DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je po vítězství v Singapuru opět blíž pátému titulu +VIDEO

Kde má vlastně Mercedes slabé místo? Podle prognóz to mělo být právě v Singapuru, jenže způsob, jakým Hamilton vyškolil soupeře nabízí debatu o tom, zda už není o titulu rozhodnuto. Až na jeden maličký moment byl král Lewis absolutně neohrožen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton je po vítězství v Singapuru opět blíž pátému titulu +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 19.09.2018 09:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 16.09.2018 16:45
Co dodat, bravo Ham, bravo Verstappen, bravo… »
» Hr3bec (Hlasovali 5 lidé) 16.09.2018 16:53
A zase se jednou ukázalo, že nemít velkohubé… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 16.09.2018 17:54
Po takovémhle výkonu jako dneska musí nezaujatý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.159.XXX
          Hele to nemehlo má čtyři tituly a ze vzduchu si je fakt nevyčarovalo. Na druhou stranu je vidět že tlak legendární maranellské stáje je úplně někde jinde než tlak v limonádovém týmu. Vettel ho prostě nezvládá, ale není první ani poslední. Nakonec i Alonsa Ferrari docela semlelo a to je drsoň superdrsoň

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.245.XXX
            4 tituly, kdy měl auto dominantní, ALonso když jel o titluy tak bojoval těsně s Mclarenem a Ferrari, Vettel bojoval sám se sebou ty roky co vyhrál tituly, kdyby měl ALonso techniku co má letos Vettel, tak ty tituly Ferrari zase má 14

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Závod byl dobrý, hlavně druhá polovina pole si zazávodial pořádně, co předvedl Peréz je tak na zákaz startu jednoho závodu, opravdu je labilní viz loni Belgie. Alonso dnes neuvěřitelnej výkon, který podtrhl i Stoffel z 18 místa na 12 a to je ukázka dobré rychlosti, McLaren by měl těžit právě na tratích s vysokým přítlakem například Suzuka, tak uvidíme, jinak bravo Ham a Mercedes odvedl skvělou práci Vettel to silně nedává a to co se píše v Itálii bude jen silnější, italský Sky Sport přišel s tím, že inženýři ve Ferrari volají po návratu Alonsa do Maranella, kde s nimi trávil hodně času a opravdu makal co to šlo jak tam tak na dráze a nedělal takové chyby, prý ty hlasy aby se vrátil sílí, tak uvidíme, za rok návrat do Ferrari? možná pokud to Vettel opravdu bude babrat dál, bude to lepší pro Ferrari 04

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      já jsem v tomhle ohledu moc zvědavý na Leclerca příští rok u Ferek. i dneska měl pár pěknejch momentů a předjetí. pokud si uchová svoji dravost, může být pro Ferka velkým přínosem a moc se na něj těším.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Nováček v týmu Leclerc a TR Ferrari. Jak to asi bude dopadat? Co myslíš.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          z dnešního pohledu to vypadá vcelku jasně. ale co bude v příští sezoně? pokud se bude Seb vůči týmu chovat tak, jako dnes....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Seb se vůči týmu chová pořád stejně. Ať už to bylo v RedBull, nebo u Ferrari.
            U něj posun nějak nevidím. On je vynikající v udržení vedoucí pozice pokud sedí v jen trošku dominantním autě. Ale jak má něco předvést, když jde o útok na vedoucí pozice z nižších, tak je mizerný, nervózní a kupí chyby. Nárokuje si pomoc od týmu, týmového kolegy, komisařů a vlastně od všech.
            Sezóna 2016 budiž toho příkladem a následná sezóna též. Co se změnilo v přístupu týmu k Sebovi? Nic jeli na něho stejně od začátku, přesto že v konci 2016 byl na výměnu. 03

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              193.86.205.XXX
              to je všechno pravda. tím spíš si myslím, že preferovanou týmovou jedničkou ( proti "vlastnímu" jezdci Ferrari ) by nemusel být moc dlouho.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Podle mne záleží na tom, jaké auto Ferrari příští sezónu postaví. Pokud bude blízko Mercedesu, jako letos, či dokonce budou mít lepší auto, pak bude Seb preferován za všech okolností. Pokud se jim Mergl vzdálí, kdo ví? Ale stejně si myslím, že první sezóna Leclerca u Ferrari bude v jasné roli dvojky a Seb bude dělat vše čeho je schopen, aby si roli jedničky udržel. Ono podle mne záleží kolem koho , nebo pro koho to auto postaví. A ten má náskok už na počátku oproti svému kolegovi.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Nebyla Suzuka v podání Mclarenu posledních x let vždycky strašnej průšvih?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.234.XXX
    Jinak Peréz dneska zase ukázal, proč nikdy do top týmu nepůjde. Přemotivovanej a myslí si, že je bůh ví co. Do Ocona to normálně narovnal, i když mohl jet v pohodě dál, jen by přišel o pozici, protože další zatáčka je na druhou ruku. Poslal kolegu do zdi jako by nic. A ten druhý manévr na Sirotkina, to už nemá cenu ani komentovat. Měl dostat DNF hned + na příští závod.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    ...Vlastně ještě jedna věc...Vettel to zase nedal.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co dodat, bravo Ham, bravo Verstappen, bravo Alonso. Vettel a Ferrari tady měli zářit, no, asi pevná ruka Marchionneho hodně schází.

    Perez krásně poslal do zdi parťáka a pak z nepochopitelně strategicky sbabraného závodu frustrovaně boural do čeho šlo, břídil dne.

    McLaren v rukou Alonsa bravůrní výkon, s přehledem kontroloval situaci a hrál si tam s nejrychlejším kolem, dokázal zajíždět vynikající časy. Jediný ze zbytku světa co nedostal kolo a takovému Magnussenovi jedno nedělil 11 Super vzpruha pro McLaren.

    O titulu zatím nebudu hovořit, stále to má Ham či Vettel ve svých rukách, ale ...... poslední závody ukazují že Vettel má opět silné trhliny které se pod tlakem přenáší do Ferrari, takhle to nepůjde.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.245.XXX
      Ferrari po závodě v Německu: jsme tým a spolu vyhráváme a prohráváme .. po Q v SInagpuru Vettel: tým měl být lepší a přichystat lépe auto ... jojo to je známka mistra světa 18

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Přečti si, co říkal týmu do sluchátek v kvaldě..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          už jsem to psal přímo pod ten článek - aby se projevily ještě více kvality jednotlivých jezdců, nechal bych nastavení motorů, volbu pneumatik a další strategická rozhodnutí na pilotech a rádiovou komunikaci bych omezil na čistě bezpečnostní oznámení.
          nicméně ta komunikace Seba se zídkou nevypovídá o nějaké pohodě v týmu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Hamilton neskutečně, Alonso neskutečně. Ostatní nestojí za řeč.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Podle mne závod zvaný nuda. O vítězi bylo rozhodnuto hned po startu, pitstopy vrátily na druhý flek Maxe a Vettel jen hájil maximum možných bodů. Na kolikátém že místě byla změna pozic oproti kvalifikaci???
    Alonso opět dokázal, že je rozdílový pilot a s tím šrotem skončil hned za trojici TOP týmů.
    Nechápu proč nemá Ocon flek v F1??? Peréz, Sirotkin, Ericsson, Hartley a možná i Grosjean, tam evidentně nemají co pohledávat. Souboje některých pilotů o kolo zpět o nebodované pozice ovlivňovaly pořadí na čele. Naštěstí neovlivnily.
    A tak jediné zajímavé místo závodu bylo, když Bottas, Raikkonen a Ricciardo bojovali o čtvrtý flek. Fakt celkem nuda.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      já se až tak nenudil. sice zajímavé to bylo hlavně za první desítkou, ale až taková nuda to nebyla. navíc jsem na vedlejším monitoru měl puštěnej tenis, takže se pořád něco dělo 18
      Alonsa bych taky vyzdvihnul. především v porovnání s Vandornem ( hlavně v kvaldě ) je to ohromný rozdíl. škoda, že příští rok nejspíš nebudeme mít možnost jeho srovnání s nějakým jiným jezdcem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama