Diskuze: V Mexiku vítězí Hamilton před Rosbergem, Vettel svedl s Verstappenem tvrdý boj o pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 03.11.2016 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 21:59
A já budu mít opět výtku ke strategii Ferrari,… »
» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 22:11
Vettel sice pořád brečí a taky mě to štve, ale… »
» uzivatel002145 (Hlasovali 5 lidé) 30.10.2016 22:16
To akože ked s nikym nebojuje tak si može… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Icewoman

    Icewoman

    178.255.168.XXX
    01
    Však on sám Kimi reagoval stylem "po bitvě je každý generál" a připustil, že stint na žlutých mohl být delší. Tou strategií, co použili, se nic získat nedalo - pro Kimiho 18
    Uvidíme v Brazílii.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Icewoman

      Icewoman

      178.255.168.XXX
      Reakce na Odina 18:53.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Bouhužel, nemám jak dokázat, že jsem už při první zastávce Kimiho tvrdil, že je to příliš brzy a při druhé jsem byl naštvaný na ty mamlase od Ferrari. Ani moji "spolubydlící" (kteří by mohli leccos dosvědčit), se mnou nechtějí zažívat emoce a raději se klidí z dosahu.
        Ale čestné slovo, že mi bylo jasné už v průběhu závodu, jak to pro Kimouše dopadne. Nadával jsem na Ferrari celý závod, jak před týdnem v USA, tak teď v Mexiku. Nejsem generálem po bitvě. Pokud občas čteš moje názory, tak by ti mělo být jasné, že se nebojím "jít s kůží na trh"...
        A že se nedalo nic získat? No to mi bylo jasné už v průběhu závodu. A nejspíše, jsem nebyl jediný.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Icewoman

    Icewoman

    178.255.168.XXX
    Tak prý Kimi požádal o změnu strategie sám, říká Arrivedeci, aby prý vyprovokovali Red Bull k další zastávce. Škoda, že není i mistrovství světa ve vyprávění pohádek, tam by Ferrari na rozdíl od F1 uspělo na 100% 07

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      01 01 01
      4ervené pneu - super měkké, ale též nejrychlejší a nejméně trvanlivé z přivezených směsí.
      žluté - měkké a pomalejší a trvanlivější
      bílé - středně tvrdé, ale též nejpomalejší a nejtrvanlivější
      Tak a teď převedeme Kimiho strategii na výkonnostní pojmy pneu. Výjde nám opravdu "vítězná strategie" 18
      odstartoval na opotřebovaných žlutých - jakýsi "střed rychlosti i výdrže. V porovnání s ostatními nic výjmečného. I pozdější vítěz na nich startoval.
      Pak dostal nové nejpomalejší a nej trvanlivější.
      A pro jistotu další (zbytečná zastávka) pro použité nejpomalejší a nejtrvanlivější.
      Kdo tohle vymyslel, byl dement.
      Ostatní jeli na žlutých a bílých. Případně červených a bílých.
      Smysl to může dávat jedině Mikovi a jemu podobným.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Sám Kimi říkal, že byl rád, že tuto strategii zkusili. Nevím tedy, jestli ho máš za dementa, ale jsem rád, že mne k němu přirovnáváš.
        Jen si říkám jak by to dopadlo, kdyby mu dali červenou a ta pár kol před koncem odešla. Byli by to nesvéprávní dementi, kteří nesmyslně riskují jen u Kimiho? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Jak jsem už psal jinde, PR kecy neřeším.
          Vítězná strategie byla: start na žlutých, jediný (povinný) pitstop a dojezd závodu na bílých. Po zkušenostech z loňska se na tom nedalo příliš měnit a vymýšlet.
          Kimiho strategie: start na žlutých a pak dva pitstopy na bílé, tedy nejpomalejší, přičemž závěrečný stint byl ještě na použitých bílých. Kdyby nazul dvakrát nové červené, tak bych chápal, že se u Ferrari pokouší dostat Kimiho výš. Ale takto? Smysl to dává jen tobě a jenom proto, že to pomohlo Vettelovi k posunutí výš. Proto obhajuješ nesmysly. Ostatně, jako vždycky. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Vítězná strategie to byla jen v případě, že chceš udržet pozici a nepotřebuješ se probojovávat dopředu. Pořád jsi nenapsal, jak by se dostal na to 4-té místo!
            A k červeným gumám:
            1. Měl ještě nějaké? Kolik a v jakém stavu?
            2. Prohlášení před závodem Buttona (asi to není člověk úmyslně škodící Kimimu):
            "Super-měkké pneumatiky se hodně drolí. Po startu závodu uběhne čtyři pět kol a ti na super-měkkých pneumatikách budou zajíždět k mechanikům na výměnu pneumatik. U měkkých pneumatik si úplně nejsem jistý," řekl pro Motorsport.com Button.
            Zdroj: [odkaz na stránku]
            3. Měl podle tebe na těch 2 červených ujet 51 kol. Nejdelší stint na nich (nových!) byl 23 kol a to logicky na konci. Tak zkus počítat. 51:2. Dojde ti, že by musel uprostřed závodu na nich jet zhruba 23-24 kol, na konci 27-28 kol. A to by je měl bůhvíjak opotřebované. Kdyby mu odešly, ty první bys nenechal na Ferrari nitku suchou a zaplavil bys je spoustou nadávek o úmyslném poškozování Kimiho a naprosto nesmyslném hazardu. Asi tak stejně, jako jsi to udělal u Vettela ve Spa. Co? 03

            Závěr: Ať by udělalo Ferrari cokoliv, stejně bys na ně kydal hnůj.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Píšeš opět nesmysly.
              Podle mne měl Kimi jet na jednu zastávku. Co nejdéle vydržet na žlutých a pak přezout na nové bílé. Hůře jak pátý by neskončil. Možná, třetí, nebo čtvrtý, vzhledem k tomu, že oba RedBully startovaly na červených a tudíž musely brzy do boxů. Pak by záleželo, jak by oni načasovali zastávku a kde by vyjeli.

              Podle mne se Kimi potřeboval probojovat dopředu stejně nutně, jako Nico, nebo Max. Myslíš, že i vítězství by Raikkonenovi pomohlo k titulu? To spíše Seb potřebuje zabodovat, protože jezdí úplný ho..no a ještě nadává na všechny okolo. Ferrari ho s velkou slávou vzalo místo Alonsa a hle. On podává horší výkony než Ferda. Asi je nekde něco špatně? Arivedeverči má problém a tak vymýšlí pohádky (jak napsala Icewoman). Já už jsem dost starý, abych věřil na pohádky Ale ty ještě můžeš. Ostatně, máš jistě ve vyprávění pohádek praxi též.

              K červeným pneu. Uvedl jsem to jako experiment, který bych byl ochoten akceptovat, kdyby nevyšel. Ty mě obviňuješ z nesmyslů, které si cucáš z prstů. Víš moc dobře, že mi vše musí dávat nějaký logický smysl. A pokus smazat na dvou, či třech nejrychlejších sadách ztrátu získanou vyšším počtem zastávek, mi logický připadá. Ale pokus smazat ztrátu na dvou nejpomalejších sadách může logicky připadat jenom tobě, protože tím tvůj oblíbenec Vettel získá ztracené pozice.
              Tvůj rozbor strategie je k ničemu. Protože podle mne by měl jet na žlutých, dokud zajíždí srovnatelné časy se soupeři a pak přezout na červené a znovu na červené. Buď by to vyšlo, nebo ne. Ale prioritní strategie je ta první, kterou jsem popsal - na jedinou zastávku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Proč máš pocit, že by při jedné výměně předjel Kimi Maxe i Ricciho, když v půlce závodu na ně ztrácel? Pořád jsi to nevysvětlil? Co by se s ním stalo, že by najednou zrychlil? Do půlky byl pomalejší, ale pak by si uvědomil, že zapomněl šlápnout na plyn? Staré gumy by zajistily, že by zajížděl lepší časy?
                Proč si myslíš, že mohl na žlutých vydržet dýl? Jediný, kdo to dokázal byl Seb. Kdyby to byl Kimi, zase by to byl experiment, který by nejspíš (podle jeho rychlosti) nevyšel a který bys jim stejně omlátil o hlavu.
                K situaci ve Ferrari nemám co říct. Asi jedině tobě dává smysl, že by Ferrari by úmyslně kazilo Kimimu výsledky (které nutně životně potřebuje) jen proto, aby si prohodili pořadí na 5-tém a 6-tém místě. 20
                Když žluté směsi neměl, museli použít bílé. 2 červené by použil jen magor, protože by museli jet ještě o jeden pitstop víc. 20
                A máš ty časy? Já nemám livetiming. Bez toho je to jen bezduché plácání, někoho, kdo nic neví. Opakuji, 2x červené na konec by znamenalo 23-24 + 27-28 kol. Nikdo na nich tolik neodjel. Kdyby toto nevyšlo (a ono by nejspíš nevyšlo, protože funglovky asi neměl), ty bys byl největší křikloun, který by nadával na stupiditu Ferrari.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Icewoman

                  Icewoman

                  178.255.168.XXX
                  A co tou zastávkou navíc a přezutím na ojeté bílé na trati, kde se těžko předjíždí, získal? To, že si mohl zkusit předjet Hülkenberga? Odpovím si sama - nezískal nic, naopak ztratil, takže ta strategie byla na nic, ledaže by měla pomoci týmovému kolegovi, což nakonec i Kimi ve vyjádření opatrně naznačil. Za sebe říkám, že Ferrari dokáže ty strategie hnojit i Vettelovi, i uznávám, že v tomhle ohledu nejsem příliš objektivní, ale pokud by sázkové kanceláře vypisovaly sázky na to, jestli ferko pohnojí strategii Kimimu, byl by hodně malý kurs, protože je to téměř jistota v každém závodě. Prostě aspoň malá náplast na frustraci být musí 04

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Víš, já neříkám, že to byla geniální strategie. Ale asi nemohla přinést nic negativního a za malou šanci na lepší výsledek to stálo. Což řekl i Kimi. Jako jeho fanynka si asi o něm nemyslíš, že je blbec (já také ne). A Kimi rozhodně není z lidí, který by si kvůli PR vymýšlel báchorky. Asi by se dal ukecat, že si odpustí kritiku. Ale nebude lakovat tým na růžovo. Vlezdoprdelista rozhodně není. Souhlas?
                    Jo, stratégové Ferrari podělali letos co mohli a z tohoto hlediska to Kimi odnesl o něco víc. Ale není to tak, že někdo ubližuje úmyslně jen Kimimu. Ferrari teče do bot a Arrivabene se musí oprávněně bát o židli. Opravdu si myslíš, že dobrovolně připraví tým o bednu jen proto, aby Vetlík byl celkově 5-tý a Kimi 6-tý a ne naopak? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Já žádný pocit nemám. Jen odpovídám na tvůj dotaz. Ale vím určitě, že nemusel přezouvat tak brzy ani v USA a ani v Mexiku. Nijak neztrácel na své soupeře za ním, čili pneu mu fungovaly minimálně stejně, jako Massovi, či Vettelovi. Tak že tvé srovnání s Vettelem je opět mimo mísu.
                  Tvé spekulace ohledně životních potřeb Ferrari jsou dle mne také mimo mísu.
                  Podle mne jediný, kdo potřebuje podporu je Vettel a Ferrari mu ji dopřává mírou vrchovatou. P
                  Ostatně ještě nedávno jsi mě tady sepsul za to, že nenechám nit suchou na RedBullíčcích a Ferrari nekritizuji. Najednou ti vadí kritika Ferrari?Mám pocit, že ti chybí konzistentní názory, ze všech diskjutujících na tomto webu, nejvíce.
                  Sebovi stačilo k posunu o tři místa výše pouze setrvat na žlutých co nejdéle a pak přezout na bílé. Stejná strategie jako loni. Nic nového. (Prasárny Vettela a Verstappena a tresty, do toho netahejme). Proč by to nemohlo pomoci Kimimu k posunu o místo, nebo dvě výše? To si jako myslíš, že Kimi neumí šetřit gumy? A co jeho závody v Lotusu? Tam jezdil většinou o jednu zastávku méně, než Seb a ostatní.
                  Proč mi zase podsouváš nějaké další žluté? Nikde o žádných dalších žlutých nepíšu!!! Napsal jsem pouze názor, který bych byl ochoten akceptovat. Zároveň ale uvádím strategii dle mne nejvhodnější. (jediná zastávka - žluté+bílé). Tak nevymýšlej nesmysly.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jak víš, že nemusel přezouvat tak brzy? Můžeš mi poskytnout data, jak blízko byl Red Bullům, když neztrácel? Rád bych viděl časy na kolo. Já si myslím, že výměnu potřeboval, nebo jsem nepostřehl Kimiho protesty proti příliš časné zastávce. A taky si myslím, že byl v závodě Vettel prostě rychlejší a právě proto by si Kimi nepolepšil. Pozdní výmenu si Vettel mohl dovolit pouze proto, že si 20 kol štetřil papučky v klídku za Kimim. Lotus do toho netahej. To bylo úplně jiné auto, které bylo používáno jako vzor pro šetření gum. Důkazem jsou i podobné strategie Grosjeana, který v tomto teď zas nějak moc nevyniká.
                    Kde ti podsouvám nějaké žluté? Jen jsem ti vysvětloval, že použít bílé museli, protože žluté neměl a použít červené by byl hazard. Tvá strategie nejvhodnější nebyla, protože by to znamenalo pro Ferrari 5 a 6 místo. Což je nejhorší možný výsledek. Byla by stupidita nezkusit změnu.
                    Ale dobře, tvůj pocit, že kdyby Kimi použil strategii Seba, byl by se někam posunul jde chápat. Nesouhlasím, ale nemůžu prokázat, že ne. Co mi vadí, je že děláš z Kimiho vlezdoprdelistu. Jo, Kimi se občas k něčemu raději nevyjádřil, ale rozhodně není člověk, který by si vymýšlel omluvy pro tým, který mu škodí. Že takový není prokázal mnohokrát a celá jeho image tomu odporuje.
                    A co je smutný, že ti chybí nadhled natolik, že si myslíš, že Arrivabene zahodí svoji kariéru kvůli lásce k Vettelovi. Jestli Vettel bude jezdit jako letos, dostane padáka a jemu to bude u pr... Rozhodně se kvůli němu sám "nepopraví". Což obětování bedny kvůli kosmetické úpravě na 5-tém a 6-tém místě profesní sebevražda fakt je.
                    Tvé pokusy, zmiňovat mou nekonzistentnost je opravdu už směšná. Jo, pokud se bavíme o RB 2010-2015, pořád na nich nenecháš nitku suchou a Ferrari jsi nekritizoval. Pokud jde o roky 1998-2005 nenechal jsi nitku suchou na Ferrari. To už si nepamatuješ? Že jsme se hádali o TR Ferrari? Krátká paměť. Tak si prosím nevymýšlej takové lži, jako jsou má údajná tvrzení, že jsi Ferrari nikdy nekritizoval. A pokud jsem já tady ten, který má nejméně konzistentní názory, měl bys už do pr... uvést aspoň jeden reálný příklad. Že o tom pořád točíš, aniž bys uvedl jediný pravdivý příklad neznamená, že to tak je. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.37.XXX
    Ale je to pekne jak z 95% nudny zavod muze jen diky svym 5% rozproudit diskusi 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Vettel penalizován 10s, končí 5. za oběma Red Bully ...

    Tohle považuji za naprostý výsměch celé současné F1. Podvádějící Verstappen blokuje Vettela, ten kvůli tomu svede souboj s Ricciardem, který totálně probrdzí a málem Vettela torpéduje mimo dráhu.
    Ano Vettel při brždění trochu změnil směr jízdy, ale i tak nechal dost místa. Pokud je za tohle penalizace, tak Verstappen by za to co předvádí měl startovat každý závod z boxů. Viz. situace s Kimim ve Spa nebo s Lewisem v Japonsku.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.9.XXX
      Kvjat nebo Sainz taky dostali 5s pentli. To meli taky vsechny poustet pred sebe?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      Vychladni tifosi. Ať se ti to líbí nebo ne, Vettel předvedl přesně to, co sám tak tvrdě kritizoval a co ani Vestappen letos nepředvedl, protože ten své obrané manévry např. v Japonsku proti Hamiltonovi provedl dle telemetrie PŘED začátkem brzdění! Penalizace udělena zcela po právu!

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Tak to si letos viděl asi jen jeden závod. 03 Co to Max vyváděl ve Spa, např. při obraně s Kimim, v Hungaroringu ...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama