DISKUZE K ČLÁNKU GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Čekalo se, za jakých podmínek se čínská Grand Prix pojede, předpovídal se déšť, ale nakonec z toho zbyl jen start na mokré trati, která hodně rychle začala vysychat. I tak se ale v úvodu závodu tento povrch postaral o nejedno drama.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 102, poslední 11.04.2017 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:11
Můj pohled na závod: Zaplaťpánbůh je pryč doba,… »
» Alfred (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:14
Jenže Vettel měl strategii vynikající, kdo mohl… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 09.04.2017 10:22
Dnes byl předpovídán déšť a tak jsem očekával… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Vidím, že se tady hodně rozebírá proč nejel Kimi dřív pro nové gumy?
    Podle mě to byl docela dobrý taktický pokus, jak vrátit Kimiho do souboje teoreticky i o bednu.
    Kdyby ho povolali dřív, tak by musel jet na žlutých, stejně jako třeba Vettel, tedy bez šancí na předjetí i v případě výjezdu dalšího SC.
    Reálně měl Kimi šanci jen tak na maximálně čtvrté místo, reálněji spíš páté, protože nebyl o moc rychlejší než Redbully a ani na mokru neměl šanci se dostat před ně.
    Takže skončil tam kde stejně dojel.
    Ale teď si vemte, že při soubojích třebas o body by došlo ke kolizi a na trať by musel SC. Jezdci by se sjeli a Kimi by měl rázem nejměkčí a nejčerstvější gumy. Neříkám, že by všechny předjel ale rozhodně by měl alespoň nějakou šanci dojet na bedně než za klasického přezutí na žlutou gumu. Byl to prostě pokus, který sice nevyšel, ale měl svůj reálný smysl. Tím, že to nevyšlo, Ferrari nic nezkazilo, protože stejně se dalo předpokládat, že Kimi to Toro na čerstvých gumách stejně dá tak ať tak.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Můj pohled na závod:
    Zaplaťpánbůh je pryč doba, kdy ať startovaly Mercedesy z jakékoliv pozice, na konci závodu měly double. Dneska je to dobře vyrovnané. Škoda že nevydržel vůz Alonsovi. Dneska by si ty body zasloužil minimálně jako Verstappen. Nevím, jak to ten kluk udělal, ale po startu z chvostu pole byl během pár kol v první desítce. Má velmi dobré auto a umí. Škoda že Kimi nepustil Vettela před sebe mnohem dříve, či že se tam Seb neprobojoval sám. Moc mě zajímalo, zda by měl na to, dohnat Lewise. Kapitola sama pro sebe je Massa. Dokázal se "probojovat" po startu z šestého místa až na 14. pozici v cíli. Asi by u Williamsu už měli přemýšlet nad sestavou pro příští rok, protože ani jeden ze současných pilotů neposkytuje záruku stabilního kvalitního výkonu.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      ad Verstappen:
      V přenosu to bylo jako opakovaný záběr z Verstappenova kokpitu. Stačilo na to pár zatáček prvního kola, projížděl mezi soupeři jak kdyby ostatní měli F3. Pak už jel tak nějak normálně 13

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já ho nemusím, ale dojem to na mě udělalo. Fakt to vypadalo jako by se s ef jedničkou přimotal mezi kluky z nižší divize. 01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          A co na tebe udělalo dojem? To, že s mnohem kvalitnějším autem předjel outsaidery? To je jen rozdíl v technice.
          Pokud mám relevantně hodnotit, pak na mne udělal dojem při předjetí Ricciho a Kimiho, zklamal mne při obraně před Vettelem. Nic víc a nic míň. Tam totiž soupeřil s vyrovnanou technikou. Pokud jsem dobře viděl, tak dal Sainze na pneu do sucha, (ale toho předjeli všichni) Vandoorna, Strolla, oba Saubery a Force Indii (nevím koho). Což mi moc k jásání nepřipadá. Další postupy byly "neviditelné", částečně se posouval díky boxům, částečně díky předjetí.
          Pokud ti a rockovi připadá rozdíl tak veliký, jako mezi F1 a F3, pak to asi bude tím, že ty rozdíly mezi týmy fakt jsou. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Mne by zajímalo jak závazné jsou ty omalovánky startovních pozic . Platí jenom příčná čára ....... ? To jak Botas předjížděl Alonsa byl vidět obrovský výkonový rozdíl v motoru. Jak Alonsa nemusím , tak to musí být pro něho děsné. Co na to asi říká Ron.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.79.XXX
      Určitě ho mohli potrestat... Spíš šlo o to, že se zavázali, že trestat budou jen závažnější porušení pravidel / ohrožení bezpečnosti atp... Vet tím nakonec nic nezískal, tak proč se do toho míchat...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Já myslím, že Charlie Whiting měl dost dlouhou dobu na to, aby případně nechal opakovat zahřívací kolo. Stalo se několikrát, že byly problémy s umístěním do slotu, takhle by asi CHW těžko obhájil, proč závod odstartoval, když by v případě zásadního prohřešku mohl zakročit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Já bych trestal. Toleroval bych několik centimetrů ale vyložené stání na polovině pozice bych trestal . Jsou tratě kde je pár stovek po startu zatáčka, tam takový postoj může být výhodou . A co když tak bude stát příště polovina pilotů i ve středu pole. Pak někoho postrestají a co jim bude říkat konzistentnost v rozhodování.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Konzistentnost v rozhodování? Co to je v případě F1? Tady se konzistentně nerozhoduje už několik desetiletí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.79.XXX
            Každá situace je holt jiná... Pro mě je prioritou souboj na trati... Pokud mu jezdec, svým neférovým jednáním, nebrání, tak nevidím důvod trestat...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Tvůj postoj chápu a mám podobný. Jenom za ta léta, co to sleduji a diskutuji s ostatními fandy, je těžké objektivně rozpoznat fér a nefér jednání. To, co je pro někoho fér, je pro jiného nefér. Podle mne by tresty měly být za podobné prohřešky komukoliv i kdekoliv. Pokud to samé někde nepotrestám, nemohu trestat jinde.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Posledně tu byly posměšky na LH, který uvázl za MV... Dnes to bylo naopak, když Vet uvízl za KR a DR... Závod byl celkem fajn, hodně tomu však pomohly okolnosti => Mokrá trať + MV startoval z chvostu a SV se záhy propadl a musel bojovat s pomalejšími vozy / jezdci... Mít to standardnější průběh, tak je to asi pěkná nuda... Skutečnost je taková, že v současné době se hodně špatně předjíždí i za pomocí dlouhé rovinky a DRS... Loni byly ty závody mnohem zajímavější...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Možná by to během suchého závodu až taková nuda být nemusela, protože by se mohlo bojovat o vítězství. O to jsme byli i díky počasí ochuzeni, protože rychlost Ferrari a Mercedesu je velmi podobná.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Vážně mohlo ?? Vet měl co dělat s pomalejší kolegou a pomalými RB... Myslím, že by jeli v závěsu až dokonce...

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nestává se to často, ale s FandouLH souhlasím. Žádný boj by nebyl, pokud by LH neudělal brutální chybu. Vettelovy předjetí byly jen díky chybám KR, DR a MV. Být sucho, pravděpodobně by sotva někoho z nich předjel. A to bylo soupeři pomalejší skoro o vteřinu. Jediná možnost pro Vettela by bylo podseknout Lewise v boxech.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          82.144.151.XXX
          No a ty chyby plynou asi z čeho? Byl za nimi několik sekund a oni se toulali mimo trať? Nikoli, právě při jízdě pod tlakem od soupeře tu chybu mohli udělat. Stejně se mohl Seb držet Lewise a to by nebylo vyloučené, viz minulý závod. A jestli by se rozhodovalo na trati nebo v boxech je úplně jedno, protože šance se poprat o vítězství by tu byla.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.79.XXX
            Ok... Závodů je dost, tak si povíme... Já vzpomínám na dobu před 2009, kdy došlo k velkému zlepšení, co se týče možností předjíždění, a bylo to podobné... Prostě se kroužilo... Dnes je to tedy ještě horší, neboť je tehdá nebylo k dispozici DRS...

            PS: Samozřejmě pod tlakem se chyby dějí, ale tyhle stroje, pardon tihle piloti, je dělají minimálně...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Co bys tedy chtěl, aby se předjíždělo? Když budou vozy výkonnostně rozdílné, pole se akorát roztahá a je po všem. Jelikož zatím vypadá F a M na podobné úrovni, nelze vyloučit možnost při vzájemných soubojích přinutit toho druhého k chybě. Protože pak už rozhodují piloti minimálně s takovou váhou jako auta.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.79.XXX
                Nechápu na co reaguješ.. Ale ano chtěl bych aby se předjíždělo... Loňská pravidla v tomto ohledu fungovalo lépe...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama