DISKUZE K ČLÁNKU V dramatickém závěru rakouské Grand Prix triumfoval Bottas
Devátý závod zavedl smečku F1 do horského prostředí rakouských Alp. Na okruhu s bohatou historií a nezapomenutelných závodů to zpočátku vypadalo na poklidný závod, ale závěr byl skutečně strhující.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V dramatickém závěru rakouské Grand Prix triumfoval Bottas
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
vojtano
09:55 10.07.2017 80.188.35.XXX
Na druhé straně akceptuji skutečnost, že posune-li se auto o XY cm, může to být způsobeno snahou zařadit převodový stupeň a je-li to "bez plynu", nikdo posun o např. 10 cm nebude brát jako výhodu, je-li to definováno v proceduře.
Úprava procesů a parametrů měření ze strany FIA je nejspíš namístě, protože se změnila technika a elektronika (vozů, startovacích zařízení i samotných světelných zdrojů v semaforech) a stejně jako se vyvíjí legislativa v běžném životě, jsou stávající kontrolní procesy startovní procedury patrně nedostatečně nebo neodpovídající realitě.
Úprava procesů a parametrů měření ze strany FIA je nejspíš namístě, protože se změnila technika a elektronika (vozů, startovacích zařízení i samotných světelných zdrojů v semaforech) a stejně jako se vyvíjí legislativa v běžném životě, jsou stávající kontrolní procesy startovní procedury patrně nedostatečně nebo neodpovídající realitě.
Kevvin
21:42 09.07.2017 185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Easy
20:22 09.07.2017 82.144.151.XXX
Tak na to by se snad v době unifikace různých systémů přišlo. Také by to muselo vycházet jezdcům Mercedesu častěji... Asi bych z dnešního startu nedělal velkou vědu. Každopádně po Kanadě a Ázerbajdžánu konečně závod bez silných kontroverzí
Easy
19:15 09.07.2017 82.144.151.XXX
Tak tady se asi neshodneme v tom, že také záleží na konkrétní pozici toho "zpomalovacího" pilota. Pokud by rychlejší jízdou stejně nic nezískal, protože by již neměl jak dosáhnout lepšího umístění, tak v této strategii problém nevidím. Akorát tady v Rakousku byla degradace gum tak nízká (viz Bottas), že Raikkonen neměl v dané situaci delším stintem co ztratit. To, že zvládl Hamiltona podržet za sebou je jenom plus. Raikkonnen by dřívější zastávkou za daných podmínek nic nezískal. Šancí bylo držet Hama za sebou, ať si taky trochu ohobluje pneumatiky.
tom11
18:22 09.07.2017 193.86.205.XXX
přesně tak. akorát tehdy to bylo pro fandy ferek nepřijatelné zdržování jejich hvězdy a dneska běžný souboj o pozici. podle mého si nemají co vyčítat. dělají to úplně stejně a v rámci pravidel. takže je to takto v pořádku. jen mě je trošku líto Kimiho, který je jasnou dvojkou a "pouhým" nosičem vody pro Vettela.
Iscarian
18:21 09.07.2017 89.177.215.XXX
A co by měla FIA trestat proboha? Bottas start neulil, prostě zariskoval a trefil to naprosto přesně. A jestli jiní jezdci to budou zkoušet? Možná, pak je to jejich věc. A když se jim to nepovede jejich problém, stejně tak by to byl problém Bottase, pokuď by to netrefil. A nemyslím si, že to teď budou jezdci zkoušet ve velkém. Bottas měl jen nehorázný štěstí, tohle se mu příště prostě nepovede.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek