylo o fous s hlavou pilota, už jsme viděli několik. Situaci, kdy by Hallo uškodilo žádnou.
                    -sami piloti to popřeli, možná se vyjímka najde, ale nikdo s tím evidentně problém nemá
                    -Je to buřt. Pár vteřin nastupování nebo vystupování nikoho nezabije.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel003302

                      uzivatel003302

                      77.240.186.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Omezení rychlosti se děje pořád. Skrz předpisy. nebyl by problém dělat vozy, co zajedou okruh o několik sekund rychleji.
                        Nevím, kde vidíš střechu a sklo. Nevím o tom, že formule znamená bez konstrukcí. To by jsme se mohli bavit o tom, jetli u formule mají být vyšší bočnice, nebo další věci. Podívej se, čemu se říkalo formule před 60-70 lety a srovnej to s tím, co jezdilo loni (ještě bez Hallo). Najdeš tam něco společného?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  77.48.94.XXX
                  já věděl, že se objevíš 18. stejně tak vím, že se v tomhle nikdy neshodneme, ale to vůbec nevadí.
                  u HALO mě štve ještě jedna věc. nainstalovala se v F1, kde jezdí dospělí, kteří vědí, do čeho jdou a v nižších sériích, kde jezdí "děti" jsou bez téhle ochrany. tam bych ji klidně "skousnul". je to jako s mřížkami na helmách hokejistů. mladí s ochranou, dospělí již sami usoudí, zda ano či ne. a světe div se - 99,9% hráčů mřížku sundá okamžitě, jak jim to pravidla dovolí.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jasně, neshodneme, ale to k tomu patří. Nemůžeme mít stejný názor na vše.
                    Hokejisti také vědi, do čeho jdou. Nikdo jim nevyčítá chrániče a helmy. Mřížky sice dospělí nemají (ony jim život nijak nechrání, maximálně ochrání zuby nebo nějakou zlomeninu), ale helmy ano. Když se zaváděly, bylo to ty samé řeči. Stejně tak v F1, když se zaváděly pásy. Spousta komentářů, jak je nebezpečné jezdit s nimi. A někteří je odmítali mít, než to bylo povinné.
                    Dobrovolné to udělat nemůžeš, něco to váží a bez něj by bylo auto rychlejší. Nedal by si to nikdo. Stejně tak bys mohl dát na výběr, že kokpit může být z "papíru" a auto bude pak lehčía rychlejší. Všichni by přešli na papír a život by riskli.
                    Ale souhlas s tím, že to mohli zavést nejdřív u nižších soutěží. když jsem viděl tu nehodu holky v Macau, ta by to jistě ocenila. Možná nemusela mít zlomený obratel s rizikem ochrnutí.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • tom11

                      tom11

                      193.86.205.XXX
                      je fajn, že se shodneme na tom, že se v tomhle neshodnem 03 ve shodě jsme i v tom, že je to vlastně správně. podle mě je nutné najít "kompromis" ( lepší slovo mě teď nenapadá ) mezi bezpečností na nějaké "ideální" úrovni a rozumným rizikem. osobně se mi zdá, že nyní je bezpečnost modlou, která ospravedlní prakticky cokoli. v běžném provozu je to tak v pořádku, ale při závodech....
                      a vidíš, na tu holčinu jsem při tom vlastně zapomněl. zrovna teď hlásili ve zprávách, že ji dneska pustili z nemocnice. to je super!!!

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Na tom se celkem shodneme, je pro mne Hallo není zas tak brutální zásah do artaktivity. Když se podívám na vozy Indy, tak je F1 pořád nádherná.
                        Vypadá to, že bude snad i bez následků. To se mi zdá jako zázrak. Stejně, jako že to neodnesl nikdo na té tribuně.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Viděli jsme letos desítky bouraček. Kolikrát někdo vylezl do 5s? 20

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama