DISKUZE K ČLÁNKU V dramatickém závěru rakouské Grand Prix triumfoval Bottas

Devátý závod zavedl smečku F1 do horského prostředí rakouských Alp. Na okruhu s bohatou historií a nezapomenutelných závodů to zpočátku vypadalo na poklidný závod, ale závěr byl skutečně strhující.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V dramatickém závěru rakouské Grand Prix triumfoval Bottas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 10.07.2017 10:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 4 lidé) 09.07.2017 15:33
Tuším, že Bottas ještě dostane 5s penalty po… »
» shazec (Hlasovali 4 lidé) 09.07.2017 15:49
Tady je to vidět ještě lépe. Vážně nechápu jak… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2017 15:44
Podívej se prosím na to video a řekni mi jestli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

vojtano

vojtano

80.188.35.XXX
S touto myšlenkou souhlasím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
vojtano

vojtano

80.188.35.XXX
Na druhé straně akceptuji skutečnost, že posune-li se auto o XY cm, může to být způsobeno snahou zařadit převodový stupeň a je-li to "bez plynu", nikdo posun o např. 10 cm nebude brát jako výhodu, je-li to definováno v proceduře.
Úprava procesů a parametrů měření ze strany FIA je nejspíš namístě, protože se změnila technika a elektronika (vozů, startovacích zařízení i samotných světelných zdrojů v semaforech) a stejně jako se vyvíjí legislativa v běžném životě, jsou stávající kontrolní procesy startovní procedury patrně nedostatečně nebo neodpovídající realitě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Haas použil 3. specifikaci Ferrari v Rakousku, má o 10-15 koní více. Test u zákazníka proběhl OK, v Anglii ji nasadí i Ferrari. Novou specifikaci veze do Silverstone i Mercedes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Libor P.

Libor P.

89.190.61.XXX
Haas sem nejak nepostrehl, ale v Silverstone uz by je meli mit?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Hlavně že vy ostatní máte vždy jeden nezaujatý metr 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
vojtano

vojtano

37.188.146.XXX
Souhlas, jestliže mají technologické zpozdění větší, než je vjem okem, mají si to své "měřeni" zkalibrovat včetně zpoždění... Je nevhodné, když prosté video usvědčí měření FIA z chyby.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jj, ten dvoji metr rudych je k smichu a casto i k placi.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ale ja s tim nemam zadny problem. Z me strany slo o ciste konstatovani faktu. Kdyby se Hamilton nezaseknul za Raikonenem, tak by velice pravdepodobne mohl bojovat o vitezstvi v zavode. Nic vic, nic min.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevvin

Kevvin

185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Tak na to by se snad v době unifikace různých systémů přišlo. Také by to muselo vycházet jezdcům Mercedesu častěji... Asi bych z dnešního startu nedělal velkou vědu. Každopádně po Kanadě a Ázerbajdžánu konečně závod bez silných kontroverzí 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ono je otázkou, jetli mercedes nepřišel s podobným systémem co používal ve svojí mistrovské sezoně alonso s renaultem, kdy jim k vypnutí spojky došlo na základě zmizení signálu kterým FIA hlídala právě ulitý start...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
A nehledě na to, že jestli Kimi nechce dělat nosiče vody, tak se taky musí lépe kvalifikovat.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Tak tady se asi neshodneme v tom, že také záleží na konkrétní pozici toho "zpomalovacího" pilota. Pokud by rychlejší jízdou stejně nic nezískal, protože by již neměl jak dosáhnout lepšího umístění, tak v této strategii problém nevidím. Akorát tady v Rakousku byla degradace gum tak nízká (viz Bottas), že Raikkonen neměl v dané situaci delším stintem co ztratit. To, že zvládl Hamiltona podržet za sebou je jenom plus. Raikkonnen by dřívější zastávkou za daných podmínek nic nezískal. Šancí bylo držet Hama za sebou, ať si taky trochu ohobluje pneumatiky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
přesně tak. akorát tehdy to bylo pro fandy ferek nepřijatelné zdržování jejich hvězdy a dneska běžný souboj o pozici. podle mého si nemají co vyčítat. dělají to úplně stejně a v rámci pravidel. takže je to takto v pořádku. jen mě je trošku líto Kimiho, který je jasnou dvojkou a "pouhým" nosičem vody pro Vettela.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Možná by mohl občas taky myslet na svůj tým a zabojovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
A co by měla FIA trestat proboha? Bottas start neulil, prostě zariskoval a trefil to naprosto přesně. A jestli jiní jezdci to budou zkoušet? Možná, pak je to jejich věc. A když se jim to nepovede jejich problém, stejně tak by to byl problém Bottase, pokuď by to netrefil. A nemyslím si, že to teď budou jezdci zkoušet ve velkém. Bottas měl jen nehorázný štěstí, tohle se mu příště prostě nepovede.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Kdesi jsem četl, že nové nmotory už mají, akorát chtěli otestovat jejich výdrž, tak je na závod zatím dostal Haas.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Dá......... se štěstím 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Libor P.

Libor P.

89.190.61.XXX
Kazdopadne Ferrari potrebuje novy motory, jestli chce zustat ve hre 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Určitě to bylo v plánu. Stejně jako před časem Bottas pozdržel Vettela aby nemohl ohrozit Hamiltona. Říká se tomu týmová spolupráce.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama