DISKUZE K ČLÁNKU ZÁVOD ovlivněný Verstappenem vyhrál jeho kolega Ricciardo

Třetí závod, třetí hattrick? Ferrari má jeden z nejlepších vstupů do sezóny, ačkoliv obě jeho vítězství byla z těch nejtěsnějších. Trať v Šanghaji ale v závodním režimu svědčí Mercedesu, takže karty před celkově 979. Grand Prix v historii byly rozdány.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ZÁVOD ovlivněný Verstappenem vyhrál jeho kolega Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 313, poslední 22.04.2018 10:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 8 lidí) 15.04.2018 10:14
ALONSO 19 21 21 21 »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 15.04.2018 10:02
Zajímavý závod, rozhodně ne nudný! Verstappen… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 15.04.2018 10:40
Ano Honda udělala obrovský progres 11 jinak ti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    46.135.16.XXX
    Po shlédnutí VC Číny ze záznamu jsem nabyl přesvědčení, že se u Ferrari nejede na vítězství, ale jede se na Vettela. Tudíž argumentace nepovedenou Kimiho strategií v Austrálii, která mu měla údajně zajistit vítězství, byly pouze kecy, kecy, kecy.
    Vettel svým startem, kdy se navezl a zablokoval Kimiho, umožnil Bottasovi bojovat o vítězství. Podle mne první chyba. Místo aby pomohl Kimimu udržet druhý flek a tím pádem pojistit svoji vedoucí pozici, nesmyslně blokuje svého kolegu.
    Další chyba ve strategii Ferrari pro Seba, kdy evidentně prokaučovali pitstop, čímž se dostal za Bottase. A to, co následovalo, je typickou ukázkou strategického přemýšlení pánů od Ferrari už nějakých 30 let. Po prvním kole po pitstopu Vettela, bylo jasné, že nové pneu jsou rychlejší a Kimiho ti stratégové nechají trápit na ojetých a pomalých starých pneumatikách a ztrácet 2 sec/kolo. Jen zajetím k výměně po Sebovi by ho díky pozdějším okolnostem dostali do boje o vítězství. A pak při druhé příležitosti, napravit co pokazili, když vyjel SC, tak opět žádná reakce. Měli k dispozici nové žluté a nezkusili to. Nechápu, proč? Když Kimimu soustavně kazí jeden závod za druhým. Mohli to risknout, pokud si nebyli jistí, ale podle mne, museli přesně vědět, že by mu po tomto pitstopu nijak neublížili. Vettel v době SC už musel odjet celé kolo, proto si také stěžoval na špatné načasování SC. Že by měli nějaké dohody s kamarádem Charliem??? 18
    No a Verstappen je kapitola sama pro sebe. Když do F1 vstoupil a začal předvádět ty své kousky aniž by byl trestán, psal jsem, že mi to připomíná Sennu a Schumachera. Ti také byli ochotni zkazit závody pilotům bojujícím o tituly a vážně zasahovat a mnohdy i rozhodovat tyto boje. To, co předvádí je na úrovni Maldonáda a Grosjeana v jeho začátcích. Zajímavé je, že Maldonáda nikdo moc za jeho kousky nemusel, ale tohoto magora lidi obdivují. Asi proto, že mu prošlo mnohem více prasáren, než Pastorovi. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No nepřekvapils.
      -Když takové manévry po startu předváděl Hamilton, ani omylem tě nenapadlo něco kritizovat. A to Vettel nikoho neposlal mimo trať. 12
      -A nějak jsem čekal i zbytek. když pošlou Kimiho do boxů v 19-tém kole, je to nesmyslně brzy, když ve 27-mém, je to nesmyslně pozdě. 12 Ale tentokrát to dává smysl a udělali to opravdu pro Vettela. Konečně ses dočkal.
