DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO
Výzva v Ardenských hvozdech, to je Spa-Francorchamps a ikonický okruh, kde se dle některých odborníků a pilotů odděluje zrno od plev a mistři od učedníků. Dechberoucí úseky a značné převýšení dělá z belgické trati místo, které stojí za to shlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
odin
18:11 27.08.2017 77.240.103.XXXSrovnáváš nesrovnatelné.
Pokud by Hamiltona povolali oproti Vettelovi ještě k jednomu pitstopu navíc a dali mu nejtvrdší směs, pak by tvé argumenty měly nějakou váhu. Protože přesně to udělali Kimimu. Takto jen plácáš nesmysly. Ostatně, tak, jako vždy.-
Mike17
19:08 27.08.2017 193.165.236.XXXJo, jako vždy. Nejdřív se vždy první v pořadí povolává první k pitstopu. Najdu příklad, kdy ne, najednou to neplatí vždy a srovnával nesrovnatelné. Pak je vždy podraz, dát někomu na poslední stint nejtvrdší směs. Ukážu, že to není jen u Ferrari a zase srovnavám nesrovnatelné. Asi pitstop navic nějak záhadně mění vlastnosti směsi. Ono je to spíš o tom, že ať se udělá Vettelovým kolegům jakákoliv strategie, vždy je to podraz a nedá se to s ničím srovnat. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
17:19 27.08.2017 193.165.236.XXXCopak? Vadí ti moc, že vám ukazuju, když vidíte podraz u Kimiho ve věcech, u kterých vám to jindy připadá normální? Tak mi v klidu napiš, proč to je dnes OK a u Kimiho není jiné vysvětlení, než podraz stáje na svého pilota. V situaci, kdy Vettelovi nijak nepomohli, jen udajně schválně ztratili body.-
Icewoman
17:31 27.08.2017 178.255.168.XXXDnes pravděpodobně u Hamiltona OK proto, že na US si stěžovali na puchýřkování a s měkkou byli asi spokojenější, nakonec, v pátečním tréninku stejný čas jako Ferrari na US.
Odin měl pravděpodobně na mysli jinou ignoranci, ale ty hodíš kličku jiným směrem... Vadí mi, že někteří nedokážete uznat, že Ferrari jede výhradně na Vettela. Ale nemá cenu to pořád řešit, to je jen ztráta času.-
Mike17
17:48 27.08.2017 193.165.236.XXXA loni, když byly směsi ještě měkčí, třeba podobný důvod mít nemohli? Nebo třeba to, že by na nejměkčí směs to byl příliš dlouhý Sting. Tak dlouhý, jaký nikdo jiný z nějakých důvodů nezkusil?
Vím dobře, jakou ignoraci Odin myslel. Ale já mu stejně hodím jen časy na čistém vzduchu, k bodům mu klidně pričtu i to co zpochybňuje a stejně to nevyjde podle jeho představ. Tak jen hodí hlášku o ignoraci a z diskuse se vypaří. Takže ano, pak je to ztráta času.
-
-
-
-
odin
18:04 27.08.2017 77.240.103.XXXCo to meleš? Mně vadilo, že Kimi dostal od Ferrari naordinován stint navíc oproti ostatním (včetně Vettela) a ještě ho přezuli z nejtvrdší na nejtvrdší směs. Tedy výhoda žádná, krom nepatrného vylepšení, které znamenalo jisté "ojetí" předešlé nejtvrdší směsi.
Vždyť jsme se spolu dohadovali i o tom, když jsem napsal, že mi to nedává smysl a že bych pochopil, pokud by dostal stint navíc na nejměkkčích, tedy nejrychlejších.
Fakt argumentuješ debilně.
Ale co taky od tebe čekat, když nechápeš rozdíl mezi pitstopem během SC a regulerním pitstopem v závodní fázi. A také časovou ztrátu při pitstopu navíc. Komu není z hůry dáno...(krásně to řekla paní Hlaváčová v "Básnících")-
Mike17
19:19 27.08.2017 193.165.236.XXXJá dobře chápu, že loni byl rozdíl mezi novou a přes 20 kol starou směsi klidně i sekunda. Podle okruhu a směsi. Takže mi taky neuniklo, že výměna neznamená 25s ztrátu. Obzvlášť, když ani samotná výměna 25s netrvá. Pokud někoho nedokážeš předjet na ojetých, dává smysl to zkusit na nových. Pro ty, co už to nějakou dobu sledují, celkem samozřejmá věc.
Ale byl jsi to ty, komu vadilo použití právě nejtvrdší směsi a nedávalo ti smysl nepouziti nejměkčí. Dnes ti to smysl dává.
Jestl ty máš z hůry dáno, mohl sis všimnout, že jsem o dnešních pitstopech nenapsal ani slovo, natož abych je srovnával. To je pak celkem těžký hodnotit, co je komu dáno, když si tu zase vymýšlíš věci, které jsem nepsal. Ale to už je taková naše přátelská tradice, co?-
odin
19:56 27.08.2017 77.240.103.XXXO dnešních pitstopech jsi nepsal nic? Hned tvoje první reakce je o srovnání pitstopů, respektive použití nejtvrdší směsi.Snažíš se převést diskuzi pouze na fakt použití nejtvrdší směsi v posledním stintu. A bagatelizovat můj názor z loňska, kdy Kimimu obuli při pitstopu navíc, oproti ostatním nejtvrdší směs, a kdy jsem to považoval za podraz.
Ne Miku, za tu dobu, co F1 sleduji jsem použití nejtvrdší směsi v posledním stintu viděl mockrát. Dokonce s touto taktikou Kimi u Lotusu slavil úspěchy. Ale nikdy jsem neviděl povolat pilota jedoucího na nejtvrdší sadě s reálnou možností dojet na ní do cíle bez ztráty pozice, aby byl povoláván ještě jednou a dána mu stejná sada a on tak ztratil několik míst. Takovou taktiku používá, krom dalších věcí, jako je úmyslné porušování pečetí, pouze Ferrari.
Dnes mi to smysl částečně dávalo, protože Hamilton nemusel dohánět ztrátu pitstopu navíc, kterou ty záměrně přehlížíš.-
-
Petr
21:56 27.08.2017 78.157.167.XXXTak měli jsme to už včera v analýze sektorů, viz posl. tabulka: [odkaz na stránku]
-
-
Mike17
15:12 28.08.2017 193.165.236.XXXPsal jsem o použití nejtvrdší směsi v posledním stintu. O samotném pitstopu nic. Takže netuším, jaké pitstopy jsem měl údajně srovnávat.
Tvoje rozhořčení, že nepoužili nejměkčí ti klidně najdu. To nebude problém. Dnes ti to připadá logické. V obou případech jsou k tomu důvody. Loňské jsem ti včera znovu napsal. Jestli někdo musí dojíždět, nebo nesmí být předjet, přece rychlost a trvanlivost směsí nemění. To neprehlizim.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek