Citace:"Všiml si někdo, že od chvíle, kdy Ricciardo ohlásil přestup k Renaultu, jde jeho "výkonnost" dolů a stejně tak ho postihuje jeden problém se spolehlivostí auta za druhým? Zato Max ožil."
Reakce Mika17-citace:"Je zajímavé, že opět vidíš problémy jen u Ricciho, že postihují Maxe úplně stejně, se ti nehodí.
A jeho výkonnost? V Q3 Ricci Maxe porazil regulérně podruhé. Poprvé v Baku. Tedy před a po 1:1. V závodech dojel před ním 3x. V Austrálii, kdy Max udělal hodiny, propadl se na 8-mé místo a poškodil auto. V Číně, kde Max sestřelil Vettela a poškodil si auto a v Monaku, kde si Max podělal kvaldu a startoval zezadu. Jinak je Max kontinuálně téměř vždy rychlejší, o jejich vzájemném umístění rozdhodují Maxovy chyby. Tedy nevím, co s tím má zase společného Red Bull. Zakázal Maxovi dělat chyby, aby potrestal Ricciho?"
A já se už pokolikáté ptám!!!
Jak souvisí Maxovy chyby s obrovským nárůstem Ricciardových odstoupení? A jak souvisí Maxovy kvalifikace s nárůstem odstoupení Ricciho?
Ano, je logické, že když jeden z pilotů nedojede 4x ze sedmi závodů, ten druhý získá své body a někdy i "jeho" body a pak je jednoduché smazat jeho náskok, případně se dostat před něj.
To je vše, co jsem svým postřehem chtěl říci. Stejně tak je logické, že když jeden z pilotů koliduje každý druhý závod, či dostává penalizace, jeho body seberou soupeři a týmový kolega. Rozdíl je jen v tom, že za chyby a penalizace si může jen pilot sám a za poruchy vedoucí k odstoupení může tým.
Tak že nějaké tebou vymyšlené zakazování dělat chyby mě ani nenapadlo, těmito kravinami s oblibou argumentuješ ty. A ještě jsi přesvědčen, jak úžasně vyvracíš názory druhých.
Další reakce byly už jen na tvé úhybné manévry a snahu dostat diskuzi jinam. Aby se diskutovalo o kolizích a tradičně - kvalifikacích (k těm se vždy uchýlíš, když nevíš kudy kam).
A ano Alonso ohlásil přestup a hned má více problémů s autem. Zajímavá souvislost a dokonce i podobnost. Nemyslíš?
Nemůže se náhodou stát, že odcházející piloti jsou pro tým neperspektivní a už se jim nevěnuje tak velká pozornost? Nemůže tato ztráta "pozornosti" znamenat i větší problémy s autem, případně horší výkonnost? Nemůže se stát, že třeba na autech těchto pilotů týmy zkouší kolik vydrží součástky v závodním režimu? Jakési "hop, nebo trop? Nemůže se stát, že tito piloti jsou odsunuti do rolí dvojek?
Vím, že tyto argumenty na tebe neplatí, protože vytáhneš svou opřes bvyklou frázi o tom, jak každý tým bojuje do poslední chvíle o body a peníze a byli by hloupí, kdyby jednoho z pilotů takto "poškozovali". A to oni nejsou, že? Ale možná, že se tu najde někdo, kdo si to přečte a řekne si: Něco na tom může být. Indicie tyto doměnky potvrzují.
A Monako? O tom je s tebou zbytečné diskutovat. Když jsi ani po letošku nepochopil, že se tam nedá předjíždět a že i Ricci s poškozeným autem, bez výkonu, dokáže za sebou v pohodě udržet Vettela s Ferrari, na které v tu dobu neměly ani Mercedesy. Tak jaké důkazy o závodění mi chceš dávat z loňska? Šlo pouze o to, přes boxy vyměnit vedoucího Kimiho za druhého Vettela. Co v tomto spatřuješ za férové závodění, nechápu. Ale tvoje chápání logiky a férovosti je značně odlišné o mého.