      A druhé výměny? Úplně stejně to prokaučoval Mercedes. Kde jsou kecy o podrážení Hamíka? Nikde? Jsem šokován. 12 Ale u Ferrari to byl jistě opět úmysl, jen opět nějak pozapoměnli, že Vettelovi to nijak nepomůže. Zase to dělají jen tak ze sportu. nebo zase dopředu věděli, že ho Max sestřelí a preventivě zajišťovali Seb psychickou podporu tím, že Kimi bude o místo níž? 12 12 12
      A s Charliem jsi to opět zabil. Jistě, jsou takoví přátelé, že nechal SC vyjet těsn pro projetí Seba, aby nestihl přezout. Jo, je to protekční fracek, pořád ho jen tlačí k dalšímu titulu. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        A Mike to hází na vedlejší kolej? 18 18 18 Tak si budeme vyčítat prohřešky Hamiltona a stížnosti Mika17 na TR ve prospěch Hamiltona. Když se budu chtít rozpomenout, tak jsi tu vyváděl s poškozováním Nica hůř, než já se strategií proti Kimimu. 03
        Kimiho poslali nesmyslně pozdě i v jiných závodech a tam ti to smysl nedávalo, přestože to udělali též pro Vettela. Jen tady jsi viděl Sebovu šanci na vítězství. Kdežto jindy se hrálo, jen o body navíc, ve prospěch Vettela. Tak jsi TR popíral.
        Pro mne je nesmyslně pozdě, když v následujícím kole(ch) po pitstopu soupeřů, Kimi ztrácí okolo 1.sec/kolo. To přece musí každého napadnout, že se trápí a potřebuje nové pneu.
        Kecy o podrážení Hamíka nemám z jediného důvodu. Hamík mi je totiž absolutně putna. Já fandím Kimimu!!! A tvůj šok mě nijak nepřekvapuje, neboť, po tolika diskuzích s tebou, jsem už přivykl, že mnohé souvislosti nechápeš, nebo chápet nechceš. 02
        Právě že by Vettelovi Kimiho zastávka během SC velmi uškodila. Čili když Kimiho pitstop neprovedli, Vettelovi to v ten moment pomohlo. (tady je přesně vidět, jak uvažuješ a nefér argumentuješ). A právě že nevěděli, že Seba Max sestřelí. Seb by jinak dojel PŘED Kimim!!! To si laskavě uvědom.
        "Kamarád Charlie" byla narážka na Vetelovo nepotrestání, když mu nadával do vysílačky. A nyní ho opět veřejně kritizoval, jak si může dovolit, poslat SC na dráhu v okamžiku, kdy se to Sebovi, ale vůbec nehodí. 03 V Austrálii to Chárlie zvládnul výborně, ale za Čínu zaslouží 02.
        Tak že jsi to opět nepochopil. 18 18 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A můžeš citovat, kde jsem loni vyčítal nějaké Hamiltonovy prohřešky? Nemůžeš co? Prostě tehdy to byla naprosto stejná TR, jako neděli. Jen tehdy to Odina nijak nepohoršovalo, ale jak jde o Vettela, joooo to už je jiná.
          Já jsem viděl TR u Mercedesu a vidím ji i u Ferrari. Jen ji nevidím v každém pitstopu Kimiho, jako ty. Ty ji vidíš v Austrálii a navlas stejnou strategii Seba v Bahrajnu jsi označil za protekční. Stejně to předvádíš u Čínské SC fáze. U Mercedesu udělali stejnou chybu, kterou jsi vůbec nijak nekomentoval, ale navlas stejná chyba u Kimiho je samozřejmě podraz. Sice naprosto netuším, co měl Vettel z Kimiho nezastavení (neměl vůbec nic, Seb by DOJEL PŘED KIMIM S JEHO ZASTÁVKOU I BEZ JEHO ZASTÁVKY, tak si to laskavě uvědom), ale samozřejmě Ferrari netouží opět po ničem jiném, než Kimiho nějak ponížit. Jen tak, z legrace. Asi je to hrozně baví. Prostě je vidět, že jsi schopen z naprosto stejných situací udělat podraz na Kimiho, pokud jde o něj, protekční strategii (pokud jde o Seba), nebo si ji nevšimneš, pokud jde o jiný tým.
          A CHarlie??? Za co všechno bys proboha chtěl Seba trestat??? Urazil ho? To se už nesmí vůbec k ničemu vyjádřít? Když se Hamilton vyjadřoval k nešťastnému VSC, to jsi taky požadoval exemplární potrestání??? Ne???? Jak to???? Jo, on to nebyl Vettel, ten se trestat má za vše, ostatní za nic. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            O loňsku nemluv. Loni snad Rosberg s Hamiltonem v jednom týmu nejezdili. Jak říkám, Mike to hází na vedlejší kolej. 18 11
            Já se s tebou nepřu, že u Mercedesu udělali chybu. Jen nevím kterou chybu myslíš? Protože, běhe SC nemohl zajet hned k pitstopu ani Bottas, ale ani Vettel. Naopak tam mohli zajet Kimi s Lewisem. A sejně mohu já zpochybňovat tvoje kecy o pokusu Kimiho vítězné strategie z Austrálie nyní. Proč nezajeli během SC s Kimim k pitstopu. Tam by určitě Hamiltona podsekl a předjel ho, když ten k pitstopu před ním nezajel. Ty se snažíš vnutit mi podseknutí Hama Kimim v Austrálii během závodního tempa a ztráty přes 4 sec., ale popíráš podseknutí Hamiltona Kimim v době SC. Promiń, ale o strategii nevíš vůbec nic. A je mi už naprosto jasné, proč tu tak hloupě argumentuješ.
            Nějak se ztrácím, ve tvých reakcích. Nepochopil jsem o kterém Kimiho nezastavení píšeš? V Austrálii, Bahrajnu, nebo v Číně???
            Pokud jde o mé nevšímání strategií u jiných (myšleno Mikem nejspíše u Mercedesu?), tak je tomu proto, že jsem viděl, že Mergl nechával své piloty spolu závodit i když občas používal týmovou režii ve svůj prospěch. Čili dokázali udělat strategii pro Hamiltona, ale také pro Rosberga. A to je ten největší rozdíl a důvod proč tu nekonečně dlouho píšu své postřehy. Ale nejsou zbytečné a už si to začínají uvědomovat i zdejší zabedněnci a také lidé z F1, kterým ty tak bezmezně věříš. 11 A já doufám, že tě alespoň oni přesvědší. 13
            Co se týče ChW, tak nevím, kde požaduji exemplární potrestání Vettela??? 17 Opět je to jen tvoje nesmyslná fantasmagorie. Ale pokud máš na mysli Vettelvy výroky ze sezóny 2016, tak ano, tam měl být potrestán. Ve všech sportech se tak děje, že když sportovec sprostě nadává hlavnímu rozhodčímu utkání, je vyloučen. A že se tak nestalo? Asi jsou móóóc dobří kámoši. Co je na tomto úsudku divného?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              -A kdo tu mluví o Rosbergovi???? 18 11 Já mluvil o loňské TR.
              -Nic neházím na vedlejší kolej. Mnohokrát jsem tu sám psal, že v neděli k TR u Ferrari došlo. Stejně jako loni u Mercedesu. Na jedné straně ti to šíleně vadí, protože je tam Vettel, u druhého týmu je to v pořádku.
              -Samozřejmě píšu o nezastavení v Číně. CO měl Vettel z toho, že Kimiho nepovolali??? Vůbec nic. Prostě podrážení Kimiho podle tebe mají za sport. Nedělej z Kimiho loutku bez mozku, to si nezaslouží. 13
              -Jo, pro Rosberga měli asi podobné strategie, jako pro Kimiho. Ale na rozdíl od tebe jsem schopný TR u Ferrari uznat. Tam, kde to aspoň trochu dává smysl. Podle mne nedává rozhodně smysl nechat dojet Kimiho před Sebem a o dva závody později získávat pro Vettela ještě míň bodů a s další bodovou ztrátou Kimiho a předávání bodů konkurenci, podstatě normálí strategií. To by dělal jen úplný magor. 12
              -Proč sem tedy vůbec dnes ChW vůbec taháš? To sis na něj dnes nějak vzpomněl? 12
              U Mercedesu ti vůbec nevadí, že ani Hamiltona nepovolali do boxů. Tam je to v pořádku, žádná TR. U Kimiho jasný podraz. V Austrálii taky podraz, v Bahrajnu podpora v úplně stejné strategii, jen byla pro Vettela. Po Austrálli jsi psal, že pro Kimiho jsou strategie jako přes kopírák, kdy ho povolávají stabilně moc brzy, najednou ho stabilně povolávají moc pozdě. Nechceš mít aspoň v jednom případě jednotný názor? Není ti blbý vidět identické situace opačně hned 2 závody po sobě, nebo dokonce v jednom závodě??? 12 12 12 12 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Já mluvím o Rosbergovi už několik příspěvků výše. Ty jsi tu tehdá viděl TR v každém jeho pitstopu, dokonce i v těch, které si Nico prosadil sám. Z Kimiho rozhovorů mi připadá, že zastávky Ferrari nebyly zrovna po jeho vůli.
                Co měl Vettel z Kimiho nepovolání k Pitstopu? No minimálně větší bodový rozdíl mezi oběma. To je snad jasný.
                Bohužel ti nedochází, že bych odsuzoval TR Ferrari i kdyby tam byl vedle Kimiho kdokoliv jiný.
                "Podle mne nedává rozhodně smysl nechat dojet Kimiho před Sebem a o dva závody později získávat pro Vettela ještě míň bodů a s další bodovou ztrátou Kimiho a předávání bodů konkurenci, podstatě normálí strategií. To by dělal jen úplný magor." Tak toto opět nechápu. Kdy nechali dojet Kimiho PŘED Vettelem? A kdy POTOM o dva závody později získali pro Vettela ještě míň bodů???
                Vysvětli !!!
                ChW? Už jsem ti výše psal, že to bylo rýpnutí do událostí, které se staly.
                Proč by mi mělo vadit, že LH nepovolali do boxů? Mně vadí, že tam nepovolali Kimiho. A že ty nejsi schopen odhadnout kdy je povolání do boxů nevýhodné a kdy naopak výhodné. A kecáš nesmysly o pokusu vyhrát závod povoláním k pitstopu v závodním režimu, ale popíráš možnost opravdu vyhrát závod povoláním k pitstopu v době SC. Přitom Vettel díky pitstopu v době VSC v Austrálii vyhrál. Kimimu tato možnost byla v Číně upřena. Až ti dojdou tyto souvislosti, přestaneš žvanit nesmysly o smyslu výměny 2 bodů za 7 bodů. To předcházelo, ale Ferrari mohlo získat ještě více. Stačilo v době výjezdu SC přezout Kimiho na nové žluté. A abys náhodou nezpochybňoval zda je měli k dispozici. Tak MĚLI !!! 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  -Jo, Odine, to je rozdíl mezi námi. Já u Nica kritizoval ty pitstopy, kdy zajel Nico kolo po Lewisovi. Teda to samé co udělalo Ferrari v Maďarsku. A světe div se, i to jsem označil za TR. Když byl druhý Lewis, vymýšlely se alternativní strategie, když byl druhý Nico, Mercedes si potrpěl na pitstopy hned po sobě. Aneb něco, co udělalo Ferrari v Monaku a Maďarsku.
                  -Takže jediné, co z toho Vettel "měl" byla bodová ztráta Kimiho. 12 12 12 No to je přesně co píšu. U Ferrari si asi neuvědomili, že pro Vettela není soupeř Kimi, ale Hamík a jemu dali podle tebe zdarma body navíc, aby ten boj o titul neměl Vettel moc lehký. Geniálníííííííí. 11 11 11
                  -Jasně, odsuzoval bys to i bez Kimiho. Tomu věřím. Jezdí tam Vettel, takže kohokoliv proti němu budou potápět, protože má nádherný kukadla. 01
                  -Příklad? 2016 Singapur. Vettel dojel o místo za Kimim. O dva závody po tom v Japonsku jsi Kimiho strategii kritizoval. Tedy v jednom závodě nechají dojet Kimiho před Vettelem a v dalším dělají "šachy se strategií", aby udělali ten samý bodový rozdíl naopak. A hned na to v USA jsi měl problém zase (a tam měli připravit Kimiho o víc bodů) a o závod později v Mexiku opět. Určitě bys našel něco i v Malajsii, ale tam řádil Seb s Maxem hned na začátku. Prostě jeden závod body Kimimu nechají a pak dělají konspirační strategie, aby dělali pravý opak s větší ztrátou bodů, navíc v době, kdy Ferrari zoufale potřebovalo nějakou bednu dát. 12
                  -Jak mohl prosím Kimi díky VSC vyhrát??? Vettel v Austrálii měl náskok 12s na Hamíka a díky tomu stihl přezout. Kimi jezdil v době SC šestý!!!! Hlavně že tobě souvislosti dochází!!! 12 12 12 Ani nedokážeš porovnat Hamíka s Kimim. V obou případech to byla špatná srategie a v obou úplně stejná chyba, obou pro pilota nevýhodné. U jednoho ti to nevadí, u Kimiho je to jasný podraz.
                  -Jo, žluté měli. A jak by prosím Kimi vyhrál??? To mi vysvětli. 12 12 12 Takže ne, Ferrari více získat nemohlo. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ne, ne, Miku. Jediný rozdíl mezi náma je, že já jsem ti (na rozdíl od tebe), nevyčítal a hloupě nevyvracel každou tvoji doměnku o TR v neprospěch Nica, tak jak to ty s pravidelností děláš, když napíšu cokoliv o TR ve prospěch Vettela. 03 Jinak si nemáme co vyčítat. Dokonce i sám přiznáváš, že TR v loňském Monaku byla podobná s Tr u Merglů v dobách působení LH a NR. Jenom na to jaksi pozapomínáš a v případě NR ti to vadilo, v případě KR ti to přišlo logické.
                    Druhý odstavec je nesmysl. Proč pořád kličkuješ a měníš názory? Tady přece nejde o to, co by z toho měl Vettel, ale co by z toho mělo FERRARI??? A já odpovídám daleko více bodů. A nebyl jsi to ty, kdo tu stále argumentuje , že u Ferrari nejsou tupci aby se obírali o body? Jak vidno, jsou tam tupci a o body se klidně obírají. Tak doufám, že tento argument vymažeš ze svého rejstříku. 03 13 18
                    Singapur 2016 ? 18 Opět příklad tvého argumentačního guláše. V Austrálii jsi letos psal o tečce v dáli , kterou SV viděl před sebou, když stráce okolo 10 sec. Tak věz, že v Singapuru Vettel dojel za Kimim 17 sec. tak to ho ani nemohl vidět. Tak jak by je měli prohazovat? Ale jo, zastávka navíc pro Kimiho by to vyřešila. To si u rudejch podvodníků uvědomili, ale až o pár závodů později. 13
                    Píšu o Kimiho upřeném vítězství (nebo alespoň možnosti o něj bojovat) v Číně. NIkoliv v Austrálii. Jen strategie mi přišly srovnatelné. V Austrálii dokázalo Ferrari SV povolat k pitstopu v okamžitě po VSC, ale v Číně se na KR okamžitě po SC vykašlali. Tento fakt mi vadí. V Aus to zajistilo Sv vítězství, v číně musel Kimi vzít zavděk bednou a to ještě nebýt Maxe, skončil by někde na 5-6 místě. A to po záměrném "podrazu" rudých podvodníků na něj z před pár kol.
                    Porovnání Ham s Kim. Mergl udělal chybu, když LH nepovolal k pitu. To je jednoznačné. Ale přišlo mi, že právě díky této chybě mohli u Ferrari zkusit Kimiho přezout a podseknout Hama. Rozhodně by tato zastávka neměla na umístění KR vliv. Nepohoršil by si. A mohl by bojovat s lepším materiálem. Co je na tom, za nepochopitelného a zpochybnitelného??? Jak by Kimi vyhrál? Netvrdím, že by vyhrál, ale jsem přesvědčen, že by o vítězství bojoval. Ferrari se jevilo, jako nejrychlejší auto v Číně, Kimi to také dokazoval a Ricciardo vyhrát na nových žlutých dokázal. Tak proč by nemohl Kimi minimálně bojovat s Riccim. Bottase by dal určitě.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      -Fakt nevyčítal? Máš kliku, že toto se mi hledat ve všech těch diskusích opravdu nechce. To by byla spousta hodin. Ano, vidím situaci u M a F stejně. V obou případech byla a v obou případech ji dělali, když to má smysl. A ne, v Monaku TR nebyla. Pouze jsem poukázal na fakt, že zatímco v Monaku nechali oba piloty závodit (což je snad opak TR), tak v Maďarsku už je závodit nenechali. Naprosto stejně, jako u M v letech 2014-2016. A obou případech TR dělali, když to mělo bodový přínos pro jedničku, ne jen pro hypotetické bezvýhodné škodění dvojce. 13
                      -Kde zase proboha měním názor? Tak co mělo teda F z toho, že podle tebe úmyslně nechalo ztratit Kimiho body a vítězství??? To mi fakt nejde do hlavy. Vettel by tím nezískal ani bod, F dle tebe úmyslně připravilo Kimiho o možnost vítězství? To jako je prospěch F??? 12 12 12
                      -Já v tom gumláš nemám. Stejně, jako v Austrálii nemělo smysl dělat TR kvůli tečce v dáli, tak to stejně nemělo smysl ani v Singapuru 2016. A světe div se, oni je ani neprohodili!!!! 12 12 12 Přitom by to bylo tak jednoduché a podle tebe dělají zbytečný pitstop Kimimu pořád? Tak mi vysvětli, proč tehdy ne a proč ani na Silverstone nebo Barceloně? To jim to tehdy nedošlo, když ještě šlo o 3-tí flek v MS, ale došlo jim to až ve chvíli, kdy už o něj nešlo a bylo jasné, že má Seb na Kimiho velký náskok? 12 12 12 A v roce 2017 na to opět zapomněli a zase nějak omylem nechali dojet Kimiho před Vettelem. 12 12 12 Ty máš poslední dobou geniální nápady. 12 12 12
                      A jak by prosím Kimi bojoval o vítězství? Byl by za Riccim i Maxem. Na nějž celý závod ztrácel. Jak by se objevil před nimi? Vettel předjet Bot nedokázal, ale Kimi by předjížděl jako po másle? Zrovna on, kterému to vždy dělá takové problémy? Ale jo, chyba to byla. Ale na jedné straně bereš, že M prostě udělal chybu a nijak nerozebíráš TR, tak u Kimiho nedokážeš připustit, že udělali chybu naprosto stejnou. Tedy nějak čekali, že se nebude předjíždět, jako se nepředjíždělo do té doby celý závod. Prostě nechtěli, aby Kimi vyhrál, ikdyž to mohli zařídit naprosto jednoduše (příkaz, aby neútočil na Seba). Asi u jim u F nezáleží na ničem jiném, jen aby náhodou nevyhráli. protože kdyby náhodou vyhráli a omylem to nebyl Seb, nejspíš by klesly akcie F na minimum. 11 11 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.8.XXX
    Hezký... Toto je 301. příspěvek diskuse! Pěkně se to tu rozjelo 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    88.102.102.XXX
    Kimi opět mizerný start, SC je vždy trochu loterie. Chtěl bych vidět výsledek souboje FA versus SV, kdyby to nebyl Vettel, ale Verstappen, koho FA "po Maxovsku" vytlačil.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    RoBertino, mám dvě "drobnosti" - závod byl primárně ovlivněn TR a následnou SC fází. až potom Verstapenem 03.
    a druhá věc - po prvních závodech postrádám oblíbený Paddock. prošvihnul jsem jej, nebo jsou nějaké změny a letos paddocky nebudou? to by mě moc mrzelo.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jen bych rád připomněl, sice to v záři Alonsa není vidět, ale Hulky má stejně bodů jako Alonso. Pěkný souboj. Hulky do toho! 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama