DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 205, poslední 31.07.2018 21:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 22.07.2018 17:52
Tato férová slova pana Wolffa by se měla do… »
» Vandal (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:19
Jako zavod docela dobry... ale takova divna… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:32
Lewis je hold jinde. Je to terminátor. Sice dělá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Valteri mel sanci, nez Lewis zahral pneu, zkusil, nevyslo a tym logicky vyhodnotil, ze je lepsi 43bodu, nez 0, zvlast ve chvili, kdy to bylo na ruznych mistech mimo idealni stopu mokre, obrubniky atp. Je to to same, jako byste lidi lamentovali, ze poslednich 10 minut si vedouci tym hlida jednobrankove vitezstvi ve fotbale a nehraje totalni utok.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.188.XXX
        Já jejich TR nijak nehodnotím, jen mi přijde úsměvné že předtím dávají do médií takováto prohlášení

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Predtim taky slo o uplne jinou situaci. Minule i dnes nedoslo k zadnemu skutecnemu primemu souboji kolo na kolo mezi vozy Ferrarri.
          Ty situace nejsou stejne a ani podminky na trati nebyly stejne, ani vyvoj v zavode nebyl stejny.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Páááni, kolik Vettel už těch bodů za půl sezóny zase stačil promrhal? No musím se opět opakovat - Ferrari = skvělý vůz, ale piloty má na draka. Když už nesrazí jeden z Mercedesů tak to Seb opře do bariéry, co dodat...
    Je to tedy velká bodová vzpruha pro Mercedes, ale zdaleka nic to nerozhodlo, pokud je Ferrari opravdu tak dobré, tak má dostatek závodů na to vrátit se kde bylo.
    McLaren s Alonsem to bohužel nedotáhli a ve výsledku dost strategicky překombinovali, ale byla to velká loterie a zkrátka se stalo, škoda. Ke konci byl asi nejzajímavější Grosjean, který se po zastávce krásně prokousal zpátky a zase si trošku narovnal svou reputaci.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Sedět v tom Ferrari Alonso věřím v náskoku 30 bodů a více na Hama

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        jasně, Alonso to nikdy na mokru ani neroztočil a už vůbec ne ve Ferrari 18

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          V situaci, kdy byl jasně první? A Vettel to neroztočil, ten to rovnou vzal čumákem přímo do bariéry z prvního místa. 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.188.XXX
            Ta zatáčka je zrádná, na suchých gumách na mokru se to prostě stát může. Každopádně stupidní Sebova chyba za kterou zaplatil velkou ztrátou bodů. Ale zajíci se budou sčítat až na konci roku 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              85.70.184.XXX
              Samosebou, stát se to může, ale já si při téhle příležitosti vždycky vzpomenu, jak se vyzdvihuje závod Sebastiana v TR (2008 Monza), kdy vyhrál na mokru a dělal a dělá se z něj strašnej mistr v tomhle směru. Podle mě od té doby nic nepředvedl na vodě, spíš naopak...minimálně ve Ferrari je to trága.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mansell_fan

                Mansell_fan

                37.188.188.XXX
                To máš pravdu. Nevybavím si kromě té Monzy žádný jeho úchvatný závod v dešti. Takže se jdu pomodlit k domácímu bůžkovi počasí ať už je do konce sezóny pořád sucho 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • spinelesssheep

                  spinelesssheep

                  85.70.184.XXX
                  Musí to co nejrychleji hodit za hlavu a nenechat se tím rozhodit. 17 bodů ztráta nic nemusí znamet, ale může i v konečném důsledku velmi zamrzet. Uvidíme.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Petr Hloušek

                Petr Hloušek

                194.79.55.XXX
                tj,Seb se vody spíš bojí, a evidentně má proč

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Po dovolené jsem opět shlédl Grand Prix F1. A musím říci, že Vettel opět ukázal, jaký je to labilní nýmand. Z jasně prvního místa s nejlepším "materiálem" havarovat a vypadnout? Tak to je u Ferrari na vážné zamyšlení, zda vsadili na toho pravého. ( A teď nemyslím, že tím správnějším by měl být Kimi.) Spíše jsem měl na mysli Fernanda. 05
    Vettel mi neustále dokazuje, že tituly získal jen díky TOP autu a ještě TR.
    Co se týče týmové režie v dnešním závodě, tak bych řekl, že Ferrari si začalo a Mergl jim to vrátil. Víc k tomu nemám.
    Jsem zvědav, jak si páni komisaři poradí s Hamiltonovým návratem na závodní dráhu z vjezdu k pit stopu. Ale jsem skeptik a nemyslím si, že bude nějak penalizován, aby mu to zásadně ublížilo. (Čili opět trest-netrest a nebo zcela netrest. Jak je v F1 zvykem). 02
    Co se týče Kimiho, čekal jsem v závěru závodu větší snahu poprat se o druhé místo. Asi už je opravdu konec jeho učinkování u Ferrari a nesnaží se. Ono je to těžké, vědět, že nemá šanci jet na mistra světa a přitom "závodit".
    Jak jsem Hamíka neměl moc rád v jeho začátcích, tak teď dokazuje, že patří mezi nejlepší piloty, kteří v F1 jezdili. Z totální beznaděje po kvalifikaci to dotáhl až k vítězství v závodě. (A to nejspíše s "nepatrně horším" autem). 11 Samozřejmě, že vnímám i jasnou TR a vím, že Bottas měl díky lepším pneumatikám, větší šanci vyhrát závod.
    RBR: jsem zvědav, jak na tom budou s motory Honda? Zatím to s Renaulty na mistrovské tituly nevypadá, ale Honda mě též nepřesvědšuje o své kvalitě.
    McLaren byl zase zklamání a důkaz, že jen v pohonné jednotce to není.
    Stejně tak piloti Haasu nezískali to, co ukázalo jejich umístění v kvalifikaci. (Možná se Ferrari příliš soustředilo na kvalifikační mód).
    Ale jinak se mi letošní GP Německa líbila. Byl to napínavý závod. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rovnice o dvou neznámých

      Rovnice o dvou neznámých

      90.179.19.XXX
      Upřímně, kdyby Ferrari, Mercedes a Red Bull postavili na každý start na posledních 6 míst, tak na konci závodu dojedou na prvních 6. Ty auta jsou o parník rychlejší, vždyť ve 13 kole bylo první auto ze ,,zbytku pole'' Magnussen 23s za Verstappenem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Tohle samozřejmě vnímám. A tak nevím, co tím chtěl básník říci???

        Jasně, že se bojuje mezi prvními šesti piloty a mezi prvními třemi týmy. A klidně bych to zúžil na první čtyři piloty a první dva týmy. Nebo ty si snad myslíš, že někdo z RBR má šanci na titul? Stejně tak, zda mají šanci RedBullíčci, jako tým, na titul?
        Já ne!!!

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      V podstatě souhlas. Jen když už dáváš Vettelovi za příklad nechybování zrovna Hamíka s Kimim, mohl sis všimnout, že jeden si rozbil vlastní vinou auto včera a druhý minulý závod. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Zase mi podsouváš něco, co jsem nenapsal. Ani Hamíka, ani Kimiho jsem nikde nezmínil v souvislosti s nechybováním.
        Jen tvrdím, že vy Vettelovci vidíte svého Seba moc v růžových barvách a díky jeho titulům ho stavíte přespříliš vysoko. Podle mne je to jeden z mnoha dobrých pilotů startovního pole. A v současné době vidím nadstandard jen u Hamiltona a Alonsa (a tam ještě, jen když ho to baví a má o co jet).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama