DISKUZE K ČLÁNKU GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů
Čekalo se, za jakých podmínek se čínská Grand Prix pojede, předpovídal se déšť, ale nakonec z toho zbyl jen start na mokré trati, která hodně rychle začala vysychat. I tak se ale v úvodu závodu tento povrch postaral o nejedno drama.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:16 09.04.2017 93.99.87.XXXChyby za sucha se dělají minimálně. Tedy aspoň tak velké, aby u dnešních vozů pomohly k předjíždění. Pravděpodobnost, že by ji Hamík udělal se hodně blíží nule. Není to žádný začátečník. Pravděpodobně by jsme viděli, jak za sebou krouží celý závod v těsném závěsu. Tak jako to předvedl Kimi s Riccim, ikdyž bylo vlhko.-
Easy
13:38 09.04.2017 82.144.151.XXXI to by bylo lepší než mít mezeru cca 10s a tu snahu vzdát...
V těsném kontaktu by rozhodlo také to, zda by Lewis čekal na podseknutí nebo by zariskoval, že Seb zůstane na trati déle a bude rychlejší. V tomto ohledu se mi líbí, že tato auta stíhací jízdu umožňují.-
-
-
-
odin
19:04 09.04.2017 77.240.103.XXXZatím byly odjety dva "nestandartní závody, tak že je asi ještě brzy na soudy. Ale já tvrdím, že tyto gumy jsou až příliš trvanlivé a do půlky sezóny budou všechny týmy schopné odjet celý závod na jediné směsi, dost možná kterékoliv. Pokud chceme nějaké předjíždění, musíme nutně vzít za vděk umělotinami. A gumy se mi líbí jako umělý nástroj nejlépe. Protože se s nimi dá pracovat. Není to jen o zmáčknutí čudlíku a otevře se křídlo, případně zvýší výkon.
Beru ale, že je to věc názoru. Naopak neberu pomluvy Pirelli, kterých jsi se spolu s některými kolegy dopouštěl. Pirelli umí udělat trvanlivou směs stejně, jako kdokoliv jiný. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:24 09.04.2017 93.99.87.XXXNo dá se na to koukat ze dvou stran:
Pozitivní - Jezdci můžou jezdit za sebou v závěsu po dlouhou dobu a čekat na chybu (VetxRai). To by se loni stát nemohlo. Gumy jsou mnohem lepší.
- Rozhodně to vypadá na vyrovnaný šampionát, minimálně nesrovnatelně vyrovnanější, než předchozí 4.
Negativní - Předjíždění bude problém. Kdyby nebylo aspoň trochu vlhko nebo neměli DRS, nějaké by bylo snad jen v prvním kole. Na nkěkterých okruzích možná žádné ani neuvidíme. -
odin
10:22 09.04.2017 77.240.103.XXXDnes byl předpovídán déšť a tak jsem očekával větší drama, než v Austrálii. A vlastně i díky startu v mokrých podmínkách se událo pár dramat a stratégové museli měnit své koncepce. Tak že se z toho vyvinul docela zajímavý závod.
I když pořád nevěřím v "lepší závodění", díky novým pravidlům a pro jistotu jsem se včera podíval na pár závodních okamžiků v pohádce O chytrém Honzovi, musím uznat, že dneska se opravdu závodilo a předjíždělo. Verstappen i Vettel předvedli hezké ukázky svého umění.
Opět jsem nepochopil strategii Kimiho, ale tu už nechápou ani v Maranellu. Nebo snad chápou velmi dobře? Od konce minulé sezóny je to tragedie.
Ještě mě zaujalo, jak Vettel dokázal smáznout svoji ztrátu na Hamíka ve fázi virtuálního SC. A já si mylně myslel, že se dle pravidel musí udržovat stejné rozestupy... Asi jsem už starý a přestávám tomu rozumět.
U RedBullíčků to vypadá, že Marko poprvé v životě nekecá a ztrátu do tří závodů fakt smáznou.
McLaren, respektive Honda - tragédie.Alonso opět lepší Vandoornea, tedy pokud mohli vůbec s těmi vraky jet.
Jezdci Haasu se pěkně prokousávali ze zadních pozic a i růžovky byly vidět.
Byl to mnohem lepší závod, než minule, tak snad se blýská na časy.-
-
odin
10:55 09.04.2017 77.240.103.XXXNepochopil jsem, proč nechávali Kimiho trápit se na ojetých pneumatikách tak dlouho, když všichni okolo něj přezuli, pozice neztratili a jezdili rychleji.
Vettel sám uvádí, že zariskoval při VSC a při SC nejspíše pokrýval soupeře. I když si myslím, že to bylo zbytečné vzhledem k poměrně malému opotřebení pneu mezi první a druhou zastávkou. Každopádně tím nic neztratil a ani nezískal.-
Mike17
11:08 09.04.2017 93.99.87.XXXKimi zajel po Vettelovi kolik? O 4 kola později? A na rozdíl od něj nazul SS. Nebyl to třeba důvod? A kdyby ho zavolali kolo po Vettelovi: změnilo by se co?
Hlavně že máš podobný pohled u Vettela. Před výměnama byl druhý, po nich vyjel šestý a projel tím šanci na vítězství. Udělat to Kimimu, nechtěl bych číst ty komenty o idiotech a podrazácích. Dvě výměny po 2 kolech se ti zdá normální, ale zajet o 4 kola dýl kvůli měkčím gumám je nejspíš podraz.
Možná ti to ušlo, ale Kimi jel jak šnek. Vettel měl o jednu naprosto zbytečnou výměnu víc a přesto dal Kimimu za půl závodu přes půl minuty. Tam bude nejspíš důvod Kimiho 5-tého místa.-
Alfred
11:20 09.04.2017 78.41.168.XXXVettel druhou zastávkou de facto nic neriskoval a Räikkonen šel pro supersofty mnohem pozdějc než tebou zmiňovaná 4 kola. No a prosímtě, odin asi těžko myslel u Räikkonenovy strategie na srovnání s Vettelovým výsledkem - tipuji to spíš na Verstappena a hlavně Ricciarda, kterého nebýt strategie pozdního pitu měl na lopatě. Abys to tedy pochopil - Fin sice jako šnek jel, přesto i s tou rychlostí mohl pomýšlet na porážku obou redbullů, toho Ricciardova na 100%-
Mike17
11:36 09.04.2017 93.99.87.XXX-Vettel nic neriskoval? Kdyby po druhé nezastavil, nejspíš by stojící auta v boxech předjel (asi až na Hamíka). Nemám livetiming, tudíž si to netroufám tvrdit z jistotou. Ale neměl by být důvod, proč by k tomu nedošlo.
-Kolik je mnohem? Nepočítal jsem to. A on by se dostal před oba RB? Jak? Předtím jezdil za nimi. Oba RB zajeli do boxů pro nové gumy dřív jak Vettel. Takže i kdyby zajel hned po něm.... Nebo máš nějaká data, že byl Kimi na starých žlutých rychlejší, než RB na nových červených a až po Vettelově výměně začal náhle ztrácet? Nebo jak by se mu to povedlo dostat se před Ricciho?
Já tady nechci vyčítat Ferrari strategii Vettela a obhajovat Kimiho. Občas se něco nepovede, to už tak bývá. Jen mi připadá úsměvná Odinova snaha za čímkoliv hledat úmyslná poškozování Kimiho. Mám pocit, že dnes byl Vettel poškozen mnohem víc. Nebo máš taky pocit, že Ferrari schválně obětovává body, jen aby Vettel vypadal líp?-
Alfred
11:46 09.04.2017 78.41.168.XXXTěžko by je předjel, protože jestli sis nevšim tak přes boxy museli po SC jet všichni, dokonce i tvůj Vettel, který byl za špičkou rozhodně dál než těch několik vteřin které spočítáš na prstech jedné ruky a kolik trvá běžná výměna gum...
Räikkonen ztrácel kupu času za Ricciardem nikoliv proto, že by byl pomalejší, ale proto, že jej neuměl předjet - ostatně ani Vettelovi se předjet toho finského šneka nepodařilo hned a bez rizika. Zkus si pořídit livetiming, ono i s tv grafiky se dá mnoho vyčíst, pak by snad nebyly tvé otázky tak infantilní...Jo, a pro příště, necpi mi di huby o jsem nikde netvrdil, jako třeba tvá poslední věta-
Mike17
13:33 09.04.2017 93.99.87.XXX-Hmmm, já už si naivně myslel, že se s tebou budu pro jednou bavit argumenty a dokážeš se obejít vyjímečně bez urážek. No nic.
-V TV se průjezdem boxy nějak nestačili zabývat. Takže nevím, kolik v tu chvíli ztrácel Vettel a nevím, jak dlouho trvala jeho výměna, když několik vteřin před ním přezouvali i Kimiho. Když máš livitiming, tak na mou "infantilní" otázku můžeš odpovědět. Stačí říct 2 čísla a já kidně řeknu: "OK, máš pravdu". Nebo je to moc infantilní?
-Stejně tak mi neinfantilně můžeš říct, o kolik byl Kimi na starých gumách rychlejší, než Ricci po přezutí. Z TV grafiky nebylo nijak patrné, že byl rychlejší, ani že nějak výrazně zpomalil po Vettelově zastávce. Když jezdili za sebou oba na starých, rychlejší mohl být. Ale to neznamená, že to platí i po Ricciho výměně. Nové totiž bývají poněkud rychlejší, zvlášť, když jde o měkčí směs.
-Nevím co jsi četl, ale má poslední věta je prostá otázka. Smailík (ano, vím. Smailíci jsou infantilní, pokud je používá někdo jiný než ty. Omlouvám se.) na konci věty měl naznačit, že otázka není míněna zle. Stačilo říct: "ne, nemám ten pocit". Naprosto tedy nechápu, co jsem ti cpal do huby.
-
Alfred
13:48 09.04.2017 78.41.168.XXXV tv se komentátoři možná průjezdem nezabývali, ovšem obraz mluvil jasně - Räikkonen odjížděl ze stání povýměně pneu a Vettel k stání přijížděl. I průměrně inteligentní jedinec pochopí, že tím pádem Vettel mohl a taky nemusel přezouvat a byl by na tom némlich stejně. Nevíš kolik trvá výměna? No tak to potěškoště, při průměrně povedeném pitu je to něco přes a při povedeném pitu něco málo pod 3 vteřiny. Samotný průjezd byl u všech plusminus desetinka stejný,tudíž si to snad už dopočítáš sám, na Hamiltona Vettel v tom čase (Giovanazziho karambol a výjezd SC) ztrácel přes17 vteřin...
Infantilní je, že sám nevíš proč támhle a tohle, nemáš livetiming etc a přesto tady vynášíš soudy v rozporu nejen se zdravým rozumem.
Mimochodem snažíš se obhájit svou hoaxteorii a ptáš se mě o kolik byl Kimi rychlejší na starých než Ricciardo na nových? WTF - snad i proto odin tvrdil že pit pro Fina přišel zbytečně pozdě, protože byl pomalejší....se v tom asi ztrácíš,ne?
Gro je v tom že Räikkonen jezdil místy o 3! vteřiny na kolo pomaleji na starých pneu vůči Vettelovi na nových a to bylo do konce závodu víc jak 17 kol....jezdil pomaleji i než Ricciardo, ale promiň že si údaje z livetimingu pro tvou osobní potřebu nepamatuji tak přesně - btw rozestup a jeho vývoj byl čitelný i z tv grafiky.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek